Misschien moet jij dat eens doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Naar een ouwehoer gaan.
Maar dan is in één keer het zakgeld op van TS.
Zei de echtgenote van Vincent Bijlo ook tijdens de huwelijksnacht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:19 schreef inZanity het volgende:
Maar kennelijk is het nogal lastig voor je om in te zien dat je er naast zat.
Dat en verder ga ik aan dit soort getroll geen woord meer vuil makenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je uitgangspunt klopt niet. Daarom klopt de rest ook niet.
Je geeft dus geen antwoord op m'n vraag? En je geeft dus toe dat er censuur op Fok! word toegepast?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat en verder ga ik aan dit soort getroll geen woord meer vuil maken
Have fun verder, oh en er komt geen deel II
Jij noemt dat censuur, ja. In die vorm komt het overal op FOK! voor. Ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je geeft dus geen antwoord op m'n vraag? En je geeft dus toe dat er censuur op Fok! word toegepast?
Heet jij Yvonne?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij noemt dat censuur, ja. In die vorm komt het overal op FOK! voor. Ja.
Elke dag!
Dus als ik vraag of jij pics van je tetten wilt posten mag dat ook nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij noemt dat censuur, ja. In die vorm komt het overal op FOK! voor. Ja.
Elke dag!
Ben jij admingeil, of zo? Krijg je 'm anders niet omhoog?quote:
Ja wees nu maar stilquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:40 schreef havoboy014 het volgende:
fuck barca flut team paki krijgen van chelsea
Ik heb nu al talloze keren aan zowel Yvonne als aan verscheidene modjes gevraagd waarom het verboten is om het over Cristiano Ronaldo te hebben. Maar tot op heden geen antwoord gekregen. Daar wacht ik dan ook nog steeds op. Hoe jij er over denkt zal me op z'n zachtst gezegd een rotzorg zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben jij admingeil, of zo? Krijg je 'm anders niet omhoog?
Ok. Weetje wat lijkt op de binnenkant van je wang?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb nu al talloze keren aan zowel Yvonne als aan verscheidene modjes gevraagd waarom het verboten is om het over Cristiano Ronaldo te hebben. Maar tot op heden geen antwoord gekregen. Daar wacht ik dan ook nog steeds op. Hoe jij er over denkt zal me op z'n zachtst gezegd een rotzorg zijn.
Het is zo fascinerend dat je maar blijft volhouden dat er geen antwoord is gegeven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb nu al talloze keren aan zowel Yvonne als aan verscheidene modjes gevraagd waarom het verboten is om het over Cristiano Ronaldo te hebben. Maar tot op heden geen antwoord gekregen. Daar wacht ik dan ook nog steeds op. Hoe jij er over denkt zal me op z'n zachtst gezegd een rotzorg zijn.
Waar is er antwoord gegeven dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is zo fascinerend dat je maar blijft volhouden dat er geen antwoord is gegeven.
Je komt ze zelden zo tegen. Maar dat is misschien omdat ik normaal nooit in VBL of KLB kom.
Leuk zo'n discussie-forum.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:41 schreef inZanity het volgende:
Hoe jij er over denkt zal me op z'n zachtst gezegd een rotzorg zijn.
Ik ook. Twee keer zelfs zeer uitgebreid.quote:
Jij herkent sarcasme niet eens als het er rectaal met een stadionmast wordt ingebracht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer dat jij er anders over denkt.
Waarom ga jij het in hemelsnaam over 'discussieforum' hebben als jij degene bent die niet tegen discussie's kan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij herkent sarcasme niet eens als het er rectaal met een stadionmast wordt ingebracht.
En messi valt nooit natuurlijk.quote:
Wow echt stoer gek. Koninggay. Wow.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:47 schreef Nicksanders het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat Messi = Koning
Omdat Ronaldo = Koninggay
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:17 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En messi valt nooit natuurlijk.
Ga toch weg.
Het punt totaal missen en serieus ingaan op de grappig bedoelde randzaken, knap hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wow echt stoer gek. Koninggay. Wow.
De nummer 1 voetballer van de wereld de hemel in prijzen, maar de nummer 2 is koning gay.
Zo logisch.
Ah, Meneer mod snapt het punt natuurlijk volledig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Het punt totaal missen en serieus ingaan op de grappig bedoelde randzaken, knap hoor.
Ik zeg ook niet dat het niet mag toch? Ik gaf je zelfs een compliment.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:28 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, Meneer mod snapt het punt natuurlijk volledig.
Als ik in wil gaan op een complete onzinpost van je rode leidster, dan doe ik dat.
Als jij*quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets over Voetbal. Dat snapt een ONZ-Kluizenaar als jou niet.
Jij discusieert niet, jij herhaalt alleen maar. Het gaat jou alleen maar om het zeuren en irriteren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom ga jij het in hemelsnaam over 'discussieforum' hebben als jij degene bent die niet tegen discussie's kan?
WOOW KIJK MIJ EEN STOERE BOI ZIJN IK WEET DINGENTJENS OVER VOETBAL WOOW WOOW IK BEN ECHT STOER OMG WEET JIJ NIKS VAN VOETBAL HAHAHAA ONZ-KLUIZENAAR HAHAHAHAHAHA IK WEET DAT HET ENIGE WAAR IK INTERESSE IN HEB VOETBAL IS EN DAT IK VEEL TE SLECHT BEN OM EEN PROF-VOETBALLER TE WORDEN EN LATER MET MIJN UITKERING ZAL EINDIGEN OM MET MIJN VRIENDEN ELKE AVOND KANSLOOS IN DE KROEG TE HANGEN EN TE PRATEN OVER VOETBAL WANT DAT IS HET ENIGE WAT TELT IN MIJN LEVEN ALS EEN NOBODY HAHAHAHAHA HAHAHAHAHAquote:
Als je niet weet waar je over praat hou dan gewoon je mond dicht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij discusieert niet, jij herhaalt alleen maar. Het gaat jou alleen maar om het zeuren en irriteren.
Dat kan en dat mag ook. Maar noem het geen discussiëren wat je doet.
Er is iets mis met je Caps Lock.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
WOOW KIJK MIJ EEN STOERE BOI ZIJN IK WEET DINGENTJENS OVER VOETBAL WOOW WOOW IK BEN ECHT STOER OMG WEET JIJ NIKS VAN VOETBAL HAHAHAA ONZ-KLUIZENAAR HAHAHAHAHAHA IK WEET DAT HET ENIGE WAAR IK INTERESSE IN HEB VOETBAL IS EN DAT IK VEEL TE SLECHT BEN OM EEN PROF-VOETBALLER TE WORDEN EN LATER MET MIJN UITKERING ZAL EINDIGEN OM MET MIJN VRIENDEN ELKE AVOND KANSLOOS IN DE KROEG TE HANGEN EN TE PRATEN OVER VOETBAL WANT DAT IS HET ENIGE WAT TELT IN MIJN LEVEN ALS EEN NOBODY HAHAHAHAHA HAHAHAHAHA
Dat is dus even een korte beschrijving van mensen zoals jij, die denken voetbal experts te zijn.
Volgens mij werkt mijn Caps Lock heel erg goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je over praat hou dan gewoon je mond dicht.
[..]
Er is iets mis met je Caps Lock.
Je klinkt als een nerd die maar al te graag eens een voetbalwedstrijd met vrienden wil kijken zonder degene te zijn die buitenspel niet snapt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
WOOW KIJK MIJ EEN STOERE BOI ZIJN IK WEET DINGENTJENS OVER VOETBAL WOOW WOOW IK BEN ECHT STOER OMG WEET JIJ NIKS VAN VOETBAL HAHAHAA ONZ-KLUIZENAAR HAHAHAHAHAHA IK WEET DAT HET ENIGE WAAR IK INTERESSE IN HEB VOETBAL IS EN DAT IK VEEL TE SLECHT BEN OM EEN PROF-VOETBALLER TE WORDEN EN LATER MET MIJN UITKERING ZAL EINDIGEN OM MET MIJN VRIENDEN ELKE AVOND KANSLOOS IN DE KROEG TE HANGEN EN TE PRATEN OVER VOETBAL WANT DAT IS HET ENIGE WAT TELT IN MIJN LEVEN ALS EEN NOBODY HAHAHAHAHA HAHAHAHAHA
Dat is dus even een korte beschrijving van mensen zoals jij, die denken voetbal experts te zijn.
Ontleed jij dan even de argumentatiestructuur?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je over praat hou dan gewoon je mond dicht.
[..]
WOOW SORRY HET SPIJT ME VERGEEF JE MIJ ECHT SORRY HET WAS NIET MIJN BEDOELING OM EEN NOBODY DIE DENKT EEN VOETBAL EXPERT TE ZIJN TE BELEDIGEN, HET SPIJT ME!!!!! ZUL JE MIJ VERGEVEN, O GROTE VOETBALHELD DIE GIJ ZIJT ??!?!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:50 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je klinkt als een nerd die maar al te graag eens een voetbalwedstrijd met vrienden wil kijken zonder degene te zijn die buitenspel niet snapt.
Sukkel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
WOOW SORRY HET SPIJT ME VERGEEF JE MIJ ECHT SORRY HET WAS NIET MIJN BEDOELING OM EEN NOBODY DIE DENKT EEN VOETBAL EXPERT TE ZIJN TE BELEDIGEN, HET SPIJT ME!!!!! ZUL JE MIJ VERGEVEN, O GROTE VOETBALHELD DIE GIJ ZIJT ??!?!
Het zit diep he, jochie. Werd je altijd als laatst gekozen en botvier je dat nou op mensen die van voetbal houden en daarover praten, of ben je gewoon een zolderautist met kauwgom onder je Caps Lock?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
WOOW SORRY HET SPIJT ME VERGEEF JE MIJ ECHT SORRY HET WAS NIET MIJN BEDOELING OM EEN NOBODY DIE DENKT EEN VOETBAL EXPERT TE ZIJN TE BELEDIGEN, HET SPIJT ME!!!!! ZUL JE MIJ VERGEVEN, O GROTE VOETBALHELD DIE GIJ ZIJT ??!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |