Misschien moet jij dat eens doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Naar een ouwehoer gaan.
Maar dan is in één keer het zakgeld op van TS.
Zei de echtgenote van Vincent Bijlo ook tijdens de huwelijksnacht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:19 schreef inZanity het volgende:
Maar kennelijk is het nogal lastig voor je om in te zien dat je er naast zat.
Dat en verder ga ik aan dit soort getroll geen woord meer vuil makenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je uitgangspunt klopt niet. Daarom klopt de rest ook niet.
Je geeft dus geen antwoord op m'n vraag? En je geeft dus toe dat er censuur op Fok! word toegepast?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat en verder ga ik aan dit soort getroll geen woord meer vuil maken
Have fun verder, oh en er komt geen deel II
Jij noemt dat censuur, ja. In die vorm komt het overal op FOK! voor. Ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je geeft dus geen antwoord op m'n vraag? En je geeft dus toe dat er censuur op Fok! word toegepast?
Heet jij Yvonne?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij noemt dat censuur, ja. In die vorm komt het overal op FOK! voor. Ja.
Elke dag!
Dus als ik vraag of jij pics van je tetten wilt posten mag dat ook nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij noemt dat censuur, ja. In die vorm komt het overal op FOK! voor. Ja.
Elke dag!
Ben jij admingeil, of zo? Krijg je 'm anders niet omhoog?quote:
Ja wees nu maar stilquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:40 schreef havoboy014 het volgende:
fuck barca flut team paki krijgen van chelsea
Ik heb nu al talloze keren aan zowel Yvonne als aan verscheidene modjes gevraagd waarom het verboten is om het over Cristiano Ronaldo te hebben. Maar tot op heden geen antwoord gekregen. Daar wacht ik dan ook nog steeds op. Hoe jij er over denkt zal me op z'n zachtst gezegd een rotzorg zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben jij admingeil, of zo? Krijg je 'm anders niet omhoog?
Ok. Weetje wat lijkt op de binnenkant van je wang?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb nu al talloze keren aan zowel Yvonne als aan verscheidene modjes gevraagd waarom het verboten is om het over Cristiano Ronaldo te hebben. Maar tot op heden geen antwoord gekregen. Daar wacht ik dan ook nog steeds op. Hoe jij er over denkt zal me op z'n zachtst gezegd een rotzorg zijn.
Het is zo fascinerend dat je maar blijft volhouden dat er geen antwoord is gegeven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb nu al talloze keren aan zowel Yvonne als aan verscheidene modjes gevraagd waarom het verboten is om het over Cristiano Ronaldo te hebben. Maar tot op heden geen antwoord gekregen. Daar wacht ik dan ook nog steeds op. Hoe jij er over denkt zal me op z'n zachtst gezegd een rotzorg zijn.
Waar is er antwoord gegeven dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is zo fascinerend dat je maar blijft volhouden dat er geen antwoord is gegeven.
Je komt ze zelden zo tegen. Maar dat is misschien omdat ik normaal nooit in VBL of KLB kom.
Leuk zo'n discussie-forum.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:41 schreef inZanity het volgende:
Hoe jij er over denkt zal me op z'n zachtst gezegd een rotzorg zijn.
Ik ook. Twee keer zelfs zeer uitgebreid.quote:
Jij herkent sarcasme niet eens als het er rectaal met een stadionmast wordt ingebracht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer dat jij er anders over denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |