Omdat ik er niet tegen kan dat er op Fok! censuur wordt toegepast. Is dat zo raar dan? Ik mag m'n mening toch gewoon geven? Of dat nou over Messi, Ronaldo of René van Rijswijk gaat dat mag ik toch zelf weten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:02 schreef wise het volgende:
[..]
waarom maak je je er druk om.......![]()
tis maar een voetballer
Je leest nog steeds niet terug?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Nog steeds geen antwoord op m'n vraag?
Nee, aangezien ik nergens een uitspraak doe over voetbal ben je gewoon aan het trollenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:10 schreef bascross het volgende:
[..]
Nee, teveel moeite, maar ik heb wel gelijk.
Ik quote mezelf nog een keer:quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zoals ik al geprobeerd heb je uit te leggen via DM gaat het topic over het DOELPUNTERECORD WAT MESSI KAN VERBREKEN. Niet Ronaldo. Als hij iets van een record oid kan verbeteren open je daar een apart topic over. Hoe moeilijk kan het zijn voor je om dit te begrijpen?
Waarom ging je niet in op deze link die ik postte :quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jij bent de grootste Messi-fapper van heel Fok! man. En dan kom je hier nog een beetje wijs doen ook terwijl jij de grootste boosdoener bent.
Eenieder die net als jou zoveel bagger zou posten zou al lang geband zijn maar jou doen ze niks omdat zonder jou Fok! allang failliet was geweest.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het naar KLB gezet heb.
Nee hoor. Jij vergelijkt het aantal topics van Ronaldo met het aantal topics van Messi en concludeert vervolgens dat Ronaldo vaker voorkomt. Dit is nogal logisch, omdat er ooit nog een Ronaldo was. Conclusies trekken uit deze zoektocht is nogal nutteloos.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, aangezien ik nergens een uitspraak doe over voetbal ben je gewoon aan het trollen
Ik ben dan ook binnen.quote:
Jij bent het broertje van Inzanity hè?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:14 schreef bascross het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij vergelijkt het aantal topics van Ronaldo met het aantal topics van Messi en concludeert vervolgens dat Ronaldo vaker voorkomt. Dit is nogal logisch, omdat er ooit nog een Ronaldo was. Conclusies trekken uit deze zoektocht is nogal nutteloos.
Ja dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ging je niet in op deze link die ik postte :
Waarom wordt Cristiano Ronaldo door veel users homo genoemd ?
Toen Feyenoord de EC-2 won was ik ook de eerste die er een felicitatie-topic voor opende.
Selectief lezen is ook een kunst.
Fappenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:18 schreef Lienekien het volgende:
Dit soort eindeloos geouwehoer is natuurlijk nodig om de tijd tussen voetbalwedstrijden een beetje te doden. Wat moet je anders, hè.
Hij heeft toch gewoon gelijk? Maar kennelijk is het nogal lastig voor je om in te zien dat je er naast zat.quote:
Naar een ouwehoer gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:18 schreef Lienekien het volgende:
Dit soort eindeloos geouwehoer is natuurlijk nodig om de tijd tussen voetbalwedstrijden een beetje te doden. Wat moet je anders, hè.
Je uitgangspunt klopt niet. Daarom klopt de rest ook niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk? Maar kennelijk is het nogal lastig voor je om in te zien dat je er naast zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |