Ben jij admingeil, of zo? Krijg je 'm anders niet omhoog?quote:
Ja wees nu maar stilquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:40 schreef havoboy014 het volgende:
fuck barca flut team paki krijgen van chelsea
Ik heb nu al talloze keren aan zowel Yvonne als aan verscheidene modjes gevraagd waarom het verboten is om het over Cristiano Ronaldo te hebben. Maar tot op heden geen antwoord gekregen. Daar wacht ik dan ook nog steeds op. Hoe jij er over denkt zal me op z'n zachtst gezegd een rotzorg zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben jij admingeil, of zo? Krijg je 'm anders niet omhoog?
Ok. Weetje wat lijkt op de binnenkant van je wang?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb nu al talloze keren aan zowel Yvonne als aan verscheidene modjes gevraagd waarom het verboten is om het over Cristiano Ronaldo te hebben. Maar tot op heden geen antwoord gekregen. Daar wacht ik dan ook nog steeds op. Hoe jij er over denkt zal me op z'n zachtst gezegd een rotzorg zijn.
Het is zo fascinerend dat je maar blijft volhouden dat er geen antwoord is gegeven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb nu al talloze keren aan zowel Yvonne als aan verscheidene modjes gevraagd waarom het verboten is om het over Cristiano Ronaldo te hebben. Maar tot op heden geen antwoord gekregen. Daar wacht ik dan ook nog steeds op. Hoe jij er over denkt zal me op z'n zachtst gezegd een rotzorg zijn.
Waar is er antwoord gegeven dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is zo fascinerend dat je maar blijft volhouden dat er geen antwoord is gegeven.
Je komt ze zelden zo tegen. Maar dat is misschien omdat ik normaal nooit in VBL of KLB kom.
Leuk zo'n discussie-forum.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:41 schreef inZanity het volgende:
Hoe jij er over denkt zal me op z'n zachtst gezegd een rotzorg zijn.
Ik ook. Twee keer zelfs zeer uitgebreid.quote:
Jij herkent sarcasme niet eens als het er rectaal met een stadionmast wordt ingebracht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer dat jij er anders over denkt.
Waarom ga jij het in hemelsnaam over 'discussieforum' hebben als jij degene bent die niet tegen discussie's kan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij herkent sarcasme niet eens als het er rectaal met een stadionmast wordt ingebracht.
En messi valt nooit natuurlijk.quote:
Wow echt stoer gek. Koninggay. Wow.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:47 schreef Nicksanders het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat Messi = Koning
Omdat Ronaldo = Koninggay
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:17 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En messi valt nooit natuurlijk.
Ga toch weg.
Het punt totaal missen en serieus ingaan op de grappig bedoelde randzaken, knap hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wow echt stoer gek. Koninggay. Wow.
De nummer 1 voetballer van de wereld de hemel in prijzen, maar de nummer 2 is koning gay.
Zo logisch.
Ah, Meneer mod snapt het punt natuurlijk volledig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Het punt totaal missen en serieus ingaan op de grappig bedoelde randzaken, knap hoor.
Ik zeg ook niet dat het niet mag toch? Ik gaf je zelfs een compliment.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:28 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, Meneer mod snapt het punt natuurlijk volledig.
Als ik in wil gaan op een complete onzinpost van je rode leidster, dan doe ik dat.
Als jij*quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets over Voetbal. Dat snapt een ONZ-Kluizenaar als jou niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |