Toen ik een opmerking maakte dat ik graag een nummertje 32 met bami en sambal wilde hebben dreigde men mij met een ban.quote:
Kutfilm.quote:
Ik heb dan ook een streepje voor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toen ik een opmerking maakte dat ik graag een nummertje 32 met bami en sambal wilde hebben dreigde men mij met een ban.
En je vader draagt een jurk!quote:
Is wel lekker. als we toch op die toer gaan: Heb je überhaupt ooit je piemeltje in een vrouw gestopt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oja, jij gaat gewoon op je rug liggen en laat je vrouw het werk doen.
Volgens mij ben jij met de verkeerde bezig geweest.quote:
Nee man, weet je hoeveel bacteriën er in de gemiddelde kut zitten. Te moeilijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Is wel lekker. als we toch op die toer gaan: Heb je überhaupt ooit je piemeltje in een vrouw gestopt?
7.8quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij met de verkeerde bezig geweest.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee man, weet je hoeveel bacteriën er in de gemiddelde kut zitten. Te moeilijk
Net als Mussolini.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd bij de 1 mei marsen in Milaan. Tussendoor bier scoren.
Tampon er in, drukverband aanbrengen, tijdstip van aanbrengen markeren op voorhoofd en voor de rest afblijven en laten liggen voor een CLS'er.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee man, weet je hoeveel bacteriën er in de gemiddelde kut zitten. Te moeilijk
Die waren nuts.quote:
NBC-unit?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Tampon er in, drukverband aanbrengen, tijdstip van aanbrengen markeren op voorhoofd en voor de rest afblijven en laten liggen voor een CLS'er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |