Ja, heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:21 schreef kklone het volgende:
Ik had ook zacht donshaar, op een gegeven moment zat iemand me te aaien alsof ik een kat was
Veel sterkte gewenst voor jou en je familie.quote:Op maandag 21 januari 2013 03:04 schreef rapensteel het volgende:
Mijn oom is vorige week aan kanker overleden, hij kon niet meer worden genezen, is heel snel gegaan... Het begon al in 2011 en dat bleek eerst goed te gaan zeiden de artsen, had darmkanker, dan werd verholpen. heeft een jaar geduurd, in 2012 werden er uitzaaiingen gevonden en is het uitgezaaid naar de lever en de maag, allemaal chemokuren gehad en bestralingen, het leek even goed te gaan, maar in november 2012 kwam er toch berichten dat hij niet meer beter konde worden en dat de bestralingen en alles niet geholpen hadden. sinds dien is het alleen maar slechter gegaan met hem... hij was verward en vorige week maandag is hij dus naar het hospice gebracht omdat hij 24 uurs zorg nodig had... helaas heeft dat neit mogen baten. dinsdag erna overleed hij... afgelopen zaterdag begrafenis gehad..
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:56 schreef kklone het volgende:
Dank jullie, Gia en Fratz. Het heeft geholpen, ik kreeg goed nieuws te horen: geen enkele twijfel, geen afwijkingen op de foto.
Geweldig, wat een goed nieuws!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:56 schreef kklone het volgende:
Dank jullie, Gia en Fratz. Het heeft geholpen, ik kreeg goed nieuws te horen: geen enkele twijfel, geen afwijkingen op de foto.
Wow! Super goed nieuws! Ik ben blij voor je!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:56 schreef kklone het volgende:
Succes alvast (en sterkte, want zelfs controles zijn spannend).quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:55 schreef TC_Artemis het volgende:
5 feb controle.. schildlklier doet een beetje pijn maar denk niet dat het iets ernstigs zal zijn.
Ik ben echt hyperalert, elke dag check ik al mn klieren en bij elk pijntje word ik echt paraquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Succes alvast (en sterkte, want zelfs controles zijn spannend).
Ja ik werk maar 3 dagen 6 uurtjes nu hoor, merk dat het vermoeiend is maar goed te doenquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:58 schreef MarMar het volgende:
Zolang je maar een beetje op jezelf past TC! Als je je prima voelt, geen reden om je thuis te zitten vervelen idd
Sterkte de 5e!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |