abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130252514
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:27 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Wat heeft hij gelogen dan?
over wat artsen tegen hem zeggen bijvoorbeeld. over zijn medicatie, over wat hij allemaal nog wel kan en wat hij niet kan.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_130252983
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:32 schreef simmu het volgende:

[..]

over wat artsen tegen hem zeggen bijvoorbeeld. over zijn medicatie, over wat hij allemaal nog wel kan en wat hij niet kan.
Lastig.. is het echt liegen, of de waarheid niet onder ogen willen komen?
Is het niet mogelijk dat er iemand anders meegaat naar de arts zodat jullie precies weten wat er nu is?
pi_130254087
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:32 schreef simmu het volgende:

[..]

Doet hij zich slechter voor om sympathie te krijgen, of beter om jullie niet ongerust te maken. Gezien e boosheid denk ik het eerste?
pi_130254325
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:41 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Lastig.. is het echt liegen, of de waarheid niet onder ogen willen komen?
Is het niet mogelijk dat er iemand anders meegaat naar de arts zodat jullie precies weten wat er nu is?
nja, het is heel erg lastig. ik weet niet of het echt liegen is, of de waarheid niet willen zien. hij is psychisch gewoon echt niet in orde. nooit geweest ook.

ik doe mijn best om zo min mogelijk betrokken te raken. het raakt me alleen zo dat mijn man het nu allemaal zo voor zn kiezen krijgt
pi_130254407
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:00 schreef computergirl het volgende:

[..]

Doet hij zich slechter voor om sympathie te krijgen, of beter om jullie niet ongerust te maken. Gezien e boosheid denk ik het eerste?
ja. het eerste. al jaren. in mei heeft mijn man zich toen bij een dokterafspraak gewurmd en toen voleden we ons ook al zo genaaid. dan ga je een paar weken naar het westen. kind van school gesnokt enzo. want het kan elk moment zijn hoor! en dan blijkt dat gewoon echt gelogen.

edit; en dat was dus de tweede keer dat dat voorkwam. het jaar ervoor ook al
pi_130254425
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:04 schreef simmu het volgende:

[..]

nja, het is heel erg lastig. ik weet niet of het echt liegen is, of de waarheid niet willen zien. hij is psychisch gewoon echt niet in orde. nooit geweest ook.

ik doe mijn best om zo min mogelijk betrokken te raken. het raakt me alleen zo dat mijn man het nu allemaal zo voor zn kiezen krijgt
Logisch dat dat je raakt, het is al zwaar genoeg door die rotkanker alleen.
Ik weet ook geen oplossing. Ik wens jullie in ieder geval veel sterkte.
pi_130254859
weet je. hij gebruikt zijn ziekte om dingen voor elkaar te krijgen die hij wil. en mijn man heeft toch vaak het gevoel om er maar wat aan toe te geven. want zn vader is ziek en gaat dood. maar ja; elke keer als mijn man wat toegeeft, pusht en dramt zn vader nog wat meer, waarna mijn man (inmiddels ook tsjokvol stress) weer wat afstand neemt. het is een hele nare dans zo ;(
pi_130255504
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:15 schreef simmu het volgende:
weet je. hij gebruikt zijn ziekte om dingen voor elkaar te krijgen die hij wil. en mijn man heeft toch vaak het gevoel om er maar wat aan toe te geven. want zn vader is ziek en gaat dood. maar ja; elke keer als mijn man wat toegeeft, pusht en dramt zn vader nog wat meer, waarna mijn man (inmiddels ook tsjokvol stress) weer wat afstand neemt. het is een hele nare dans zo ;(
Idd, wat een nare situatie.
Misschien moet je je man eens voorhouden dat hij met veel pech en veel stress mogelijk nog eerder dood gaat dan zijn vader. :@
pi_130256333
quote:
Dat is wel heel misselijk van de schoonvader. Vooral omdat ik me kan voorstellen dat je man geen nee tegen hem zal zeggen.
En je schoonmoeder, want vind die ervan (als dat van toepassing is) ?
pi_130264103
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:54 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Dat is wel heel misselijk van de schoonvader. Vooral omdat ik me kan voorstellen dat je man geen nee tegen hem zal zeggen.
En je schoonmoeder, want vind die ervan (als dat van toepassing is) ?
die zijn al jaren gescheiden. dat leverde al voor zijn ziekte problemen, want schoonma weigert in de praktijk om in 1 ruimte te zijn met schoonpa, wat de verjaardagen nogal awkward maakt, zeg maar

met onze familie is het aldoor toestanden alom. wij zijn een paar jaar terug welbewust 200 km verderop gaan wonen. maar goed; da's een ander topic :P
pi_130291238
quote:
He gatver, klinkt erg naar allemaal. Maakt het nog moeilijker dan het al is, sterkte jullie.
pi_131223454
Hm, pa gaat waarschijnlijk weer geopereerd worden nav de laatste scans.. Dinsdag hoort hij wat het voorstel wordt vanuit het ziekenhuis, waarschijnlijk nog een stuk van de alvleesklier eruit en dan ook de milt.

Hij is nog lang niet bijgekomen van de vorige operatie die al in januari was, we zijn er wel huiverig voor hoe hij hier uit gaat komen en wat de gevolgen gaan zijn.. tijd rekken om diezelfde tijd nog zieker te zijn is ook niet echt een toffe keus.
Ik snap het wel tho, dat hij er alles aan wil doen voordat hij er vrede mee kan hebben, zoiets.

Het mooie is dat we wel weer heel fijn en warm contact hebben, lang geleden dat ik me echt zijn dochter heb gevoeld.
Beter iets verliezen dan nooit hebben gehad, zoiets dan maar voor de time being.
pi_131339847
hoe is het gegaan marmar?
  donderdag 19 september 2013 @ 09:29:06 #89
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_131339980
Inhakend op de originele OP zijn mn nichtje, opa, oma, oom, tante en vader in mijn familie gestorven na kanker. En begin dit jaar een collega.

Hoop dat we snel wat vinden tegen deze ziekte.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_131344935
En ook het KWF besteed veel minder aan onderzoek dan ze claimen... Houdt het dan nooit op?

En hierboven, kanker is niet 1 ziekte maar honderden verschillende. Teelbalkanker is tegenwoordig bijvoorbeeld prima te behandelen en is lang niet meer dodelijk.
pi_131496593
hier paniek in de tent. stiefschoonma mag haar palliatief zorgverlof opnemen.
pi_131498584
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 09:20 schreef simmu het volgende:
hoe is het gegaan marmar?
De operatie wordt na zijn verjaardag gedaan, dat wordt dan begin november ergens. Ze gaan tijdens de operatie beoordelen hoeveel er precies uit gaat naar ik begrijp.. of de milt er al dan niet uit moet kunnen ze dan pas met zekerheid zeggen.
We zijn er allemaal wat huiverig voor hoe hij uit de operatie gaat komen, gezien zijn conditie na de vorige operatie ontzettend gekelderd is en nog niet op een kwart is van wat het voor de operatie was.
Ik geloof dat hij dat zelf niet helemaal doorheeft of toegeeft

Ik schuif het allemaal wat voor me uit totdat het zover is.. We hebben in elk geval nog een paar mooie dagen samen in de planning voor de operatie. Daarna is het afwachten.. uitstel van executie, nog een beetje fijn leven voor zolang mogelijk, daar hopen we op.

Jullie sterkte daar Simmu :*
  maandag 23 september 2013 @ 23:19:36 #93
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_131499444
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:49 schreef Pauller het volgende:
En ook het KWF besteed veel minder aan onderzoek dan ze claimen... Houdt het dan nooit op?

En hierboven, kanker is niet 1 ziekte maar honderden verschillende. Teelbalkanker is tegenwoordig bijvoorbeeld prima te behandelen en is lang niet meer dodelijk.
dat weet ik, helaas zijn de meeste nog dodelijk.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_131503728
het was natuurlijk weer een en al manipulatieve crap. niks wat al niet al maanden bekend was. maar goed; heerlijke opening om weer eens fijn toestanden te maken. want mijn man reageerde niet binnen een uur op zn mail (die was erg moe en wilde eens een keer op tijd naar bed), dus moest zijn moeder gebeld worden, die dan ons uit bed belt met de mededeling dat het allemaal Heel Erg is. dus schoonpa toch maar direct gebeld (manlief trapt er nu eenmaal altijd in, zekers zo met zn moeder die er dan nog achter zit). dus toen bleek dat er gezegd was dat ze dat zorgverlof wel per november kan laten ingaan. zeg, precies volgens de lijn der verwachting die al tig keer besproken was.....maar goed; weer een uurtje bezig geweest met geruststellen, troosten, enzovoorts

weet je; we hebben met kiro zelf meegemaakt hoe het is wanneer je in al die onzekerheid zit, hoe zo'n arts dingen aangeeft en in die hele rollercoaster gezeten. ik kan er gewoon niet bij dat iemand dat doelbewust opzoekt :N
pi_131503810
:'(
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 08:48 schreef simmu het volgende:
het was natuurlijk weer een en al manipulatieve crap.
:N
pi_131504593
ik vind het ook erg voor mijn schoonzusje. die krijgt nu de meeste ellende, want ze is zwanger en 1 januari uitgerekend. dus die krijgt echt dingen te horen als "ik hoop dat je te vroeg bevalt, want dan kan ik de baby nog zien"
pi_132681152
Woensdag is de operatie.
Broers en ik zien het niet zo positief allemaal, maar we hopen er maar het beste van.
Ik geloof dat de kans dattie uit de operatie komt uberhaupt niet zo heel groot is.. en als, dan weten we na de operatie ook pas wat er precies weggehaald is en wat ze konden laten zitten.
Hij blijft er zelf heel positief onder en dat is prima zo. Misschien helpt het en zo niet, dan is hoopvol zijn toch een stuk fijner om je dagen mee door te komen dan het einde letterlijk zien naderen denk ik dan maar..
pi_132687321
heel veel sterkte morgen marmar :*
pi_132809289
Iedereen die deze slopende ziekte heeft, iemand kent die dit heeft, of er al iemand aan is verloren, heel veel sterkte gewenst....

Ik heb vandaag van mijn oom te horen gekregen dat zijn vriendin (49) alvleesklierkanker heeft... en dat het 99% zeker is dat het heel erg snel met haar gedaan kan zijn ;( :'( :( :'(

Ben er gewoon helemaal sprakeloos van... boos en verdrietig tegelijkertijd... :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')