abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 juni 2013 @ 12:18:44 #51
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127282902
Heftig allemaal Simmu :{

Hier zijn we dus met een Donau cruise gegaan met mijn schoonouders en zwager. Wat een ramp zeg. We zijn blij dat we hem zijn laatste wens niet hebben ontzegd maar het was echt verschrikkelijk. Het viel verschrikkelijk tegen voor hem, hij had gedacht dat er heel veel binnenvaart op de Donau zou zijn. En hoe vaak we ook zeiden dat dat niet zo was geloofde hij ons niet.
Hij zit zo onder de morfine dat hij totaal in zijn eigen wereld leeft. Hij wil niet geholpen worden maar heeft ontzettend veel hulp nodig omdat hij bijna geen spierkracht heeft en zijn evenwicht verstoord is door het herseninfarct. We zijn dus eigenlijk de hele dag op hem aan het letten. Ze hadden gelukkig een hut bij de uitgang naar een klein achterdek. Daar zaten we de hele dag op wacht om te kijken of hij zijn kamer uit kwam zwalken. Dan ging er een voor hem lopen, een achter hem, en een in het trapgat staan zodat hij daar niet in zou vallen. En ondertussen natuurlijk lekker uitgekafferd worden. Tel daar de extreme bloedsuikerwaarden van mijn schoonmoeder en de buikgriep van mij en mijn vriend bij op en je hebt een supervakantie.

Het is verschrikkelijk dat hij zo lijdt maar wat ons betreft mag het snel over zijn eigenlijk. Mijn schoonmoeder durft hem niet meer alleen te laten dus wij doen boodschappen voor haar. En als ze naar haar moeder in het ziekenhuis wil, gaat mijn vriend op zijn vader passen. Mijn schoonvader wordt nu gelukkig wel gewassen door iemand van de thuiszorg, dat scheelt alweer heel wat scheldpartijen op mijn schoonmoeder. Hij slaapt 20 uur per dag. Als hij een goede dag heeft is hij voor 30 % te begrijpen, de overige 70% brabbelt hij onzin. Hij stond van de week bijna buiten in zijn onderbroek omdat hij een krik wilde pakken. Hij weigert meestal ook om op de postoel te gaan. Op de wc weigert hij te gaan zitten dus om de haverklap plast hij zichzelf en de wc helemaal onder. Dan moet hij weer gewassen en omgekleed worden wat ook weer een drama op zich is. Ik heb het zo te doen met mijn schoonmoeder

Hij wil met alle geweld nog geen euthanasie. En omdat we denken dat het inmiddels ook uitgezaaid is naar zijn hersenen denken we ook niet dat hij nog toerekeningsvatbaar genoeg is om toestemming te geven als hij het wel wil. Maar goed, hij eet nog niet eens een beschuitje per dag dus erg lang kan het niet meer duren. Wat een lijdensweg zeg...

Maar de trouwdag van zijn beste vriend heeft hij in ieder geval gehaald want dat is vandaag. Ik ben benieuwd hoe we hem in de auto gaan krijgen straks.
Spoilers!
pi_127283654
Heftig idd Simmu, sterkte.

En jemig wat een verhaal Lucky :{ hopelijk gaat het vandaag allemaal een beetje.
pi_127297354
oh man, lucky :*

herkenbaar ook van dat lelijk doen naar anderen. wat ik dus bv ook niet snap; schoonpa wil constant dat ik er ook bij ben. terwijl hij minstens net zo'n grote hekel aan mij heeft als ik aan hem :')

maar hij luistert wel naar mij, zonder gezeik. toen we er laatst waren heb ik hem zonder morren zover gekregen dat hij lekker in de tuin in het zonnetje ging zitten. ik snap dat niet. vooral sangdrax zn zus is hier de pisang. als er dus weer paniek is, dan beoordeelt zij of wij gebeld worden en moeten komen of niet.

en ik herken het ook van "het is genoeg geweest nu". maar dat heb ik al vaker meegemaakt. medici gaan (in mijn ervaring) te lang door met hoop geven waar die er niet is.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 3 juni 2013 @ 21:24:32 #54
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127377537
Even een crosspostje:

quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, het is echt gebeurd. Mijn schoonvader is vanochtend om 6.15 overleden. Het is allemaal ok want beter voor iedereen natuurlijk enzo maar het is natuurlijk wel mooi kut dat ie maar 65 jaar oud is geworden.

Hij wordt vrijdag begraven. Alles is al geregeld, er zijn prachtige kaarten op de bus gegaan met een watermerk van een schip dat aan de kade van zijn favoriete matras ligt. Hij ligt thuis opgebaard. Echt prachtig, had ik niet verwacht. Hij ligt er ontspannener bij dan ik hem in maanden heb gezien. Het was de hele dag zoete inval bij mijn schoonmoeder dus we zijn kapot, we hebben ook maar 4 uur geslapen vannacht.
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn schoonvader wilde heel graag bij de bruiloft van zijn beste vriend zijn afgelopen zaterdagavond. Dat is met heel veel moeite gelukt. Daarna hebben we hem in bed gelegd en hij is niet meer wakker geworden. Gisterenavond werd hij kortademig en ging kreunen, het leek alsof hij zich verzette. Hij heeft een kalmeringsmiddel gekregen en er werd gezegd dat het nog een paar dagen kon blijven. Uiteraard, eigenwijs als hij was, werd hij helemaal niet kalm van dat middel. Echt, zelfs sterven deed hij nog op zijn eigen opstandige manier. We zijn blij dat hij zo snel is gestorven. Het moet toch gebeuren uiteindelijk, beter zo dan nog een paar dagen gereutel.

:D Mijn vriend werd net met een smoes door zijn moeder gebeld. We wonen aan de overkant van elkaar dus hij er heen, zat de vreemde buurman daar 'mee te waken'. Hij deed geen mond open, zat daar maar gewoon te zitten. Vriendlief heeft even tactisch gezorgd dat hij verdween.
Spoilers!
pi_127380219
Gecondoleerd L_S
pi_127383810
gecondoleerd lucky_strike
pi_127384202
Gecondoleerd lucky_strike voor jou en de jouwen
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:00:05 #58
339074 Antimatter
vices like vipers
pi_127416525
Gecondoleerd..

Met mijn mama gaat het oke. We gaan vrijdag een paar dagen op vakantie en een dag nadat we terugkomen, moet ze een PET-scan om te kijken of de chemo's hebben aangeslagen. Die dag daarna begint de laatste chemo alweer..
Het valt me allemaal nog mee, alleen ik merk wel dat ik er soms te veel bij betrokken ben. Ik ben een soort van 'verzorgster' geworden, wat ik natuurlijk niet erg vind, maar alsnog.. soms wil je dat niet hoeven doen.
pi_128812123
Helemaal gemist LS, gecondoleerd en sterkte nog! topic was uit myat blijkbaar :x

Hier een klein lichtpuntje, de kanker van mijn vader is niet familiair; bij mijn opa eindigde het wel met alvleesklierkanker, maar was dat niet de haard, stom toeval dus..

Mijn vader blijft zeggen dat het goed gaat, maar steeds als ik hem zie, zie ik heel wat anders dan dat. Niet tof.
pi_128814602
Zitten hier (ex)patienten bij de AYA-community van het Radboud? Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen, als die er zijn. Voor de mensen die het niet kennen, AYA staat voor Adolescent and Young Adult en moet ondersteuning bieden aan jongeren/jongvolwassenen met kanker.

Zelf heb ik er niet veel aan gehad, benieuwd hoe anderen er tegen aan kijken.
pi_128819402
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:03 schreef Pauller het volgende:
Zitten hier (ex)patienten bij de AYA-community van het Radboud? Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen, als die er zijn. Voor de mensen die het niet kennen, AYA staat voor Adolescent and Young Adult en moet ondersteuning bieden aan jongeren/jongvolwassenen met kanker.

Zelf heb ik er niet veel aan gehad, benieuwd hoe anderen er tegen aan kijken.
Ik volg een revalidatieprogramma in het avl en ben in een paar weken van pannenkoek en altijd heel erg moe naar ik voel me best wel oke gegaan. Nogsteeds niet zoveel energie als vroegah, maar je leert het doseren enzo.
Zo oke dat ik in september weer ga proberen te studeren *O* .
  donderdag 11 juli 2013 @ 00:03:20 #62
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128820901
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 21:40 schreef Discombobulate het volgende:

Het wordt tijd dat ze met een geneesmiddel komen.
in theorie is dat er al :Y
pi_128825645
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:29 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

Ik volg een revalidatieprogramma in het avl en ben in een paar weken van pannenkoek en altijd heel erg moe naar ik voel me best wel oke gegaan. Nogsteeds niet zoveel energie als vroegah, maar je leert het doseren enzo.
Wat ontzettend fijn voor je!

Verder dank voor alle condoleances. Het overlijden van mijn schoonvader is inmiddels alweer meer dan een maand geleden. Het blijft raar, waar we de eerste weken nog dachten dat het beter was, merken we nu dat we de ellende van de laatste maanden een beetje vergeten en meer denken aan alles wat hij niet meer mee kan maken. Binnenkort zou zijn verjaardag zijn. Toch vreemd.

Mijn schoonmoeder is helemaal aan het opbloeien. Deels is dat afleiding zoeken maar ik denk ook dat ze nu meer zichzelf kan zijn dan toen hij nog leefde. Ze is als een malloot aan het schoonmaken, alle kleren van haar man hebben we vorige week al naar de kledingbank gebracht. Ze gaat lekker wandelen, verwend zichzelf met eten van slager, groenteboer, etc. Ze gaat naar de Efteling met de kleindochter van haar zus en uit eten met oud-collega's. Ik had hierop gehoopt, dit is beter dan zielig in een hoekje zitten.

:*
Spoilers!
pi_128830099
Ik heb zonet alles even meegelezen.
Ik ben mijn oma aan kanker verloren. Dit heb ik deels meegemaakt. Ik was 13 en wou toendertijd niet teveel in aanraking komen met het hele proces rond kanker. Misschien was ik wel bang en nam ik daarom afstand, dat weet ik niet zo goed.

Nu wil ik toch Lucky nog condoleren, ook al is het al een maand geleden. Ik denk dat je schoonmoeder heel lang 'geleefd' is. En dat ze nu gewoon opgelucht is dat ze weer zelf kan leven. Dat is erg begrijpelijk en ik ben ook blij voor der dat ze zo haar weg vind ipv in een hoekje te zitten.

Ik zal denk ik wel mee blijven lezen!
Sterkte aan iedereen hier!
pi_128830159
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:29 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

Het is niet zozeer een revalidatieprogramma maar meer 'geestelijke' (kutwoord) ondersteuning. Voor kinderen is er heel veel, voor ouderen ook maar jongvolwassenen vallen een beetje buiten de boot. Dat is het idee. Dat ze elkaar kunnen helpen met vragen over werk, sex, opleiding enz.
pi_128830553
Ik denk dat revalidatie ook prima geestelijke ondersteuning kan zijn. Je moet denk ik geestelijk net zoveel ''revalideren'' als lichamelijk tijdens/na deze ziekte.

Maar jij hebt het dus niet zo goed ervaren? Wat is daar dan precies te bedoeling van?
Niet rot bedoeld hoor. Maar ik vraag me af, en deze vraag is heel serieus bedoeld, had jij echt zo'n programma nodig om aan je antwoorden te komen over sex, opleidingen e.d.?

Ik bedoel dus meer te vragen of jij, omdat je kanker hebt gehad of nog hebt (?), meer moeite hebt om aan antwoorden te komen dan ''gezonde'' jongvolwassenen? Omdat je dingen gemist hebt of nog mist?

Ben hier wel benieuwd naar. Hoe jij denkt over zo'n programma en of het misschien daarom niet het gewenste resultaat heeft gehad.
pi_128832521
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:03 schreef Pauller het volgende:

[..]

Het is niet zozeer een revalidatieprogramma maar meer 'geestelijke' (kutwoord) ondersteuning. Voor kinderen is er heel veel, voor ouderen ook maar jongvolwassenen vallen een beetje buiten de boot. Dat is het idee. Dat ze elkaar kunnen helpen met vragen over werk, sex, opleiding enz.
Dat zit allemaal bij mijn programma er in, als je het wilt bespreken tenminste. Ergo, maatschappelijk werk, dietist, etc etc. Die hebben hier gewoon allemaal begeleiding voor.

Maar come on, weet je niet meer hoe je hem er in moet hangen? :P .
pi_128832959
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:15 schreef c-u-t-e het volgende:
Ik denk dat revalidatie ook prima geestelijke ondersteuning kan zijn. Je moet denk ik geestelijk net zoveel ''revalideren'' als lichamelijk tijdens/na deze ziekte.

Maar jij hebt het dus niet zo goed ervaren? Wat is daar dan precies te bedoeling van?
Niet rot bedoeld hoor. Maar ik vraag me af, en deze vraag is heel serieus bedoeld, had jij echt zo'n programma nodig om aan je antwoorden te komen over sex, opleidingen e.d.?

Ik bedoel dus meer te vragen of jij, omdat je kanker hebt gehad of nog hebt (?), meer moeite hebt om aan antwoorden te komen dan ''gezonde'' jongvolwassenen? Omdat je dingen gemist hebt of nog mist?

Ben hier wel benieuwd naar. Hoe jij denkt over zo'n programma en of het misschien daarom niet het gewenste resultaat heeft gehad.
Geestelijk moet je veel meer en langer revalideren dan lichamelijk. In mijn geval dan. Quote die ik een tijd geleden las en nog steeds nagalmt: Kanker komt pas binnen als het weg is.

Het idee is dat jongeren elkaar op een afgesloten AYA-forum helpen met dit soort vragen. De informatievoorziening rondom kanker is niet gericht op jongeren. Kijk maar eens in de kast met folders van het KWF. Als je ziek wordt tussen je 18-30/35 jaar moet je veel belangrijke beslissingen nemen. Kan ik nog kinderen krijgen? Is sex nog mogelijk? Kan ik nog een huis kopen? Enzovoort. Daarnaast is het ook nuttig en fijn om met lotgenoten te kunnen praten.

Het idee is mijn ogen prima. Maar omdat je relatief kort kanker hebt, ga je je ook niet helemaal verdiepen in zo'n community. In mijn geval dan. Daarnaast waren er bijna geen (actieve) leden. Er was ook een speciale AYA-ruimte op de afdeling Oncologie met een Playstation, tafelvoetbal enz. 1 keer geweest, met de rondleiding. Daarna was ik te ziek of had ik gewoon mn iPad.

Op dat forum vragen of men er iets aan heeft, heeft niet zoveel zin. Daarom was ik benieuwd of er mensen hier zijn die er ervaring mee hebben en wat zij er van vinden. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:24 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

Dat zit allemaal bij mijn programma er in, als je het wilt bespreken tenminste. Ergo, maatschappelijk werk, dietist, etc etc. Die hebben hier gewoon allemaal begeleiding voor.

Maar come on, weet je niet meer hoe je hem er in moet hangen? :P .
Dat laatste is zo dom, ik zeg maar niks.
pi_128833109
Come on, doe niet zo bitter :P .
pi_128833343
Sorry Pauller, ik vond hem wel komisch. Mijn eerste gedachte toen ik ''sex'' las was namelijk ook van 'Waarom zou je niks meer over seks weten als je kanker hebt?' .. Maar ik snap nu dat je bedoelde dat er vragen kunnen zijn over of het nog wel lukt ect.
pi_128833621
Niet er iets over weten maar er kan een hele hoop veranderen. Zowel voor dames als voor heren natuurlijk. Dus dan is zo'n opmerking een klein beetje dom, om onze koningin maar even te quoten.
pi_128834314
Right, als je lotgenotencontact wilt.. 99% van de mensen die ik gesproken heb maken constant kutgrapjes.. iets met zelfspot en humor en lachen en gezond. Maar goed je kan me altijd PM'en.

Ik heb inmiddels na een x aantal jaar stufi verbruiken alles geregeld met de duo en mijn nieuwe hogeschool, als je een beetje in de goede richting wilt worden geduwd dan kan ik je daarbij helpen.

Of je nog kinderen kan krijgen? Hiervoor moet je toch echt naar een fertiliteitslab en handkarren in een hokje met vieze boekjes, dat leggen ze dan onder de microscoop en je hebt in een paar minuten je antwoord.

Of sex nog mogelijk is? Als 'ie het doet dan doet 'ie het toch?
pi_128834908
Ik ben koning Kutgrapje ;)

Voor mij is alles ook geregeld en ik heb niet zoveel vragen (meer). Ik zag dit topic en vroeg me af of mensen het kennen en wat hun ervaringen zijn. Ik hoor alleen de jubelverhalen van de ontwikkelaars maar niet zozeer van de gebruikers. Behalve dan die van mijzelf natuurlijk.
pi_130252106
ik wil even kwijt dat ik mijn schoonvader gewoon een heel naar mens vind

hij heeft alweer gelogen over wat de artsen zeggen. en elke keer trappen we erin he |:(

en wij maar altijd in een spagaat liggen. 200 km verderop, 2 kleine kindjes, vorige week een huis gekocht. elke dag bellen, elke 2 weken ernaartoe. je zou toch onderhand na dik 3 jaar wel verwachten dat we wel beter zou weten :')
pi_130252270
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:24 schreef simmu het volgende:
ik wil even kwijt dat ik mijn schoonvader gewoon een heel naar mens vind

hij heeft alweer gelogen over wat de artsen zeggen. en elke keer trappen we erin he |:(

en wij maar altijd in een spagaat liggen. 200 km verderop, 2 kleine kindjes, vorige week een huis gekocht. elke dag bellen, elke 2 weken ernaartoe. je zou toch onderhand na dik 3 jaar wel verwachten dat we wel beter zou weten :')
Wat heeft hij gelogen dan?
pi_130252514
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:27 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Wat heeft hij gelogen dan?
over wat artsen tegen hem zeggen bijvoorbeeld. over zijn medicatie, over wat hij allemaal nog wel kan en wat hij niet kan.
pi_130252983
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:32 schreef simmu het volgende:

[..]

over wat artsen tegen hem zeggen bijvoorbeeld. over zijn medicatie, over wat hij allemaal nog wel kan en wat hij niet kan.
Lastig.. is het echt liegen, of de waarheid niet onder ogen willen komen?
Is het niet mogelijk dat er iemand anders meegaat naar de arts zodat jullie precies weten wat er nu is?
pi_130254087
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:32 schreef simmu het volgende:

[..]

Doet hij zich slechter voor om sympathie te krijgen, of beter om jullie niet ongerust te maken. Gezien e boosheid denk ik het eerste?
pi_130254325
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:41 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Lastig.. is het echt liegen, of de waarheid niet onder ogen willen komen?
Is het niet mogelijk dat er iemand anders meegaat naar de arts zodat jullie precies weten wat er nu is?
nja, het is heel erg lastig. ik weet niet of het echt liegen is, of de waarheid niet willen zien. hij is psychisch gewoon echt niet in orde. nooit geweest ook.

ik doe mijn best om zo min mogelijk betrokken te raken. het raakt me alleen zo dat mijn man het nu allemaal zo voor zn kiezen krijgt
pi_130254407
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:00 schreef computergirl het volgende:

[..]

Doet hij zich slechter voor om sympathie te krijgen, of beter om jullie niet ongerust te maken. Gezien e boosheid denk ik het eerste?
ja. het eerste. al jaren. in mei heeft mijn man zich toen bij een dokterafspraak gewurmd en toen voleden we ons ook al zo genaaid. dan ga je een paar weken naar het westen. kind van school gesnokt enzo. want het kan elk moment zijn hoor! en dan blijkt dat gewoon echt gelogen.

edit; en dat was dus de tweede keer dat dat voorkwam. het jaar ervoor ook al
pi_130254425
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:04 schreef simmu het volgende:

[..]

nja, het is heel erg lastig. ik weet niet of het echt liegen is, of de waarheid niet willen zien. hij is psychisch gewoon echt niet in orde. nooit geweest ook.

ik doe mijn best om zo min mogelijk betrokken te raken. het raakt me alleen zo dat mijn man het nu allemaal zo voor zn kiezen krijgt
Logisch dat dat je raakt, het is al zwaar genoeg door die rotkanker alleen.
Ik weet ook geen oplossing. Ik wens jullie in ieder geval veel sterkte.
pi_130254859
weet je. hij gebruikt zijn ziekte om dingen voor elkaar te krijgen die hij wil. en mijn man heeft toch vaak het gevoel om er maar wat aan toe te geven. want zn vader is ziek en gaat dood. maar ja; elke keer als mijn man wat toegeeft, pusht en dramt zn vader nog wat meer, waarna mijn man (inmiddels ook tsjokvol stress) weer wat afstand neemt. het is een hele nare dans zo ;(
pi_130255504
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:15 schreef simmu het volgende:
weet je. hij gebruikt zijn ziekte om dingen voor elkaar te krijgen die hij wil. en mijn man heeft toch vaak het gevoel om er maar wat aan toe te geven. want zn vader is ziek en gaat dood. maar ja; elke keer als mijn man wat toegeeft, pusht en dramt zn vader nog wat meer, waarna mijn man (inmiddels ook tsjokvol stress) weer wat afstand neemt. het is een hele nare dans zo ;(
Idd, wat een nare situatie.
Misschien moet je je man eens voorhouden dat hij met veel pech en veel stress mogelijk nog eerder dood gaat dan zijn vader. :@
pi_130256333
quote:
Dat is wel heel misselijk van de schoonvader. Vooral omdat ik me kan voorstellen dat je man geen nee tegen hem zal zeggen.
En je schoonmoeder, want vind die ervan (als dat van toepassing is) ?
pi_130264103
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:54 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Dat is wel heel misselijk van de schoonvader. Vooral omdat ik me kan voorstellen dat je man geen nee tegen hem zal zeggen.
En je schoonmoeder, want vind die ervan (als dat van toepassing is) ?
die zijn al jaren gescheiden. dat leverde al voor zijn ziekte problemen, want schoonma weigert in de praktijk om in 1 ruimte te zijn met schoonpa, wat de verjaardagen nogal awkward maakt, zeg maar

met onze familie is het aldoor toestanden alom. wij zijn een paar jaar terug welbewust 200 km verderop gaan wonen. maar goed; da's een ander topic :P
pi_130291238
quote:
He gatver, klinkt erg naar allemaal. Maakt het nog moeilijker dan het al is, sterkte jullie.
pi_131223454
Hm, pa gaat waarschijnlijk weer geopereerd worden nav de laatste scans.. Dinsdag hoort hij wat het voorstel wordt vanuit het ziekenhuis, waarschijnlijk nog een stuk van de alvleesklier eruit en dan ook de milt.

Hij is nog lang niet bijgekomen van de vorige operatie die al in januari was, we zijn er wel huiverig voor hoe hij hier uit gaat komen en wat de gevolgen gaan zijn.. tijd rekken om diezelfde tijd nog zieker te zijn is ook niet echt een toffe keus.
Ik snap het wel tho, dat hij er alles aan wil doen voordat hij er vrede mee kan hebben, zoiets.

Het mooie is dat we wel weer heel fijn en warm contact hebben, lang geleden dat ik me echt zijn dochter heb gevoeld.
Beter iets verliezen dan nooit hebben gehad, zoiets dan maar voor de time being.
pi_131339847
hoe is het gegaan marmar?
  donderdag 19 september 2013 @ 09:29:06 #89
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_131339980
Inhakend op de originele OP zijn mn nichtje, opa, oma, oom, tante en vader in mijn familie gestorven na kanker. En begin dit jaar een collega.

Hoop dat we snel wat vinden tegen deze ziekte.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_131344935
En ook het KWF besteed veel minder aan onderzoek dan ze claimen... Houdt het dan nooit op?

En hierboven, kanker is niet 1 ziekte maar honderden verschillende. Teelbalkanker is tegenwoordig bijvoorbeeld prima te behandelen en is lang niet meer dodelijk.
pi_131496593
hier paniek in de tent. stiefschoonma mag haar palliatief zorgverlof opnemen.
pi_131498584
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 09:20 schreef simmu het volgende:
hoe is het gegaan marmar?
De operatie wordt na zijn verjaardag gedaan, dat wordt dan begin november ergens. Ze gaan tijdens de operatie beoordelen hoeveel er precies uit gaat naar ik begrijp.. of de milt er al dan niet uit moet kunnen ze dan pas met zekerheid zeggen.
We zijn er allemaal wat huiverig voor hoe hij uit de operatie gaat komen, gezien zijn conditie na de vorige operatie ontzettend gekelderd is en nog niet op een kwart is van wat het voor de operatie was.
Ik geloof dat hij dat zelf niet helemaal doorheeft of toegeeft

Ik schuif het allemaal wat voor me uit totdat het zover is.. We hebben in elk geval nog een paar mooie dagen samen in de planning voor de operatie. Daarna is het afwachten.. uitstel van executie, nog een beetje fijn leven voor zolang mogelijk, daar hopen we op.

Jullie sterkte daar Simmu :*
  maandag 23 september 2013 @ 23:19:36 #93
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_131499444
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:49 schreef Pauller het volgende:
En ook het KWF besteed veel minder aan onderzoek dan ze claimen... Houdt het dan nooit op?

En hierboven, kanker is niet 1 ziekte maar honderden verschillende. Teelbalkanker is tegenwoordig bijvoorbeeld prima te behandelen en is lang niet meer dodelijk.
dat weet ik, helaas zijn de meeste nog dodelijk.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_131503728
het was natuurlijk weer een en al manipulatieve crap. niks wat al niet al maanden bekend was. maar goed; heerlijke opening om weer eens fijn toestanden te maken. want mijn man reageerde niet binnen een uur op zn mail (die was erg moe en wilde eens een keer op tijd naar bed), dus moest zijn moeder gebeld worden, die dan ons uit bed belt met de mededeling dat het allemaal Heel Erg is. dus schoonpa toch maar direct gebeld (manlief trapt er nu eenmaal altijd in, zekers zo met zn moeder die er dan nog achter zit). dus toen bleek dat er gezegd was dat ze dat zorgverlof wel per november kan laten ingaan. zeg, precies volgens de lijn der verwachting die al tig keer besproken was.....maar goed; weer een uurtje bezig geweest met geruststellen, troosten, enzovoorts

weet je; we hebben met kiro zelf meegemaakt hoe het is wanneer je in al die onzekerheid zit, hoe zo'n arts dingen aangeeft en in die hele rollercoaster gezeten. ik kan er gewoon niet bij dat iemand dat doelbewust opzoekt :N
pi_131503810
:'(
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 08:48 schreef simmu het volgende:
het was natuurlijk weer een en al manipulatieve crap.
:N
pi_131504593
ik vind het ook erg voor mijn schoonzusje. die krijgt nu de meeste ellende, want ze is zwanger en 1 januari uitgerekend. dus die krijgt echt dingen te horen als "ik hoop dat je te vroeg bevalt, want dan kan ik de baby nog zien"
pi_132681152
Woensdag is de operatie.
Broers en ik zien het niet zo positief allemaal, maar we hopen er maar het beste van.
Ik geloof dat de kans dattie uit de operatie komt uberhaupt niet zo heel groot is.. en als, dan weten we na de operatie ook pas wat er precies weggehaald is en wat ze konden laten zitten.
Hij blijft er zelf heel positief onder en dat is prima zo. Misschien helpt het en zo niet, dan is hoopvol zijn toch een stuk fijner om je dagen mee door te komen dan het einde letterlijk zien naderen denk ik dan maar..
pi_132687321
heel veel sterkte morgen marmar :*
pi_132809289
Iedereen die deze slopende ziekte heeft, iemand kent die dit heeft, of er al iemand aan is verloren, heel veel sterkte gewenst....

Ik heb vandaag van mijn oom te horen gekregen dat zijn vriendin (49) alvleesklierkanker heeft... en dat het 99% zeker is dat het heel erg snel met haar gedaan kan zijn ;( :'( :( :'(

Ben er gewoon helemaal sprakeloos van... boos en verdrietig tegelijkertijd... :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')