Jamie misschien.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voorteken.
Neem aan dat Murray er wel weer staat als Wimbledon begint.
Lijkt me lachen als Judy Murray meedoet en de single bij de dames wint. Zou haar reactie wel willen zien als ze wint.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lijkt me lachen als Judy Murray meedoet en de single bij de dames wint. Zou haar reactie wel willen zien als ze wint.
Duitse zenders hebben vaak Halle, herinner ik me.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:47 schreef Federer-fan het volgende:
Is Halle op tv? Ik heb op de een of andere manier helemaal geen beeld op Eurosport en Sport1.
Is er nu een zender waar het is? Livescorehunter doet het niet en ik kan nu nergens wat zien.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Duitse zenders hebben vaak Halle, herinner ik me.
Geen idee, ik heb geen kabel, maar kijk gewoon je tv-gids/drie Duitse zenders na zou ik zeggen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is er nu een zender waar het is?
Ik heb ze bekeken maar ik vind niks. Sport1 zendt blijkbaar ook niks uit. Als iemand een stream heeft, is hij welkom.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen kabel, maar kijk gewoon je tv-gids/drie Duitse zenders na zou ik zeggen.
Bedankt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen kabel, maar kijk gewoon je tv-gids/drie Duitse zenders na zou ik zeggen.
Deze stream doet het bij mij ook prima:
http://www.sportlemon.tv/v-4/0/168/v-416998.html
Halle daarentegen heeft 4 hele toffe kwartfinales.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:44 schreef mitt het volgende:
Blijft veel over Queens
Lekker ook, al die Engelsen er meteen uit
Je kon beter gaan koken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom post ik dit eigenlijk allemaal.![]()
Kan ik niet. Ja, water.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |