Jammer, ik vond de kleding van zijn vorige sponsor wel leuk eigenlijk. Dit ziet er niet uit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:22 schreef detennismaster het volgende:
Djokovic nieuwe kledingsponsor !
http://www.atpworldtour.c(...)gns-With-Uniqlo.aspx
[ afbeelding ]
En hier heeft hij zelf invloed op ook nogquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:50 schreef groenen het volgende:
[..]
Jammer, ik vond de kleding van zijn vorige sponsor wel leuk eigenlijk. Dit ziet er niet uit.
Zonde. Het leek me al episch als hij zijn reeks zou voortzetten en in de finale van RG tegen Nadal moest.quote:
Is hier toch 10 minuten vandaan, maar gelijk even kijkje nemen dan.quote:BREDA – Het internationale tennistoernooi Breda Future (25 juni – 1 juli) heeft een absolute publiekstrekker weten te strikken. Thiemo de Bakker heeft toegezegd om eind juni naar Breda te komen. De verwachting is ook dat Jesse Huta Galung en Matwé Middelkoop aan het toernooi zullen deelnemen.
De toezegging van De Bakker mag gerust opzienbarend worden genoemd. In 2008 deed hij als 19-jarig talent ook al mee aan Breda Future. Nadien maakte hij internationaal naam op het allerhoogste niveau. De Davis Cup-speler stond medio 2010 zelfs op de veertigste plaats op de wereldranglijst.
Niets leek een glansrijke carrière in de weg te staan. In plaats van zich blijvend tussen de beste tennissers te vestigen zakte hij door blessures, motivatieproblemen en trainerswisselingen ver weg. De Bakker staat inmiddels 398 op de ATP-ranking.
Mede door het spelen van toernooien als Breda Future, het derde internationale niveau, hoopt De Bakker zijn loopbaan van een positieve impuls te voorzien.
Joop Bos spottenquote:Op maandag 4 juni 2012 17:34 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Is hier toch 10 minuten vandaan, maar gelijk even kijkje nemen dan.
Dat wilde ik net gaan postenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:07 schreef luckass het volgende:
Verdasco verliest in de eerste ronde van de challenger in Prostejov van Semjan, ATP #1166 (!).
Hij eindigde de wedstrijd met een DF.
Dafuqquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:07 schreef luckass het volgende:
Verdasco verliest in de eerste ronde van de challenger in Prostejov van Semjan, ATP #1166 (!).
Hij eindigde de wedstrijd met een DF.
Dat doet Roooowbin hem nog niet eens naquote:
Nadal in Hallequote:Op maandag 11 juni 2012 14:23 schreef mitt het volgende:
Queens is weer minder sterk geworden dit jaar doordat Nadal in Halle speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |