Nalby en Davyquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Davydenko.Jammer dat hij nooit een GS gewonnen heeft.
Een van de mooiste spelletjes op de tour en waarschijnlijk de beste speler die geen GS finale op zijn naam heeft.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Enorme held ja, hoop toch zo dat ie heel blijft en de boys gaat laten zien wat voor een koning hij is.
Nee, niet met HD. Daar heb ik al eerder hele films van gevonden en zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:31 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kwam net dit filmpje tegen op YouTube:
Is de eerste keer dat ik een filmpje op YouTube vind van een uur en drie kwartier en ook nog in HD. Is dat nieuw?
Mogen ze van mij meer gaan doen. Stel dat op een gegeven moment een enorme hoeveelheid tenniswedstrijden in HD integraal op YouTube staat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, niet met HD. Daar heb ik al eerder hele films van gevonden en zo
Is al een tijdje mogelijk volgens mij. Staan ook veel complete wedstrijden op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:31 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kwam net dit filmpje tegen op YouTube:
Is de eerste keer dat ik een filmpje op YouTube vind van een uur en drie kwartier en ook nog in HD. Is dat nieuw?
Die heeft 'ie ook gekregen. 1e ronde tegen Malisse.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:53 schreef Alovenac het volgende:
Brian Baker, voor zo'n comeback kan ik alleen maar respect hebben. Had echt een WC voor RG mogen krijgen hoor.
Ik hoor het nu inderdaadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:09 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Die heeft 'ie ook gekregen. 1e ronde tegen Malisse.
Vandaag was Donkey slecht van wat ik zo zag in de derde, maar verder was hij best prima deze week, vooral tegen Isner was hij erg sterk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:16 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik hoor het nu inderdaad.
Davydenko, die gaat sowieso ook de eerste ronde op RG er weer onderuit tegen Seppi.
Jesse Huta Galung brak ook nooit echt door.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:33 schreef Norrage het volgende:
Teletekst: baker stond in 2004 al 170 maar brak nooit echt door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |