Ik vind haar reactie dan ook erg kinderachtig. Vandaar ''meid''quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ho! iemand die je moeder had kunnen zijn meid noemen? Dat zou ik een belediging vinden. Een meid is iemand die je voor een appel en een ei inhuurt en harder dan alle andere mensen de meest smerige klusjes laat opknappen. Maar dat is mijn mening hoor
Interpreteren is wat anders dan iets vragen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:04 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat heb je dan verkeerd geïnterpreteerd, want ik ben wel een atheïst. Je hebt zelfs nog in mijn topic daarover gepost.
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen!
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis wat meid... Ik vis hier niet.
En ik vind je reactie niet heel normaal, erg aanvallend.
Door "oog om oog, tand om tand" te gaan doen win je de oorlog niet mee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind haar reactie dan ook erg kinderachtig. Vandaar ''meid''
True, je hebt gelijk, wel frappant dat je niet op staal reageert trouwens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Door "oog om oog, tand om tand" te gaan doen win je de oorlog niet mee.
Zoek jij nou maar eens een "meid" van je eigen leeftijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind haar reactie dan ook erg kinderachtig. Vandaar ''meid''
Omdat ik een andere "relatie" met Staal heb. Zij was de eerste die hier tegen mij sprak en waar ik heel leuk en fijn mee heb kunnen praten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, je hebt gelijk, wel frappant dat je niet op staal reageert trouwens.
Op inhoud hoef je jou ook nooit ergens te willen betrappen trouwens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, je hebt gelijk, wel frappant dat je niet op staal reageert trouwens.
Als je om elkaar geeft wijs je elkaar op je goede punten, maar ook je slechte punten. Maar dat is mijn filosofie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Omdat ik een andere "relatie" met Staal heb. Zij was de eerste die hier tegen mij sprak en waar ik heel leuk en fijn mee heb kunnen praten.
Klopt, maar dan moet ik wel de slechte punten zien en daarnaast ik heb een algemene opmerking gemaakt, die geldt voor jou maar net zo min/veel voor Staal als voor golfer als voor iedereen hier! (mijzelf incluis)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je om elkaar geeft wijs je elkaar op je goede punten, maar ook je slechte punten. Maar dat is mijn filosofie.
Je zag geen slechte punten? Tenminste dat lijk je te suggereren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet ik wel de slechte punten zien en daarnaast ik heb een algemene opmerking gemaakt, die geldt voor jou maar net zo min voor Staal als voor golfer als voor iedereen hier! (mijzelf incluis)
Als je nu probeert de "aanval" op mij te openen, ben je aan het verkeerde adres. Ik suggereer niets, ik stel vast!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zag geen slechte punten? Tenminste dat lijk je te suggereren.
Geven om?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je om elkaar geeft wijs je elkaar op je goede punten, maar ook je slechte punten. Maar dat is mijn filosofie.
Ik geef wel om wat mensen die ik slechts ''ken'' via fok. (En ja dat zal wel een flink stuk minder zijn dan mensen die ik in het echt ken)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Geven om?
Een paar zinnetjes op een openbaar forum is geen geven om. Ik hoop serieus niet dat je dit denkt..
Een betere band op bouwen is het wel mogelijk. Er kunnen zelfs relaties ontstaan.
Maar jij bent gewoon een weaseltje die nergens op ingaat en vervolgens liever de huilie uithangt en via anderen mij probeert te weg te werken. Schattig.. Je moet wel een klik hebben met deez of geen hier.
.
quote:Je moet wel een klik hebben met deez of geen hier.
Deze en genequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geef wel om wat mensen die ik slechts ''ken'' via fok.
Waar ga ik niet op in Staal?
Waar probeer ik jou via anderen jou weg te werken?
[..]Wat staat hier?
Ik heb geen exquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Deze en gene
Is een spreekwoord.
Misschien is deze SC wel leuk voor je
je bent ook geen 40+quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |