Volgens mij ook en hij stelde gewoon een vraag waar best een leuke discussie uit voort kwam.quote:
Och arme toch weer. Jij speelt wel graag het slachtoffertje he?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je post komt erg aanvallend op me over, alsof ik hier zit om de vrouwen te versieren ofzo...
Ben vanaf morgen weer een poos weg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:05 schreef Mickeys het volgende:
Hey Staal, jou had ik een tijdje gemist.... Alles goed?
Ow, jammer dat je weer weggaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Ben vanaf morgen weer een poos weg..
Hoe vaar jij?
Ik vis hier niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:31 schreef Staal het volgende:
Je kunt niet meer krijgen dan waarmee je je weet te omringen. Meer is er niet.
Dagje Amsterdamquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar tussen wal en schip, goede en slechte dagen maar maak veel lol. Heb je mogelijk wel gelezenLief dat je het vraagt
En zo is het maar net, dat zijn de mooie en leuke dingenquote:
Denk dat Staal jou hier niet zo ziet zittenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vis hier niet.
En wat staat daar? Ik snap het niet.
Okay.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Staal jou hier niet zo ziet zitten
Niks van aantrekken hoor.quote:
Ik had juist het verdwalen in een voor mij niet al te vreemde stad, 2 maanden geleden in Valencia, waar ik al jaren kom maar nooit in mn eentje in een hotel geweest altijd bij kennisen familie of zo .. Maar vanwege omstandigheden zat dat er deze keer niet in ... Spreek ik af met mn dochter ben ik gewoon de weg kwijt en dat gebeurt me bijna nooit ... Dat gebeurt met van die winkels die vier in- en uitgangen hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En zo is het maar net, dat zijn de mooie en leuke dingen
Mooi gezegd Mickeys.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:46 schreef Mickeys het volgende:
Laten we nou lief zijn voor elkaar. Je hoeft niet iedereen te mogen, maar lief zijn kan toch wel?
Je moet ook niet FoK!ken en eten tegelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:44 schreef Mickeys het volgende:
Goed, ik begin nu ook als een bejaarde te eten... alles over mijn broek heen.. GRMBL
Lol, moet je even inbeelden dat ik al dagenlang mijn ex-to-be wel zou willen vermoorden, in honderdduizend stukken wil hakken, vervolgens levendig wil verbranden zodat niemand hem ooit nog terug kan vinden en er ook ooit maar een spoor naar mij verwijst.... maar ik hou me in!quote:
Ah, dat was het. lolquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ook niet FoK!ken en eten tegelijk
Haha, herkenbaar. Maar in het buitenland? wouw... nightmarequote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had juist het verdwalen in een voor mij niet al te vreemde stad, 2 maanden geleden in Valencia, waar ik al jaren kom maar nooit in mn eentje in een hotel geweest altijd bij kennisen familie of zo .. Maar vanwege omstandigheden zat dat er deze keer niet in ... Spreek ik af met mn dochter ben ik gewoon de weg kwijt en dat gebeurt me bijna nooit ... Dat gebeurt met van die winkels die vier in- en uitgangen hebben
Maar goed uiteindelijk de weg terug gevonden
Ik heb altijd een goed richtingsgevoel, dit was 1 van de weinige keren em dat in een city waar ik al 25 jaar kom... Maar goed in een onbekende stad denk ik dat ik beter presteerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. Maar in het buitenland? wouw... nightmare
Nee hoor. Het staat iedereen vrij. Maar laat KT geen onzin als waarheid debiteren m.b.t. oudere vrouwen als jonge 19/22-jarige snotneus omdat hij zich nogal beperkt voelt blijkbaar. Dan zeg ik wel van goh, probeer eens te vissen in een frisse jonge vijver, zoek mensen op die beter bij je leeftijd passen. Maar goed, dat lef heeft hij blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Staal jou hier niet zo ziet zitten
Ja dan gaat het mis met het etenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, moet je even inbeelden dat ik al dagenlang mijn ex-to-be wel zou willen vermoorden, in honderdduizend stukken wil hakken, vervolgens levendig wil verbranden zodat niemand hem ooit nog terug kan vinden en er ook ooit maar een spoor naar mij verwijst.... maar ik hou me in!
Neem een abonnementje joh.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Niks van aantrekken hoor.
Ik zie Staal ook hier niet zo zitten en eigenlijk nergens.
Tis wat meid... Ik vis hier niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee hoor. Het staat iedereen vrij. Maar laat KT geen onzin als waarheid debiteren m.b.t. oudere vrouwen als jonge 19/22-jarige snotneus omdat hij zich nogal beperkt voelt blijkbaar. Dan zeg ik wel van goh, probeer eens te vissen in een frisse jonge vijver, zoek mensen op die beter bij je leeftijd passen. Maar goed, dat lef heeft hij blijkbaar niet.
Enfin, therapeutje zegt kennelijk dat hij moet aangeven wanneer hij zich aangevallen voelt en dat doet KT slachtofferig natuurlijk dolgraag en hangt verder als pikkie vooral rond in een reeks voor de ouderen op FOK! Nou ja, toe maar.
Maar het staat mij vrij om dat toch wel op te merken..
Dat heb je dan verkeerd geïnterpreteerd, want ik ben wel een atheïst. Je hebt zelfs nog in mijn topic daarover gepost.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef Staal het volgende:
Ben jij niet atheistisch dan? En wat geloof je dan precies? Belangstelling.
Ho ! iemand die je moeder had kunnen zijn meid noemen? Dat zou ik een belediging vinden. Een meid is iemand die je voor een appel en een ei inhuurt en harder dan alle andere mensen de meest smerige klusjes laat opknappen. Maar dat is mijn mening hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis wat meid... Ik vis hier niet.
En ik vind je reactie niet heel normaal, erg aanvallend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |