* DJMO neither ...quote:Op maandag 30 april 2012 22:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet meemaken dat jij met je vriend in bed ligt.
Poncho!!quote:Op maandag 30 april 2012 22:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Neee geen regen, k wil t niet hebben!!!!! Maar tis hier nog droog, we moeten zo nog de stad in :p
Hij was toch wel leeg he anders krijg je niets meer van mij.quote:Op maandag 30 april 2012 22:48 schreef Merlijn het volgende:
Hmmmmz. Het glas kapot laten vallen viel nou niet binnen de planning .... Grrrrr
moe, afgepeigerd, kapotgelopen, maar ik voel me prima!quote:
Gelopen, heb ik even wat gemist?quote:Op maandag 30 april 2012 22:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
moe, afgepeigerd, kapotgelopen, maar ik voel me prima!
De ronde van Nederland in 3 dagen lopen.quote:
bij mij ook niet echt tbh. maar vragen om online ingestopt worden is daarentegen dan weer een erg zwaktebodquote:Op maandag 30 april 2012 22:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waarom zou ze die in godsnaam wakker moeten makenDat zouden ze bij mij niet moeten flikken iig
't is maar internet hè, ik zou d'r niet een al te groot issue van makenquote:Op maandag 30 april 2012 22:51 schreef gomi het volgende:
[..]
bij mij ook niet echt tbh. maar vragen om online ingestopt worden is daarentegen dan weer een erg zwaktebod
djmo.nlquote:
nee i know idd.quote:Op maandag 30 april 2012 22:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't is maar internet hè, ik zou d'r niet een al te groot issue van maken
En wat wil jij drinken want ik ga zo weer naar de keuken.quote:
Ik wacht anders nog steeds op me sappiequote:Op maandag 30 april 2012 22:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
En wat wil jij drinken want ik ga zo weer naar de keuken.
hoe kan ik wat drinken via internet? heb zelf nog wat water en thee dus ik pak wel even wat!quote:Op maandag 30 april 2012 22:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
En wat wil jij drinken want ik ga zo weer naar de keuken.
jup. lang leve diclofenac, trauamzalf en gewoon rustig schema doortrainen in wandeltempo, ipv stil te gaan zitten,quote:
hehe, gewoon goed bezig dusquote:Op maandag 30 april 2012 22:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
jup. lang leve diclofenac, trauamzalf en gewoon rustig schema doortrainen in wandeltempo, ipv stil te gaan zitten,
quote:Op maandag 30 april 2012 22:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
jup. lang leve diclofenac, trauamzalf en gewoon rustig schema doortrainen in wandeltempo, ipv stil te gaan zitten,
Die zou Merlijn aangeven.quote:Op maandag 30 april 2012 22:55 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik wacht anders nog steeds op me sappie
Aj, op de grond dus.quote:Op maandag 30 april 2012 22:48 schreef Merlijn het volgende:
Hmmmmz. Het glas kapot laten vallen viel nou niet binnen de planning .... Grrrrr
Ik ga zelf wel weerquote:Op maandag 30 april 2012 22:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die zou Merlijn aangeven.
[..]
Aj, op de grond dus.
ik heb onlangs de bevestiging gehad van stichting vrienden van blijdorp, dat ik officieel voor hen mag lopen en dat ik daadwerkelijk geld inzamel ten behoefte van de stichting. Ik zal dus wel bloedserieus moeten trainen, anders ga ik het niet redden.quote:
Blijf lekker zitten ik ga wel een nieuwe halen en zal die zelf geven.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb onlangs de bevestiging gehad van stichting vrienden van blijdorp, dat ik officieel voor hen mag lopen en dat ik daadwerkelijk geld inzamel ten behoefte van de stichting. Ik zal dus wel bloedserieus moeten trainen, anders ga ik het niet redden.
Dat is het ook.quote:Op maandag 30 april 2012 23:00 schreef Wart01 het volgende:
vind het heir wel een gezelige chat trouwens
Is het ookquote:Op maandag 30 april 2012 23:00 schreef Wart01 het volgende:
vind het heir wel een gezelige chat trouwens
Nou ik vind het echt knap van je, en een mooi doelquote:Op maandag 30 april 2012 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb onlangs de bevestiging gehad van stichting vrienden van blijdorp, dat ik officieel voor hen mag lopen en dat ik daadwerkelijk geld inzamel ten behoefte van de stichting. Ik zal dus wel bloedserieus moeten trainen, anders ga ik het niet redden.
Gefeliciteerd! Halverwege.quote:Op maandag 30 april 2012 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Der zijn hier idd een hoop gezellige mensen.quote:
k dan. las idd dat je daar toen mee bezig was. maar wist niet dat t allemaal al officieel was.quote:Op maandag 30 april 2012 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
de halve loop ik in hoorn. de eenhoorloop in novemberquote:
kan je hier ook hulp vragen?quote:Op maandag 30 april 2012 23:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Der zijn hier idd een hoop gezellige mensen.
Dat je teveel achter de pc zit?quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 23:03 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan. las idd dat je daar toen mee bezig was. maar wist niet dat t allemaal al officieel was.
yeah you better run he
quote:Geachte mevrouw ****,
Via mijn mede-bestuurslid heeft u vernomen dat wij e.e.a. in onze bestuursvergadering zouden bespreken. Allereerst namens het bestuur dank dat u aan onze vereniging denkt.
Wij vinden het een fantastisch initiatief waarvoor wij zeker kunnen melden dat u legitiem geld op haalt voor onze vereniging
Niet specifiek in de SC, maar natuurlijk wel gewoon in het FHF subforum FOK!kers helpen FOK!kersquote:
ja dat wilde ik vragen niemand die me wil helpen om een slot op pc te doen heb al wel geinstaleerd maar kan het zelf omzeilen dus misschien dat er ooit betrouwbaar iemand me kan helpen hierquote:
Ik zit ervoor.. kijkt een stuk makkelijkerquote:Op maandag 30 april 2012 23:09 schreef LaPeach het volgende:
[..]
daar hebben we over het algemeen allemaal last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |