* DJMO neither ...quote:Op maandag 30 april 2012 22:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet meemaken dat jij met je vriend in bed ligt.
Poncho!!quote:Op maandag 30 april 2012 22:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Neee geen regen, k wil t niet hebben!!!!! Maar tis hier nog droog, we moeten zo nog de stad in :p
Hij was toch wel leeg he anders krijg je niets meer van mij.quote:Op maandag 30 april 2012 22:48 schreef Merlijn het volgende:
Hmmmmz. Het glas kapot laten vallen viel nou niet binnen de planning .... Grrrrr
moe, afgepeigerd, kapotgelopen, maar ik voel me prima!quote:
Gelopen, heb ik even wat gemist?quote:Op maandag 30 april 2012 22:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
moe, afgepeigerd, kapotgelopen, maar ik voel me prima!
De ronde van Nederland in 3 dagen lopen.quote:
bij mij ook niet echt tbh. maar vragen om online ingestopt worden is daarentegen dan weer een erg zwaktebodquote:Op maandag 30 april 2012 22:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waarom zou ze die in godsnaam wakker moeten makenDat zouden ze bij mij niet moeten flikken iig
't is maar internet hè, ik zou d'r niet een al te groot issue van makenquote:Op maandag 30 april 2012 22:51 schreef gomi het volgende:
[..]
bij mij ook niet echt tbh. maar vragen om online ingestopt worden is daarentegen dan weer een erg zwaktebod
djmo.nlquote:
nee i know idd.quote:Op maandag 30 april 2012 22:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't is maar internet hè, ik zou d'r niet een al te groot issue van maken
En wat wil jij drinken want ik ga zo weer naar de keuken.quote:
Ik wacht anders nog steeds op me sappiequote:Op maandag 30 april 2012 22:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
En wat wil jij drinken want ik ga zo weer naar de keuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |