de levenquote:Op maandag 30 april 2012 20:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik heb heel de dag aan fok besteed
quote:Op maandag 30 april 2012 20:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Sinds die dag m'n hand niet meer gewassen.
ik heb hamburgers met stokbrood en kaasquote:Op maandag 30 april 2012 20:30 schreef Snuf. het volgende:
En weer een fantastische avondmaaltijd bestaande uit broodjes knakworst.
Mensen die niet op Snuf. geslapen hebben.quote:Op maandag 30 april 2012 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mensen die niet naast snuf geslapen hebben
quote:Op maandag 30 april 2012 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mensen die niet naast snuf geslapen hebben
Ik heb niks.quote:Op maandag 30 april 2012 20:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb hamburgers met stokbrood en kaas
Ik wil die graag vulllenquote:Op maandag 30 april 2012 20:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Terechte klacht wel. Ik wil ook weer eens een vol bed hebben.
Dimmiequote:
Goeiemorgenquote:
Ik verwachtte een gif dus bleef kijken totdat ie zou bewegen.quote:
Zelfs zonder beweging is McLovin baas.quote:Op maandag 30 april 2012 20:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik verwachtte een gif dus bleef kijken totdat ie zou bewegen.
Toch nog goed nieuws nadat ik een pot probeerde te hosselen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
1 seconde later, wij moeten trouwen.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch nog goed nieuws nadat ik een pot probeerde te hosselen.
Bijlmer hosselings 020 jee wee zetquote:Op maandag 30 april 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch nog goed nieuws nadat ik een pot probeerde te hosselen.
Wat is er?quote:Op maandag 30 april 2012 21:00 schreef Snuf. het volgende:
DIMENS IK HEB EEN PROBLEEM MET MIJN MACBOOK WAAR BEN JE VRIEND WIL JE HELPEN?
Wat kom je haten ik deed het tenminste.quote:
Bijlmer represent.quote:Op maandag 30 april 2012 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bijlmer hosselings 020 jee wee zet
That's coldquote:Op maandag 30 april 2012 21:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ijskoud water als jij ligt te slapen
Habboquote:
Nou altijd als ik op mijn kamer aan het internet zit dan heb ik van die gedeelde mappen aan de zijkant (soms 1, soms wel 5). Ik denk dat dat komt omdat veel mensen op dezelfde verbinding zitten. Maar ik heb niks ingesteld, maar niemand kan toch iets van mijn computer afhalen?quote:
Dat is zeker waar. Niet geschoten altijd mis.quote:Op maandag 30 april 2012 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat kom je haten ik deed het tenminste.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:07 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb iemand gehosseld.
Ligt eraan wat staat ingesteld onder Instellingen -> Delen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou altijd als ik op mijn kamer aan het internet zit dan heb ik van die gedeelde mappen aan de zijkant (soms 1, soms wel 5). Ik denk dat dat komt omdat veel mensen op dezelfde verbinding zitten. Maar ik heb niks ingesteld, maar niemand kan toch iets van mijn computer afhalen?
Ik zie het, alles is uit gelukkigquote:Op maandag 30 april 2012 21:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ligt eraan wat staat ingesteld onder Instellingen -> Delen.
omgquote:Op maandag 30 april 2012 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
uit te harden?quote:Op maandag 30 april 2012 21:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
zit je nog steeds uit te harden hier?
dimens toch. beter geef je die macbook aan mijquote:Op maandag 30 april 2012 21:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar wat je beter kan doen is dit;
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 april 2012 21:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar wat je beter kan doen is dit;
[ afbeelding ]
Ik heb liever niet dat andere mensen met zulke troep hoeven om te gaan.quote:Op maandag 30 april 2012 21:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dimens toch. beter geef je die macbook aan mij
quote:Op maandag 30 april 2012 21:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat andere mensen met zulke troep hoeven om te gaan.
merk / type en of picquote:Op maandag 30 april 2012 21:16 schreef Dimens het volgende:
Wejo perfecte instellingen voor het beeld van m'n televisie gevonden. Beeld is wel mooi nu.
Dan kan ik niet. Familiedag.quote:Op maandag 30 april 2012 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
dimmie hou 13 mei vrij.
bios met noenoe in amsterdam, we gaan american pie; the reunion kijken.
Tegenlicht kijken tochquote:
Interessante docu over klimaat herstelquote:
ow klimaat geleuterquote:Op maandag 30 april 2012 21:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Interessante docu over klimaat herstel
Eilandjes?quote:Op maandag 30 april 2012 21:36 schreef monkyyy het volgende:
Ja ik zie er het nut niet van in, kijk alleen maar voor de mooie beelden
Groene bergenquote:
'nieuwste inzichten' dit dat. elke 2 jaar opnieuw. het zijn gewoon hypotheses die ze verzinnen en zonder zelf kritisch te kijken publiceren.quote:Op maandag 30 april 2012 21:36 schreef monkyyy het volgende:
Ja ik zie er het nut niet van in, kijk alleen maar voor de mooie beelden
Ik dacht even dat zweetteef dit zei.quote:Op maandag 30 april 2012 21:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
'nieuwste inzichten' dit dat. elke 2 jaar opnieuw. het zijn gewoon hypotheses die ze verzinnen en zonder zelf kritisch te kijken publiceren.
Samsom gaat de anti-CO2 tirannie invoeren ism GroenLinks en D66 vindt het vast ook wel een goed idee dus dan red de wereld het wel.quote:Op maandag 30 april 2012 21:31 schreef Bizznitch het volgende:
Lekker belangrijk 21 december vergaat de planeet toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ALS WE MAAR BETALEN MENSEN! DOKKEN!!
Ohai
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
ziekie, ga je daar wonen?quote:Op maandag 30 april 2012 21:58 schreef monkyyy het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)ngerstraatweg-214-j/
Boh sick penthouse.
Daar zou ik geen probleem mee hebben.quote:
Damn das goedkoop, dat heb je her niet hoor voor dat geld.quote:Op maandag 30 april 2012 21:58 schreef monkyyy het volgende:
Boh sick penthouse.
echt waar?quote:Op maandag 30 april 2012 21:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daar zou ik geen probleem mee hebben.Misschien dat ik de makelaar opbel om te mogen kijken binnenkort, als ik dat durf.
Kijken kan altijd toch.quote:
idd vet. jammer van de saaie kleurstelling en materiaalkeuze. en het uizicht had van mij ook wat ' historischer ' gemogen. maar vooruit. mooi appartementquote:Op maandag 30 april 2012 21:58 schreef monkyyy het volgende:
Boh sick penthouse.
Ja.quote:Op maandag 30 april 2012 22:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat wel..
Ben je echt geinterreseerd in dat huis?
Ik sta er niet eens inquote:Op maandag 30 april 2012 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
omg nummer 2![]()
http://www.thuisserver.ne(...)4-2012&c_max_res=100
je hebt een leven?quote:Op maandag 30 april 2012 22:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
Sinds lange tijd sta ik er een keer niet in, dit voelt als een overwinning
Ben de hele dag op pad geweest, vanavond broer en zijn vriendin over de vloer gehad.quote:Op maandag 30 april 2012 22:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik heb heel de dag gefokt
[ afbeelding ]
Nee, in mijn wijk wonen bijna geen buitenlanders, wel een paar Duitsers.quote:Op maandag 30 april 2012 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
woon je ook in de turkenbuurt pimmetje?
ik word het wel een beetje zatquote:Op maandag 30 april 2012 22:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ben de hele dag op pad geweest, vanavond broer en zijn vriendin over de vloer gehad.
Lekkerste gevoel van de dag: Als iedereen weg is en ik met een verse pot thee en een stroopwafel tv zit te kijken in alle heerlijke rust. Forever alone is ook fijn op z'n tijd.
Afentoe wel ja.quote:Op maandag 30 april 2012 22:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ben de hele dag op pad geweest, vanavond broer en zijn vriendin over de vloer gehad.
Lekkerste gevoel van de dag: Als iedereen weg is en ik met een verse pot thee en een stroopwafel tv zit te kijken in alle heerlijke rust. Forever alone is ook fijn op z'n tijd.
Ik weet niet, ik had spouwer toen afgezet en toen reed ik verkeerd kwam ik bij turkenbuurtquote:Op maandag 30 april 2012 22:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee, in mijn wijk wonen bijna geen buitenlanders, wel een paar Duitsers.
Maar welke wijk bedoel je als turkenbuurt in Breda? Hoge Vught? Geeren Noord?
Zal wel Geeren Noord zijn, daar woont echt tuigquote:Op maandag 30 april 2012 22:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik had spouwer toen afgezet en toen reed ik verkeerd kwam ik bij turkenbuurt
ga met je kat spelen Gquote:Op maandag 30 april 2012 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb last van mijn billen van het zitten..
Mensen die geen afvalvernietiger 2.0 hebbenquote:Op maandag 30 april 2012 22:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ondergrondse afvalcontainers zijn wel fijn
quote:Op maandag 30 april 2012 22:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mensen die geen afvalvernietiger 2.0 hebben
wasdat?quote:Op maandag 30 april 2012 22:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mensen die geen afvalvernietiger 2.0 hebben
die heb ik ook niet eensquote:Op maandag 30 april 2012 22:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
De opvolger van de afvalvernietiger 1.0
Jij woont toch aan het kanaal?quote:Op maandag 30 april 2012 22:19 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die niet gewoon hun afval illegaal in een meertje dumpen.
hey, het is geen drugs maar ik heb nog een paar overdatum adrenaline spuiten..quote:Op maandag 30 april 2012 22:19 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die niet gewoon hun afval illegaal in een meertje dumpen.
Yep.quote:
Ja lekker, hoe kom je eraan?quote:Op maandag 30 april 2012 22:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hey, het is geen drugs maar ik heb nog een paar overdatum adrenaline spuiten..
Interesse?
nice nice. hoe kom je eraanquote:Op maandag 30 april 2012 22:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Interesse?
Gebruikt door heroïne hoertjes zeker.quote:Op maandag 30 april 2012 22:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Interesse?
je kan ze maar 1 keer gebruikenquote:Op maandag 30 april 2012 22:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gebruikt door heroïne hoertjes zeker.
ik ging ze kapot spuiten op dingetjes haha !!quote:Op maandag 30 april 2012 22:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lekker flippen op die spuiten. moet je opmaken voor ze verlopen g.
ja jij wel he, rupsje-nooit-genoegquote:Op maandag 30 april 2012 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben niet zo van het spuiten, meer van het slikken.
Komt goed uit, ik ben meer van het spuiten dan doe jij het slikkenquote:Op maandag 30 april 2012 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben niet zo van het spuiten, meer van het slikken.
klinkt spannendquote:Op maandag 30 april 2012 22:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik ging ze kapot spuiten op dingetjes haha !!
Die naald schiet er in een keer uit..
quote:Op maandag 30 april 2012 22:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
klinkt spannendis je kat geen leuk testobject
quote:Op maandag 30 april 2012 22:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja jij wel he, rupsje-nooit-genoeg
quote:Op maandag 30 april 2012 22:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik ben meer van het spuiten dan doe jij het slikken
ja das waarquote:Op maandag 30 april 2012 22:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
of dood neervallen. je moet de dosis wel wat aanpassen natuurlijk
Zemmels in dat topic geven me geen antwoord. Ik begrijp niets van die hypotheken shit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:49 schreef monkyyy het volgende:
Stel dat je genoeg geld hebt om een huis te kopen. Je hoeft geen hypotheek te nemen. Is er ergens een (uitgebreide) calculator online waar je kan berekenen onder wat voor omstandigheden het fiscaal het voordeligst is om dat te doen?
Nee sorryquote:Op maandag 30 april 2012 22:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zemmels in dat topic geven me geen antwoord. Ik begrijp niets van die hypotheken shit.
Over het algemeen geldt toch: Als je niet hoeft te lenen, niet doen? Of is dat anders mbt hypotheken? Iemand die dat hier weet?
Straks is het weg.quote:Op maandag 30 april 2012 22:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
Monkyyy ik zou wachten met je eerste huis te kopen
De huizenprijzen gaan waarschijnlijk flink dalen.
beter snuiven danquote:Op maandag 30 april 2012 22:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Als ik drugs ofzo zou doen, zou ik niet spuiten, maar pillen ofzo.
Vuilakken!
belastingaftrek ftw! niet te veel lettertjes lezen over afsluitkosten, nhg kosten, levensverzekeringsproducten die ze erbij willen verkopen enzo. gewoon kapot alles lenenquote:Op maandag 30 april 2012 22:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zemmels in dat topic geven me geen antwoord. Ik begrijp niets van die hypotheken shit.
Over het algemeen geldt toch: Als je niet hoeft te lenen, niet doen? Of is dat anders mbt hypotheken? Iemand die dat hier weet?
Dan krijg ik een jodenneus.quote:
Je tussenschotje gaat wel weg waardoor je neus helemaal misvormt.quote:Op maandag 30 april 2012 22:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je neus groeit niet van snuiven gekkie
Maar wel van liegen, vraag pinokio maarquote:Op maandag 30 april 2012 22:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je neus groeit niet van snuiven gekkie
bokserneus heet dat.quote:Op maandag 30 april 2012 22:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je tussenschotje gaat wel weg waardoor je neus helemaal misvormt.
In mijn woonplaats woont een man die dat heeftquote:Op maandag 30 april 2012 22:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je tussenschotje gaat wel weg waardoor je neus helemaal misvormt.
truequote:Op maandag 30 april 2012 22:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar wel van liegen, vraag pinokio maar
Je bent echt fucked als hij voor je staat en hij liegt keihard tegen je, dan schiet die neus zo je oog in ofzo, die gozer is echt gevaarlijkquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
belastingaftrek ftw! niet te veel lettertjes lezen over afsluitkosten, nhg kosten, levensverzekeringsproducten die ze erbij willen verkopen enzo. gewoon kapot alles lenen
Jij doet ict, wat ga je financieel advies geven zemmelquote:Op maandag 30 april 2012 22:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
beter van wel. jij krijgt toch niet een hypotheek voor dat bedrag mang.
Ze maken het je ook niet makkelijk, je kan beter een hypotheek nemen dan dat je je huis in een keer betaaldquote:Op maandag 30 april 2012 22:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, lenen wordt gesubsidieerd, sparen wordt belast. Welkom in Nederland.quote:Op maandag 30 april 2012 22:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze maken het je ook niet makkelijk, je kan beter een hypotheek nemen dan dat je je huis in een keer betaald
Als je schulden hebt krijg je geld terug van de belasting, als je bezit hebt moet je betalen
huh koniginnennacht is vandaag toch?quote:Op maandag 30 april 2012 22:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb gisteren tijdens koninginnennacht maar 5 euro besteed
Nee dat was gisterequote:Op maandag 30 april 2012 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
huh koniginnennacht is vandaag toch?
profiteurquote:Op maandag 30 april 2012 22:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb alleen het eerste rondje gegeven en de rest van de avond heb ik alleen maar gekregen.
jajaquote:Op maandag 30 april 2012 22:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
We waren maar met zn 4en en hebben ook niet zoveel op hoor
EN WIE HAD DAT VIJFDE BIERTJE EIGENLIJK MOETEN BETALEN ZEG JEquote:Op maandag 30 april 2012 22:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik schat dat ik in de stad maar 5 biertjes gedronken heb ofzo
quote:Op maandag 30 april 2012 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mensen die niet Koninginnedag met Spees, Spouwer en Ijsdraakje met happy hardcore hebben gevierd
Sorry Dientje
Hoi Uftquote:Op maandag 30 april 2012 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mensen die niet Koninginnedag met Spees, Spouwer en Ijsdraakje met happy hardcore hebben gevierd
Sorry Dientje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja euh, feli?quote:Op maandag 30 april 2012 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik sta wel 2e van de top100 van postrecords voor koninginedag
quote:Op maandag 30 april 2012 22:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoi UftHai PimmetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, hoezo?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
en buiten de stad?quote:Op maandag 30 april 2012 22:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik schat dat ik in de stad maar 5 biertjes gedronken heb ofzo
Ja superleukquote:
van het hakken?quote:Op maandag 30 april 2012 22:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja superleukmn voeten doen nu wel zeer
Nee, dan hakt Spees mn kop eraf. We hebben wel een paar keer geknuffeldquote:Op maandag 30 april 2012 22:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kon toch dat jullie sexytimes hebben gehad
Bij nader inzien niet
We hebben thuis wel het een en ander gedronken ja, we waren ook niet zo lang in de stad, 2/3 uurtjes ofzo want het was echt te drukquote:
Mooizo, en de muziek dan?quote:Op maandag 30 april 2012 22:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja superleukmn voeten doen nu wel zeer
Ja ook tof. Dune, Paul Elstark en Mental Theo waren er oa.quote:
Roken of slikken.quote:
oke, ik ken niks van hardcorequote:Op maandag 30 april 2012 22:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ook tof. Dune, Paul Elstark en Mental Theo waren er oa.
Ik hiervoor ook niet, maar vond het echt superleuk.quote:
Tabak en alcohol toch.quote:
Nee, ik heb gezworen op mijn leven nooit hardrugs te nemen en te roken..quote:
Oehquote:Op maandag 30 april 2012 22:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, dan hakt Spees mn kop eraf. We hebben wel een paar keer geknuffeldomg omg
Maar toch is hard drugs anders dan alcohol, en wiet doe je niet vaak tabak roken welquote:Op maandag 30 april 2012 22:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wiet roken is slechter dan tabak roken Dientje
En alcohol is een harddrug
Alcohol beschouw ik ook als harddrugquote:Op maandag 30 april 2012 22:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik heb gezworen op mijn leven nooit hardrugs te nemen en te roken..
Behalve wiet en alcohol
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |