Tegenlicht kijken tochquote:
Interessante docu over klimaat herstelquote:
ow klimaat geleuterquote:Op maandag 30 april 2012 21:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Interessante docu over klimaat herstel
Eilandjes?quote:Op maandag 30 april 2012 21:36 schreef monkyyy het volgende:
Ja ik zie er het nut niet van in, kijk alleen maar voor de mooie beelden
Groene bergenquote:
'nieuwste inzichten' dit dat. elke 2 jaar opnieuw. het zijn gewoon hypotheses die ze verzinnen en zonder zelf kritisch te kijken publiceren.quote:Op maandag 30 april 2012 21:36 schreef monkyyy het volgende:
Ja ik zie er het nut niet van in, kijk alleen maar voor de mooie beelden
Ik dacht even dat zweetteef dit zei.quote:Op maandag 30 april 2012 21:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
'nieuwste inzichten' dit dat. elke 2 jaar opnieuw. het zijn gewoon hypotheses die ze verzinnen en zonder zelf kritisch te kijken publiceren.
Samsom gaat de anti-CO2 tirannie invoeren ism GroenLinks en D66 vindt het vast ook wel een goed idee dus dan red de wereld het wel.quote:Op maandag 30 april 2012 21:31 schreef Bizznitch het volgende:
Lekker belangrijk 21 december vergaat de planeet toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ALS WE MAAR BETALEN MENSEN! DOKKEN!!
Ohai
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
ziekie, ga je daar wonen?quote:Op maandag 30 april 2012 21:58 schreef monkyyy het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)ngerstraatweg-214-j/
Boh sick penthouse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |