Goeiemorgenquote:
Ik verwachtte een gif dus bleef kijken totdat ie zou bewegen.quote:
Zelfs zonder beweging is McLovin baas.quote:Op maandag 30 april 2012 20:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik verwachtte een gif dus bleef kijken totdat ie zou bewegen.
Toch nog goed nieuws nadat ik een pot probeerde te hosselen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
1 seconde later, wij moeten trouwen.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch nog goed nieuws nadat ik een pot probeerde te hosselen.
Bijlmer hosselings 020 jee wee zetquote:Op maandag 30 april 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch nog goed nieuws nadat ik een pot probeerde te hosselen.
Wat is er?quote:Op maandag 30 april 2012 21:00 schreef Snuf. het volgende:
DIMENS IK HEB EEN PROBLEEM MET MIJN MACBOOK WAAR BEN JE VRIEND WIL JE HELPEN?
Wat kom je haten ik deed het tenminste.quote:
Bijlmer represent.quote:Op maandag 30 april 2012 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bijlmer hosselings 020 jee wee zet
That's coldquote:Op maandag 30 april 2012 21:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ijskoud water als jij ligt te slapen
Habboquote:
Nou altijd als ik op mijn kamer aan het internet zit dan heb ik van die gedeelde mappen aan de zijkant (soms 1, soms wel 5). Ik denk dat dat komt omdat veel mensen op dezelfde verbinding zitten. Maar ik heb niks ingesteld, maar niemand kan toch iets van mijn computer afhalen?quote:
Dat is zeker waar. Niet geschoten altijd mis.quote:Op maandag 30 april 2012 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat kom je haten ik deed het tenminste.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:07 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb iemand gehosseld.
Ligt eraan wat staat ingesteld onder Instellingen -> Delen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou altijd als ik op mijn kamer aan het internet zit dan heb ik van die gedeelde mappen aan de zijkant (soms 1, soms wel 5). Ik denk dat dat komt omdat veel mensen op dezelfde verbinding zitten. Maar ik heb niks ingesteld, maar niemand kan toch iets van mijn computer afhalen?
Ik zie het, alles is uit gelukkigquote:Op maandag 30 april 2012 21:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ligt eraan wat staat ingesteld onder Instellingen -> Delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |