quote:Op maandag 30 april 2012 17:28 schreef Bluezz het volgende:
Een mondharmonica gescoord![]()
Die heb ik gisteravond besteld, want ik wilde een nieuwe en via youtube lesjes gaan volgen
![]()
Echt !?quote:Op maandag 30 april 2012 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil het al jaren leren eigenlijk, kan ook wel een beetje piano en blokfluit spelen.... maar dit is er nooit van gekomen. Stel je voor straks lig ik in mn kissie hier spijt van te hebben dat ik het nooit geprobeerd heb
Wat leuk, Barcelona!quote:Op maandag 30 april 2012 17:17 schreef borisz het volgende:
Moeders en oma zijn goed aangekomen in Barcelona.
Ik moet op de poezen passen.
Dubbele rij - checkquote:Op maandag 30 april 2012 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Ja een hohner is goed! Is het een enkele rij gaatjes? En in C ?
quote:Op maandag 30 april 2012 18:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dubbele rij - check
in C - check
géen schuifje - check
Vier euro - check
This is where the magic happensquote:Op maandag 30 april 2012 16:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Plafond ventilator in de master bedroom is opgehangen
![]()
Ross kan geen boodschappen doen?quote:Op maandag 30 april 2012 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! Net uit bed, winkels al dicht, dus dan maar afhaalspul
Die vroeg gisteren of de winkels open waren en ik had ja gezegdquote:
Oh! Nou B, heb je dan niet gezien dat die ventilatorbladen van glanzend RVS zijn? Die spiegelen als een mallequote:
Ja idd, standje 10 en voila, je hebt een spiegelquote:Op maandag 30 april 2012 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh! Nou B, heb je dan niet gezien dat die ventilatorbladen van glanzend RVS zijn? Die spiegelen als een malle
DMTAquote:Op maandag 30 april 2012 18:51 schreef Isabeau het volgende:
en als ze snel ronddraaien is het net 1 spiegel
Hij kan maar op 5 dus ik moet ´m dan opvoeren.quote:Op maandag 30 april 2012 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja idd, standje 10 en voila, je hebt een spiegel![]()
En voor die tijd kon hij het bed niet uit?quote:Op maandag 30 april 2012 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die vroeg gisteren of de winkels open waren en ik had ja gezegdWas ook zo! Tot 17:00
wat grappig, Hohner worden in het dorpje gemaakt waar de duutser vandaan komt, en zijn erg beroemd, volgens de duutser!quote:Op maandag 30 april 2012 17:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Echt !?
Er wordt al druk gegoocheld. Een Hohner.
Het ding heeft een prachtig geluid.
Volgend jaar een oranje kleedje erbij en spelen op de Vrijmarkt.
Wat boeit datquote:Op maandag 30 april 2012 19:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En voor die tijd kon hij het bed niet uit?
Kleine wereld toch.quote:Op maandag 30 april 2012 19:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat grappig, Hohner worden in het dorpje gemaakt waar de duutser vandaan komt, en zijn erg beroemd, volgens de duutser!
Heb ik verteld en laten zien wat er in de rioolput zat, een paar weken terug.quote:Op maandag 30 april 2012 19:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat boeit dat
Ik heb hier net de verstopping verholpen. Echt zo'n vies klusjeEn wat er nou echt in die pijp zat...ik wil het niet weten. Na een half uur raggen met zo'n trekveer deed de afvoer opeens plop
Moeilijk hoor, lezen. Hij wist niet dat de winkels om 17:00 sloten.quote:Op maandag 30 april 2012 19:12 schreef Den_Haag het volgende:
En voor die tijd kon hij het bed niet uit?
Weer terug van het strand
*plop* is goed!quote:Op maandag 30 april 2012 19:26 schreef PdeHoog het volgende:
Wat boeit dat
Ik heb hier net de verstopping verholpen. Echt zo'n vies klusjeEn wat er nou echt in die pijp zat...ik wil het niet weten. Na een half uur raggen met zo'n trekveer deed de afvoer opeens plop
Zou me niet verbazen iddquote:Op maandag 30 april 2012 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*plop* is goed!
En waarschijnlijk een smakelijke combinatie van haar en schoonmaakmiddel en zo
Wat leukquote:Op maandag 30 april 2012 19:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat grappig, Hohner worden in het dorpje gemaakt waar de duutser vandaan komt, en zijn erg beroemd, volgens de duutser!
quote:
Ja, die mis ik nog steeds. Klein afzichtelijk zaakje alleen voor afhalen, Mee Wah.quote:Op maandag 30 april 2012 20:09 schreef Bluezz het volgende:
Wat jammer Isa. De lekkerste chinees zat bij mij om de hoek in Utreg... hier is hij ook minder vind ik.
Waar ? om de hoek dan? en alleen afhalen.quote:Op maandag 30 april 2012 20:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die mis ik nog steeds. Klein afzichtelijk zaakje alleen voor afhalen, Mee Wah.
Hier hebben we er twee in de directe buurt. Ik vind het jammer dat ze het allemaal zo zoutig maken.quote:Op maandag 30 april 2012 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik vind ze hier stuk voor stuk bagger
quote:Op maandag 30 april 2012 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
Wou dat jullie konden zien hoe die keukens er stuk voor stuk uit zien
Jezus liep op water? Nou, ik liep op zonnebloemolie![]()
Heel beroemdquote:Op maandag 30 april 2012 19:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.quote:
Ja mensen, triple-A recessie.quote:Op maandag 30 april 2012 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Aan het eind werd de overige rommel in grote containers gegooid en toen pakten veel mensen een ladder om uit de containers te graaien..
" " " Verschil zit in een Umlaut " " "quote:
Goed bezig jij, geen koninginnedag gevierd of zo? domme vraag aan iemand die niet in NL woont Bloesquote:Op maandag 30 april 2012 20:25 schreef z80 het volgende:
vanmorgen snel even boodschappen gedaan. net voor de drukte weer thuis.
verder de vensterbanken buiten eindelijk eens van een nieuwe verflaag voorzien. zijn van de betonnen dingen waar de verf al een jaar of 3 vanaf bladdert. en een nieuwe schuifhor bij de computerkamer gemaakt.
Wie gaat er eigenlijk Bluezzharpen bij jullie An?quote:Op maandag 30 april 2012 22:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
" " " Verschil zit in een Umlaut " " "
/
ik vertik het om op Koninginnedag een stad in te gaan.quote:Op maandag 30 april 2012 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed bezig jij, geen koninginnedag gevierd of zo? domme vraag aan iemand die niet in NL woont Bloes![]()
Noodrantsoen alweer ingeslagen?quote:Op maandag 30 april 2012 22:41 schreef z80 het volgende:
[..]
ik vertik het om op Koninginnedag een stad in te gaan.
en ja zelfs hier in Kleve wordt er speciaal voor de Hollanders alles oranje gekleurd en staat er personeel in de winkels dat Nederland verstaat. alles voor de handel.
en morgen staat half Duitsland in NL. dag van de arbeid. en dan wordt er nicht gearbeitet in D
quote:Op maandag 30 april 2012 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed bezig jij, geen koninginnedag gevierd of zo? domme vraag aan iemand die niet in NL woont Bloes![]()
2 KG braadworst. is dat genoeg?quote:
Vooral dat klapperende kunstgebit van die vrouw.quote:
Vertel?quote:
Volgens mij verwar je mij met iemand anders?quote:
Dat het lekker was betekent niet dat het niet stikt van de bacteriën hèquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Volgens mij verwar je mij met iemand anders?
Ben sinds ik bij vorige werk weg ben (ruim half jaar geleden) niet meer ziek geweest.
Iets verkeerds gegeten? Raar, de spareribs waren zo lekker! De coleslaw misschien? Hoewel ook lekker...
Hoe ga je ze eten Gofter? De Asperagus?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:25 schreef golfer het volgende:
Zo, boodschappen voor 2 dagen gedaan. Vandaag asperges. Nu even van de schillen en de kontjes een soepje aan het brouwen.
Morgen makkelijk, want morgenmiddag Highttea-party ergens in Amsterdam vanwege huwelijk broer.
Ook vandaag de laatste cadeau's en inpakpapier voor ze gekocht met een leuke kaart erbij.
Gewoon ouderwets gekookt met aardappeltjes, een eitje en beenham.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:31 schreef kaasplankje het volgende:
Hoe ga je ze eten Gofter? De Asperagus?
Lekker Piet!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo, net bureau opgebouwd in mijn werkkamer, heerlijk groot, geniet nu in mijn stoel van het uitzicht en merelgezang.
Denk dat ik wat grieperig ben omdat ik nu nog niet de oude ben. Of kan het lang duren als je iets verkeerds gegeten hebt? Stijve nek en rug heb ik nuquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat het lekker was betekent niet dat het niet stikt van de bacteriën hèDie hebben geen smaak!
Sterkte
Gelukkig niet!!! Er werken in hun NL'e bedrijven (2) 500 mensen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:26 schreef golfer het volgende:
Lijkt het je een leuk bedrijf, FFT?
Is het weer een familiebusiness?
gyros en tzatziki?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:54 schreef freecell het volgende:
Hier wraps oid waarschijnlijk
Alleen nog even kijken wat er in moet
Mooi zo. Dus een CAO?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Gelukkig niet!!! Er werken in hun NL'e bedrijven (2) 500 mensen.
Ik dacht meer aan kip, champignons,tomaat, courgette en nog wat groente.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gyros en tzatziki?
of gewoon kip met fajita-kruiden, paprika, ui, ananas, geraspte kaas, maïs en een sausje.
Ik zie dat er cordon bleu-rolletjes op t menu staan vnv. Waarschijnlijk met een prakkie.
Klinkt heerlijk, kom je het hier maken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:12 schreef freecell het volgende:
Ik dacht meer aan kip, champignons,tomaat, courgette en nog wat groente.
En dan met kaas en zure room
Hehe klinkt inderdaad goed maar Kaas heeft vast goeie inspiratie!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk, kom je het hier maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./ in before the lock
Op een zelfgemaakte bodem van bloem en olijfolie, liggen zelfgeroosterde tomaatjes,
daarover 200 gram feta kruimels en verse basilicumsnippers en daarover twee grote courgettes in dikke plakken die 10 min zijn gewokt met venkelzaadjes.
Eroverheen gegoten: 4 eier losgeklopt met ricotta en 1 gedroogd pepertje.
[ Bericht 16% gewijzigd door AnneX op 01-05-2012 17:28:18 ]
Past dit je beter dan het werken in het VPhuis Lein?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeie dag op werkWel druk druk druk, nieuwe dokter die ingewerkt moest worden, veel patiënten die veel wilden/moesten en collega's ziek. Wel moe moe moe nu, hoezee voor thuis zijn
Het verpleeghuiswerk paste me prima qua sociale element, het ziekenhuis meer qua technisch element. Ze zijn echt niet te vergelijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:28 schreef Bluezz het volgende:
Past dit je beter dan het werken in het VPhuis Lein?
Nee dat lijkt me juist vreselijk, die mixquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me juist vreselijk, die mixWant dan moet je én heel sociaal doen heul de tijd, en de superzuster zijn. Ik kan maar 1 tegelijk
Ik zou haar een oorvijg gegeven hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Oh ik hoop dat ze zich kapot schaamt
Net gemist, was het wat?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:29 schreef borisz het volgende:
Omg. Hoe de moord op Pim Fortuyn in de huidige geschiedenisboekjes staat
.
Zie 1 vandaag.
Vooral niks. Of heel weinig.quote:
Wat ga je er mee doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Advies nodig! Ik heb volgens een recept bakgember nodig. Nu lees ik dat bakgember langwerpige geconfijte gemberstukjes op siroop zijn. Nu heb ik stemgember in huis, dat zijn geconfijte gemberbolletjes op siroop. Weet er hier iemand of er een verschil is tussen bakgember en stemgember, behalve obviously de vorm?
Kan je prima gember op siroop voor gebruiken, verse is vaak lekkerder, maar dat ligt er vooral aan hoe goed je verse gember is. Ik gebruik vaak ook geconfijte gember.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Babi Ketjap volgens Bep Vuyk maken. Er moet (o.a.) ook gembersiroop en gember poeder bij.
Geconfijte gember = gember op siroop? Of stemgember = gember op siroop, geconfijte gember = gember in droge suiker?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan je prima gember op siroop voor gebruiken, verse is vaak lekkerder, maar dat ligt er vooral aan hoe goed je verse gember is. Ik gebruik vaak ook geconfijte gember.
Ok. En stemgember = bakgember?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Geconfijt is met suiker, stemgember is op siroop
Enquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Jep,
http://www.onlinetoko.eu/(...)ion-bakgember-860-gr
Zijn bolletjes maar verder is het t zelfdequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En
http://www.onlinetoko.eu/(...)on-stemgember-860-gr
Mooi.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Zijn bolletjes maar verder is het t zelfde
ik ben blij dat het weer wat warmer is. ik kan mijn vingers tenminste weer gebruiken.quote:
Leintjequote:
Ik hoop dat het beter smaakt dan dat het eruitziet, want dit doet mij denken aan wat studenten op donderdag nacht/vrijdag ochtend op de stoep naast de kroeg achterlatenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:28 schreef z80 het volgende:
vrijdag bij de aldi een stoofpan gehaald voor een paar euro. pan voelde wel redelijk aan.
vandaag getest met 3 KG appels. ik moet zeggen geen verkeerde pan.
appelmoes bijna klaar
[ link | afbeelding ]
en dit staat nu af te koelen.
[ link | afbeelding ]
niet compleet tot pulp gekookt maar met nog wat stukjes er in.
op kaneel na niets toe gevoegd.
Geen appelmoes fan dusquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik hoop dat het er in het echt beter uitziet, want dit doet mij denken aan wat studenten op donderdag nacht/vrijdag ochtend op de stoep naast de kroeg achterlaten
Pquote:
Dan mag jij mijn portie hebben. Appelmoes is niet aan mij besteed. Te vaak met Apollo en een spuit vol goedkope appelmoes en medicijnen gevochtenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Geen appelmoes fan dusIk krijg zin in appelmoes als ik dat zie
Neen danku vriendelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Maar dat kan je niet vergelijken met die goedkope zooi![]()
Dit is verse appelmoes
Nom nom nomquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Maar dat kan je niet vergelijken met die goedkope zooi![]()
Dit is verse appelmoes
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
P
Ik liep m'n ex haast tegen het lijf vandaag. Op m'n werk. We hadden allebei veel haast. Was echt akward
Jouw werk hangt hier in de gang sinds vandaag. Even foto uploaden. Zus gaat m ook ophangen in Zwolle, ze heeft dezelfde op hetzelfde formaatquote:
Coolquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jouw werk hangt hier in de gang sinds vandaag. Even foto uploaden.
klopt daarom ook niet compleet tot pulp gekookt. zitten nu nog wat stevige stukjes appel in.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Appelmoes is lekker, mits met stukjes en structuur. Haal het door een zeef en het smaakt naar pot
Fraaiquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[ afbeelding ]
En een werk van een opkomend kunstenaar er tegenover
[ afbeelding ]
Ik vind dat hoge wel mooi hoorquote:
Ooghoogte voor jou is bij mij ver boven mijn ooghoogte. Ooghoogte voor mij zit net boven jouw navel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind dat hoge wel mooi hoorDan is het gelijk ooghoogte
ikea school of artquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:13 schreef Leintjeuh het volgende:
En een werk van een opkomend kunstenaar er tegenover
zo klein ben jij toch niet? Of is Pee zo groot?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ooghoogte voor jou is bij mij ver boven mijn ooghoogte. Ooghoogte voor mij zit net boven jouw navel.
Ik ben 1m95quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zo klein ben jij toch niet? Of is Pee zo groot?
Nou nee, het is een schilderij van mijn opa en ik, toen ik 2 maanden oud was. Gemaakt door mijn moeder. En Audrey Hepburn komt er niet in hierquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:27 schreef Pietverdriet het volgende:
ikea school of art
Nu nog een Audrey Hepburn print erbij..
Ik kom niet verder dan 1.75 m. of misschien door krimp tegenwoordig wel slechts 1.74 m.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:27 schreef Jagärtrut het volgende:
zo klein ben jij toch niet? Of is Pee zo groot?
Ik had het over de artistieke waarde, dat het voor jouw belangrijk is, is wat anders.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou nee, het is een schilderij van mijn opa en ik, toen ik 2 maanden oud was. Gemaakt door mijn moeder. En Audrey Hepburn komt er niet in hier
Schilderij is voor mij heel emotioneel geladen. Mijn opa is mijn held, en onze band was heel bijzonder toen hij nog leefde. Geschilderd door mijn moeder, de belangrijkste vrouw in mijn leven. ikea school of art voelt haast als een belediging voor me, hoewel jij de emotionele waarde van dit werk natuurlijk niet in kan schatten.
Dat begrijp ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik had het over de artistieke waarde, dat het voor jouw belangrijk is, is wat anders.
quote:
Best goed! Op het moment lekker verkouden, maar dat gaat wel weer over. Op het werk is het druk. Van mijn twee directe collega's is er ééntje langdurig ziek. De ander was vandaag ook ziek, dus dat was helemaal even hectischquote:
Ja dat hakt er dan wel ff in op het werk!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:40 schreef LieLie het volgende:
Best goed! Op het moment lekker verkouden, maar dat gaat wel weer over. Op het werk is het druk. Van mijn twee directe collega's is er ééntje langdurig ziek. De ander was vandaag ook ziek, dus dat was helemaal even hectischDe laatste weken op het werk zijn heel druk geweest, maar ik verwacht wel dat dat binnenkort wat beter wordt.
Thuis ook goed, mrLie is ook al weer twee weken in zijn nieuwe functie bezig en dat bevalt hartstikke goed. Hij is nu een paar dagen op vakantie, komt morgenavond terug.
Bij jullie?
Fijn dat het goed gaat!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Best goed! Op het moment lekker verkouden, maar dat gaat wel weer over. Op het werk is het druk. Van mijn twee directe collega's is er ééntje langdurig ziek. De ander was vandaag ook ziek, dus dat was helemaal even hectischDe laatste weken op het werk zijn heel druk geweest, maar ik verwacht wel dat dat binnenkort wat beter wordt.
Thuis ook goed, mrLie is ook al weer twee weken in zijn nieuwe functie bezig en dat bevalt hartstikke goed. Hij is nu een paar dagen op vakantie, komt morgenavond terug.
Bij jullie?
Ugh! Oef!quote:
Nee ik was vrij vandaagquote:
Mijn post nog gezien?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
Tevens slapie, morgen weer schrijven, werken, trainen en dansen. Story of my life
Als het in mijn bui past en ik niet te moe ben vind ik ze altijd wel leukquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, net deze film gezien:
http://www.imdb.com/title/tt0485947/
Als je van arthouse films houdt waar geen touw aan vast te knopen valt, aanrader.
Das tegenwoordig bijzonder he?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:54 schreef golfer het volgende:
Straks de eerste trouwerij van een broer van mij.
Vervelend dat het nog niet voor je werkt en dat je dat pas over een paar maanden weet Krak..quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:20 schreef krakkemieke het volgende:
Nou, de pillen helpen niet en ik moet ze nog wel maanden slikken voor het duidelijk is of ze helpen volgens de neuroloog. Maar ik heb steeds meer pijn dus hopelijk krijg ik volgende week weer injecties in die vervelende zenuw. Deze keer met corticosteroiden, ik ben benieuwd. Dat zou dan langer moeten werken.....
Meer pijn?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:20 schreef krakkemieke het volgende:
Nou, de pillen helpen niet en ik moet ze nog wel maanden slikken voor het duidelijk is of ze helpen volgens de neuroloog. Maar ik heb steeds meer pijn dus hopelijk krijg ik volgende week weer injecties in die vervelende zenuw. Deze keer met corticosteroiden, ik ben benieuwd. Dat zou dan langer moeten werken.....
Ik had gehoopt wat meer te pakken dan nuquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:04 schreef Bluezz het volgende:
Hoeveel uur je slaapt kan je nu eenmaal niet afdwingen he Pee
Suc6 met de cursus!
Ik heb totaal geen zin maar ik weet wel dat als we een halve dag hebben geboend ik wel een fijn gevoel heb dat alles zo schoon is (niet dat t smerig is maar extra schoon).quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:04 schreef Bluezz het volgende:
En met boenen FFT, het hóeft niet heJe kan het ook zelf een beetje bijhouden als je geen zin in een boenende moeder hebt
Met dit weer?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zou eigenlijk nog wel ff willen slapen
Ik las 'stappen'quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zou eigenlijk nog wel ff willen slapen
Hier is het *checkt* 17 graden, strakblauw en zonquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan wil ik wel jullie weer.
Hier is het gewoon herfst
Heb je de ramen open? De vogeltjes hebben er vandaag echt zin in!quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier is het *checkt* 17 graden, strakblauw en zon
Ik ben jaloers!quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier is het *checkt* 17 graden, strakblauw en zon
Inmiddels wel, het twiet aardig inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je de ramen open? De vogeltjes hebben er vandaag echt zin in!
Hoppa! Raam open en je hebt gelijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:02 schreef Lienekien het volgende:
Heb je de ramen open? De vogeltjes hebben er vandaag echt zin in!
Hoe dat zo? Niet lekker geslapen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:05 schreef Den_Haag het volgende:
De zon schijnt maar het nu echt een pesthumeur.
Die songs van de dame waar Isa een linkje van postte zijn mooiquote:
Ha, er volgt nog een feest.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:15 schreef Bluezz het volgende:
Heeft ie mn zus aan de foon soms?![]()
Ja was verder leuk hoor, mn jurk zat heerlijk en staat gewoon best leuk
2 juni geven ze een groot feest, doe ik hem weer aanEr zal ergens ooit wel een foto opduiken die post ik dan wel ff
Als het kampioenschap maar niet mist daardoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef borisz het volgende:
Zo naar de VU voor een college op de woensdagavond.. Heeft met hemelvaart te maken, vandaar dat het college vanavond is ipv op een vrijdag.
Leuk hé? Aan het eind van het schrijfproces de introductie schrijven...quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, aan inleidinkje knieartrose begonnen
Was de invite per ongeluk ? voor Carcasonne...quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:31 schreef PdeHoog het volgende:
Thuis. Weekend. Mail staat uit. Ik ben onbereikbaar voor collegae en morgen en vrijdag twee dagen heerlijk training in Delft. 09:30 beginnen dus 09:00 naar de leverancier kruipen
Zekers nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was de invite per ongeluk ? voor Carcasonne...
http://www.nu.nl/economie(...)zen-controleren.htmlquote:Duitsland stelt de tankstations onder scherp toezicht. De Duitse regering heeft woensdag besloten een autoriteit op te richten waar de 14.700 tankstations hun prijzen moeten melden
Fatsoenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:36 schreef Stereotomy het volgende:
Tof, in februari probeerde ik te pinnen in Barcelona. Kwam wel kwitantie maar geen 20 EUR uit de automaat.
Klacht ingediend, en vandaag 20 EUR op m'n rekening bijgestort gekregen.Toch fijn, die eerlijkheid van banken
![]()
Ik heb gisteravond de mail op mijn iphone en ipad al uitgeschakeldquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:27 schreef Leintjeuh het volgende:
P., niet stiekem je werkmail bekijken heh!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar toch ook wel leuke dingen vandaag, een patiënte die me de hemel in prees waar een van de oncologen bijstondEn Zus is ook verslingerd geraakt aan de vampierenboeken. Ze zei dat ze ze niet wilde lezen, dus ik heb ze gewoon aan haar geleend. Net als Isa gelijk verslingerd
Isa, Malukah-dinges heeft nog een paar nummers uit Skyrim gecovered hequote:
Ja, dat zijn van die bar-nummersquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:45 schreef PdeHoog het volgende:
Isa, Malukah-dinges heeft nog een paar nummers uit Skyrim gecovered heMooi
Ja. Ik vind haar echt een hele fraaie stem hebbenquote:
Ik vind het ook gewoon nog een erg mooie vrouw ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Ik vind haar echt een hele fraaie stem hebbenEn knap hoe ze dat doet zo
Ik dacht: laat ik die opmerking nou eens niet makenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon nog een erg mooie vrouw ook
Ik vind bijna iedereen mooiquote:
Tja .quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:51 schreef freecell het volgende:
Waarom vertel je haar dan niet dat je haar niet wilt spreken zien of mailen?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:58 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
ja anne jij bent echt slecht over de telefoon
Superfijn is dat, maakt je natte einde toch goedquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Snotverdomme. Onderweg terug naar huis nat geregend tot op mn onderbroek, alles kletsnatDus toch maar een regenpak
gekocht want dit is niet goed voor mijn humeur. En dat ook nog op woensdag visdag
![]()
Maar toch ook wel leuke dingen vandaag, een patiënte die me de hemel in prees waar een van de oncologen bijstondEn Zus is ook verslingerd geraakt aan de vampierenboeken. Ze zei dat ze ze niet wilde lezen, dus ik heb ze gewoon aan haar geleend. Net als Isa gelijk verslingerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |