quote:Op maandag 30 april 2012 17:28 schreef Bluezz het volgende:
Een mondharmonica gescoord![]()
Die heb ik gisteravond besteld, want ik wilde een nieuwe en via youtube lesjes gaan volgen
![]()
Echt !?quote:Op maandag 30 april 2012 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil het al jaren leren eigenlijk, kan ook wel een beetje piano en blokfluit spelen.... maar dit is er nooit van gekomen. Stel je voor straks lig ik in mn kissie hier spijt van te hebben dat ik het nooit geprobeerd heb
Wat leuk, Barcelona!quote:Op maandag 30 april 2012 17:17 schreef borisz het volgende:
Moeders en oma zijn goed aangekomen in Barcelona.
Ik moet op de poezen passen.
Dubbele rij - checkquote:Op maandag 30 april 2012 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Ja een hohner is goed! Is het een enkele rij gaatjes? En in C ?
quote:Op maandag 30 april 2012 18:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dubbele rij - check
in C - check
géen schuifje - check
Vier euro - check
This is where the magic happensquote:Op maandag 30 april 2012 16:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Plafond ventilator in de master bedroom is opgehangen
![]()
Ross kan geen boodschappen doen?quote:Op maandag 30 april 2012 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! Net uit bed, winkels al dicht, dus dan maar afhaalspul
Die vroeg gisteren of de winkels open waren en ik had ja gezegdquote:
Oh! Nou B, heb je dan niet gezien dat die ventilatorbladen van glanzend RVS zijn? Die spiegelen als een mallequote:
Ja idd, standje 10 en voila, je hebt een spiegelquote:Op maandag 30 april 2012 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh! Nou B, heb je dan niet gezien dat die ventilatorbladen van glanzend RVS zijn? Die spiegelen als een malle
DMTAquote:Op maandag 30 april 2012 18:51 schreef Isabeau het volgende:
en als ze snel ronddraaien is het net 1 spiegel
Hij kan maar op 5 dus ik moet ´m dan opvoeren.quote:Op maandag 30 april 2012 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja idd, standje 10 en voila, je hebt een spiegel![]()
En voor die tijd kon hij het bed niet uit?quote:Op maandag 30 april 2012 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die vroeg gisteren of de winkels open waren en ik had ja gezegdWas ook zo! Tot 17:00
wat grappig, Hohner worden in het dorpje gemaakt waar de duutser vandaan komt, en zijn erg beroemd, volgens de duutser!quote:Op maandag 30 april 2012 17:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Echt !?
Er wordt al druk gegoocheld. Een Hohner.
Het ding heeft een prachtig geluid.
Volgend jaar een oranje kleedje erbij en spelen op de Vrijmarkt.
Wat boeit datquote:Op maandag 30 april 2012 19:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En voor die tijd kon hij het bed niet uit?
Kleine wereld toch.quote:Op maandag 30 april 2012 19:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat grappig, Hohner worden in het dorpje gemaakt waar de duutser vandaan komt, en zijn erg beroemd, volgens de duutser!
Heb ik verteld en laten zien wat er in de rioolput zat, een paar weken terug.quote:Op maandag 30 april 2012 19:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat boeit dat
Ik heb hier net de verstopping verholpen. Echt zo'n vies klusjeEn wat er nou echt in die pijp zat...ik wil het niet weten. Na een half uur raggen met zo'n trekveer deed de afvoer opeens plop
Moeilijk hoor, lezen. Hij wist niet dat de winkels om 17:00 sloten.quote:Op maandag 30 april 2012 19:12 schreef Den_Haag het volgende:
En voor die tijd kon hij het bed niet uit?
Weer terug van het strand
*plop* is goed!quote:Op maandag 30 april 2012 19:26 schreef PdeHoog het volgende:
Wat boeit dat
Ik heb hier net de verstopping verholpen. Echt zo'n vies klusjeEn wat er nou echt in die pijp zat...ik wil het niet weten. Na een half uur raggen met zo'n trekveer deed de afvoer opeens plop
Zou me niet verbazen iddquote:Op maandag 30 april 2012 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*plop* is goed!
En waarschijnlijk een smakelijke combinatie van haar en schoonmaakmiddel en zo
Wat leukquote:Op maandag 30 april 2012 19:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat grappig, Hohner worden in het dorpje gemaakt waar de duutser vandaan komt, en zijn erg beroemd, volgens de duutser!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |