abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110963930

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
pi_110963966
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 12:26 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat doen kerels onder elkaar, grotendeels is het ook gewoon zeiken op alles om niets. De volgende keer met een stel leuke vriendinnen uitgaan en dan alle kerels afzeiken op alles om niets ^O^
Je vindt het niet leuk dat die kerels mensen beoordelen, maar als jij dat doet met je vriendinnen is het ineens heel anders?
Mis ik iets?
pi_110963984
quote:
17s.gif Op maandag 30 april 2012 14:45 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je vindt het niet leuk dat die kerels mensen beoordelen, maar als jij dat doet met je vriendinnen is het ineens heel anders?
Mis ik iets?
:?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110964189
quote:
17s.gif Op maandag 30 april 2012 14:45 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Mis ik iets?
Je haalt users door elkaar.
pi_110965099
quote:
17s.gif Op maandag 30 april 2012 14:43 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Lot hecht er ook te veel waarde aan denk ik. Vrouwen beoordelen mannen ook net zo hard. Ik zie het probleem niet zo.
Ik heb niet dat soort vriendinnen dus er worden ook nooit kerels afgezeken...Ik ga sowieso nooit uit met vriendinnen omdat zij inmiddels allemaal aan de man zijn en dan bijf ik niet gezellig slapen daar..
pi_110965209
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 15:53 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik heb niet dat soort vriendinnen dus er worden ook nooit kerels afgezeken...Ik ga sowieso nooit uit met vriendinnen omdat zij inmiddels allemaal aan de man zijn en dan bijf ik niet gezellig slapen daar..
Wel jammer, of was je sowieso niet zo van het uitgaan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110965401
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 15:53 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik vind het wel herkenbaar. Ik was vannacht ook met een groepje waarvan sommige meiden en jongens constant bezig zijn met het afzeiken en beoordelen van andere mensen. Zwaar irritant en ik betrek het ook op mezelf. Ik kijk ook wel naar mensen, maar tenzij iemand me echt enorm opvalt zal ik er niet zo snel iets over zeggen.
pi_110965458
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het wel herkenbaar. Ik was vannacht ook met een groepje waarvan sommige meiden en jongens constant bezig zijn met het afzeiken en beoordelen van andere mensen. Zwaar irritant en ik betrek het ook op mezelf. Ik kijk ook wel naar mensen, maar tenzij iemand me echt enorm opvalt zal ik er niet zo snel iets over zeggen.
Ik zie ook wel dingen waarvan ik denk ''dat had ik zelf nooit aangetrokken'' ofzo. Maar ik ga geen opmerkingen maken over zulke dingen. Vond het echt heel ergerlijk en zeer ongemakkelijk. Ik was al geen fanatiek uitgaans beest maar dit heeft maar weer bewezen dat uitgaan niet iets is wat bij mij past.
pi_110965466
vrouwen afzeiken tijdens het uitgaan, nee. behalve als ze zich belachelijk kleden. Maar de lekkere schepsels bespreken, heerlijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_110965501
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:13 schreef El_Matador het volgende:
vrouwen afzeiken tijdens het uitgaan, nee. behalve als ze zich belachelijk kleden. Maar de lekkere schepsels bespreken, heerlijk.
Er liepen een paar meiden bij die het afzeiken imo absoluut niet hadden verdient.
pi_110965688
Qua stappen ben ik ook niet meer de persoon die ik was. Dus die ongemak snap ik wel. Al kan het met een goede vriend of vriendin erg leuk zijn! al ga ik dan liever uit eten en een rustig barretje opzoeken. of een ijstent :+
pi_110965712
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Qua stappen ben ik ook niet meer de persoon die ik was. Dus die ongemak snap ik wel. Al kan het met een goede vriend of vriendin erg leuk zijn! al ga ik dan liever uit eten en een rustig barretje opzoeken. of een ijstent :+
Nog even en je zit achter de geraniums meisje :P
14 SHADES OF GREY
pi_110965739
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nog even en je zit achter de geraniums meisje :P
dat zal best maar niet alleen, dat scheelt.
pi_110965788
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2012 16:26 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

dat zal best maar niet alleen, dat scheelt.
Touche :D
14 SHADES OF GREY
pi_110965829
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:12 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik zie ook wel dingen waarvan ik denk ''dat had ik zelf nooit aangetrokken'' ofzo. Maar ik ga geen opmerkingen maken over zulke dingen. Vond het echt heel ergerlijk en zeer ongemakkelijk. Ik was al geen fanatiek uitgaans beest maar dit heeft maar weer bewezen dat uitgaan niet iets is wat bij mij past.
Ligt er aan met wie je uitgaat. Ik was eergisteren bij de SC meet en dat was gewoon heel gezellig ^O^
Niks afkraken van andere mensen maar gewoon gezellig met elkaar zijn :Y
pi_110965848
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ligt er aan met wie je uitgaat. Ik was eergisteren bij de SC meet en dat was gewoon heel gezellig ^O^
Niks afkraken van andere mensen maar gewoon gezellig met elkaar zijn :Y
Tja maar daar voel ik mij ook niet bepaald welkom
pi_110965871
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:31 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Je had het vast leuk gevonden, waren alleen maar leuke mensen bij. We waren met een man of 10
pi_110965873
quote:

[..]

Triest zootje is het soms.
14 SHADES OF GREY
pi_110966005
quote:

[..]

ik heb zelf steeds een stemmetje in mijn hoofd dat ik faal en niet gewenst ben. Als ik op de manege naar een les kijk en het wordt druk ga ik elders zitten. Als ik met iemand op stap ga ben ik bang voor ongemakkelijke stiltes. tegelijkertijd leg ik heel makkelijk contact.

Ik heb nooit mijzelf kunnen zijn en nu weet ik niet meer wie ik ben. Dat zorgt dikwijls voor intern conflict. Ik probeer wel veel te ondernemen. Ik heb daarbij wel mazzel met mijn vriend en oude vrienden maar ook nieuwe waar ik altijd van op aan kan, zoals bartje.
Ondanks mijn grote mond af en toe vind ik hier ook wel herkenning :@
pi_110966007
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoezo niet? Je had het vast leuk gevonden, waren alleen maar leuke mensen bij. We waren met een man of 10
Omdat er het een en ander is voorgevallen..
  maandag 30 april 2012 @ 16:39:57 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110966018
Wij hebben gisteren een iemand afgezeken.

"Kijk achter je"
"Oh ze is wel ehm..."
"Dat is geen zij dat is een het"

Cruelty all the way. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_110966020
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:39 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Omdat er het een en ander is voorgevallen..
in t topic?
pi_110966097
quote:
3s.gif Op maandag 30 april 2012 16:40 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

in t topic?
Nee maar wel met mensen uit het topic
  maandag 30 april 2012 @ 16:55:06 #24
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110966337
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hehe, koffie vindt me leuk. :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_110966596
quote:
99s.gif Op maandag 30 april 2012 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hehe, koffie vindt me leuk. :@
Is dat zo raar?
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')