Ik vroeg het alleen jongeh.quote:
Wat heb je gedaan dan dat je hoofd auw doet?quote:Op maandag 30 april 2012 14:26 schreef heloef het volgende:
Mijn hoofd doet auw, mijn moeder is boos en de vriend waarmee ik de stad in ging heeft een voedselvergiftiging.
Ik laat de versie van dit jaar maar aan me voorbij gaan.
3 dagen zuipen. Ik had een leven 3 dagen lang. Sprookje moest ooit voorbij gaan.quote:Op maandag 30 april 2012 14:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan dat je hoofd auw doet?
Haha kan gebeuren. Ik zuip nooitquote:Op maandag 30 april 2012 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
3 dagen zuipen. Ik had een leven 3 dagen lang. Sprookje moest ooit voorbij gaan.
Leuk toch?quote:Op maandag 30 april 2012 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
3 dagen zuipen. Ik had een leven 3 dagen lang. Sprookje moest ooit voorbij gaan.
Ik drink nog wel, maar echt zuipen tot ik erbij neerval doe ik ook niet meer. Iets met wijsheid en liever geen koppijnquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 14:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben mn foundation kwijt, en die pukkel is echt enorm. Ik durf het huis niet uit.
quote:Op maandag 30 april 2012 14:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben mn foundation kwijt, en die pukkel is echt enorm. Ik durf het huis niet uit.
MI van jongeman en schaap in een bed.quote:
het eind der tijden nadert..quote:Op maandag 30 april 2012 14:35 schreef Myraela het volgende:
Ja tering, ik moet het echt niet meer zo laat maken.quote:
Dude ik heb inmiddels de strijk gedaan, schoon gemaakt. Da fuck man.quote:Op maandag 30 april 2012 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ja tering, ik moet het echt niet meer zo laat maken.
Nu wil ik nog slapen, maar ik had beloofd om een rondje te lopen dus ik moet wel weg.
luxeprobleemquote:Op maandag 30 april 2012 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ja tering, ik moet het echt niet meer zo laat maken.
Nu wil ik nog slapen, maar ik had beloofd om een rondje te lopen dus ik moet wel weg.
Ik weet het ik faal hard nuquote:Op maandag 30 april 2012 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dude ik heb inmiddels de strijk gedaan, schoon gemaakt. Da fuck man.
Oftewel gemakzucht haha.quote:
Doe dat, doe buuf, Anja, 16msnsletje, en al die andere de groeten van onsquote:Op maandag 30 april 2012 14:43 schreef kree het volgende:
[..]
Oftewel gemakzucht haha.
Maar kan het niet maken om het nu af te zeggen
Nouja gooi er wel een paar bier in straks wie weet helpt dat.
En Twi niet vergetenquote:Op maandag 30 april 2012 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe dat, doe buuf, Anja, 16msnsletje, en al die andere de groeten van ons
ghehe jullie weten wel te motiveren heejquote:Op maandag 30 april 2012 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe dat, doe buuf, Anja, 16msnsletje, en al die andere de groeten van ons
Die zit toch hierquote:
O hij zit op fok nu? Wist ik geeneensquote:Op maandag 30 april 2012 14:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die zit toch hierde rest niet althans zo ver wij weten
Je voelt niets, je voelt niets. Als je de volgende keer wordt afgewezenquote:Op maandag 30 april 2012 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
ghehe jullie weten wel te motiveren heej
Als ik vandaag nog een meid scoor dan skip ik werk morgenquote:Op maandag 30 april 2012 14:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je voelt niets, je voelt niets. Als je de volgende keer wordt afgewezen
Zo mag ik het horenquote:Op maandag 30 april 2012 14:47 schreef kree het volgende:
[..]
Als ik vandaag nog een meid scoor dan skip ik werk morgen
Je ging hard gisteren of niet?quote:Op maandag 30 april 2012 14:51 schreef kree het volgende:
Ik lijk wel een zombie nu
Helemaal ingekakt.
Waar bleef je deze keer over doorzeuren dan?quote:Op maandag 30 april 2012 14:58 schreef kree het volgende:
oeps haha wat ben ik toch een lul.
Die maat is boos nu op me
Dan doe je toch volgend jaar? Ga je nu lekker naar bedquote:Op maandag 30 april 2012 14:58 schreef kree het volgende:
oeps haha wat ben ik toch een lul.
Die maat is boos nu op me
Naja nu kan ik nog anderen bellen maar eigenlijk heb ik er geen zin in.
Nee dat was het niet.quote:Op maandag 30 april 2012 14:58 schreef twi het volgende:
[..]
Waar bleef je deze keer over doorzeuren dan?
Hmm ja eigenlijk vind ik het wel best ook, misschien maar beter>quote:Op maandag 30 april 2012 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan doe je toch volgend jaar? Ga je nu lekker naar bed
Ja, ik zou dan ook wel pissed zijn ja. Toch een beetje op je sociale contacten letten hoor kreequote:Op maandag 30 april 2012 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat was het niet.
Had 12 uur afgesproken maar toen werd ik pas wakker.
Daarna in slaap gevallen en nu is het 3 uur
Serieus gast je faalt echt hardquote:Op maandag 30 april 2012 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat was het niet.
Had 12 uur afgesproken maar toen werd ik pas wakker.
Daarna in slaap gevallen en nu is het 3 uur
Moet je alleen niet zo laat naar bed gaan.quote:Op maandag 30 april 2012 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm ja eigenlijk vind ik het wel best ook, misschien maar beter>
Ben ik morgen nog een beetje fit op het werk
Ik weet het.quote:Op maandag 30 april 2012 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik zou dan ook wel pissed zijn ja. Toch een beetje op je sociale contacten letten hoor kree
Nee iedereen is toch lam, zal hun aan hun reet roesten.quote:Op maandag 30 april 2012 15:01 schreef strawberry_hill het volgende:
ik probeer het weer alleen naar een cafe op koniginnedag:sneu of niet?
Minder sneu dan de hele dag thuis blijven. Maar heb je niemand om even langs te gaan oid?quote:Op maandag 30 april 2012 15:01 schreef strawberry_hill het volgende:
Nee ga gezellig met mij anders dan?quote:Op maandag 30 april 2012 15:01 schreef strawberry_hill het volgende:
ik ook denkquote:
ik heb geen vrienden sad but truequote:Op maandag 30 april 2012 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Minder sneu dan de hele dag thuis blijven. Maar heb je niemand om even langs te gaan oid?
en thuis zitten is sneu maar niemand ziet het..quote:Op maandag 30 april 2012 15:04 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik heb geen vrienden sad but true
aahw echt helemaal niemand?quote:Op maandag 30 april 2012 15:04 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Ik wel, maar die wonen allemaal ver weg. Nou heb ik gehoord dat een vriend van me vandaag gewoon vrij was. Had ik dat eerder geweten, had m'n dag vandaag er misschien heel anders uitgezien.quote:Op maandag 30 april 2012 15:04 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
maar niemand ziet hetquote:Op maandag 30 april 2012 15:05 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
en thuis zitten is sneu maar niemand ziet het..
ach fok is ook gezellig en ik kan de muziek hier ook horenquote:
For real?quote:Op maandag 30 april 2012 15:04 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als niemand het ziet,weet niemand hetquote:
Ik zit ook al de hele dag thuis.quote:Op maandag 30 april 2012 15:05 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
en thuis zitten is sneu maar niemand ziet het..
Same herequote:Op maandag 30 april 2012 15:09 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja,ik ben de ultieme FOK!ker
waar woon je dan?quote:Op maandag 30 april 2012 15:10 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
als niemand het ziet,weet niemand het
in het openbaar een cafe ziet iedereen het,ik ga daar altijd alleen naartoe maar nu..
Nu is iedereen dronken en in een goed humeur. De perfecte timing om vrienden te makenquote:Op maandag 30 april 2012 15:10 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
als niemand het ziet,weet niemand het
in het openbaar een cafe ziet iedereen het,ik ga daar altijd alleen naartoe maar nu..
ben ik niet goed inquote:Op maandag 30 april 2012 15:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nu is iedereen dronken en in een goed humeur. De perfecte timing om vrienden te maken
Kutexcuus. Iets wat je niet kan, kan je leren. Stop met huilen en duik er gewoon middenin. Heb je iets te verliezen?quote:
Niet iedereen maakt op die manier contact, mij lukt dat ook niet.quote:
Beter blijf je wakker en ga je vanavond wat eerder naar bedquote:Op maandag 30 april 2012 15:16 schreef kree het volgende:
Ja ok keuze gemaakt, blijf jullie wel vervelen.
Geen zin in om nog rond te gaan bellen en ik ben toch moe.
Of iemand moet mij nog gaan bellen maar zal wel niet
/triest
Luister naar papa koffie's eigenwijze raadquote:Op maandag 30 april 2012 15:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter blijf je wakker en ga je vanavond wat eerder naar bed
Je onderschat de kracht van Qdayquote:Op maandag 30 april 2012 15:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedereen maakt op die manier contact, mij lukt dat ook niet.
Was al voorgesteld dat je met je buurmeisje gezellig op stap zou kunnen gaan?quote:Op maandag 30 april 2012 15:16 schreef kree het volgende:
Ja ok keuze gemaakt, blijf jullie wel vervelen.
Geen zin in om nog rond te gaan bellen en ik ben toch moe.
Of iemand moet mij nog gaan bellen maar zal wel niet
/triest
ja idd, maar maak het sowieso niet laat vanavond.quote:Op maandag 30 april 2012 15:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter blijf je wakker en ga je vanavond wat eerder naar bed
het laatste beetje zelfrespectquote:Op maandag 30 april 2012 15:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kutexcuus. Iets wat je niet kan, kan je leren. Stop met huilen en duik er gewoon middenin. Heb je iets te verliezen?
Die is al weg inmiddels.quote:Op maandag 30 april 2012 15:18 schreef twi het volgende:
[..]
Was al voorgesteld dat je met je buurmeisje gezellig op stap zou kunnen gaan?
Dat kan ik je op een veel leukere manier ontnemenquote:Op maandag 30 april 2012 15:18 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
het laatste beetje zelfrespect
quote:Op maandag 30 april 2012 15:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat kan ik je op een veel leukere manier ontnemen
Ja, het is erg gezellig samen.quote:Op maandag 30 april 2012 15:18 schreef kree het volgende:
[..]
Die is al weg inmiddels.
En ik hoorde een mannenstem
quote:Op maandag 30 april 2012 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het is erg gezellig samen.
grgr
aaach wat ik denk, als ze me echt leuk vond dan had ze wel eerder gereageerd.quote:Op maandag 30 april 2012 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het is erg gezellig samen.
grgr
Je overschat de kracht van Qdayquote:Op maandag 30 april 2012 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je onderschat de kracht van Qday
Dat zeg je alleen maar omdat je binnen zit te kniezen.quote:
Het kan best leuk zijn.quote:Op maandag 30 april 2012 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je binnen zit te kniezen.
Deze man weetquote:Op maandag 30 april 2012 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang er maar iemand meegaat vind ik het al prima, wat heb ik gisteren ook heerlijk lopen trollenquote:Op maandag 30 april 2012 15:26 schreef kree het volgende:
[..]
Het kan best leuk zijn.
Maar het hangt heel erg van het gezelschap af.
Nee, omdat het op mijn werk facking kut gaat worden met al die dronken idioten in een veel te kleine ruimte.quote:Op maandag 30 april 2012 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel.quote:Op maandag 30 april 2012 15:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, omdat het op mijn werk facking kut gaat worden met al die dronken idioten in een veel te kleine ruimte.
quote:Op maandag 30 april 2012 15:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, omdat het op mijn werk facking kut gaat worden met al die dronken idioten in een veel te kleine ruimte.
8 uur, geloof je het zelf? Als ik daar weg mag is het waarschijnlijk al dinsdagquote:Op maandag 30 april 2012 15:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel.
Allemaal even een vette hap naar binnen werken
Maar is maar tot 8 uur dus het valt nog mee voor je
Als je hihi er bij zet en zo'nquote:
whuuut?quote:Op maandag 30 april 2012 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
8 uur, geloof je het zelf? Als ik daar weg mag is het waarschijnlijk al dinsdag
hahaha!quote:Op maandag 30 april 2012 15:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je hihi er bij zet en zo'ngaat ze er automatisch van uit dat ze je mag uitwonen met een gigantische strapon. Ik hoop dat je dit zelf ook snapt
Dat sowiesoquote:
Soms werk ik van half 12 tot 8. Maar deze keer moet ik van 4 tot sluit, en sluit is op feestdagen wanneer er niemand meer komt.quote:Op maandag 30 april 2012 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
whuuut?
Dacht dat je dat zei gister?
Hmm wel minder dan.
Gewoon zo dronken idioot in het frituur gooienquote:Op maandag 30 april 2012 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
8 uur, geloof je het zelf? Als ik daar weg mag is het waarschijnlijk al dinsdag
Dat is wel kut om te horen Lokaquote:Op maandag 30 april 2012 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms werk ik van half 12 tot 8. Maar deze keer moet ik van 4 tot sluit, en sluit is op feestdagen wanneer er niemand meer komt.
Goed plan, dan mag ik nooit meer terugkomenquote:Op maandag 30 april 2012 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon zo dronken idioot in het frituur gooien
Mja, dat is zo'n 3 dagen per jaar en ik wist het met Kerst al, dus ik vind het niet zo ergquote:Op maandag 30 april 2012 15:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is wel kut om te horen Loka
Oh jammer dan maar niet doenquote:Op maandag 30 april 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed plan, dan mag ik nooit meer terugkomen
Toch wel vrouwelijk dusquote:Op maandag 30 april 2012 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, dat is zo'n 3 dagen per jaar en ik wist het met Kerst al, dus ik vind het niet zo erg
Het wordt wel extra betaald en ik maak sowieso meer uren dus het is wel gunstig voor iemand die van geld uitgeven houdt
hmm ja dat wordt laat dan.quote:Op maandag 30 april 2012 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms werk ik van half 12 tot 8. Maar deze keer moet ik van 4 tot sluit, en sluit is op feestdagen wanneer er niemand meer komt.
Gelukkigquote:Op maandag 30 april 2012 15:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Drom gaan slapen == topic killer
Krijgen we tenminste geen D66 TT's meer
Ik heb mijn dagboek al maaanden niet meer bijgewerkt!quote:Op maandag 30 april 2012 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkigik probeer mijn dagboek bij te werken.
Ik ook niet echt. Daarom vandaag maar eens doen.quote:Op maandag 30 april 2012 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb mijn dagboek al maaanden niet meer bijgewerkt!
Ja. Naja, zolang Mei April maar niet achterna gaatquote:Op maandag 30 april 2012 16:03 schreef strawberry_hill het volgende:
het gezegde luidt:April doet wat ie wil
Waarom nietquote:Op maandag 30 april 2012 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja. Naja, zolang Mei April maar niet achterna gaat
Warmer dan dit hoeft het van mij echt niet te worden hoor.quote:Op maandag 30 april 2012 16:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tis buiten gewoon warmer dan binnen
Maar waar blijft de zomer toch? De echte zomer? April was in elk geval een kutmaand wat het weer betreft
Aprilletje zoet heeft ook nog wel eens een witte hoedquote:Op maandag 30 april 2012 16:03 schreef strawberry_hill het volgende:
het gezegde luidt:April doet wat ie wil
Gatverdamme kree, je weet van alles ook wat ranzigs te maken.quote:Op maandag 30 april 2012 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
Aprilletje zoet heeft ook nog wel eens een witte hoed
haha niks ranzigs aan.quote:Op maandag 30 april 2012 16:14 schreef twi het volgende:
[..]
Gatverdamme kree, je weet van alles ook wat ranzigs te maken.
Nee, niet als je alles op de fiets moet doenquote:Op maandag 30 april 2012 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom nietbeetje regen is toch leuk
Heb ik ook hoorquote:Op maandag 30 april 2012 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, niet als je alles op de fiets moet doen
Jawel man, gewoon elke dag 22 graden!quote:Op maandag 30 april 2012 16:13 schreef twi het volgende:
[..]
Warmer dan dit hoeft het van mij echt niet te worden hoor.
Saaiquote:Op maandag 30 april 2012 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel man, gewoon elke dag 22 graden!
haha om en om?quote:Op maandag 30 april 2012 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed, dan afgewisseld met dagen van 26 graden
Nee, liefst gewoon elke dag mooi weerquote:
Mooie tijd tochquote:Op maandag 30 april 2012 16:27 schreef strawberry_hill het volgende:
ok als ik over een half uur vertrek naar en haag ben ik er rond zessen mmh niet te laat?
Voller denk ik, geen idee ga nooit uit met konningedagquote:Op maandag 30 april 2012 16:30 schreef strawberry_hill het volgende:
is de kroeg dan voller of leger?
Gewoon gaan joh. Als het niet leuk is ga je toch weer naar huis?quote:
mmh okayquote:Op maandag 30 april 2012 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon gaan joh. Als het niet leuk is ga je toch weer naar huis?
Have funquote:Op maandag 30 april 2012 16:37 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
mmh okay
even douchen en ontbijten
Hopelijk regent het dan niet. Ik ga wandelen danquote:Op maandag 30 april 2012 17:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vind 't nu toch wel jammer dat ik de vrijmarkt gemist heb. Naja, 5 Mei weer een kans (als het dan tenminste niet regent)
Hoe ga je wandelen? Gewoon in je 1tje of met iemand samen?quote:Op maandag 30 april 2012 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk regent het dan niet. Ik ga wandelen dan
Wandelgroepquote:Op maandag 30 april 2012 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe ga je wandelen? Gewoon in je 1tje of met iemand samen?
Ja dat is het ook, en wandelen vind ik leuk.quote:Op maandag 30 april 2012 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow gezellig!
Aankomend weekend krijg ik wsl weer m'n vrienden op bezoek
Je lijkt op iemandquote:
Wie denk je?quote:
Gewoon negeren, of kom je daar ook?quote:Op maandag 30 april 2012 17:59 schreef strawberry_hill het volgende:
wat betekent het als je in leiden naar de meet gaat en je word nageschreeuwd met ik zie je elke dag in de cremers door een wildvreemde (cremers is een blowkroeg in den haag)?
ik kom ook haast elke dag in de cremers ik schrok me rot was 1.00 's nachts ofzoquote:Op maandag 30 april 2012 18:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon negeren, of kom je daar ook?
maar wat betekent het? wilde hij me voor paal zetten?quote:Op maandag 30 april 2012 18:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon negeren, of kom je daar ook?
Nee kreequote:
Misschien wil hij met je flirten.quote:Op maandag 30 april 2012 18:04 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik kom ook haast elke dag in de cremers ik schrok me rot was 1.00 's nachts ofzo
nja lijkt me sterk hij schreeuwde het van 3 meter afstand ofzoquote:Op maandag 30 april 2012 18:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee kreehaha hele slechte poging om jullie te koppelen. Mijn koppel poging is nog slechter dan mijn versier poging
[..]
Misschien wil hij met je flirten.
Stoned/dronken iemand aanspreken, misschien wilde hij gewoon een praatje maken.quote:Op maandag 30 april 2012 18:10 schreef strawberry_hill het volgende:
waarom probeert iedereen me aan kree koppelen?
[..]
nja lijkt me sterk hij schreeuwde het van 3 meter afstand ofzo
Ik wil wel meer van je weten,m'n dm staat open voor je.quote:Op maandag 30 april 2012 18:10 schreef strawberry_hill het volgende:
waarom probeert iedereen me aan kree koppelen?
[..]
nja lijkt me sterk hij schreeuwde het van 3 meter afstand ofzo
Waarom?quote:Op maandag 30 april 2012 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil wel meer van je weten,m'n dm staat open voor je.
aanspreken envan een grote afstand schreewen lijkt me toch wat andersquote:Op maandag 30 april 2012 18:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stoned/dronken iemand aanspreken, misschien wilde hij gewoon een praatje maken.
Geen idee. dat moet je aan iedereen vragen. Ik vond het wel toevallig dus vandaar
Stoned/dronkenactiequote:Op maandag 30 april 2012 18:15 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
aanspreken envan een grote afstand schreewen lijkt me toch wat anders
Nou het is simpel,de meeste die weinig over hun zelf los laten zijn intressant.quote:
ach je mag zo wel weer terug op TCquote:Op maandag 30 april 2012 18:17 schreef strawberry_hill het volgende:
fijn murdera mij uitschelden scheld ik terug uit word ik geband voor het leven.dit noemik uitlokking
quote:Op maandag 30 april 2012 18:17 schreef strawberry_hill het volgende:
fijn murdera mij uitschelden scheld ik terug uit word ik geband voor het leven.dit noemik uitlokking
Ja maar waarom!quote:Op maandag 30 april 2012 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is simpel,de meeste die weinig over hun zelf los laten zijn intressant.
Vraag me maar niet waarom.
ik laat heel veel over mezelf los dagelijks stort ik mijn ziel en zaligheid uit op dit forum en TC maar ik ben nu geband bij TC dus hou het bij dit topicquote:Op maandag 30 april 2012 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is simpel,de meeste die weinig over hun zelf los laten zijn intressant.
Vraag me maar niet waarom.
Nee hoor.quote:Op maandag 30 april 2012 18:20 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik laat heel veel over mezelf los dagelijks stort ik mijn ziel en zaligheid uit op dit forum en TC maar ik ben nu geband bij TC dus het bij dit topic
Stel je niet zo aan en douw op F5quote:Op maandag 30 april 2012 18:20 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik laat heel veel over mezelf los dagelijks stort ik mijn ziel en zaligheid uit op dit forum en TC maar ik ben nu geband bij TC dus het bij dit topic
Het is wel een vrouw hè?quote:
Je bent niet geband.. die lijst is leeg. Dus daar ligt het niet aan.quote:
welke lijstquote:Op maandag 30 april 2012 18:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent niet geband.. die lijst is leeg. Dus daar ligt het niet aan.
Gemist dan, ik weet nog vrij weinig over je.quote:Op maandag 30 april 2012 18:20 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik laat heel veel over mezelf los dagelijks stort ik mijn ziel en zaligheid uit op dit forum en TC maar ik ben nu geband bij TC dus hou het bij dit topic
Lijst van mensen die geband zijn. Dus je doet zelf wat fout.quote:
Terug zoeken met spytoolquote:Op maandag 30 april 2012 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
Gemist dan, ik weet nog vrij weinig over je.
wat weet je WEL over mijquote:Op maandag 30 april 2012 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
Gemist dan, ik weet nog vrij weinig over je.
ik ben een n00b met computers.. dus maar okquote:Op maandag 30 april 2012 18:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Lijst van mensen die geband zijn. Dus je doet zelf wat fout.
Beter houden we nu op over TC.
Eigenlijk niks.quote:
ik hou het liever op het forum beter opletten of gebruik de spy toolquote:Op maandag 30 april 2012 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
Eigenlijk niks.
Ja dat je leuk kan praten.
Doe me eens een DM anders met je verhaal?
Wat weet jij van Kree?quote:Op maandag 30 april 2012 18:31 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik hou het liever op het forum beter opletten of gebruik de spy tool
hij houdt van aandacht gaat op dingen door etc heb zijn FB gezien en hem op de cam ik denk dat hij wel aardig is maar soms gewoon niet beter weet.quote:
Juist.quote:Op maandag 30 april 2012 18:33 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hij houdt van aandacht gaat op dingen door etc heb zijn FB gezien en hem op de cam ik denk dat hij wel aardig is maar soms gewoon niet beter weet.
nee kree gewoon neequote:Op maandag 30 april 2012 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
Juist.
Heb maar 1 vriendinnetje gehad ook.
En jij?
Dat is het probleem van tc zo'n beetje. Wie bande je?quote:Op maandag 30 april 2012 18:17 schreef strawberry_hill het volgende:
Ach ik ben niet veel beter.quote:Op maandag 30 april 2012 18:33 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hij houdt van aandacht gaat op dingen door etc heb zijn FB gezien en hem op de cam ik denk dat hij wel aardig is maar soms gewoon niet beter weet.
Ga je er niet mee lopen bemoeien als je er niet bij bent! Overigens is de lijst gewoon leeg, dus ligt het niet aan de tc.quote:Op maandag 30 april 2012 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is het probleem van tc zo'n beetje. Wie bande je?
Ik las net dat de lijst al leeg was.quote:Op maandag 30 april 2012 18:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ga je er niet mee lopen bemoeien als je er niet bij bent!
'het probleem van de tc'quote:Op maandag 30 april 2012 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik las net dat de lijst al leeg was.
als je stopt met onzin verkondigenquote:Op maandag 30 april 2012 18:39 schreef strawberry_hill het volgende:
zullen we stoppen over TC? Ik heb het wel even gehad
onzin? op mijn scherm verscheen een venster met het woord banned,log ik weer in precies hetzelfdequote:
Daar schijnt niet iedereen zo over te denken. Anders hadden de modjes de link niet uit de OP gehaald. Maar goed, genoeg over tc nu.quote:Op maandag 30 april 2012 18:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
'het probleem van de tc'
er is helemaal geen probleem.
Je schat me wel verkeerd in nu.quote:Op maandag 30 april 2012 18:40 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
onzin? op mijn scherm verscheen een venster met het woord banned,log ik weer in precies hetzelfde
Kut voor je, ligt niet aan tc.quote:Op maandag 30 april 2012 18:40 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
onzin? op mijn scherm verscheen een venster met het woord banned,log ik weer in precies hetzelfde
Katjelam nog nietquote:Op maandag 30 april 2012 18:59 schreef Murdera het volgende:
als ze dr bek zou houden zou ik haar wel doen.
Een goede kont daar moet je aanzitten, is ingebouwd in ons systeem. Heeft geen zin om er tegen te vechten, gewoon aan toe geven.quote:Op maandag 30 april 2012 19:02 schreef DigitalGirl het volgende:
Hmmm, waarom eigenlijk die neiging...
Ik ben er weer hoorquote:Op maandag 30 april 2012 15:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Drom gaan slapen == topic killer
Krijgen we tenminste geen D66 TT's meer
Alsof ik het zelf heb geschrevenquote:Op maandag 30 april 2012 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een goede kont daar moet je aanzitten, is ingebouwd in ons systeem. Heeft geen zin om er tegen te vechten, gewoon aan toe geven.
Wie?quote:Op maandag 30 april 2012 19:07 schreef strawberry_hill het volgende:
ze is iig niet zo anorexic als die andere chicks vol en slank op de juiste plekken exentriek uiterlijk,one of the boys maar nog steeds sexy
ik wil met haar trouwen of haar zijn
doe maar niet zo pointy knees achtig als ze voor jullie stond zouden jullie haar allemaal raken
Nooit van gehoord dus dat voorspeld weinig goedsquote:
oeh vertel waar heb je hem ontmoet?hoe oud is hij?is hij heet?quote:
Hij is een zijquote:Op maandag 30 april 2012 19:12 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
oeh vertel waar heb je hem ontmoet?hoe oud is hij?is hij heet?
Goed lichaam, het hoofd niet zo en een beetje jammer van de pointy knees maar die ass maakt alles ruimschoots goedquote:Op maandag 30 april 2012 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nooit van gehoord dus dat voorspeld weinig goeds
scroll terug en check de clipquote:Op maandag 30 april 2012 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nooit van gehoord dus dat voorspeld weinig goeds
zal ik doenquote:Op maandag 30 april 2012 19:13 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
scroll terug en check de clip
Jij was toch ook zo?quote:Op maandag 30 april 2012 19:15 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
thank god jij durft het wel rechstreeks te vragen
koos vriendenloosquote:Op maandag 30 april 2012 19:15 schreef Barbusse het volgende:
Zijn jullie niet lam aan het worden vanwege koninginnedag?
Ik hou van direct, weet je welquote:Op maandag 30 april 2012 19:15 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
thank god jij durft het wel rechstreeks te vragen
Zoals gezegd, nog niet misschienquote:Op maandag 30 april 2012 19:07 schreef strawberry_hill het volgende:
NICKI MINAJ
ze is iig niet zo anorexic als die andere chicks vol en slank op de juiste plekken exentriek uiterlijk,one of the boys maar nog steeds sexy
ik wil met haar trouwen of haar zijn
doe maar niet zo pointy knees achtig als ze voor jullie stond zouden jullie haar allemaal raken
Neen. Lam worden deed ik toen ik nog 16 was, maar nu niet meer. Bovendien heb ik eergister de SC meet gehad dus ben wel genoeg uit geweest voor nu.quote:Op maandag 30 april 2012 19:15 schreef Barbusse het volgende:
Agree WTF is dat een mislukte kloon van Lady Gaga en Lil Kimquote:Op maandag 30 april 2012 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zoals gezegd, nog niet misschien
Ik ben net weer wakkerquote:Op maandag 30 april 2012 19:15 schreef Barbusse het volgende:
homo is geen belediging als het slaat op geaardheid toch?quote:Op maandag 30 april 2012 19:18 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja alleen ik wil mensen ook niet beledigen
okay dus je geeft een wanhopige vrouw valse hoop?quote:Op maandag 30 april 2012 19:18 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik heb niks beters te doen, nee bi ben ik niet...
Als ik niks beters te doen zou hebben, zou ik nog geen man gaan daten hoor.quote:Op maandag 30 april 2012 19:18 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik heb niks beters te doen, nee bi ben ik niet...
Hoe is het daar?quote:
mmh ik dacht better safe then sorryquote:Op maandag 30 april 2012 19:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
homo is geen belediging als het slaat op geaardheid toch?
Waarom niet?quote:Op maandag 30 april 2012 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik niks beters te doen zou hebben, zou ik nog geen man gaan daten hoor.
Of hoop je dat ze je een kindje kan bezorgen?
quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe is het daar?
Lekker aan het relaxen
Hier is het lekker, door amsterdam geslenterd, later op het balkon gezeten en gegeten en nu is het foktijdquote:Op maandag 30 april 2012 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker. Een tikkeltje rustig.
Hoe ist bij jou vandaag? Nog wat leuks gedaan?
Je klinkt alsof je 45 bent....quote:Op maandag 30 april 2012 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neen. Lam worden deed ik toen ik nog 16 was, maar nu niet meer. Bovendien heb ik eergister de SC meet gehad dus ben wel genoeg uit geweest voor nu.
quote:Op maandag 30 april 2012 19:20 schreef El_Matador het volgende:
Wordt er geen Koninginnedag meer gevierd hier??
De perfecte dag om es goed aan het versieren te slaan...
Ik vier het met jullie mee, met oranje shirt en oranje schoenen. De Colombianen moesten wel lachen toen ik binnenkwam.
*opent bikje bier* bedankt man.quote:Op maandag 30 april 2012 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
* Barbusse schuift lading bier door naar strawberry_hill koos vriendenloos
Vriendjes worden?quote:Op maandag 30 april 2012 19:23 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
*opent bikje bier* bedankt man.
maar als iemand geen vrienden heeft ligt het aan diegene niet aan de rest
Moet ik nu m´n bier terugvragen of ga je even lekker genieten?quote:Op maandag 30 april 2012 19:23 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
*opent bikje bier* bedankt man.
maar als iemand geen vrienden heeft ligt het aan diegene niet aan de rest
glock glock glockquote:Op maandag 30 april 2012 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet ik nu m´n bier terugvragen of ga je even lekker genieten?
Waarom niet?quote:
Dude, wait, what?quote:Op maandag 30 april 2012 19:25 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Niet bang wezen ik bijt niet lik alleen maar als een golden retriever
ik hou niet zo van bestialiteit maar toch bedanktquote:Op maandag 30 april 2012 19:25 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Niet bang wezen ik bijt niet lik alleen maar als een golden retriever
ja homo's vinden me meestal wel geefbaar zelfs online blijkbaarquote:
quote:
Dus geen pindakaas voor mijquote:Op maandag 30 april 2012 19:26 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik hou niet zo van bestialiteit maar toch bedankt
Serieus? Wat is er nou zo leuk aan jezelf klem zuipen? Dat heb ik in m'n leven wel genoeg gedaan nu, ik vind er gewoon geen reet meer aan.quote:
Om je af te likken, de romantiek!quote:Op maandag 30 april 2012 19:27 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja homo's vinden me meestal wel geefbaar zelfs online blijkbaar
Ik vind daar ook geen zak aan, liever een lekker wijntje of een mooi glas wodkaquote:Op maandag 30 april 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus? Wat is er nou zo leuk aan jezelf klem zuipen? Dat heb ik in m'n leven wel genoeg gedaan nu, ik vind er gewoon geen reet meer aan.
ik ben ook niet van het klemzuipen maar volgens tijn zit ik al achter de geraniumsquote:Op maandag 30 april 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus? Wat is er nou zo leuk aan jezelf klem zuipen? Dat heb ik in m'n leven wel genoeg gedaan nu, ik vind er gewoon geen reet meer aan.
ben je erg jong begonnen met uitgaan?quote:Op maandag 30 april 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, eens in de zoveel tijd is dat best humor. Daarnaast kan ik er nog minder goed tegen om als de enige nuchtere Henkie tussen dronken mensen te zitten.quote:Op maandag 30 april 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je was al oma toch?quote:Op maandag 30 april 2012 19:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ben ook niet van het klemzuipen maar volgens tijn zit ik al achter de geraniums
mijn zusje reageerde altijd alsof ze dronken was, terwijl ze alleen maar water dronk. Serieus die is op een volle camping gaan paaldansenquote:Op maandag 30 april 2012 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, eens in de zoveel tijd is dat best humor. Daarnaast kan ik er nog minder goed tegen om als de enige nuchtere Henkie tussen dronken mensen te zitten.
Ok, ik haak af nuquote:Op maandag 30 april 2012 19:28 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
echt heh dan kan ik de beard zijn xD
Ja en mijn op zoeken in het bejaardentehuis doe je ook al nietquote:Op maandag 30 april 2012 19:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ben ook niet van het klemzuipen maar volgens tijn zit ik al achter de geraniums
Nee dat niet. Ik ben nooit een uitgaanstype geweest (in de zin van knalharde muziek en superdruk). Wel veel naar schoolfeesten gegaan en kroegen.quote:Op maandag 30 april 2012 19:28 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ben je erg jong begonnen met uitgaan?
sorry te verquote:Op maandag 30 april 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en mijn op zoeken in het bejaardentehuis doe je ook al niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |