Ik vroeg het alleen jongeh.quote:
Wat heb je gedaan dan dat je hoofd auw doet?quote:Op maandag 30 april 2012 14:26 schreef heloef het volgende:
Mijn hoofd doet auw, mijn moeder is boos en de vriend waarmee ik de stad in ging heeft een voedselvergiftiging.
Ik laat de versie van dit jaar maar aan me voorbij gaan.
3 dagen zuipen. Ik had een leven 3 dagen lang. Sprookje moest ooit voorbij gaan.quote:Op maandag 30 april 2012 14:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan dat je hoofd auw doet?
Haha kan gebeuren. Ik zuip nooitquote:Op maandag 30 april 2012 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
3 dagen zuipen. Ik had een leven 3 dagen lang. Sprookje moest ooit voorbij gaan.
Leuk toch?quote:Op maandag 30 april 2012 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
3 dagen zuipen. Ik had een leven 3 dagen lang. Sprookje moest ooit voorbij gaan.
Ik drink nog wel, maar echt zuipen tot ik erbij neerval doe ik ook niet meer. Iets met wijsheid en liever geen koppijnquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 14:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben mn foundation kwijt, en die pukkel is echt enorm. Ik durf het huis niet uit.
quote:Op maandag 30 april 2012 14:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben mn foundation kwijt, en die pukkel is echt enorm. Ik durf het huis niet uit.
MI van jongeman en schaap in een bed.quote:
het eind der tijden nadert..quote:Op maandag 30 april 2012 14:35 schreef Myraela het volgende:
Ja tering, ik moet het echt niet meer zo laat maken.quote:
Dude ik heb inmiddels de strijk gedaan, schoon gemaakt. Da fuck man.quote:Op maandag 30 april 2012 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ja tering, ik moet het echt niet meer zo laat maken.
Nu wil ik nog slapen, maar ik had beloofd om een rondje te lopen dus ik moet wel weg.
luxeprobleemquote:Op maandag 30 april 2012 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ja tering, ik moet het echt niet meer zo laat maken.
Nu wil ik nog slapen, maar ik had beloofd om een rondje te lopen dus ik moet wel weg.
Ik weet het ik faal hard nuquote:Op maandag 30 april 2012 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dude ik heb inmiddels de strijk gedaan, schoon gemaakt. Da fuck man.
Oftewel gemakzucht haha.quote:
Doe dat, doe buuf, Anja, 16msnsletje, en al die andere de groeten van onsquote:Op maandag 30 april 2012 14:43 schreef kree het volgende:
[..]
Oftewel gemakzucht haha.
Maar kan het niet maken om het nu af te zeggen
Nouja gooi er wel een paar bier in straks wie weet helpt dat.
En Twi niet vergetenquote:Op maandag 30 april 2012 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe dat, doe buuf, Anja, 16msnsletje, en al die andere de groeten van ons
ghehe jullie weten wel te motiveren heejquote:Op maandag 30 april 2012 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe dat, doe buuf, Anja, 16msnsletje, en al die andere de groeten van ons
Die zit toch hierquote:
O hij zit op fok nu? Wist ik geeneensquote:Op maandag 30 april 2012 14:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die zit toch hierde rest niet althans zo ver wij weten
Je voelt niets, je voelt niets. Als je de volgende keer wordt afgewezenquote:Op maandag 30 april 2012 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
ghehe jullie weten wel te motiveren heej
Als ik vandaag nog een meid scoor dan skip ik werk morgenquote:Op maandag 30 april 2012 14:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je voelt niets, je voelt niets. Als je de volgende keer wordt afgewezen
Zo mag ik het horenquote:Op maandag 30 april 2012 14:47 schreef kree het volgende:
[..]
Als ik vandaag nog een meid scoor dan skip ik werk morgen
Je ging hard gisteren of niet?quote:Op maandag 30 april 2012 14:51 schreef kree het volgende:
Ik lijk wel een zombie nu
Helemaal ingekakt.
Waar bleef je deze keer over doorzeuren dan?quote:Op maandag 30 april 2012 14:58 schreef kree het volgende:
oeps haha wat ben ik toch een lul.
Die maat is boos nu op me
Dan doe je toch volgend jaar? Ga je nu lekker naar bedquote:Op maandag 30 april 2012 14:58 schreef kree het volgende:
oeps haha wat ben ik toch een lul.
Die maat is boos nu op me
Naja nu kan ik nog anderen bellen maar eigenlijk heb ik er geen zin in.
Nee dat was het niet.quote:Op maandag 30 april 2012 14:58 schreef twi het volgende:
[..]
Waar bleef je deze keer over doorzeuren dan?
Hmm ja eigenlijk vind ik het wel best ook, misschien maar beter>quote:Op maandag 30 april 2012 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan doe je toch volgend jaar? Ga je nu lekker naar bed
Ja, ik zou dan ook wel pissed zijn ja. Toch een beetje op je sociale contacten letten hoor kreequote:Op maandag 30 april 2012 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat was het niet.
Had 12 uur afgesproken maar toen werd ik pas wakker.
Daarna in slaap gevallen en nu is het 3 uur
Serieus gast je faalt echt hardquote:Op maandag 30 april 2012 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat was het niet.
Had 12 uur afgesproken maar toen werd ik pas wakker.
Daarna in slaap gevallen en nu is het 3 uur
Moet je alleen niet zo laat naar bed gaan.quote:Op maandag 30 april 2012 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm ja eigenlijk vind ik het wel best ook, misschien maar beter>
Ben ik morgen nog een beetje fit op het werk
Ik weet het.quote:Op maandag 30 april 2012 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik zou dan ook wel pissed zijn ja. Toch een beetje op je sociale contacten letten hoor kree
Nee iedereen is toch lam, zal hun aan hun reet roesten.quote:Op maandag 30 april 2012 15:01 schreef strawberry_hill het volgende:
ik probeer het weer alleen naar een cafe op koniginnedag:sneu of niet?
Minder sneu dan de hele dag thuis blijven. Maar heb je niemand om even langs te gaan oid?quote:Op maandag 30 april 2012 15:01 schreef strawberry_hill het volgende:
Nee ga gezellig met mij anders dan?quote:Op maandag 30 april 2012 15:01 schreef strawberry_hill het volgende:
ik ook denkquote:
ik heb geen vrienden sad but truequote:Op maandag 30 april 2012 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Minder sneu dan de hele dag thuis blijven. Maar heb je niemand om even langs te gaan oid?
en thuis zitten is sneu maar niemand ziet het..quote:Op maandag 30 april 2012 15:04 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik heb geen vrienden sad but true
aahw echt helemaal niemand?quote:Op maandag 30 april 2012 15:04 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Ik wel, maar die wonen allemaal ver weg. Nou heb ik gehoord dat een vriend van me vandaag gewoon vrij was. Had ik dat eerder geweten, had m'n dag vandaag er misschien heel anders uitgezien.quote:Op maandag 30 april 2012 15:04 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
maar niemand ziet hetquote:Op maandag 30 april 2012 15:05 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
en thuis zitten is sneu maar niemand ziet het..
ach fok is ook gezellig en ik kan de muziek hier ook horenquote:
For real?quote:Op maandag 30 april 2012 15:04 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als niemand het ziet,weet niemand hetquote:
Ik zit ook al de hele dag thuis.quote:Op maandag 30 april 2012 15:05 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
en thuis zitten is sneu maar niemand ziet het..
Same herequote:Op maandag 30 april 2012 15:09 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja,ik ben de ultieme FOK!ker
waar woon je dan?quote:Op maandag 30 april 2012 15:10 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
als niemand het ziet,weet niemand het
in het openbaar een cafe ziet iedereen het,ik ga daar altijd alleen naartoe maar nu..
Nu is iedereen dronken en in een goed humeur. De perfecte timing om vrienden te makenquote:Op maandag 30 april 2012 15:10 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
als niemand het ziet,weet niemand het
in het openbaar een cafe ziet iedereen het,ik ga daar altijd alleen naartoe maar nu..
ben ik niet goed inquote:Op maandag 30 april 2012 15:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nu is iedereen dronken en in een goed humeur. De perfecte timing om vrienden te maken
Kutexcuus. Iets wat je niet kan, kan je leren. Stop met huilen en duik er gewoon middenin. Heb je iets te verliezen?quote:
Niet iedereen maakt op die manier contact, mij lukt dat ook niet.quote:
Beter blijf je wakker en ga je vanavond wat eerder naar bedquote:Op maandag 30 april 2012 15:16 schreef kree het volgende:
Ja ok keuze gemaakt, blijf jullie wel vervelen.
Geen zin in om nog rond te gaan bellen en ik ben toch moe.
Of iemand moet mij nog gaan bellen maar zal wel niet
/triest
Luister naar papa koffie's eigenwijze raadquote:Op maandag 30 april 2012 15:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter blijf je wakker en ga je vanavond wat eerder naar bed
Je onderschat de kracht van Qdayquote:Op maandag 30 april 2012 15:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedereen maakt op die manier contact, mij lukt dat ook niet.
Was al voorgesteld dat je met je buurmeisje gezellig op stap zou kunnen gaan?quote:Op maandag 30 april 2012 15:16 schreef kree het volgende:
Ja ok keuze gemaakt, blijf jullie wel vervelen.
Geen zin in om nog rond te gaan bellen en ik ben toch moe.
Of iemand moet mij nog gaan bellen maar zal wel niet
/triest
ja idd, maar maak het sowieso niet laat vanavond.quote:Op maandag 30 april 2012 15:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter blijf je wakker en ga je vanavond wat eerder naar bed
het laatste beetje zelfrespectquote:Op maandag 30 april 2012 15:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kutexcuus. Iets wat je niet kan, kan je leren. Stop met huilen en duik er gewoon middenin. Heb je iets te verliezen?
Die is al weg inmiddels.quote:Op maandag 30 april 2012 15:18 schreef twi het volgende:
[..]
Was al voorgesteld dat je met je buurmeisje gezellig op stap zou kunnen gaan?
Dat kan ik je op een veel leukere manier ontnemenquote:Op maandag 30 april 2012 15:18 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
het laatste beetje zelfrespect
quote:Op maandag 30 april 2012 15:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat kan ik je op een veel leukere manier ontnemen
Ja, het is erg gezellig samen.quote:Op maandag 30 april 2012 15:18 schreef kree het volgende:
[..]
Die is al weg inmiddels.
En ik hoorde een mannenstem
quote:Op maandag 30 april 2012 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het is erg gezellig samen.
grgr
aaach wat ik denk, als ze me echt leuk vond dan had ze wel eerder gereageerd.quote:Op maandag 30 april 2012 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het is erg gezellig samen.
grgr
Je overschat de kracht van Qdayquote:Op maandag 30 april 2012 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je onderschat de kracht van Qday
Dat zeg je alleen maar omdat je binnen zit te kniezen.quote:
Het kan best leuk zijn.quote:Op maandag 30 april 2012 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je binnen zit te kniezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |