SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
tuurlijk verhuur ik mezelf easy money,straks nog in utrecht op de woonboot chillen. en ik hoef de rest van de maand niet meer te werkenquote:Op maandag 30 april 2012 10:50 schreef badboynova het volgende:
Bozz ik had nooit verwacht dat jij van de verhuur was, maar een halve euro voor je kont op de VRIJEmarkt
quote:Op maandag 30 april 2012 10:50 schreef badboynova het volgende:
Bozz ik had nooit verwacht dat jij van de verhuur was, maar een halve euro voor je kont op de VRIJEmarkt
Moet nog beginnen, maar dat wordt vanmiddag na het eten en het middagdutje pas! Geeft mij meer tijd om mijn strategie te bedenkenquote:Op maandag 30 april 2012 11:33 schreef Bozz187 het volgende:
Pieter!!! ben je al aan het winnen ?
Wat is de tussenstand? zijn er al kaarten gevallen?
slim bekeken van je, en om je te laten weten dat ik je steun heb ik een slogan voor je verzonnen "Bozz, de man die het klaart "quote:Op maandag 30 april 2012 11:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
tuurlijk verhuur ik mezelf easy money,straks nog in utrecht op de woonboot chillen. en ik hoef de rest van de maand niet meer te werken
goeie slogan!quote:Op maandag 30 april 2012 11:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
slim bekeken van je, en om je te laten weten dat ik je steun heb ik een slogan voor je verzonnen "Bozz, de man die het klaart "
p.s
zoek je nog personeel
Was al bekend toch? Voor de mappen hoef je het niet te doen, TDM spawn systeemquote:Op maandag 30 april 2012 10:17 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.enterbf3.com/n(...)se-quarters-weapons/
Mag ik je bottom bitch zijn?quote:Op maandag 30 april 2012 11:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
goeie slogan!
en personeel kan ik altijd gebruiken, je gaat dan wel voor het normale tarief en ik neem 40%
had je dan wat anders verwachtquote:
Ik moet nog ff peuken zien te fixen ja, alleen kut koppijn bahquote:Op maandag 30 april 2012 11:24 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn de winkels los vandaag? supermarkets.
Ik moet echt vitaminen hebben
Die potjes fifa gisteren.quote:Op maandag 30 april 2012 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik moet nog ff peuken zien te fixen ja, alleen kut koppijn bah
Dat was nog eens klasse voetbalquote:
beetje dom, aangezien ze dat nog niet zijnquote:Op maandag 30 april 2012 13:55 schreef Bozz187 het volgende:
Kut grap van de dag
Ajax is kampioen en iedereen hangt de vlag uit
Daarom heb ik echt intense haat aan koninginnedag.quote:
nou ik en mich zijn er ookquote:Op maandag 30 april 2012 14:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daarom heb ik echt intense haat aan koninginnedag.Toch weer overgehaald om naar Utrecht te gaan dalijk.
oke, we bellen. Doei schatje.quote:Op maandag 30 april 2012 14:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nou ik en mich zijn er ook
tot strakjes
'Raketschild bijna klaar voor gebruik'quote:Op maandag 30 april 2012 20:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
ben je met ze goed hou het dan doen en kijk uit dat je niet verkeerd doet snapje?
Niet goed voor je hartquote:
Handig zo'n ding, wel leuk dat je iets kan neerhalen, maar het valt toch wel naar benedenquote:Op maandag 30 april 2012 20:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
'Raketschild bijna klaar voor gebruik'
Dat is het probleem niet.quote:Op maandag 30 april 2012 23:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Handig zo'n ding, wel leuk dat je iets kan neerhalen, maar het valt toch wel naar beneden
Ah ja wat is volgens jou het probleem dan?! Dat zo ding er überhaupt gewoon komtquote:
Wel de goeie R5 gepaktquote:
Het probleem is de lading die een raket meeneemt, niet het feit dat 'ie uit de lucht komt vallen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah ja wat is volgens jou het probleem dan?! Dat zo ding er überhaupt gewoon komt?
Ah ja, nja ik had het ook niet over de raket hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het probleem is de lading die een raket meeneemt, niet het feit dat 'ie uit de lucht komt vallen.
Het doel is volgens mij langeafstandsraketten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah ja, nja ik had het ook niet over de raket heMeer over het doel wat je uit de lucht haalt
Volgens mij ook wel, maar net zoals in Engeland tijdens de OS vooral vliegtuigen. Leuk en aardig, maar de rotzooi blijft hetzelfdequote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het doel is volgens mij langeafstandsraketten.
Beide. Ik heb geslapen van 7 tot 12 ofzo en nu kan ik niet meer slapenquote:
Wel vrij vandaag?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 06:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beide. Ik heb geslapen van 7 tot 12 ofzo en nu kan ik niet meer slapen
Chillquote:Op dinsdag 1 mei 2012 06:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, heb bijna alleen nog tentamens eind mei
nee klopt. Zegt me niks, ik ontvang bakken met geld van de overheid als student, en ben alle dagen druk om al dat geld uit te kunnen geven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gewoon een werkdag he, zegt je niks waarschijnlijk.
Michhas fainted!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:47 schreef Rossdale het volgende:
A wild Rossdale appears
* Rossdale casts "Goedemorgen"
*** It's super effective! ***
Young money alles.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
nee klopt. Zegt me niks, ik ontvang bakken met geld van de overheid als student, en ben alle dagen druk om al dat geld uit te kunnen geven.
Juist ja. De vakken van de AH vullen zichzelf niet!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gewoon een werkdag he, zegt je niks waarschijnlijk.
Opa alsjeblief, das Soldmayor. Ik rol die mcdrivequote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Juist ja. De vakken van de AH vullen zichzelf niet!
Onzin, je bent niet blank en werkt daarom bij de Burger King. Daar heb ik namelijk nog nooit een blank persoon achter de balie gezien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Opa alsjeblief, das Soldmayor. Ik rol die mcdrive
Oh nee sorry. Het is nu de KFC, sowieso kip.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Onzin, je bent niet blank en werkt daarom bij de Burger King. Daar heb ik namelijk nog nooit een blank persoon achter de balie gezien.
Niet? In Den Bosch stond er volgens mij wel een witte achter de baliequote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Onzin, je bent niet blank en werkt daarom bij de Burger King. Daar heb ik namelijk nog nooit een blank persoon achter de balie gezien.
100% zeker,wel zo'n puisterige puber met overslaande stem. Gelukkig deelde hij mijn liefde voor de Long Chicken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet? In Den Bosch stond er volgens mij wel een witte achter de balie
Wat? Je bent uit huis geweest?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet? In Den Bosch stond er volgens mij wel een witte achter de balie
HAHAHAHA FUNNYquote:
Ik denk dat je vriendje zichzelf prima kan verdedigen hoor, dat hoef jij niet voor 'm te doen.quote:
Zie je wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
HAHAHAHA FUNNYNot..
Moet jij niet nog een verhaal gaan verzinnen hoe je vannacht een vrouwtje opgepikt hebt, en ondertussen met je puddingbuks in je hand wakker werd ?
Oh wie zegt dat ik hem verdedig, jij bent gewoon een misselijk ventjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik denk dat je vriendje zichzelf prima kan verdedigen hoor, dat hoef jij niet voor 'm te doen.
Fout ventje!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh wie zegt dat ik hem verdedig, jij bent gewoon een misselijk ventje
Je vindt mij misselijk?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh wie zegt dat ik hem verdedig, jij bent gewoon een misselijk ventje
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je vindt mij misselijk?Je zou eens moeten zien hoe een misselijk ventje ik kan worden als jij niet gewoon je stinkende rosbiefkut bij elkaar raapt en opkankert uit dit topic.
Niemand mag je.
op de kast gejaagd worden door een vrouwquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je vindt mij misselijk?Je zou eens moeten zien hoe een misselijk ventje ik kan worden als jij niet gewoon je stinkende rosbiefkut bij elkaar raapt en opkankert uit dit topic.
Niemand mag je.
Dat een vrouw noemen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
op de kast gejaagd worden door een vrouw.
[ afbeelding ]
Jij bent we vol van jezelf of niet? Je moeder zegt ook zeker dat je mee moet doen aan the voice omdat je zo goed kunt zingenquote:
een poppetje op je hand tekenen is geen vrouw he, ook al doe je er lippenstift opquote:
Oke,Boemerdeboem is mijn nieuwe liefdequote:
Hoe zou dat toch komen, ik denk de titel ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke,Boemerdeboem is mijn nieuwe liefde
Die clip is wel een goed voorbeeld van kleine meisjes worden groot.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke,Boemerdeboem is mijn nieuwe liefde
Ha, I see what you did therequote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen, ik denk de titel ?
Die is echt chill.quote:
The hell?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
een poppetje op je hand tekenen is geen vrouw he, ook al doe je er lippenstift op
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
The hell?Ik vind het eng dat je zoiets uberhaupt in je opkomt
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://blackacrebrewing.com/hey.swf
Deze is ook wel tof
http://omfgdogs.com/
Nick.. waarom teken jij een mannetje op je hand? Hè? Hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nick.. waarom teken jij een mannetje op je hand? Hè? Hè?vrouwtje lukt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Je verhalen zijn net zo fake bedoel je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:04 schreef SoldMayor het volgende:
Aaaaaaaaaaaaah yeah wat een dag/nacht gisteren.![]()
Zelfs twee 16 jarige gerelegd dit dat.
Voel met nu net een Maurice.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je verhalen zijn net zo fake bedoel je?
[ afbeelding ]
Nee dat is het enigste verschil waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij hebt je udowu stakkersquote:
Je zit ook gewoon bewust te trollen alleen maar zodat je die smiley kunt sturen he?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk uit, daar raak je een gevoelige snaarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:15 schreef tliciouz het volgende:
Ah vriendje en vriendinnetje zijn weer samen aan het fokken.
Ze is niet eens hierquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:15 schreef tliciouz het volgende:
Ah vriendje en vriendinnetje zijn weer samen aan het fokken.
En jullie missen elkaar zo dat je toch samen in hetzelfde topic zit te posten, how cute.quote:
Gelukkig maak jij je eigen er druk overquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En jullie missen elkaar zo dat je toch samen in hetzelfde topic zit te posten, how cute.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kijk uit, daar raak je een gevoelige snaar
Bij jou is ie ook geraakt hequote:
Daar lig ik niet wakker van hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig maak jij je eigen er druk overOf wil je nu dat ik net als Maurice kut opmerkingen tegen je ga maken?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je zit ook gewoon bewust te trollen alleen maar zodat je die smiley kunt sturen he?
Hahahaha, mwa het gaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sold, Erwin zei net al dat het een geweldige dag was geweest, en dat je voorlopig wel niet wakker zou zijn.
Maar je gaat toch niet vertellen dat die kerel ook kan hosselen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar lig ik niet wakker van hoor.En maak mezelf er niet druk over, vind het gewoon sad om te zien dat ze het voor je op komt nemen, gast krijg ballen.
Of niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:26 schreef Kutstudent het volgende:
Laat nou maar titty, je kunt hier niet eens meer een grapje maken zonder een rel te ontketenen.
mwa grapjes worden toch ook gewoon beantwoord? Het is maar net hoe je het oppaktquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:26 schreef Kutstudent het volgende:
Laat nou maar titty, je kunt hier niet eens meer een grapje maken zonder een rel te ontketenen.
Stuur Gwen weg uit het topic dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mwa grapjes worden toch ook gewoon beantwoord? Het is maar net hoe je het oppakt
rel. Alleen dat mens die er eigen druk maakt, en alleen de opmerkingen van gwen ziet
Het gaat me niet eens over wat er gezegd word tussen jou en KK, ik reageer gewoon op jou en Gwen. Leer lezen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mwa grapjes worden toch ook gewoon beantwoord? Het is maar net hoe je het oppakt
rel. Alleen dat mens die er eigen druk maakt, en alleen de opmerkingen van gwen ziet
Dude, als jij van die opmerkingen maakt, hoef ik haar toch niet weg te sturenquote:
Dan moet je geen onzin verkopen, en zelf eens leren lezenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens over wat er gezegd word tussen jou en KK, ik reageer gewoon op jou en Gwen. Leer lezen.
Ik zei dat het vriendje en vriendinnetje weer samen aan het fokken waren, waar staat ergens dat ik op jou en KK reageer? Juist nergens. Het gaat er mij om dat het irritant is dat ze hier komt posten als ze alleen maar commentaar op andere heeft. En jou moet gaan verdedigen als iemand een opmerking tegen je maakt. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dude, als jij van die opmerkingen maakt, hoef ik haar toch niet weg te sturen
[..]
Dan moet je geen onzin verkopen, en zelf eens leren lezen
Kun je niet in de dierenwinkel een hondenketting kopen? Zien er hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:37 schreef tliciouz het volgende:
Overigens, kun je zulke kettingen in de bouwmarkt halen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je niet in de dierenwinkel een hondenketting kopen? Zien er hetzelfde uit.
Ja en 10 keer zo duurquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je niet in de dierenwinkel een hondenketting kopen? Zien er hetzelfde uit.
Nogmaals, volgens mij reageer ik zelf op KK hoor, dat jij dat niet inziet zegt meer over jou en je hersenloze capaciteit..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zei dat het vriendje en vriendinnetje weer samen aan het fokken waren, waar staat ergens dat ik op jou en KK reageer? Juist nergens. Het gaat er mij om dat het irritant is dat ze hier komt posten als ze alleen maar commentaar op andere heeft. En jou moet gaan verdedigen als iemand een opmerking tegen je maakt. Kom op zeg.
Oh boohoo, ik ben dom.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nogmaals, volgens mij reageer ik zelf op KK hoor, dat jij dat niet inziet zegt meer over jou en je hersenloze capaciteit..
Dat KK daar geen reactie op geeft, en alleen op gwen in gaat is zijn eigen keuze
Goed zoquote:
10tje bij H&M.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoeveel kost zoiets nou? Paar euro, tientje?
Mobiel ziet ie er beter uitquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja nu alles door elkaar, maar mobiel is het netjesquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Godverdomme, mijn vriendin belt net dat ze beroofd is door twee buitenlandersGewoon in haar eigen zaak
Terwijl ze afgeleid werd één slecht nederlands sprekende kerel wilde die andere "even naar de WC" Dus ze liet hem gaan en hij snelde meteen de keuken in waar ze haar tas had liggen. Ondanks dat ze er achteraan snelde en hij nog geen 15 seconden in de keuken is geweest merkte ze een kwartier later dat haar tas weg was.
![]()
Enige geluk was dat ze toevallig haar autosleutel vlak daarvoor uit haar tas had gehaald...
Ze had nog geen tientje in haar portemonnee, dus ze hebben voor hun echt weinig boeiends te pakken. Haar iPhone was al eerder stukgegaan deze week en is ter reparatie opgestuurd (ook een gelukje), dus het enige wat ze hebben zijn pasjes die zijn geblokkeerd en mijn oude waardeloze wildfire die ze nu gebruikte.
Maargoed dat wordt weer heerlijk veel geregel om alles opnieuw aan te vragen etc.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn negro, waarom was je al weg gisteren.quote:
Tja het zijn altijd dezelfde hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Godverdomme, mijn vriendin belt net dat ze beroofd is door twee buitenlandersGewoon in haar eigen zaak
Terwijl ze afgeleid werd één slecht nederlands sprekende kerel wilde die andere "even naar de WC" Dus ze liet hem gaan en hij snelde meteen de keuken in waar ze haar tas had liggen. Ondanks dat ze er achteraan snelde en hij nog geen 15 seconden in de keuken is geweest merkte ze een kwartier later dat haar tas weg was.
![]()
Enige geluk was dat ze toevallig haar autosleutel vlak daarvoor uit haar tas had gehaald...
Ze had nog geen tientje in haar portemonnee, dus ze hebben voor hun echt weinig boeiends te pakken. Haar iPhone was al eerder stukgegaan deze week en is ter reparatie opgestuurd (ook een gelukje), dus het enige wat ze hebben zijn pasjes die zijn geblokkeerd en mijn oude waardeloze wildfire die ze nu gebruikte.
Maargoed dat wordt weer heerlijk veel geregel om alles opnieuw aan te vragen etc.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tja het zijn altijd dezelfde he. Was laatst hier boodschappen aan het doen, sigaretten rek was gewoon open, buitenlander aan de beurt, sigaretten rek dicht. Ik aan de beurt weer open
Wat precies?quote:
Ik was fucking wasted manquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn negro, waarom was je al weg gisteren.
Dat towerbridge verhaal trouwens.![]()
Hoax.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was laatst hier boodschappen aan het doen
for real jaquote:
bitchslap poepiequote:
Hugo was ook behoorlijk nuchter. De rest was allemaal brak van koninginnenacht, ik niet. Dus ik heb met mijn zwager fucking lopen zuipen 's middags, was 's avonds echt kapotquote:
Gedraag je eigen dan ook eens als een manquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij weet wel wat een man lekker vindt ;$ :$
Ik juist niet. Wakker geworden?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarom ben ik stiekem benieuwd? Brainwashed?
Sir yes sir!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gedraag je eigen dan ook eens als een man
Zo een kapsel heb jij ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:38 schreef Michhas het volgende:
Hoe krijg je het haar zo & Adidas.
Blijft mooi deze
Foto's negers, wie heeft meetings nodig. Ik ben je motherfucking stalker G.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe the fuck weet jij dat nou, je hebt mij nog nooit gezienMensen met zo'n kapsel
Denken dat michhas zo'n kapsel heeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Foto's negers, wie heeft meetings nodig. Ik ben je motherfucking stalker G.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Foto's negers, wie heeft meetings nodig. Ik ben je motherfucking stalker G.
Kees Kloost.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denken dat michhas zo'n kapsel heeft.
Dat was hap slik weg ofnie?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denken dat michhas zo'n kapsel heeft.
Eerder MauMau toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Happen doen we, dat slikken laten we wel aan jou over.
Zegt de boy die uberhaupt nog nooit een meid versiert heeft.quote:
Hij verzint iig geen verhalenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zegt de boy die uberhaupt nog nooit een meid versiert heeft.
Neger, je bent ver van huis. Kijk al uit naar je verhaal van komende weekend.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zegt de boy die uberhaupt nog nooit een meid versiert heeft.
Ik ook niet. En als je dat denkt dan lees je ze toch niet? Dat jij niks meemaakt wil niet zeggen dat anderen niks meemaken.quote:
Ik zal m'n best doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Neger, je bent ver van huis. Kijk al uit naar je verhaal van komende weekend.
Goed dat je dat zegt pauperquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ook niet. En als je dat denkt dan lees je ze toch niet? Dat jij niks meemaakt wil niet zeggen dat anderen niks meemaken.
[..]
Ik zal m'n best doen.
Moord en doodslag hier.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ook niet. En als je dat denkt dan lees je ze toch niet? Dat jij niks meemaakt wil niet zeggen dat anderen niks meemaken.
en dit is nog niks, ik heb voor minder mensen belachelijk gemaaktquote:
hard?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Week kan niet beter beginnen kop staart botsing gehad
Kilometer of 70 heb nergens last van. Alleen links voor van mijn auto is fubar. Hopelijk kost het niet al te veel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hard?
Wel balen man.
zelf nergens last van?
Dat zuigt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kilometer of 70 heb nergens last van. Alleen links voor van mijn auto is fubar. Hopelijk kost het niet al te veel.
Precies! Want vandaag is het Tuesday Boozeday aaaawwwwyeeeaaaahhhhquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker bodyshots doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:02 schreef KoningStoma het volgende:
Een stoma zonder zakje, waar alles gewoon uit komt lopen
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies! Want vandaag is het Tuesday Boozeday aaaawwwwyeeeaaaahhhh
quote:
Het meest hilarische en awesome karakter in TV historie.quote:
Niet weten van Randy Marshquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het meest hilarische en awesome karakter in TV historie.
Dat is Ari man.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het meest hilarische en awesome karakter in TV historie.
Even m'n oude UI weer tevoorschijn halen.
Glaze the shit out of itquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef Michhas het volgende:
'I've got a wooden spoon right here... It's pretty hard...'
Geniaal ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ge-ni-aal.
Ken hem helemaal uit mijn hoofd, echt de beste aflevering tot nu toe.
Waarom dat danquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Holy fuck, Nick heeft misters account gehacked
Computerwinkel he.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:17 schreef tliciouz het volgende:
Waar kan ik zsm een oplader van een laptop kopen? -_-
Haha joke matti.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beste reactie van de dag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die van jou ook wel vaak danquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oude topicsquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb eens een halve fles advocaat lopen atten. Het mooie aan die avond is dat ik mijn huidige vriendin heb leren kennen, later op de avond kon ze wel de advocaat van de douchmuren afvegen.
Google leerde mij dit:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
haha ja
gr gr homosuele adelbert en een dikke poot van bobby & loesje
Medium Marcel is het hier mee eens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Google leerde mij dit:
Homosueel: door Gerard Reve bedacht eufemisme
0.33quote:
Superdroog komt hij even met zijn hoofdje boven het buro, even rondkijken, en dan is hij weer wegquote:
Briljantquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Superdroog komt hij even met zijn hoofdje boven het buro, even rondkijken, en dan is hij weer weg
Ja. Inderdaad. Ik kom net thuis van uitgaan, ik heb weetikhet hoeveel euro uitgegeven aan allemaal shit, wat uiteindelijk allemaal nutteloos blijkt te zijn, maar toch typ ik samenhangerder dan jij. Verklaar dat maar eens, Ankyou! Dan kunnen we wel samen in een tank hebben gezeten, desondanks verklaart dat niet waarom jij nu dergelijke taal uitslaat! Dit is sowieso een In Before Michhas post, maar dat begrijp je wel denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 04:16 schreef Morgen- het volgende:
Seks! Ik met gaas in pot van het hont. Fijn als ik loop vanzelf door niet ga slepen met draagbare tmobiel die niet zwaar. Michhas likt olifanten. Goddenacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |