Beste reactie van de dag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Holy fuck, Nick heeft misters account gehacked
Die van jou ook wel vaak danquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Holy fuck, Nick heeft misters account gehacked
Oude topicsquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb eens een halve fles advocaat lopen atten. Het mooie aan die avond is dat ik mijn huidige vriendin heb leren kennen, later op de avond kon ze wel de advocaat van de douchmuren afvegen.
Google leerde mij dit:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
haha ja
gr gr homosuele adelbert en een dikke poot van bobby & loesje
Medium Marcel is het hier mee eens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Google leerde mij dit:
Homosueel: door Gerard Reve bedacht eufemisme
0.33quote:
Superdroog komt hij even met zijn hoofdje boven het buro, even rondkijken, en dan is hij weer wegquote:
Briljantquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Superdroog komt hij even met zijn hoofdje boven het buro, even rondkijken, en dan is hij weer weg
Ja. Inderdaad. Ik kom net thuis van uitgaan, ik heb weetikhet hoeveel euro uitgegeven aan allemaal shit, wat uiteindelijk allemaal nutteloos blijkt te zijn, maar toch typ ik samenhangerder dan jij. Verklaar dat maar eens, Ankyou! Dan kunnen we wel samen in een tank hebben gezeten, desondanks verklaart dat niet waarom jij nu dergelijke taal uitslaat! Dit is sowieso een In Before Michhas post, maar dat begrijp je wel denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 04:16 schreef Morgen- het volgende:
Seks! Ik met gaas in pot van het hont. Fijn als ik loop vanzelf door niet ga slepen met draagbare tmobiel die niet zwaar. Michhas likt olifanten. Goddenacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |