SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
tuurlijk verhuur ik mezelf easy money,straks nog in utrecht op de woonboot chillen. en ik hoef de rest van de maand niet meer te werkenquote:Op maandag 30 april 2012 10:50 schreef badboynova het volgende:
Bozz ik had nooit verwacht dat jij van de verhuur was, maar een halve euro voor je kont op de VRIJEmarkt
quote:Op maandag 30 april 2012 10:50 schreef badboynova het volgende:
Bozz ik had nooit verwacht dat jij van de verhuur was, maar een halve euro voor je kont op de VRIJEmarkt
Moet nog beginnen, maar dat wordt vanmiddag na het eten en het middagdutje pas! Geeft mij meer tijd om mijn strategie te bedenkenquote:Op maandag 30 april 2012 11:33 schreef Bozz187 het volgende:
Pieter!!! ben je al aan het winnen ?
Wat is de tussenstand? zijn er al kaarten gevallen?
slim bekeken van je, en om je te laten weten dat ik je steun heb ik een slogan voor je verzonnen "Bozz, de man die het klaart "quote:Op maandag 30 april 2012 11:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
tuurlijk verhuur ik mezelf easy money,straks nog in utrecht op de woonboot chillen. en ik hoef de rest van de maand niet meer te werken
goeie slogan!quote:Op maandag 30 april 2012 11:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
slim bekeken van je, en om je te laten weten dat ik je steun heb ik een slogan voor je verzonnen "Bozz, de man die het klaart "
p.s
zoek je nog personeel
Was al bekend toch? Voor de mappen hoef je het niet te doen, TDM spawn systeemquote:Op maandag 30 april 2012 10:17 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.enterbf3.com/n(...)se-quarters-weapons/
Mag ik je bottom bitch zijn?quote:Op maandag 30 april 2012 11:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
goeie slogan!
en personeel kan ik altijd gebruiken, je gaat dan wel voor het normale tarief en ik neem 40%
had je dan wat anders verwachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |