Je vindt mij misselijk?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh wie zegt dat ik hem verdedig, jij bent gewoon een misselijk ventje
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je vindt mij misselijk?Je zou eens moeten zien hoe een misselijk ventje ik kan worden als jij niet gewoon je stinkende rosbiefkut bij elkaar raapt en opkankert uit dit topic.
Niemand mag je.
op de kast gejaagd worden door een vrouwquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je vindt mij misselijk?Je zou eens moeten zien hoe een misselijk ventje ik kan worden als jij niet gewoon je stinkende rosbiefkut bij elkaar raapt en opkankert uit dit topic.
Niemand mag je.
Dat een vrouw noemen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
op de kast gejaagd worden door een vrouw.
[ afbeelding ]
Jij bent we vol van jezelf of niet? Je moeder zegt ook zeker dat je mee moet doen aan the voice omdat je zo goed kunt zingenquote:
een poppetje op je hand tekenen is geen vrouw he, ook al doe je er lippenstift opquote:
Oke,Boemerdeboem is mijn nieuwe liefdequote:
Hoe zou dat toch komen, ik denk de titel ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke,Boemerdeboem is mijn nieuwe liefde
Die clip is wel een goed voorbeeld van kleine meisjes worden groot.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke,Boemerdeboem is mijn nieuwe liefde
Ha, I see what you did therequote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen, ik denk de titel ?
Die is echt chill.quote:
The hell?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
een poppetje op je hand tekenen is geen vrouw he, ook al doe je er lippenstift op
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
The hell?Ik vind het eng dat je zoiets uberhaupt in je opkomt
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://blackacrebrewing.com/hey.swf
Deze is ook wel tof
http://omfgdogs.com/
Nick.. waarom teken jij een mannetje op je hand? Hè? Hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nick.. waarom teken jij een mannetje op je hand? Hè? Hè?vrouwtje lukt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Je verhalen zijn net zo fake bedoel je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:04 schreef SoldMayor het volgende:
Aaaaaaaaaaaaah yeah wat een dag/nacht gisteren.![]()
Zelfs twee 16 jarige gerelegd dit dat.
Voel met nu net een Maurice.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je verhalen zijn net zo fake bedoel je?
[ afbeelding ]
Nee dat is het enigste verschil waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij hebt je udowu stakkersquote:
Je zit ook gewoon bewust te trollen alleen maar zodat je die smiley kunt sturen he?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk uit, daar raak je een gevoelige snaarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:15 schreef tliciouz het volgende:
Ah vriendje en vriendinnetje zijn weer samen aan het fokken.
Ze is niet eens hierquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:15 schreef tliciouz het volgende:
Ah vriendje en vriendinnetje zijn weer samen aan het fokken.
En jullie missen elkaar zo dat je toch samen in hetzelfde topic zit te posten, how cute.quote:
Gelukkig maak jij je eigen er druk overquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En jullie missen elkaar zo dat je toch samen in hetzelfde topic zit te posten, how cute.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kijk uit, daar raak je een gevoelige snaar
Bij jou is ie ook geraakt hequote:
Daar lig ik niet wakker van hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig maak jij je eigen er druk overOf wil je nu dat ik net als Maurice kut opmerkingen tegen je ga maken?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je zit ook gewoon bewust te trollen alleen maar zodat je die smiley kunt sturen he?
Hahahaha, mwa het gaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sold, Erwin zei net al dat het een geweldige dag was geweest, en dat je voorlopig wel niet wakker zou zijn.
Maar je gaat toch niet vertellen dat die kerel ook kan hosselen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar lig ik niet wakker van hoor.En maak mezelf er niet druk over, vind het gewoon sad om te zien dat ze het voor je op komt nemen, gast krijg ballen.
Of niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:26 schreef Kutstudent het volgende:
Laat nou maar titty, je kunt hier niet eens meer een grapje maken zonder een rel te ontketenen.
mwa grapjes worden toch ook gewoon beantwoord? Het is maar net hoe je het oppaktquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:26 schreef Kutstudent het volgende:
Laat nou maar titty, je kunt hier niet eens meer een grapje maken zonder een rel te ontketenen.
Stuur Gwen weg uit het topic dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mwa grapjes worden toch ook gewoon beantwoord? Het is maar net hoe je het oppakt
rel. Alleen dat mens die er eigen druk maakt, en alleen de opmerkingen van gwen ziet
Het gaat me niet eens over wat er gezegd word tussen jou en KK, ik reageer gewoon op jou en Gwen. Leer lezen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mwa grapjes worden toch ook gewoon beantwoord? Het is maar net hoe je het oppakt
rel. Alleen dat mens die er eigen druk maakt, en alleen de opmerkingen van gwen ziet
Dude, als jij van die opmerkingen maakt, hoef ik haar toch niet weg te sturenquote:
Dan moet je geen onzin verkopen, en zelf eens leren lezenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens over wat er gezegd word tussen jou en KK, ik reageer gewoon op jou en Gwen. Leer lezen.
Ik zei dat het vriendje en vriendinnetje weer samen aan het fokken waren, waar staat ergens dat ik op jou en KK reageer? Juist nergens. Het gaat er mij om dat het irritant is dat ze hier komt posten als ze alleen maar commentaar op andere heeft. En jou moet gaan verdedigen als iemand een opmerking tegen je maakt. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dude, als jij van die opmerkingen maakt, hoef ik haar toch niet weg te sturen
[..]
Dan moet je geen onzin verkopen, en zelf eens leren lezen
Kun je niet in de dierenwinkel een hondenketting kopen? Zien er hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:37 schreef tliciouz het volgende:
Overigens, kun je zulke kettingen in de bouwmarkt halen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je niet in de dierenwinkel een hondenketting kopen? Zien er hetzelfde uit.
Ja en 10 keer zo duurquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je niet in de dierenwinkel een hondenketting kopen? Zien er hetzelfde uit.
Nogmaals, volgens mij reageer ik zelf op KK hoor, dat jij dat niet inziet zegt meer over jou en je hersenloze capaciteit..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zei dat het vriendje en vriendinnetje weer samen aan het fokken waren, waar staat ergens dat ik op jou en KK reageer? Juist nergens. Het gaat er mij om dat het irritant is dat ze hier komt posten als ze alleen maar commentaar op andere heeft. En jou moet gaan verdedigen als iemand een opmerking tegen je maakt. Kom op zeg.
Oh boohoo, ik ben dom.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nogmaals, volgens mij reageer ik zelf op KK hoor, dat jij dat niet inziet zegt meer over jou en je hersenloze capaciteit..
Dat KK daar geen reactie op geeft, en alleen op gwen in gaat is zijn eigen keuze
Goed zoquote:
10tje bij H&M.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoeveel kost zoiets nou? Paar euro, tientje?
Mobiel ziet ie er beter uitquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja nu alles door elkaar, maar mobiel is het netjesquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Godverdomme, mijn vriendin belt net dat ze beroofd is door twee buitenlandersGewoon in haar eigen zaak
Terwijl ze afgeleid werd één slecht nederlands sprekende kerel wilde die andere "even naar de WC" Dus ze liet hem gaan en hij snelde meteen de keuken in waar ze haar tas had liggen. Ondanks dat ze er achteraan snelde en hij nog geen 15 seconden in de keuken is geweest merkte ze een kwartier later dat haar tas weg was.
![]()
Enige geluk was dat ze toevallig haar autosleutel vlak daarvoor uit haar tas had gehaald...
Ze had nog geen tientje in haar portemonnee, dus ze hebben voor hun echt weinig boeiends te pakken. Haar iPhone was al eerder stukgegaan deze week en is ter reparatie opgestuurd (ook een gelukje), dus het enige wat ze hebben zijn pasjes die zijn geblokkeerd en mijn oude waardeloze wildfire die ze nu gebruikte.
Maargoed dat wordt weer heerlijk veel geregel om alles opnieuw aan te vragen etc.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn negro, waarom was je al weg gisteren.quote:
Tja het zijn altijd dezelfde hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Godverdomme, mijn vriendin belt net dat ze beroofd is door twee buitenlandersGewoon in haar eigen zaak
Terwijl ze afgeleid werd één slecht nederlands sprekende kerel wilde die andere "even naar de WC" Dus ze liet hem gaan en hij snelde meteen de keuken in waar ze haar tas had liggen. Ondanks dat ze er achteraan snelde en hij nog geen 15 seconden in de keuken is geweest merkte ze een kwartier later dat haar tas weg was.
![]()
Enige geluk was dat ze toevallig haar autosleutel vlak daarvoor uit haar tas had gehaald...
Ze had nog geen tientje in haar portemonnee, dus ze hebben voor hun echt weinig boeiends te pakken. Haar iPhone was al eerder stukgegaan deze week en is ter reparatie opgestuurd (ook een gelukje), dus het enige wat ze hebben zijn pasjes die zijn geblokkeerd en mijn oude waardeloze wildfire die ze nu gebruikte.
Maargoed dat wordt weer heerlijk veel geregel om alles opnieuw aan te vragen etc.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tja het zijn altijd dezelfde he. Was laatst hier boodschappen aan het doen, sigaretten rek was gewoon open, buitenlander aan de beurt, sigaretten rek dicht. Ik aan de beurt weer open
Wat precies?quote:
Ik was fucking wasted manquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn negro, waarom was je al weg gisteren.
Dat towerbridge verhaal trouwens.![]()
Hoax.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was laatst hier boodschappen aan het doen
for real jaquote:
bitchslap poepiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |