SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Website:
http://programma.bnn.nl/15/van-god-los/home
Uitzending:
Van God Los zie je iedere zondag 20:20 uur bij BNN op 3!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Misschien doen domme pubers dat welquote:Op zondag 29 april 2012 20:45 schreef Bombshell het volgende:
Willekeurige mensen aanspreken voor een kamer?
Jawel die heb je er tussen zittenquote:
ja of ze verzon het, weet je nooit bij haarquote:Op zondag 29 april 2012 20:57 schreef zibster het volgende:
O nihiceeee. Robin. Maar zij is misbruikt door haar vade?
Je zou bijna bang worden voor alle jonge vrouwen.quote:Op zondag 29 april 2012 21:08 schreef Injetta het volgende:
Die arme homo's. Die deden gewoon aardig.
Dit gaat mijn voorstellingsvermogen te boven hoor. Ik kan bijna niet geloven dat er zulke idioten bestaan...
Hoeft niet, je merkt toch wel als iemand zo gestoord doet?quote:Op zondag 29 april 2012 21:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je zou bijna bang worden voor alle jonge vrouwen.
Het is zo lastig te onderscheiden wat echt is en wat niet.quote:Op zondag 29 april 2012 21:12 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hoeft niet, je merkt toch wel als iemand zo gestoord doet?
wtf maar hij kan zn baard erover laten groeien...quote:Op zondag 29 april 2012 21:12 schreef golfer het volgende:
Niggah! Kempi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een meisje die zo raar is merk je sowieso wel. Ik vind het wel erg dat iemand zooooo erg kan liegen joh, dan ben je echt niet goed in je hoofd.quote:Op zondag 29 april 2012 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is zo lastig te onderscheiden wat echt is en wat niet.
Wtf, 9 verschillende verklaringen.....
Niet dom, gewoon enorm gestoord..quote:Op zondag 29 april 2012 21:14 schreef Bombshell het volgende:
Wat een enorm triest verhaal
Dat meisje is zo ontiegelijk dom.
Hahaha neequote:Op zondag 29 april 2012 21:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Geraldine Kemper, van Spuiten en Slikken
Het is allebei wel een gevaarlijke combinatie. Maar goed, labiel, niet echt intelligent en gestoord. De leugens die ze verspreidt ook. Met zo'n meisje komt het helaas nooit meer goed.quote:Op zondag 29 april 2012 21:16 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Bepaald slim was ze ook niet, gevaarlijke combinatie met gestoord zijn
Echt waar????quote:Op zondag 29 april 2012 21:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Geraldine Kemper, van Spuiten en Slikken
Nee man dat was Gerri niet.quote:Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar????
Verhip, ik had haar niet herkend. Dat vind ik wel heel knap gespeeld dan...
als je medeplichtig wordt verklaard aan doodslag, denk ik wel dat het slachtoffer het leven heeft gelaten ja...quote:Op zondag 29 april 2012 21:17 schreef Digi_Djeff het volgende:
Maar die man is dus overleden? Waarom was daar niks duidelijks meer over te horen / lezen / zien? Of is het standaard dat er iemand overlijdt in van god los?
Ohwneequote:Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar????
Verhip, ik had haar niet herkend. Dat vind ik wel heel knap gespeeld dan...
Oh, je kunt mij van alles wijs maken.. he?quote:
klinkt idd plausibel al stond in de aflevering dat ze na 10 minuten al werden aangehouden toch?quote:Op zondag 29 april 2012 21:23 schreef Mr-T het volgende:
Volgens mij is de echte zaak http://www.moordzaken.com/Basz_Zwijsen
Ja dit moet hem wel zijn hoor, alles klopt, ook het zwakbegaafde minderjarige meisje. Maar raar dan dat ze blijkbaar niet het juiste hebben gemeld...quote:Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef Mr-T het volgende:
Das waar, maar als ik de uitspraak in deze zaak lees, wordt daar wel gesproken over de negen verschillende verklaringen en andere details.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:Op zondag 29 april 2012 21:23 schreef Mr-T het volgende:
Volgens mij is de echte zaak http://www.moordzaken.com/Basz_Zwijsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op zondag 29 april 2012 23:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Klopt.MZ.com is van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
1 dag per jaar.quote:
Heftig, benieuwd hoe ze het neer gaan zetten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:16 schreef satecl het volgende:
Aankomende aflevering gaat over: http://www.moordzaken.com/Pascal_Keijzer
Omdat de actrice niet van appelstroop hield?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:40 schreef Messina het volgende:
[..]
Heftig, benieuwd hoe ze het neer gaan zetten.
Het viel mij op dat sommige zaken zeer waarheidsgetrouw worden neergezet, waar anderen meer fictie zijn.
In aflevering één van seizoen één bijvoorbeeld (met Georgina Verbaan), was het afscheidsbriefje dat ze Kim (Joyce Feenstra) lieten schrijven woord voor woord kloppend.
Maar aflevering twee van seizoen twee (Babyshower) veranderden ze een detail over het broodbeleg. Zo debiel, waarom? Aan de ene kant maakt het natuurlijk geen flikker uit of ze nou appelstroop of pindakaas op d'r broodje smeert, maar ik zou iets meer realiteit willen zien.
Dus wilden ze haar extra martelen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Omdat de actrice niet van appelstroop hield?
Afgelopen seizoen zijn ze bij de afleveringen dichtbij de waarheid gebleven.alleen bij de aflevering doodslag is het verhaal aangepast, en bij kaartenhuis is het aangepast (ervan uitgaande dat we daar het juiste verhaal bij hebben gevonden)quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:26 schreef alors het volgende:
Ik vind juist dat ze dit seizoen heel dicht bij de verhalen zitten, details over broodbeleg vind ik dan echt bijzaak. Vorig seizoen waren er juist veel zaken waar in ze nogal wat fantasie erbij gebruikten, dat vond ik dan soms wel afdoen aan het waargebeurd gehalte.
Eens, ik heb liever dat ze wat talent van de toneelschool plukken. Veel van die BN'ers zijn afgezien van hun acteertalent gewoon teveel BN'er om zulke heftige rollen neer te zetten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:59 schreef HAL9000S het volgende:
Sowieso, al die BN'ers dit seizoen vind ik een nutteloze toevoeging.
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:40 schreef Bombshell het volgende:
Whaha thuis komen met je drugshoofd. Wat een feest van herkening.
jup je bent de enige. Ik wacht erop dat hij zijn trainingspak weer aantrekt.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:41 schreef alors het volgende:
Ben ik de enige die een 'NU EVEN NIET!' verwacht in de scènes van Ruben?
Tsah je hebt wel meer van die dealertjes, deze maakt er dan echt een zooi van en heeft problemen met de verkeerdequote:
Ik ook!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:07 schreef alors het volgende:
ik ben intens gefascineerd door de kaak van die vriend van em...
Het is idd de zaak van Pascal Keijzer, werd op de vorige pagina al gemeldquote:Op zondag 6 mei 2012 21:15 schreef Lemsterr het volgende:
http://www.hollanddoc.nl/(...)074683¤tPage=4
Is het toevallig hierop gebaseerd?
Iets van die vaderquote:Op zondag 6 mei 2012 21:15 schreef Lemsterr het volgende:
Dat vind ik nou leuk, gewoon een kans voor echt talentquote:Op zondag 6 mei 2012 21:22 schreef RedGuy het volgende:
En dan te bedenken dat de hoofdrolspeler van straat is geplukt in Den Helder.
Speelde erg overtuigend, al vond ik dat er over het algemeen heel goed geacteerd werd deze aflevering.
Ook erg mooi in beeld gebracht deze aflevering.
Ik vond het wel meevallen, was wel een goede episode, een van de betere.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:33 schreef HAL9000S het volgende:
Ben ik de enige die vond dat dat jochie niet kon acteren? Ik stoorde me er zo aan dat het me continu uit het verhaal haalde.... voor de rest wel een leuke episode.
Nee, zie mijn post ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:33 schreef HAL9000S het volgende:
Ben ik de enige die vond dat dat jochie niet kon acteren? Ik stoorde me er zo aan dat het me continu uit het verhaal haalde.... voor de rest wel een leuke episode.
Hoe weet je dat, stond dat ergens op de site ofzo?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:22 schreef RedGuy het volgende:
En dan te bedenken dat de hoofdrolspeler van straat is geplukt in Den Helder.
Speelde erg overtuigend, al vond ik dat er over het algemeen heel goed geacteerd werd deze aflevering.
Ook erg mooi in beeld gebracht deze aflevering.
http://www.djbroadcast.nl(...)core_Never_Dies.htmlquote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, stond dat ergens op de site ofzo?
Aah die doc heb ik jaren terug gezien idd.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:15 schreef Lemsterr het volgende:
Nee? Kan het nooit meer goedkomen met zo'n joch?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:29 schreef golfer het volgende:
Dramatisch slecht acteren. Teksten opzeggen i.p.v. ze echt spelen.
Zielig voor de ouders verder, maar aan dat joch is niks verloren gegaan.
Wow ik herkende hem niet. Ook een heel ander kapsel en accent, dat maakt het verschil denk ik. En hij speelde toch serieuzer, nam dit verhaal denk ik ook serieuzer.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:35 schreef Daniane het volgende:
Mooie aflevering! Heftig ook. Kon wel huilen toen ze hem gingen overrijden hoor.
Huub Smit was inderdaad goed, al is 't moeilijk om hem los van New Kids te zien 'kut' ...
Ik vind dat ook niet terecht. Die jongens wilden helemaal niet ver gaan met die drugshandel. Dat bleek ook symbolisch toen ze dat pistool weggooiden omdat ze daar verder niks mee te maken willen hebben / niet dat risico willen lopen iets met dat pistool te gaan doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee? Kan het nooit meer goedkomen met zo'n joch?
Ze spelen de typische ouders. De meeste ouders weten helemaal niks af van drugs en vond dat wel mooi uitgebeeld eigenlijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:06 schreef Armageddon het volgende:
Wat een naïef stel zeg die ouders. Er waren helemaal niet zoveel signalen dat er wat aan de hand was met die jongen. Kolere zeg.![]()
Veel vaders in dat milieu zijn gewoon lieve, eerlijke hardwerkende mannen die eerlijk waar denken dat ze zo weer contact kunnen krijgen met hun zoons. Beetje houthakken e.d. beetje mannen dingen doen, tja. In principe is het 'good parenting', vaak is het al genoeg dat je ermee aangeeft dat je voor zo'n zoon gaat, dat je iemand aandacht geeft.quote:
Nou...hij zou 21 geweest zijn nuquote:Op maandag 7 mei 2012 16:43 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik denk dat voor hetzelfde geld die jongen nu vrolijk rond zou lopen met zijn vrouw en kinders, geleerd hebbende van zijn fouten en dat hij gewoon de verkeerde dealert is tegengekomen die vet paranoide werd van de speed en steeds psychotischer werd.
Wat is dat voor idiote stelling? Die jongen was verslaafd en in het verkeerde milieu bezig. Had, met alle goede hulp die hij had kunnen krijgen, nog alle kanten op kunnen gaan met z'n leven.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:29 schreef golfer het volgende:
Zielig voor de ouders verder, maar aan dat joch is niks verloren gegaan.
Ja, en los van dat drugsverhaal, is het voor ouders in het algemeen ontzettend moeilijk om onder ogen te zien dat hun kind niet is zoals zij hopen en willen dat hij is. Ouders denken echt vaak letterlijk: nee, maar dat doet mijn kind niet..quote:Op maandag 7 mei 2012 16:47 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ze spelen de typische ouders. De meeste ouders weten helemaal niks af van drugs en vond dat wel mooi uitgebeeld eigenlijk.
Ik herkende alleen: jij gaat nu een tosti voor me maken kutwijf!quote:Op maandag 7 mei 2012 16:35 schreef Daniane het volgende:
Mooie aflevering! Heftig ook. Kon wel huilen toen ze hem gingen overrijden hoor.
Huub Smit was inderdaad goed, al is 't moeilijk om hem los van New Kids te zien 'kut' ...
Zonde toch als je dat zo ziet. Ik herken ook het West-Friese milieu erin van voetbal en grote middelbare scholen. Kom zelf ook uit die streek,quote:Op maandag 7 mei 2012 18:27 schreef satecl het volgende:
Toevallig kende ik die jongen wel. Woonde bij mij in de buurt. Zijn ouders nog steeds dus. Erg triest allemaal. Was ook best heftig om het gister te zien, omdat je de verhalen ken. Voor de geïnteresseerden onder ons:
http://www.volkskrant.nl/(...)ven-van-Pascal.dhtml
Kom op zeg. Een beetje ouder komt in actie als je zoon met een blauwe bek terugkomt en/of zonder schoenen en als er iemand aan de deur staat met pillen. Als men eerder actie had ondernomen dan hadden die ouders dat geld kunnen voorschieten en daarna zoonlief de rehab in. Opgelost.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:47 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ze spelen de typische ouders. De meeste ouders weten helemaal niks af van drugs en vond dat wel mooi uitgebeeld eigenlijk.
'Ja wat had ie dan? Ja eeh, jaa eeeh pillen!' Terwijl die moeder aan de deur het net wel goed had dat het gewoon xtc was. Mijn ouders hadden ook wel door dat ik dichtbij drugs zat op dat moment maar zij dachten bijv. ook dat speed in pillen werd uitgegevenTerwijl dat gewoon gebruikelijk is om als poeder op te snuiven. Maar dat is dan te heftig voor ouders.
Ouders kunnen zoiets niet handelen, hun eigen kind, hun eigen zoontje die mogelijk zoiets zou doen dus steken ze hun hoofd in het zand. Het is een vrij typische reactie. Ze snappen niet dat je iemand gewoon keihard moet confronteren met zijn zaakie, wat ze uiteindelijk dan toch doen.
Alleen toen was het al te laat want hij moest via die rare constructie die gozer dat geld terug betalen, wat denk ik een mooie constructie is om iemand afhankelijk te maken aangezien hij nog geld schuldig is.
Ik ben allergisch voor het stemgeluid en de programma's van die trut Jaspers, dus een makkelijke keuze voor mij. Gewoon dus naar Van God Los kijken.quote:
Nee nee.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:56 schreef Bombshell het volgende:
Jullie zitten toch niet naar Boer zoekt vrouw te kijken!!
Deze:quote:Op zondag 13 mei 2012 21:13 schreef Kroelo het volgende:
Ok....dat was raar. Ben benieuwd naar de echte moordzaak
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:23 schreef IbeBen het volgende:
Wat een matige aflevering zegVond er eigenlijk totaal geen spanning inzitten...
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:13 schreef Kroelo het volgende:
Ok....dat was raar. Ben benieuwd naar de echte moordzaak
quote:Op zondag 13 mei 2012 13:07 schreef roos85 het volgende:
Vanavond staat (waarschijnlijk) dit verhaal centraal:
http://www.moordzaken.com/Pieter_Hoefnagels
dank!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:26 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Deze:
http//www.moordzaken.com/PieterHoefnagels
Het was (volgens mij) gewoon een conscientieuze man die er eigenlijk gewoon wilde zijn voor zijn vrouw en kinderen en hij wist dat als hij zich gelijk zou melden dat hij dan wellicht de schade zo beperkt mogelijk zou houden.quote:
Hoezo? Als iemand belt dat ie iemand vermoord heeft en een beetje paniekerig klinkt dan probeer je die persoon te kalmeren en zoveel mogelijk info te krijgen, voordat ie doorflipt en gekke dingen doet of ophangt.quote:
Ik vond het onnodig lang durenquote:Op maandag 14 mei 2012 08:09 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Hoezo? Als iemand belt dat ie iemand vermoord heeft en een beetje paniekerig klinkt dan probeer je die persoon te kalmeren en zoveel mogelijk info te krijgen, voordat ie doorflipt en gekke dingen doet of ophangt.
Vond het ook een prima afleveringquote:Op maandag 14 mei 2012 21:16 schreef NoCigar het volgende:
Ik vond het wel prima eigenlijk. Ik mistte alleen het ongetwijfeld totaal onverstaanbare dialect dat die kampers gesproken zullen hebben.
Ik vond het juist realistisch, je wilt zo iemand zo lang mogelijk aan de lijn houden om te voorkomen dat ie nog meer gekke dingen doet.quote:
Het enige onrealistische vond ik dat hij bij de centralist aan de lijn bleef, terwijl je normaal volgens mij toch wordt gevraagd met wie je doorverbonden wilt worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:04 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik vond het juist realistisch, je wilt zo iemand zo lang mogelijk aan de lijn houden om te voorkomen dat ie nog meer gekke dingen doet.
Wat is de meerwaarde van "Politie, ambulance, brandweer"?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het enige onrealistische vond ik dat hij bij de centralist aan de lijn bleef, terwijl je normaal volgens mij toch wordt gevraagd met wie je doorverbonden wilt worden.
Aan de andere kant...als je gelijk uitroept dat je iemand om het leven hebt gebracht misschien ook niet.
Je belt automatisch met de centrale in je eigen regio hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van "Politie, ambulance, brandweer"?
"POLITIE!"
"Welke regio?"
Dat gesprekje met 112 was wel de beste scene uit de aflevering. Goed gespeeld. Verder vond ik het ook niet zo spannend en ik vond ook niet dat Angela nu zo goed acteerde.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:04 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik vond het juist realistisch, je wilt zo iemand zo lang mogelijk aan de lijn houden om te voorkomen dat ie nog meer gekke dingen doet.
Nou he wat een geweldige scene sjezusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef mane het volgende:
[..]
Dat gesprekje met 112 was wel de beste scene uit de aflevering. Goed gespeeld. Verder vond ik het ook niet zo spannend en ik vond ook niet dat Angela nu zo goed acteerde.
Tenzij je mobiel beltquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je belt automatisch met de centrale in je eigen regio hoor.
Toch kan je mobiel doorgestuurd worden naar de regio Driebergen.quote:
Ja misschien wel, maar in principe is gewoon bekend op welke zendmast je bent aangemeld en val je zelfs te positioneren ....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Toch kan je mobiel doorgestuurd worden naar de regio Driebergen.
Ook nog provider afhankelijk dacht ik
De laatste keer dat ik 112 belde is zeker 8 jaar geleden. Toen vroegen ze me in ieder geval nog wel naar de regio.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Waarom zoek je voor de aflevering al op waar het over gaat dan, haalt toch de hele spanning al weg?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:01 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij gaat het zondag over deze zaak:
http://www.telegraaf.nl/b(...)dzaak__.html?cid=rss
Oh iets met nieuwsgierigheid, kijken hoe ze het verhaal vormgeven enzovoortsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:03 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Waarom zoek je voor de aflevering al op waar het over gaat dan, haalt toch de hele spanning al weg?
is twaalf steden dertien ongelukken nooit op dvd verschenenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:09 schreef Pro_Shifty het volgende:
Vind dit dus echt een vette serie omdat ze verfilmen wat er echt gebeurt is. Dat soort serie's waren er nog niet echt.
Ga zo door!
Dat was ook een gave seriequote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
is twaalf steden dertien ongelukken nooit op dvd verschenen
Heb echt trauma's overgehouden aan een aflevering waarin een slager met z'n arm vast kwam te zitten in zo'n gehaktmachinequote:
Beetje vaag ja, net als die vechtpartij uit het niksquote:Op zondag 20 mei 2012 20:42 schreef alors het volgende:
waar komt dat wijf nou opeens vandaan? toch niet echt uit de tuin!
Inderdaad echt out of nowherequote:Op zondag 20 mei 2012 20:42 schreef alors het volgende:
waar komt dat wijf nou opeens vandaan? toch niet echt uit de tuin!
Ik zie dat zo vaak. Keiharde zakenlui, succesvol enzo. Die krijgen het op de een of andere manier bijna altijd voor elkaar om kutkinderen te krijgenquote:
Welk effect bedoel je?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weed heeft trouwens alleen dit effect als je er niet mee kan omgaan.
Dat schijn wereldje waar ze inzitten.quote:
Mwah ik heb gasten gezien.., .,quote:Op zondag 20 mei 2012 20:49 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Meer als je zwaar aan de coke zit.. Van weed valt het wel mee denk
Inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2012 20:54 schreef alors het volgende:
Dat proberen mee te knikken op de beat van die vrouw
Raar motief.., geen beweeg redenen .,quote:
Rijk jongetje krijgt verkerkeerde vrienden met rare plannen. Willen geld krijgen het niet en gaan het op een andere manier halenquote:
astuquote:
Ja he, dat dacht ik ook toen ik het ware verhaal las..quote:Op zondag 20 mei 2012 21:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Bizar dat dit gewoon echt gebeurd is. Stelen, en dan helemaal van je eigen ouders
Gebeurt wel vaker...quote:Op zondag 20 mei 2012 21:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Bizar dat dit gewoon echt gebeurd is. Stelen, en dan helemaal van je eigen ouders
walgelijk gewoonquote:Op zondag 20 mei 2012 21:05 schreef Bombshell het volgende:
Wat een debiel plan ook weer van die gasten!
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:06 schreef roos85 het volgende:
Vinden jullie het goed als ik het nieuwe topic open? kan ik de OP weer bijwerken
En vooral het feit dat ze er wel even mee weg denken te komenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:05 schreef Bombshell het volgende:
Wat een debiel plan ook weer van die gasten!
Prima tochquote:Op zondag 20 mei 2012 21:06 schreef roos85 het volgende:
Vinden jullie het goed als ik het nieuwe topic open? kan ik de OP weer bijwerken
Nee, komen hierna nog 2 geloof ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prima tochis dit de laatste trouwens?
maar geen debiel hartje erbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |