Het is allebei wel een gevaarlijke combinatie. Maar goed, labiel, niet echt intelligent en gestoord. De leugens die ze verspreidt ook. Met zo'n meisje komt het helaas nooit meer goed.quote:Op zondag 29 april 2012 21:16 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Bepaald slim was ze ook niet, gevaarlijke combinatie met gestoord zijn
Echt waar????quote:Op zondag 29 april 2012 21:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Geraldine Kemper, van Spuiten en Slikken
Nee man dat was Gerri niet.quote:Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar????
Verhip, ik had haar niet herkend. Dat vind ik wel heel knap gespeeld dan...
als je medeplichtig wordt verklaard aan doodslag, denk ik wel dat het slachtoffer het leven heeft gelaten ja...quote:Op zondag 29 april 2012 21:17 schreef Digi_Djeff het volgende:
Maar die man is dus overleden? Waarom was daar niks duidelijks meer over te horen / lezen / zien? Of is het standaard dat er iemand overlijdt in van god los?
Ohwneequote:Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar????
Verhip, ik had haar niet herkend. Dat vind ik wel heel knap gespeeld dan...
Oh, je kunt mij van alles wijs maken.. he?quote:
klinkt idd plausibel al stond in de aflevering dat ze na 10 minuten al werden aangehouden toch?quote:Op zondag 29 april 2012 21:23 schreef Mr-T het volgende:
Volgens mij is de echte zaak http://www.moordzaken.com/Basz_Zwijsen
Ja dit moet hem wel zijn hoor, alles klopt, ook het zwakbegaafde minderjarige meisje. Maar raar dan dat ze blijkbaar niet het juiste hebben gemeld...quote:Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef Mr-T het volgende:
Das waar, maar als ik de uitspraak in deze zaak lees, wordt daar wel gesproken over de negen verschillende verklaringen en andere details.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:Op zondag 29 april 2012 21:23 schreef Mr-T het volgende:
Volgens mij is de echte zaak http://www.moordzaken.com/Basz_Zwijsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op zondag 29 april 2012 23:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Klopt.MZ.com is van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
1 dag per jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |