Welke guild?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:11 schreef J0ttem het volgende:
Heh, ik heb mijn meeste GW1 jaren in een Nederlandse/Belgische guild doorgebracht. Geweldige tijd mee gehad, veel meetings gehouden
Met de meesten heb ik geen contact mee though, zijn langzaam maar zeker gekapt of overgestapt naar andere games. Een klein deel van die guild zit nu ook in mijn huidige guild (wat een internationale guild is).
Ik moet de meesten wel gelijk geven dat veel Nederlandse spelers kut zijn, vooral die (letterlijk en figuurlijk) kinderachtige types.
Die van toen? Magnificent Dutch [MD]quote:
Heb het nog even gechecked en 20:00 gaat ut beginnen!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:10 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Ik kan me natuurlijk vergissen, maar als die tijden die daar staan -7 GMT zijn...geld voor ons dan niet 8 uur later? dus van 7 tot 2?
twitter:GuildWars2 twitterde op maandag 14-05-2012 om 19:03:57We're one hour away from the start of the stress test. Thanks in advance to all of you who jump in to help make Guild Wars 2 better! ~RB2 reageer retweet
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:47 schreef Ame_thyst het volgende:
Nederlanders zijn vaak ook arrogante eikels in games.
quote:
* hans1988 is er klaar voor!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef Ame_thyst het volgende:
Altijd de vraag bij die tijd converters, snappen ze zomer tijd![]()
Benieuwd of er al iets gedaan is aan de performance issues.
Was in de beta niet bepaald release waardig.twitter:GuildWars2 twitterde op maandag 14-05-2012 om 19:03:57We're one hour away from the start of the stress test. Thanks in advance to all of you who jump in to help make Guild Wars 2 better! ~RB2 reageer retweet
Achja daar kan ik ook weinig aan veranderenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:10 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
[..]
Dit dus. Zou ik ooit Magnificent Germans, Swedish, etc zien in online games? Nee.
Ja ik hoop het eigenlijk ook, ma goed, we zien welquote:Op maandag 14 mei 2012 19:20 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Achja daar kan ik ook weinig aan veranderen, 't waren verder toffe mensen
Ik hoop tevens dat het inloggen bij de stress test een beetje gladjes verloopt deze keer, maarja, ik maak maar geen verwachtingen
True story. Ik zat een tijd in The Legend of Peace [TLP]. Die gasten hadden altijd ruzie met de alliance etc. Ik hoop in GW2 weer een guild te vinden zoals de guild waarin ik in GW1 het langst heb gezeten (Glob of Ectospasm [GoE]). Internationale guilds bevallen mij toch een stuk beter.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:11 schreef J0ttem het volgende:
Heh, ik heb mijn meeste GW1 jaren in een Nederlandse/Belgische guild doorgebracht. Geweldige tijd mee gehad, veel meetings gehouden
Met de meesten heb ik geen contact mee though, zijn langzaam maar zeker gekapt of overgestapt naar andere games. Een klein deel van die guild zit nu ook in mijn huidige guild (wat een internationale guild is).
Ik moet de meesten wel gelijk geven dat veel Nederlandse spelers kut zijn, vooral die (letterlijk en figuurlijk) kinderachtige types, maar er zijn zeker uitzonderingen
Jup, ze richten op elke maand tot het klaar is. Kwam gisteren nog een quest tegen waar er een stem mistte maar dat was het wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:24 schreef Laat77 het volgende:
Klopt het dat ze een keer in de maand een Beta Weekend willen houden? Had zoiets gehoord namelijk, maar iemand hier enig idee of dit klopt?
Eigenlijk niet, daar is het spel echt nog niet aan toe.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:45 schreef Laat77 het volgende:
Hopelijk zeggen ze nu in een keer uit het niets... Next month in the stores!
Hardware optimalisatie is vaak de laatste stap die ze uitvoeren bij game developmentquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:55 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, daar is het spel echt nog niet aan toe.
De performance moet echt drastisch beter worden willen ze in de buurt komen van de recommended system specs.
Dat de client zelfde is wil niet zeggen dat ze niet heel veel hebben kunnen verbeteren aan de servers. Ik had vorige keer weinig problemen, nu weer niet, dus voor mij gaat het niet op, maar het kan best.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:24 schreef Wii-Style het volgende:
Ik vind wel grappig dat er mensen waren die zeiden tijdens de test zo zo het draait nu wel een stuk beter! Terwijl de build gewoon hetzelfde is en dus niks is veranderd.Is ook logisch. Ik ben dus benieuwd wat er anders is bij de volgende event.
Er waren zeker wel veranderingen, de dynamic events gingen veel langer door en mijn fps was een stuk hoger. Verder leek ook het queue systeem werkend nu, je kreeg na een aantal minuten de optie om naar het normale district te gaan en dit werkte ook. Dit was in het vorige bwe niet zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:24 schreef Wii-Style het volgende:
Ik vind wel grappig dat er mensen waren die zeiden tijdens de test zo zo het draait nu wel een stuk beter! Terwijl de build gewoon hetzelfde is en dus niks is veranderd.Is ook logisch. Ik ben dus benieuwd wat er anders is bij de volgende event.
Nog niet bekend, retailers verzinnen maar watquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:54 schreef AMDB het volgende:
http://www.gameranx.com/u(...)ease-date-announced/
Dus toch 28/6?!
twitter:GuildWars2 twitterde op woensdag 16-05-2012 om 18:02:46@djsaynt It wasn't a leak, we never gave anyone a release date. Many retailers are making guesses, but that's all they are: guesses. ~RB2 reageer retweet
Die datum blijft wel verdacht vaak terugkomen. Was ook de datum die toen op die t-shirts in het hoofdkantoor stond.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nog niet bekend, retailers verzinnen maar wattwitter:GuildWars2 twitterde op woensdag 16-05-2012 om 18:02:46@djsaynt It wasn't a leak, we never gave anyone a release date. Many retailers are making guesses, but that's all they are: guesses. ~RB2 reageer retweet
Het is een placeholder datum die door verkopers vaker wordt gebruikt voor games die geen datum hebben behalve "2012".quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die datum blijft wel verdacht vaak terugkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |