SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
hovv met 2 v'en.quote:
Ken ik niet denk ik.quote:Op zondag 29 april 2012 19:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hovv met 2 v'en.
FOK!user die haar probeert te hosselen.
Ja echt wat een hosselkoningquote:Op zondag 29 april 2012 19:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Lukt het hosselen van jou dan een beetje?
quote:Op zondag 29 april 2012 19:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Geen seks meer voor jou komende 2 weken.
Goed idee wel.quote:Op zondag 29 april 2012 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]Nog even en ik moet op de bank slapen.
Het is FOK!ker.quote:Op zondag 29 april 2012 19:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als FOK!er moet je daar toch komen om te fappen
Fappen op KKJquote:Op zondag 29 april 2012 19:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als FOK!er moet je daar toch komen om te fappen
Weggaan om een TT?quote:Op zondag 29 april 2012 19:45 schreef Rezania het volgende:
Ik voel me hier niet thuis met deze TT.Dag.
Doei. Tot nooit.quote:Op zondag 29 april 2012 19:45 schreef Rezania het volgende:
Ik voel me hier niet thuis met deze TT.Dag.
Een mevrouw die graag niet zulke mooie naaktfoto's van haarzelf maakt en die post.quote:
P_z gquote:
Pic?quote:Op zondag 29 april 2012 19:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Een mevrouw die graag niet zulke mooie naaktfoto's van haarzelf maakt en die post.
Ik heb ze nog in m'n PM. Geïnteresseerd?quote:Op zondag 29 april 2012 19:47 schreef Snowbells het volgende:
Ik ging naar google afbeeldingen, staat ze daar ook tussen? Want ik zag daar wel een of andere naaktfoto
Nee liever niet dan moet ik ze zelf opzoeken en zie ik het weer.quote:
Ik heb FOK!.rar ook nog.quote:Op zondag 29 april 2012 19:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb ze nog in m'n PM. Geïnteresseerd?
Nee, vandaag vroeg naar bed.quote:Op zondag 29 april 2012 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga je straks/vannacht ook al uit;?
quote:Op zondag 29 april 2012 20:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, vandaag vroeg naar bed.ben kapot van gister.
Peter kom knuffelen.quote:Op zondag 29 april 2012 20:07 schreef 2Happy4U het volgende:
KBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB
Kom op MSN tanquote:
Ik wilde die smatjes nog hosselenquote:Op zondag 29 april 2012 20:04 schreef Beach het volgende:
P_z was al best ver heen en ging gewoon door de hele avond
quote:Op zondag 29 april 2012 20:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik wilde die smatjes nog hosselenmaar opeens waren ze weg.
Okanquote:Op zondag 29 april 2012 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja zo, moet shit opruimen hier.
Nb: niet letterlijke shit.
Ik voel me persoonlijk aangevallen door jequote:Op zondag 29 april 2012 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wrm zo boos chickie?
[..]
Mja zo, moet shit opruimen hier.
Nb: niet letterlijke shit.
quote:Op zondag 29 april 2012 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik voel me persoonlijk aangevallen door je
Dat heeft u juist gelezen.quote:Op zondag 29 april 2012 20:29 schreef Trollscience het volgende:
Ik las iets over PtR die zijn kleren ging uittrekken?
Ik doe alleen live shows.quote:
quote:
Kom langs tan.quote:
Kom binnen kom binnen, showtje begint zo.quote:
Omgeving Leiden.quote:
Uit je woedequote:
Geile Beerstraat 666quote:
Zie je mij ook zitten?quote:Op zondag 29 april 2012 20:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omg lkkr ik kijk nu door de raam
Beetje haar gaan hosselen terwijl ze hier zitquote:
Jaja ik let al op jou.quote:Op zondag 29 april 2012 20:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beetje haar gaan hosselen terwijl ze hier zit
Ik ben homo ik mag datquote:Op zondag 29 april 2012 20:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beetje haar gaan hosselen terwijl ze hier zit
quote:
Dikke lobbiquote:
Je was toch bi?quote:
quote:
wat¿¿¿quote:Op zondag 29 april 2012 20:51 schreef Trollscience het volgende:
Klopt, maar die laatste 20% zijn verwaarloosbaar volgens Cosmo.
welke gemeentequote:
woon je in katwijk of vburg of rburg¿quote:
Katwijk Zeequote:
Ik zal jouw kontje eens onthullenquote:
waar ga je morge heen?quote:
Onthullen aan mijn eenogige slang.quote:Op zondag 29 april 2012 21:00 schreef Trollscience het volgende:
Jij weet toch allang hoe die eruitziet? Niks te onthullen dus
Casquote:
eens hoor mja veel heb je niet he,ik ga s avonds cas en scumquote:Op zondag 29 april 2012 21:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Onthullen aan mijn eenogige slang.
[..]
Casschijttent dat
en weenie, mijn main mattie moet werken die dag, horeca etc. misschien dat ik bij iemand anders ga zitten maar niet echt plannen
Alsof jij mij niet wilt 8)quote:
Is er nog wat te doen bij de Scum? Kom er eigenlijk nooitquote:Op zondag 29 april 2012 21:04 schreef leeell het volgende:
[..]
eens hoor mja veel heb je niet he,ik ga s avonds cas en scum
echt geen zin eig.
Waarheden ditquote:
mensen die niet BLOOD FOR THE BLOODGOD als statusupdate hebbenquote:Op zondag 29 april 2012 21:06 schreef Trollscience het volgende:
Ochtegod, mijn homoseksuele neef begint nu allemaal van die ''faghag luv u <3'' statusupdates te publiceren![]()
!
thuis zitten en FOK!kenquote:Op zondag 29 april 2012 21:06 schreef leeell het volgende:
mja is ook weer zo wat, punt is; moet eerst werken vanaf 4 uur s nachts, dan naar huis, omkleden eten geen slaap en dan gelijk door naar niet zo heel toffe plekken
mhmhmhm
scum is allerlei tenten, maarja daar is de sfeer tenminste relaxed en niet zò druk dat je niet een je reet meer kan keren (cas)quote:Op zondag 29 april 2012 21:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof jij mij niet wilt 8)
[..]
Is er nog wat te doen bij de Scum? Kom er eigenlijk nooit
[..]
Waarheden dit
Misschien dat ik er even ga kijken als ik iemand mee kan krijgenquote:Op zondag 29 april 2012 21:08 schreef leeell het volgende:
[..]
scum is allerlei tenten, maarja daar is de sfeer tenminste relaxed en niet zò druk dat je niet een je reet meer kan keren (cas)
das wel skeer dat je niemand kan roggelen benquote:Op zondag 29 april 2012 21:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien dat ik er even ga kijken als ik iemand mee kan krijgen
in je eentje uitgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op zondag 29 april 2012 21:11 schreef leeell het volgende:
[..]
das wel skeer dat je niemand kan roggelen benMwa ga ook niet echt met iemand om uit Katwijk, veelal LeidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en geen zin om daar heen te gaan dusja
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zondag 29 april 2012 21:21 schreef dralion13 het volgende:
Ik zag de TT en ik dacht: hier moet ik gepost hebben
___O-quote:Op zondag 29 april 2012 21:06 schreef Trollscience het volgende:
Ochtegod, mijn homoseksuele neef begint nu allemaal van die ''faghag luv u <3'' statusupdates te publiceren![]()
!
mensen die niet gingerquote:Op zondag 29 april 2012 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sowieso oranje jwz en naar amsterdam
quote:
Terechte PI.quote:Op zondag 29 april 2012 21:34 schreef leeell het volgende:
[..]
[ [url= http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/15.gif ]afbeelding[/url] ]
Omnomnomquote:Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mensen die niet ginger
mensen die het koninkrijk niet steunen
mafkees wel jij een beetjequote:
Nomnom iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Deze vrouwquote:
Dan moet jij ook lief doen.quote:Op zondag 29 april 2012 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga weg met je haatdit is een liefhebbende mensen SC.
Niet haten op mijn Skyrim mattiequote:Op zondag 29 april 2012 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oke oke sorry. Klinkerbotsingquote:Op zondag 29 april 2012 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mensen die KB niet lobbidobbiwobbido'enquote:
onwetendenquote:Op zondag 29 april 2012 21:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mensen die KB niet lobbidobbiwobbido'en
Wie houdt er nou niet van KB?quote:
Rezania?quote:Op zondag 29 april 2012 22:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik weet echt niet hoe ik dit vannacht ga doen.
Welke.quote:Op zondag 29 april 2012 22:31 schreef Snowbells het volgende:
Haha Trollscience die jongen in je fotoboek, die Jeroen ken ik
Wat is true?quote:Op zondag 29 april 2012 22:35 schreef Snowbells het volgende:
True, ken hem ook alleen via twitter trouwens hoor.
Echt wat een kopquote:Op zondag 29 april 2012 22:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat ie een ranzige emogezicht heeft
Naam komt me vaag bekend voorquote:
ben jij dit?quote:
Neuh had er even geen zin inquote:Op zondag 29 april 2012 22:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naam komt me vaag bekend voor.
Maarrr, moet jij niet in Bavaria-jurkje in de kroeg staan nu?
Ja, username. Maar. Lang geleden denk ikquote:Op zondag 29 april 2012 22:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Neuh had er even geen zin in. Bekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel gezellig zijn tochquote:Op zondag 29 april 2012 23:27 schreef Beach het volgende:
Stiekem krijg ik zin om morgen toch naar damsco te gaan voor KB en Jan
hoezo?quote:Op zondag 29 april 2012 23:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan zal ik zeker 3 uur reistijd moeten rekenen.
Omdat druk en weinig treinen.quote:
Jij bied jezelf aan?quote:
Hier in Eindje gramma jwz is het echt zo belachelijk altijd met koninginnedag.quote:
Hier is alles dicht.quote:Op zondag 29 april 2012 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er rijden juist extra treinen en bussen
quote:
Terechten.quote:
Nja met Koninginnedag danquote:
Ga lekker op het strand wandelen,quote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef 2Happy4U het volgende:
Dus ik zit hier vast en ik ga niet met de auto naar fucking waar dan ook op Koninginnedag
Ga je met mij mee?quote:
zware libiiquote:Op zondag 29 april 2012 23:37 schreef leeell het volgende:
was redelijk rustig hier, alleen in Noordwijk druk, maarja dat is het altijd
K'nacht lijkt hier niet echt te leven
de kermis was uitgestorven
2 keer aangehouden in een straal van 500m
1ste rijbewijs check
2de keer rijbewijscheck, kentekenpapieren en blazen
en godverdomme niets eens een bob sleutelhanger gekregen
k vroeg er nog wel om
Ik ben skeer man, ik ga niet zoveel dokken voor treinreis,quote:
alsof ze controlerenquote:Op zondag 29 april 2012 23:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben skeer man, ik ga niet zoveel dokken voor treinreis,
Ik heb gisteren al boete gekregen, niet trek in nog 1quote:Op zondag 29 april 2012 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof ze controleren
GVD LAATSTE TIEN KEER ELJE KEER RETOUR KAARTJE NOOIT GECONTROLEERD KUTKLOTE BOELERS DIE HOREN TE CONTROLEREN LOPEN GWN LANGS ME
DIKKE BOOSquote:Op zondag 29 april 2012 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof ze controleren
GVD LAATSTE TIEN KEER ELJE KEER RETOUR KAARTJE NOOIT GECONTROLEERD KUTKLOTE BOELERS DIE HOREN TE CONTROLEREN LOPEN GWN LANGS ME
Watizdeze verhaal opeens ? :0quote:Op zondag 29 april 2012 23:37 schreef leeell het volgende:
was redelijk rustig hier, alleen in Noordwijk druk, maarja dat is het altijd
K'nacht lijkt hier niet echt te leven
de kermis was uitgestorven
2 keer aangehouden in een straal van 500m
1ste rijbewijs check
2de keer rijbewijscheck, kentekenpapieren en blazen
en godverdomme niets eens een bob sleutelhanger gekregen
k vroeg er nog wel om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |