Jaquote:Op zondag 29 april 2012 19:06 schreef Pien85 het volgende:
Bankhangen is best fijn, vind ikBen ik nu een saaie trut?
Hehe, te laatquote:Op zondag 29 april 2012 19:08 schreef Dizorn het volgende:
Goede ninja-edit. Maar niet snel genoeg
Maar 't gaat toch meer om mensen die dat in hun profiel zetten. Altijd zo van "Ja ik ben altijd druk met van alles - maar ik hou ook van soms niets doen". "Ik hou van reizen, maar soms ook van in nederland blijven". blabla.
Of die zeggen dat ze net een relatie hebben gehad van 6+ jaar.quote:Op zondag 29 april 2012 19:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
Of van die profielen met:
"Ben jij die jongen die mij aan het lachen maakt blabla"
en dan:
"want ik heb een moeilijke periode achter de rug met veel tegenslagen, het zit nog steeds niet mee, maar ik probeer er wat van te maken"
oftewel, heel positief beginnen, en aan het eind van het profiel ben je bang dat ze zelfmoord pleegt........
Zelfmoordprofielen kom ik nog niet tegen.quote:Op zondag 29 april 2012 19:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
en dan:
"want ik heb een moeilijke periode achter de rug met veel tegenslagen, het zit nog steeds niet mee, maar ik probeer er wat van te maken"
oftewel, heel positief beginnen, en aan het eind van het profiel ben je bang dat ze zelfmoord pleegt........
Of een rijke man die geld genoeg heeft om niet te hoeven werken en dus met haar mee kan en (een deel van) de reisjes betaalt?quote:Op zondag 29 april 2012 19:14 schreef freshy98 het volgende:
Zag net een profiel van een dame die heel graag reist (geen probleem) maar het liefst ook zo min mogelijk in Nederland is.
Wat zoekt die dan? Een neukertje voor als ze wel in Nederland is?
Wat is nu het probleem?quote:Op zondag 29 april 2012 19:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Of een rijke man die geld genoeg heeft om niet te hoeven werken en dus met haar mee kan en (een deel van) de reisjes betaalt?
Negativiteit in een datingsiteprofielquote:Op zondag 29 april 2012 19:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
en dan:
Ik wil best een man met een hoop geld... maar als dat zijn enige leuke eigenschap is denk ik niet dat het wat gaat wordenquote:Op zondag 29 april 2012 19:17 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Wat is nu het probleem?
Oh wacht, las 'm verkeerd. 's ochtends 8 uur thuis komen helpt niet echt.
Heb liever dat zij dan rijk is en de reisjes betaalt.
quote:you don't mind a introvert, geeky person who doesn't have the shape of an athlete, but can listen well and talk with passion about things that interests him.
En van de andere kant?quote:Op zondag 29 april 2012 19:20 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik ben weer terug van mijn date... We hebben even een paar uur op het terras gezeten. Doordat we via de mail aardig wat ouwehoerden had ik me voorgesteld dat de date erg vlot en kletsend zou verlopen. En op zich deed dat het ook wel, alleen ik was wat stroever dan normaal. Waarschijnlijk had dat ook te maken met dat toen ik haar zag ik zoiets had van "oh, maar die is in het echt ook heel leuk!". Kwam er toch wat verlegenheid opzetten ofzo. Maar zij is ook een wat stiller type dus zo nu en dan was het even stil. Niet van die ellelange ongemakkelijke stiltes, maar toch. Dus het verliep wat stroever dan ik had verwacht/gehoopt. Het was in ieder geval wel gezellig en ze heeft echt wel wat
Ik heb het onderwep van vervolgdate niet IRL aangesneden omdat ik zelf even goed wilde bedenken waarom het een beetje stroefjes liep zo nu en dan. Dat heb ik bedacht en ik heb haar zojuist gemaild wat ik van de date vond en dat ik haar graag nog wel een keer wil zien...quote:
Daarom ga ik de eerste date vaak ff poolen.... dan heb je stiltes.. maar die vul je op door te spelen bijv.... scheelt ook al...quote:Op zondag 29 april 2012 19:28 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik heb het onderwep van vervolgdate niet IRL aangesneden omdat ik zelf even goed wilde bedenken waarom het een beetje stroefjes liep zo nu en dan. Dat heb ik bedacht en ik heb haar zojuist gemaild wat ik van de date vond en dat ik haar graag nog wel een keer wil zien...
Als ik 1000 Euro erop zou MOETEN gokken, dan zou ik gokken dat er geen vervolgdate gaat komen. Dat gevoel heb ik een beetje...quote:Op zondag 29 april 2012 19:29 schreef Dizorn het volgende:
Dan gaan we nu voor je hopen dat zij hetzelfde vindt
En als zij geen zin heeft om te gaan poolen?quote:Op zondag 29 april 2012 19:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Daarom ga ik de eerste date vaak ff poolen.... dan heb je stiltes.. maar die vul je op door te spelen bijv.... scheelt ook al...
Dan gaat dat ook niet gebeuren....quote:Op zondag 29 april 2012 19:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Als ik 1000 Euro erop zou MOETEN gokken, dan zou ik gokken dat er geen vervolgdate gaat komen. Dat gevoel heb ik een beetje...
Wie anders..........quote:Op zondag 29 april 2012 19:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En als zij geen zin heeft om te gaan poolen?
Zoiets dergelijks heb ik ook gestuurdquote:Op zondag 29 april 2012 19:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dan gaat dat ook niet gebeuren....
Overtuigd van jezelf zijn, gewoon sms sturen met:
"Hey dame, ondanks dat ik zenuwachtig was heb ik het wel heel leuk met je gehadLijkt me leuk om het nog een keer over te doen"
ik noem maar een dwarsstraat......
In jezelf geloven, voor de spiegel staan voordat je date heb... je zelf aankijken en zeggen: "vandaag ga jij haar wereld Rocken ouwe!"quote:Op zondag 29 april 2012 19:42 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Zoiets dergelijks heb ik ook gestuurd
En toch he... kun je je daar sterk op verkijken. Heb dat zelf ook weleens gehad hoor en dan denken dat je er niks meer van hoort. Om dan een dag later een dolenthousiast bericht te krijgen met de vraag om een vervolgdate.quote:Op zondag 29 april 2012 19:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Als ik 1000 Euro erop zou MOETEN gokken, dan zou ik gokken dat er geen vervolgdate gaat komen. Dat gevoel heb ik een beetje...
Jij woont in een bergdorp in Iran waar het een gezellige traditie is ingegraven minderjarige meisjes te stenigen? Dan zou ik zoiets nog kunnen plaatsen.quote:Op zondag 29 april 2012 19:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
In jezelf geloven, voor de spiegel staan voordat je date heb... je zelf aankijken en zeggen: "vandaag ga jij haar wereld Rocken ouwe!"
en dan op pad
Jij hangt aan de lippen van Plien? Dan begrijp ik je commentaar.quote:Op zondag 29 april 2012 20:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Jij woont in een bergdorp in Iran waar het een gezellige traditie is ingegraven minderjarige meisjes te stenigen? Dan zou ik zoiets nog kunnen plaatsen.
Dat zie ik mezelf ook niet doenquote:Op zondag 29 april 2012 19:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
In jezelf geloven, voor de spiegel staan voordat je date heb... je zelf aankijken en zeggen: "vandaag ga jij haar wereld Rocken ouwe!"
en dan op pad
Geeft niks. Je begrijpt wel meer niet had ik zo de indruk.quote:Op zondag 29 april 2012 20:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij hangt aan de lippen van Plien? Dan begrijp ik je commentaar.
If all else fails... Pien de schuld gevenquote:Op zondag 29 april 2012 20:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij hangt aan de lippen van Plien? Dan begrijp ik je commentaar.
Ik hoop hetquote:Op zondag 29 april 2012 20:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En toch he... kun je je daar sterk op verkijken. Heb dat zelf ook weleens gehad hoor en dan denken dat je er niks meer van hoort. Om dan een dag later een dolenthousiast bericht te krijgen met de vraag om een vervolgdate.
Met je ex en kinderen een date ontmoeten.... dat wordt inderdaad een momentje.quote:Op zondag 29 april 2012 20:41 schreef BeamofLight het volgende:
Dalijk naar de stad. Ga zeker een aantal dames uit het (nabije) verleden tegenkomen. Es kijken hoe sterk ik nog in mijn schoenen sta. En morgen samen met ex en kindjes naar stad. Date4 zou (toevallig) ook komen. Wordt een momentje...
Hou ons op de hoogte man.quote:Op zondag 29 april 2012 20:41 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik hoop hetMaar ik word wel wat gek van die onzekerheid
Zo maar ff met wat vrienden op een terras gaan zitten: afleiding enzo
Ja inderdaad en het meeste willen ze niet horen. Alleen als het over hoe goed en geweldig ze niet zijnquote:Op zondag 29 april 2012 22:02 schreef Illiberal het volgende:
Hoe moet "ik hou van mannen die iets te vertellen hebben" interpreteren?
Ik kan van alles gaan vertellen natuurlijk.
Nou, dat dus.quote:Op zondag 29 april 2012 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad en het meeste willen ze niet horen. Alleen als het over hoe goed en geweldig ze niet zijn
Haha, thanksquote:Op zondag 29 april 2012 21:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte man.Leuk!
Net even op je fotoboek gespiekt, je lijkt me een coole gozer. Dus geef jezelf wat credits.
Misschien heeft ze gewoon dr pc nog niet aangehad? Of dr mail nog niet gecheckt?quote:Op maandag 30 april 2012 00:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Haha, thanks
Nog geen bericht van haar, het wordt dus morgen... Dan ga ik al denken: zitten ze dan te twijfelen dat ze niet terugmailen, vinden ze het klote om mij teleur te stellen of spelen ze gewoon een beetje hard to get en wachten ze een dag met reageren...
Mijn vorige date van E-matching reageerde ook pas de volgende dag (met slecht nieuws) en dat was omdat ze twijfelde...
Geen telefoonnummer? Morgenavond even bellen. Waarom moet zij nu reageren? Heb jij al gereageerd? Waarom zou je niet reageren?quote:Op maandag 30 april 2012 00:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Haha, thanks
Nog geen bericht van haar, het wordt dus morgen... Dan ga ik al denken: zitten ze dan te twijfelen dat ze niet terugmailen, vinden ze het klote om mij teleur te stellen of spelen ze gewoon een beetje hard to get en wachten ze een dag met reageren...
Mijn vorige date van E-matching reageerde ook pas de volgende dag (met slecht nieuws) en dat was omdat ze twijfelde...
*shudders* Ren nu het nog kan!quote:Ik zoek iemand die het leven het liefst in een tweetal doorbrengt
Jammer dat ze geen meerdere persoonlijkheden heeft of zwanger isquote:Op maandag 30 april 2012 00:22 schreef -Splash- het volgende:
[..]
*shudders* Ren nu het nog kan!
Voor je het weet zit de superlijm erop en zit je vast.
Academisch niveau volgens het profiel....quote:Ik hou van vakantie maar ik ben geen echte wereldreiziger, in sommige landen wil ik niet dood gevonden worden omdat het daar stinkt (denk ik) en ik het al op National Geographic heb gezien.
quote:Op maandag 30 april 2012 00:27 schreef -Splash- het volgende:
Dat het er niet staat wil niet zeggen dat het niet zo is.
[..]
Academisch niveau volgens het profiel....
Ik pasquote:Op maandag 30 april 2012 00:32 schreef -Splash- het volgende:
Je moet de rest van het profiel lezen.... *zucht*
Ik heb haar al een mail gestuurd met wat ik ervan vond en dat ik haar nog wel een keer wil zien en met de vraag wat zij ervan vond. Dus ik wacht even op haar reactie. Ongetwijfeld dat die morgen gaat komen hoor, ze zou vanavond ook nog de stad in ivm koninginnenacht.quote:Op maandag 30 april 2012 00:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Geen telefoonnummer? Morgenavond even bellen. Waarom moet zij nu reageren? Heb jij al gereageerd? Waarom zou je niet reageren?
één reactie mogelijk: OMGquote:Op maandag 30 april 2012 00:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Don't worry be happy. Geen reactie is ook een antwoordquote:Op maandag 30 april 2012 00:36 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik heb haar al een mail gestuurd met wat ik ervan vond en dat ik haar nog wel een keer wil zien en met de vraag wat zij ervan vond. Dus ik wacht even op haar reactie. Ongetwijfeld dat die morgen gaat komen hoor, ze zou vanavond ook nog de stad in ivm koninginnenacht.
true thatquote:Op maandag 30 april 2012 00:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Don't worry be happy. Geen reactie is ook een antwoord
autist dusquote:Op maandag 30 april 2012 00:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
true thatMaar ik ben een control freak en ik hou er niet van als ik niet weet waar ik aan toe ben
[/zeikmodus]
Ik ga slapen, slaap lekker little fokkers
Normale reactie hoor. Zéker na een eerste datequote:Op maandag 30 april 2012 00:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
true thatMaar ik ben een control freak en ik hou er niet van als ik niet weet waar ik aan toe ben
[/zeikmodus]
Ik ga slapen, slaap lekker little fokkers
Mwah, stijlvormpje absurdisme lijkt me. Moet kunnen. En dat moet je ook gewoon kunnen herkennen denk ik. Alhoewel, post hier maar iets over dat je keuken in de fik staat terwijl je het er duimendik bovenop legt en half fok hangt bij 112 aan de lijnquote:Op maandag 30 april 2012 00:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Tja. Jij zegt het.quote:Op maandag 30 april 2012 01:42 schreef Dizorn het volgende:
Wrijf het er maar weer in dat we dom zijn
Misschien moet ik het hele profiel maar zo lezen.quote:Op maandag 30 april 2012 01:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mwah, stijlvormpje absurdisme lijkt me. Moet kunnen. En dat moet je ook gewoon kunnen herkennen denk ik. Alhoewel, post hier maar iets over dat je keuken in de fik staat terwijl je het er duimendik bovenop legt en half fok hangt bij 112 aan de lijn
Post het eens in zijn geheel? Ik kan er naast zitten, maar mis wat context. En als ik dát stukje zo lees lijkt het me minder serieus bedoelt dan jij het nam.quote:Op maandag 30 april 2012 01:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Misschien moet ik het hele profiel maar zo lezen.
En niemand denkt dat je keuken in brand stond. Althans, dat mag ik hopen.
Dat idee had ik ook. Maar als het hele profiel zo geschreven is zou het natuurlijk best kunnen dat ze écht zo denkt. Geloof me, ik ken mensen die zo denken... en die zijn ook universitair geschoold...quote:Op maandag 30 april 2012 01:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Post het eens in zijn geheel? Ik kan er naast zitten, maar mis wat context. En als ik dát stukje zo lees lijkt het me minder serieus bedoelt dan jij het nam.
Leuk team hebben zequote:Hoi,
Er is afgelopen weekend is mis gegaan bij het speeddaten, waardoor andere zaken ook niet meer goed functioneerde. De technici zijn afgelopen 2 dagen hard bezig geweest dit weer te herstellen en inmiddels werkt alles weer zoals je van ons gewend bent!
Onze excuses voor het ongemak en nog een fijne koninginnedag gewenst.
Vriendelijke groet,
Noortje
Je bent bij nader inzien toch niet helemaal mijn type.quote:Op maandag 30 april 2012 08:36 schreef Cinderella_Man het volgende:
hmm....gevalletje facebook-angle foto hier...maar dan qua gezicht....nooit eerder meegemaakt.
Foto op datingsite ziet er leuk uit, maar haar foto's op FB doen mij van schrik terug onder mijn steen kruipen....en ja het is wel dezelfde dame.
Probleempje is dat ik al wel een date met haar heb afgesproken....die ga ik nu cancellen....probeer alleen de juiste woorden nog te vinden.
Iemand tips :-)
Ja, zoiets zal het wel gaan wordenquote:Op maandag 30 april 2012 08:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je bent bij nader inzien toch niet helemaal mijn type.
edit: Is het echt zo erg?
Zie antwoordquote:Op maandag 30 april 2012 08:51 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ja, zoiets zal het wel gaan worden![]()
zie dm om zelf te oordelen....
Fijn....thx!quote:Op maandag 30 april 2012 09:05 schreef eefje801 het volgende:
Ha ha nee hoor maar denk ik hou het via DM.
Een beetje overdrijven is mij niet vreemd...maar ik schrok in ieder geval genoeg van de verschillen om op voorhand te weten dat ik niet meer op die date wil :-)quote:Op maandag 30 april 2012 09:05 schreef freshy98 het volgende:
Als zelfs het antwoord via DM terug gaat dan zegt het genoeg geloof ik :-)
Deze bedoel je :-)quote:Op maandag 30 april 2012 01:59 schreef -Splash- het volgende:
Zal haar morgen proberen op te zoeken. Ga nu slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik ook....het is namelijk net niet grappig genoeg om zeker te weten dat het als grap bedoeld is.....dat soort vrouwen zijn er namelijk echt...quote:Op maandag 30 april 2012 10:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zie je wel, had ik toch gelijk. Jammer dat zo'n profiel finaal ontspoort in een veel te geforceerde poging grappig en eloquent over te komen.
Nu is het vooral ENORM vermoeiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 april 2012 09:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Deze bedoel je :-)
[...]
Ik hou van vakantie en stedentrips maar ik ben geen wereldreiziger, in sommige landen wil ik niet dood gevonden worden omdat het daar stinkt (denk ik) en ik het al op National Geographic heb gezien.
quote:Op maandag 30 april 2012 10:26 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Vind ik ook....het is namelijk net niet grappig genoeg om zeker te weten dat het als grap bedoeld is.....dat soort vrouwen zijn er namelijk echt...I know. Maar daarentegen staat de zinsnede ''iemand die grappig is ( dus consequent niet lacht om Tineke Schouten)'' wel weer garant voor een voorzichtige +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Vast niet, waarschijnlijk wel minderquote:Op maandag 30 april 2012 14:06 schreef freshy98 het volgende:
Betekend dit dan ook dat je ophoud met nieuwsposts te schrijven?
Want dat zou dan echt het beste ooit zijn namelijk.
Alles is mee genomen.quote:Op maandag 30 april 2012 14:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast niet, waarschijnlijk wel minder
Andere vrienden zoeken een relatie is ook niet alles althans dat heb ik gehoord.quote:Op maandag 30 april 2012 14:32 schreef eefje801 het volgende:
wat een lekker weer hé vandaag!
Ik weet nu weer waarom ik soms zo op zoek ben: om van die vragen van vrienden af te zijn
Het is interesse, I know, maar soms..
Vertel je iets over iemand en is het gelijk: is dát niet wat voor jou dan?
Eh...
Iemand nog leuke gevatte antwoorden voor de volgende keer?
Nog zo eentje vandaag: Maar samen is toch veel leuker?
Eh..
Ha haquote:Op maandag 30 april 2012 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andere vrienden zoeken een relatie is ook niet alles althans dat heb ik gehoord.
Haha inderdaad gewoon doen. Ik had mij voorgenomen om aan iedereen die aan mij vroeg op de bruiloft van mijn zusje of ik ooit nog ging trouwen/relatie/whatever een vervelende wedervraag ging stellen.quote:Op maandag 30 april 2012 14:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha
Het zijn ook niet mijn beste vrienden inderdaad, die weten wel dat ik daar niet zo van houd
Maar misschien is dat wel een goede suggestie, als antwoord.
Het is meer dat dat soort vragen altijd zo uit het niets op je afgevuurd worden.
Net alsof ik zou vragen: En hoe is het nou, zit de sleur er al in?
en _Ingrid_ vindt dit ok ?quote:Op maandag 30 april 2012 14:05 schreef Djeez het volgende:
Paiq-succesverhaal hier. Kortgeleden daar eens ingeschreven, kwam gelijk goede match naar voren. Na lang chatten krijg je dan de foto's te zien, en die vielen wel in de smaak. Daarna dagenlang tot diep in de nacht chatten en Facebooken. Gisteravond en -nacht bij elkaar gebleven, we hebben bij elkaar gevoelens losgemaakt die al veel te lang waren verwaarloosd. Ik ga zo weer naar haar toe, ben verliefd!
Een beetje zoals hier dus.quote:Op maandag 30 april 2012 14:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha inderdaad gewoon doen. Ik had mij voorgenomen om aan iedereen die aan mij vroeg op de bruiloft van mijn zusje of ik ooit nog ging trouwen/relatie/whatever een vervelende wedervraag ging stellen.
?quote:
Je was alleen ingeschreven bij Paiq of ook andere sites?quote:Op maandag 30 april 2012 16:28 schreef Miniem het volgende:
Maar weer uitgeschreven bij Paiq.
Niks voor mij, toch liever irl.
Paiq only.quote:Op maandag 30 april 2012 16:30 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Je was alleen ingeschreven bij Paiq of ook andere sites?
Gok van niet trouwens.
quote:Op maandag 30 april 2012 09:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Deze bedoel je :-)Huh, dat is een iets andere tekst dan ik gisteren in de mail kreeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar nu ik op de site kijk zie ik dat ze het inderdaad nog iets heeft aangepast. Maar goed, nog niet mijn ding. Hou van humor, maar dit is inderdaad iets te lang hetzelfde."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Berichtje sturen dan.quote:Op maandag 30 april 2012 13:48 schreef freshy98 het volgende:
Moet zeggen dat het mij op veel punten ook wel aanspreekt.
Gewoon kort en eerlijk antwoorden?quote:Op maandag 30 april 2012 14:32 schreef eefje801 het volgende:
wat een lekker weer hé vandaag!
Ik weet nu weer waarom ik soms zo op zoek ben: om van die vragen van vrienden af te zijn
Het is interesse, I know, maar soms..
Vertel je iets over iemand en is het gelijk: is dát niet wat voor jou dan?
Eh...
Iemand nog leuke gevatte antwoorden voor de volgende keer?
Nog zo eentje vandaag: Maar samen is toch veel leuker?
Eh..
Krijg jij niet de e-matching nieuwe aanmeldingen emailtje?quote:
Doe je een beetje rustig aan met die racefiets? Al die dames hebben namelijk een kinderwens en dat schijnt moeilijker te gaan als jij iets teveel op de racefiets zit.quote:Op maandag 30 april 2012 17:17 schreef AlmightyArjen het volgende:
Hele dag op de racefiets gezeten met de hoop dat er bij terugkomst een mailtje zou zijn van mijn date van gisteren, maar helaas... ze houdt het in ieder geval wel spannend
U weet wat u te doen staat.quote:Op maandag 30 april 2012 18:08 schreef freshy98 het volgende:
Gezien ik niet op e-matching zit niet nee ;-)
dan doe je toch een Angelina? Koppel je gelijk een vakantie er aan vastquote:Op maandag 30 april 2012 18:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Doe je een beetje rustig aan met die racefiets? Al die dames hebben namelijk een kinderwens en dat schijnt moeilijker te gaan als jij iets teveel op de racefiets zit.
Neuh. Het hele principe van e-matching staat mij niet echt aan.quote:
zat ook heel ff op e-matching, na 2 weekjes er gelijk weer af. niet mijn volkquote:Op maandag 30 april 2012 18:10 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Neuh. Het hele principe van e-matching staat mij niet echt aan.
Haha, klopt wel: na een paar uur op die fiets is het allemaal erg gevoelloosquote:Op maandag 30 april 2012 18:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Doe je een beetje rustig aan met die racefiets? Al die dames hebben namelijk een kinderwens en dat schijnt moeilijker te gaan als jij iets teveel op de racefiets zit.
Wat let je om zelf ff een mailtje/smsje te sturen ?quote:Op maandag 30 april 2012 22:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nog steeds geen reactie van mijn date van gisterenHet begint nu wel erg lang te duren
Maar je vond het toch voor herhaling vatbaar? Heb je dat er wel ingezet dan?quote:Op maandag 30 april 2012 22:40 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik heb haar gisteravond een mail gestuurd met wat ik van de date vond en met de vraag wat zij ervan vond. Ik vind het, tja, niet-relaxed overkomen als ik haar nu weer ga vragen. Zij weet dat zij "moet" antwoorden dus daar wacht ik dan op... wellicht is ze de hele dag op pad geweest (wishfull thinking, I know)
Da's ook wel een idee voor de volgende keer. Of gewoon over iets ander beginnen.quote:Op maandag 30 april 2012 18:06 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gewoon kort en eerlijk antwoorden?
"Maar samen is toch veel leuker?" : Klopt.
"is dát niet wat voor jou dan?" : Ja/Nee.
En niets meer dan dat.
Jazeker...quote:Op maandag 30 april 2012 22:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar je vond het toch voor herhaling vatbaar? Heb je dat er wel ingezet dan?
Geen antwoord hoeft nu nog niet te betekenen dat ze niet wil he. Zeker met de dagen die we gehad hebben is het zeker niet ondenkbaar dat ze gewoon nog niet (lang genoeg) achter de pc heeft gezeten waardoor er nog geen antwoord is.quote:Op maandag 30 april 2012 23:25 schreef Puntenjager het volgende:
@ AlmightyArjen
Nog een keer vragen (twee keer dezelfde vraag eigenlijk) heeft geen enkele zin. Het beetje interesse dat er dan misschien nog is bij haar, sla je er dan ook nog uit.
Wat reacties betreft: geen antwoord is ook een antwoord. Het is echt ondenkbaar dat iemand niet reageert op een uitnodiging terwijl hij/zij wel heel graag wil (of je moet echt ontiegelijk onzeker zijn).
Beter iets teveel beweging op de racefiets dan helemaal niet bewegen en op de bank hangen lijkt me zo..quote:Op maandag 30 april 2012 18:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2012 14:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG hier moet ik even voor uit de lurkstand. Wie pakt de popcorn gif?
[ afbeelding ]
Niet. 'Fire and forget' zal hier het beste werken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:22 schreef freshy98 het volgende:
En hoe lang wacht je als iemand niet gereageerd heeft op een bericht?
Als in een eerste bericht op een dating site dus.
Ben toch wel benieuwd waarom ze niet reageert.
Aan mijn dashing looks kan het niet liggen natuurlijk *kuch*
Het was ook maar een grapje.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Beter iets teveel beweging op de racefiets dan helemaal niet bewegen en op de bank hangen lijkt me zo..
Precies, ik heb van zondagochtend tot en met vanmorgen niet op internet gezeten hoor. Het is juist een afknapper als je met dat heerlijke weer van gisteren juist een beetje gaat zitten mailen binnen.quote:Op maandag 30 april 2012 23:47 schreef GForceT1 het volgende:
Arjen t is koninginnedag. Morgen hoor je vast wat
Idd, alsof je bang bent om buiten te komen en geen vrienden hebt om leuke dingen mee te gaan doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, ik heb van zondagochtend tot en met vanmorgen niet op internet gezeten hoor. Het is juist een afknapper als je met dat heerlijke weer van gisteren juist een beetje gaat zitten mailen binnen.
Ook als je om 7:00 uur opstaat?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, ik heb van zondagochtend tot en met vanmorgen niet op internet gezeten hoor. Het is juist een afknapper als je met dat heerlijke weer van gisteren juist een beetje gaat zitten mailen binnen.
Sjeez wat een overdreven reactie ditquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Djeez, je hebt verdorie twee kinderen en je post op Fok! en op Facebook als de eerste de beste puber. Ik ken je niet eens, maar ik kan al je puppyverhalen volgen. Als ik jou was zou ik de status veranderen of je realiseren dat je een volwassen vent bent en geen kalf.Leuk dat je dochter later terug kan lezen dat papa en mama menselijk zijn en dat rebounds helpen om over een huwelijk heen te komen, maar wil je dat echt? Het is echt genant.
Zou ik niet doen. Als ze tijd en zin heeft reageert ze wel. Vergeet dat de laatste dagen feestdagen waren en alles, dusja dan kan reactie soms op zich laten wachten.quote:Op maandag 30 april 2012 23:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik wil haar niet nogmaals gaan vragen nee. Als ik morgenavond nog niets gehoord heb dan zal ik eens een whatsappje sturen met de vraag of ze mijn mail heeft ontvangen. En niet reageren van haar kant vind ik persoonlijk echt not done als je met elkaar op date bent geweest en ik verwacht ook niet dat zij dat zal doen.
Ik heb ook al besloten om vandaag nog maar even af te wachten. Maar het blijft een beetje vreemd, aangezien ze vandaag vrij was en nog weinig plannen had (althans, dat zei ze zondag). Anyway, de avond is nog jong dus wie weetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Als ze tijd en zin heeft reageert ze wel. Vergeet dat de laatste dagen feestdagen waren en alles, dusja dan kan reactie soms op zich laten wachten.
Vraag dan hoogstens via WA hoe het met haar gaat en of ze leuke dagen heeft gehad. Evt daaruit kan je mogelijk vragen of ze je mail heeft gehad. Maar verder zou ik daar geen 'druk' achter zetten.
Have funquote:
vandaag heb ik ook niets gedaan maar betekend niet dat ik contact zoek met iedereen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:24 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik heb ook al besloten om vandaag nog maar even af te wachten. Maar het blijft een beetje vreemd, aangezien ze vandaag vrij was en nog weinig plannen had (althans, dat zei ze zondag). Anyway, de avond is nog jong dus wie weet
Wat vind je er overdreven aan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sjeez wat een overdreven reactie dit
Laat die man lekker. Doe jij maar lekker "volwassen":P
Verbeterd. En die machtspositie is ook alleen omdat wij ze dat geven hè. 't is wel jammer voor de mindere Adonissen onder ons als je dat zo moet doen, maar als je het echt erg vindt kan hetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef justme1234 het volgende:
Wat een macht positie, hebben vrouwen ook op dating sites als ik al die verhalen hoor
Vrouwen hebben altijd het laatste woord willen altijd het laatste woord hebben, zowel na een date als een reactie die ze krijgen op dating sites.
A woman has the last word in an argument. Anything a man says after that is the beginning of a new argumentquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef justme1234 het volgende:
Wat een macht positie, hebben vrouwen ook op dating sites als ik al die verhalen hoor
Vrouwen hebben altijd het laatste woord, zowel na een date als een reactie die ze krijgen op dating sites.
Daar heb je het alquote:
Is ook wel eens andersom hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef justme1234 het volgende:
Vrouwen hebben altijd het laatste woord, zowel na een date als een reactie die ze krijgen op dating sites.
Begin een handtekeningen actie, kom in opstand!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:46 schreef justme1234 het volgende:
De verhoudingen liggen gewoon scheef, vrouwen kunnen echt uitkiezen tot ze erbij neer vallen.
Ze hoeven maar een profiel aan te maken en de reacties stromen binnen.
Als man moet je altijd maar origineel uit de hoek komen, spontaan zijn.
Alles moet op sociaal en eigen leven stabiel zijn.
Daarin tegen kan een vrouw met bagage altijd wel een kerel krijgen, die zijn toch altijd wel een luisterend oor.
De verhoudingen zouden eens anders moeten zijn, dat je als man zijnde een profiel maakt met praktisch er niks op en toch veel reacties krijgt.
Jammer, maar toch ook wel een beetje verwacht...quote:Hey Arjen,
Nu pas een bericht van mijn kant. Zoals je al schrijft vond je de ontmoeting wat onwennig, dat heb ik ook zo ervaren. Nadat we afscheid hadden genomen wilde ik even de tijd nemen om erachter te komen wat ik er nou van vond.
Ondanks dat we best veel raakvlakken hebben heb ik niet de indruk dat er iets zou kunnen ontstaan in de zin van een relatie. Daarom wil ik het hier bij laten.
Neemt niet weg dat ik een gezellige middag heb gehad en je een leuke vent bent.
Mijn ervaring is serieus anders. Ik vind het allemaal vrij vluchtig en oppervlakkig. Het is net zo goed een speld in een hooiberg voor "ons vrouwen" af en toe. Soms gaat het allemaal gelijk op, zowel qua intenties als tempo. Maar meestal niet en haakt een van beide af. Gelukkig ook maar, want echt meer dan een vriendschappelijke klik of iets kortstondigs heb je gewoon ook niet met iedereen. Gewoon volhoudenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:46 schreef justme1234 het volgende:
De verhoudingen liggen gewoon scheef, vrouwen kunnen echt uitkiezen tot ze erbij neer vallen.
Daarin tegen kan een vrouw met bagage altijd wel een kerel krijgen, die zijn toch altijd wel een luisterend oor.
De verhoudingen zouden eens anders moeten zijn, dat je als man zijnde een profiel maakt met praktisch er niks op en toch veel reacties krijgt.
Jammer... Op naar de volgendequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef AlmightyArjen het volgende:
Net mail van mijn date van zondag
[..]
Jammer, maar toch ook wel een beetje verwacht...
Waarom is dat een natrap? Ik ken genoeg mannen die ik 'een leuke vent' vind, maar waar ik geen relatie mee zou willen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef Dizorn het volgende:
Pfrt, lekkere natrap hoor, "je bent een leuke vent"
Wat zou je prettiger vinden dan? 'Ik vond het gezellig, heb een leuke middag gehad en ik vind je een gigantische oetlul. Liefs en kusjes' Zoiets?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:51 schreef Dizorn het volgende:
Weet niet, zou nooit op zo'n laatste zin wachten zelf
Je moet toch ergens mee afsluiten hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef Dizorn het volgende:
Pfrt, lekkere natrap hoor, "je bent een leuke vent"
die vind ik veel beter jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat zou je prettiger vinden dan? 'Ik vond het gezellig, heb een leuke middag gehad en ik vind je een gigantische oetlul. Liefs en kusjes' Zoiets?
Jammer, maar ga vrolijk verderquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Wie weet mailt ze je nog? Heb wel eens een berichtje gemist en toen een maand later gemaild. Gewoon uitgelegd. Kan natuurlijk ook gebeurenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:58 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik had nog een lijntje lopen maar dat is niet voortgezet (zij heeft niet teruggemaild) dus "de volgende" kan ff duren
Via welke website?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:58 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik had nog een lijntje lopen maar dat is niet voortgezet (zij heeft niet teruggemaild) dus "de volgende" kan ff duren
zit bij E-matching en ook op Paiq, al kom ik daar weinig interessants tegen. Jah, één keer, maar die had wel heel erg rammelende eierstokkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wie weet mailt ze je nog? Heb wel eens een berichtje gemist en toen een maand later gemaild. Gewoon uitgelegd. Kan natuurlijk ook gebeurenDate je trouwens via Paiq of ook een datingsite?
ha haquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:01 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
zit bij E-matching en ook op Paiq, al kom ik daar weinig interessants tegen. Jah, één keer, maar die had wel heel erg rammelende eierstokken
Jammer, wel netjes dat het ze het zo doet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Nou, ze begon op een gegeven moment over kinderen en dat ze er minimaal 4 wilde. Ik heb nog geprobeerd te onderhandelen voor 2 kinderen, maar helaas, het moesten er echt minimaal 4 zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha haZei ze gelijk dat ze dacht dat jullie mooie kinderen zouden krijgen ofzo?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:05 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik heb nog geprobeerd te onderhandelen voor 2 kinderen
Ook dan nog jongen/meisjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:05 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Nou, ze begon op een gegeven moment over kinderen en dat ze er minimaal 4 wilde. Ik heb nog geprobeerd te onderhandelen voor 2 kinderen, maar helaas, het moesten er echt minimaal 4 zijn
Nog vóór een eerste date gaan onderhandelen over hoeveel kinderen jullie zouden moeten gaan krijgen? De teringquote:
daarom dacht ik ook dat het vast een geintje was. Ik heb ook wel eens geskyped voor een date en toen had ik een ochtendjas aan en geen make up op en toen zei hij ook zoiets als: geeft toch niks, zo ga ik je de rest van ons leven ook het meest zien. Hoe fout, ha haquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nog vóór een eerste date gaan onderhandelen over hoeveel kinderen jullie zouden moeten gaan krijgen? De tering
Ik neem aan dat jullie elkaar toen al wel live hadden gezien?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
daarom dacht ik ook dat het vast een geintje was. Ik heb ook wel eens geskyped voor een date en toen had ik een ochtendjas aan en geen make up op en toen zei hij ook zoiets als: geeft toch niks, zo ga ik je de rest van ons leven ook het meest zien. Hoe fout, ha ha
Ja, hoezo?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie elkaar toen al wel live hadden gezien?
Als je nou voor elke post die je op FOK! maakt een berichtje naar een vrouw stuurt heb je er zo 1!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb geen lijntjes lopen. En vind het moeilijk om het initiatief te nemen. Baal er een beetje van
Ik wou dat ik dat zo spontaan kon doenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:13 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
Als je nou voor elke post die je op FOK! maakt een berichtje naar een vrouw stuurt heb je er zo 1!
En initiatief nemen wordt makkelijker als je het vaker doet, dus HOP die site op en ga die meiden maar eens vragen of ze nog leuke vakantieplannen in het vooruitzicht hebben!![]()
je hebt niets te verliezen, alleen maar te winnen!
Dat kan je ook. Gewoon doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat zo spontaan kon doen
Wat houdt je tegen? Het is niet IRL dus je kan ook niet echt op je bek gaan.. Ben je bang voor afwijzingen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hoeveel wilde gij er?!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nog vóór een eerste date gaan onderhandelen over hoeveel kinderen jullie zouden moeten gaan krijgen? De tering
Geen.quote:
Waarom zou je jezelf voor lul zetten met het sturen van een berichtje? Denk je even in hoeveel berichtjes er per dag via bijvoorbeeld paiq verstuurd worden... áls mensen zich dan al voor lul zetten (wat imo niet gebeurt) dan ben je daarin absoluut niet de enige, gewoon omdat je niet de enige bent die een berichtje stuurt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:16 schreef freshy98 het volgende:
Dat heb ik dus ook. En ja, bang voor afwijzing.
Toch het idee dat je je zelf voor lul zet ofzo.
En nou kappen met die zelfmedelijden posts Tijn! Schiet niemand wat mee op!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan? Dat zijn zij tien minuten later vergeten. En aangezien jij geen bericht terug krijg of alleen een 'sorry, geen interesse' ben jij dat iets later ook vergeten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:19 schreef freshy98 het volgende:
Het idee dat als ze de foto zien dat ze denken "fuck, no!"
persoonlijke vraag?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:21 schreef freshy98 het volgende:
GForceT1, zo'n vraag stellen zou ik zelf absoluut niet kunnen.
Het idee dat je vanuit het niets zo'n persoonlijke vraag stelt.
Hee, dan denken ze op zn minst even aan "fuck" altijd mooi!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:19 schreef freshy98 het volgende:
Waar zie jij persoonlijke vragen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:21 schreef freshy98 het volgende:
GForceT1, zo'n vraag stellen zou ik zelf absoluut niet kunnen.
Het idee dat je vanuit het niets zo'n persoonlijke vraag stelt.
Je toont interesse met dat mailtje. Daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:22 schreef freshy98 het volgende:
ok ok, persoonlijk was niet het goede woord. weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.
Ik weet dat ik dit moet denken maar die gedachten denk ik dat veel vrouwen denken als ze mijn foto's zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:19 schreef freshy98 het volgende:
Ik weet vaak echt niets te bedenken, en wat ik bedenk is stom in mijn ogen dus stuur ik dat maar niet.quote:
Als je dat al zelfmedelijden vindt, dan weet je niet wat dat is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:19 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
En nou kappen met die zelfmedelijden posts Tijn! Schiet niemand wat mee op!![]()
Hier een formatje, zelf persoonlijk maken en aanvullen met persoonlijke details of details uit haar profiel. En nu wil ik je niet meer horen tot je em 10x verstuurd hebt![]()
Hoi [profielnaam]
Heb je een leuke Koninginnedag gehad? Ben zelf naar [insert plaatsnaam] geweest, was erg gezellig!
Verder nog mooie vakanties in het vooruitzicht?
Hoor graag van je!
Groet'n, Tijnbrein
Dat dusquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef Pien85 het volgende:
Echt Tijn geef jezelf even een keer een enorme rotschop en verstuur dat mailtje dat Gforce net voor je heeft uitgetypt
Niet aan alles zo zwaar tillen! Ik wil alleen maar aangeven dat hoe langer je erover nadenkt, hoe lastiger het wordt. Gewoon hop doen! Dan krijg je maar 10x niets terug, NOU EN! als je de 11e keer maar een leuke date eraan over houdt!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet dat ik dit moet denken maar die gedachten denk ik dat veel vrouwen denken als ze mijn foto's zien.
[..]
Ik weet vaak echt niets te bedenken, en wat ik bedenk is stom in mijn ogen dus stuur ik dat maar niet.
[..]
Als je dat al zelfmedelijden vindt, dan weet je niet wat dat is.
Check. En nu?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:46 schreef justme1234 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Check. En nu?
Misschien is dat laatste voor de volgende keer te prefereren bóven een profiel waar je - om maar eens wat te noemen - er als de jengelende, zwaar verongelijkte Calimero opstaat zoals je hier nu overkomt. Best een turn-off voor de meeste vrouwen, huilende mannen.
Niet geschoten...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:29 schreef freshy98 het volgende:
Ik ben het wel met HJ eens. Dat dan wel.
Bij veel profiel foto's heb ik wel dat ze er mooi uit zien, en daar wil dan wel wat op zeggen.
Als compliment. Maar heb dan meestal ook meteen het idee dat het toch niet wat meer word, dus doe ik het maar niet.
Laat ze dat zelf maar beslissen. Het is maar online tekst. Hier op t forum zet je toch ook vanalles neer..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:29 schreef freshy98 het volgende:
Bij veel profiel foto's heb ik wel dat ze er mooi uit zien, en daar wil dan wel wat op zeggen.
Als compliment. Maar heb dan meestal ook meteen het idee dat het toch niet wat meer word, dus doe ik het maar niet.
Will doquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef Pien85 het volgende:
Echt Tijn geef jezelf even een keer een enorme rotschop en verstuur dat mailtje dat Gforce net voor je heeft uitgetypt
Fucking twijfelquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:26 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
Niet aan alles zo zwaar tillen! Ik wil alleen maar aangeven dat hoe langer je erover nadenkt, hoe lastiger het wordt. Gewoon hop doen! Dan krijg je maar 10x niets terug, NOU EN! als je de 11e keer maar een leuke date eraan over houdt!
Nogmaals: nee heb je al, ja kun je krijgen. Gewoon volhouden en proberen.
Ik begin bijna nooit over de foto's, dat vind ik weer zo oppervlakkig overkomen (maar misschien moet ik daar maar eens mee beginnen)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:29 schreef freshy98 het volgende:
Als je het niet wilt moet je het niet doen. Maar 't is wel een inkoppertje natuurlijk, "Hey, leuke foto!" of iets.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik begin bijna nooit over de foto's, dat vind ik weer zo oppervlakkig overkomen (maar misschien moet ik daar maar eens mee beginnen)
Op die foto vind ik het het licht heel mooi, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik begin bijna nooit over de foto's, dat vind ik weer zo oppervlakkig overkomen (maar misschien moet ik daar maar eens mee beginnen)
Bord voor mij kop is te grootquote:
ik zie weer 2 posts.. hij is dus al 20x verstuurd?quote:
Check! goeie!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op die foto vind ik het het licht heel mooi, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?zoiets?
Ik begin toch steeds meer het idee te krijgen dat je niks gaat versturen simpelweg omdat je dan niet meer hier kunt gaan lopen piepen dat je het niet durft.quote:
Ik schrijf wel een vrouwen mail script voor hem, die hoeft ie alleen maar aan te zetten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
Wie heeft er zin om ff een avondje naast Tijnbrein te gaan zitten, over een datingsite te surfen en elke keer als hij te bang is om een mailtje te sturen hem een dikke schop te verkopen?
misschien helpt dat...
Da's iets voor Tijn. Kan hij het scriptje van llliberal op alle vrouwelijke profielen draaien voor weinigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef Cue_ het volgende:
Mail van relatieplanet, nu 10 dagen full membership voor 10 euro. Geen idee of het een aanbieding is voor iederee, maar mocht je interesse hebben zou ik zeker even kijken op de site
20 km is toch niet ver weg?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:45 schreef Ramkraker het volgende:
Ik kreeg een mail van paiq dat ik weer een match heb, en die balk zit voor 90% vol, is dat dichtbij of kan dat alsnog 20KM ver weg zijn?
zorg dat ze wel geïnteresseerd raken. Tjonge jonge, wat een enorm huilie-gehalte hier de laatste tijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:41 schreef AlmightyArjen het volgende:
zit nu in een speeddate op paiq en het valt me elke keer weer op dat de vrouwen daar niet echt geïnteresseerd overkomen. Ik blijf maar vragen stellen en er komt maar weinig van hen uit...
Vraag 't r? Ik gok op maximaal 20km aangezien een leeg balkje 200km verder betekent.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:45 schreef Ramkraker het volgende:
Ik kreeg een mail van paiq dat ik weer een match heb, en die balk zit voor 90% vol, is dat dichtbij of kan dat alsnog 20KM ver weg zijn?
20KM valt mee, maar hopelijk in eigen stad hahaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
20 km is toch niet ver weg?
Maa rmeestal betekend in eigen stad.. of net wat erbuiten.
om 01:45 voor het laatst online, dus dat word hem niet op dit moment hahaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vraag 't r? Ik gok op maximaal 20km aangezien een leeg balkje 200km verder betekent.
Gelukt hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zorg dat ze wel geïnteresseerd raken. Tjonge jonge, wat een enorm huilie-gehalte hier de laatste tijd.
Zoiets zou ik dus nooit kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:46 schreef GForceT1 het volgende:
He Tijn,
Hier nog 1, kun je afwisselen. Wel snel versturen, anders werkt de Koninginnedag-vraag niet meer
Hoi [profiel]!
Beetje leuke Koninginnedag gehad?
Hoe ben je er eigenlijk bij gekomen om in [stad] te gaan wonen? [mijnstad] is toch veel leuker? Hier hebben ze tenminste een onmogelijke rotonde, een vierdaagse en een hele goede sushi bar![]()
Groetjes,
Tijn
moet je wel even de onderste regel aanpassen in iets uit jouw stad anders denken ze allemaal dat je hiervandaan komt.. (rara welke stad..)
Hoef je nu toch ook niet meer te verzinnen, het staat er al voor je.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets zou ik dus nooit kunnen verzinnen.
Dat hoef je nu dus ook niet meer te doenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets zou ik dus nooit kunnen verzinnen.
Aangepastquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat hoef je nu dus ook niet meer te doen![]()
Ctrl C, Ctrl V. Kleine aanpassingen.. Verzenden.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:54 schreef freshy98 het volgende:
Dingen waar ze niet zonder kan is de bijbel
Ach je hebt tenminste wat te lezen, en familie kan "soms" best leuk zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:54 schreef freshy98 het volgende:
Zo, net gewoon een compliment gestuurd naar iemand.
Ook meteen aangeven dat ik aan het profiel al zag dat het niet matches :-)
Dingen waar ze niet zonder kan is de bijbel, en erg familie gezind gedoe.
Bah.
Koffie nodig?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja. Ik weet wat. Laten we gewoon allemaal in een kring gaan staan en elkanders hand vastpakken en positieve energie uitzenden naar Tijn. "HMMMMMMMMMMMMMM''
Wat een poppenkast hier de laatste tijd.
Toch maar terug naar het Fok! fotoboek dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef Cue_ het volgende:
Lol had problemen met inloggen in RP.. via zo'n chat dat werkend gekregen en gelijk uitgeschreven.. ook weer van Paiq weg en Ematching. Merk gewoon dat ik er de tijd niet voor wil nemen.. Teveel gedoe en alles.
Dat is zijn probleem dan toch? Je kan aanmoedigen en tips geven, maar hij zal het zelf moeten doen. En als dat niet gebeurd lekker laten rustig en laten voor wat het is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:59 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Koffie nodig?![]()
Ik snap ook wel dat dit niet werkt hoor. Maarja, wat moeten we anders. Niets werkt
Zelfs dat niet. Gewoon lekker real life.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:59 schreef GForceT1 het volgende:
Toch maar terug naar het Fok! fotoboek dan?
Bedoel meer van, als we niet doen alsof het ons boeit gaat 't gezeur hier ook niet weg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is zijn probleem dan toch? Je kan aanmoedigen en tips geven, maar hij zal het zelf moeten doen. En als dat niet gebeurd lekker laten rustig en laten voor wat het is.
Als je iemand lang genoeg negeert verdwijnt het vanzelf. Daarbij heo meer aandacht je het geeft hoe vaker het terug komt en hoe meer je ervan merktquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef Dizorn het volgende:
Bedoel meer van, als we niet doen alsof het ons boeit gaat 't gezeur hier ook niet weg.
Dat gaat het sowieso niet geloof ikquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Bedoel meer van, als we niet doen alsof het ons boeit gaat 't gezeur hier ook niet weg.
Groot gelijk.quote:
Deze mevrouw smijt hier zojuist de verstandigste post in de hele draad neer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je iemand lang genoeg negeert verdwijnt het vanzelf. Daarbij heo meer aandacht je het geeft hoe vaker het terug komt en hoe meer je ervan merkt
Jij hebt de foto's gezien... Hadden ze een gat in hun kop?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef Illiberal het volgende:
Dit is ook irritant:
3 foto's waar steeds 2 dezelfde meiden op staan, zullen wel beste vriendinnen zijn. Maar wie is nou degene van het profiel?
Echt, hebben mensen een gat in hun kop?
Lijkt me een uitstekende vraag voor in je eerste bericht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef Illiberal het volgende:
Dit is ook irritant:
3 foto's waar steeds 2 dezelfde meiden op staan, zullen wel beste vriendinnen zijn. Maar wie is nou degene van het profiel?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:16 schreef Cinderella_Man het volgende:
Zo, jullie zitten niet stil vanavond....Ik zit heel stilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan elk moment opgebeld worden dat er een biertje voor me klaarstaat, maar het is nog niet zover
WFPB!
Hehe... en welke is dan net die leuke?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef Illiberal het volgende:
Dit is ook irritant:
I'd do 'em both.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:37 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hehe... en welke is dan net die leuke?
Misschien wel een duo pak!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef Illiberal het volgende:
Dit is ook irritant:
Vertelquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:38 schreef Dizorn het volgende:
Hmm, zit wel een leuk weekje aan te komen denk ik![]()
Maar nu eerst proberen in slaap te vallen
Eh... ik kan je vertellen dat dat niet waar is. Je verhaal klinkt alsof je een beetje teleurgesteld bent.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:46 schreef justme1234 het volgende:
Jammer man....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Je moet ook niet willen zoeken naar een relatie. Dan wordt jezelf meer ontspannen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:25 schreef Illiberal het volgende:
Ik krijg zo vaak "geen interesse" terug. Boeiend, fuck dat en op naar de volgende net zolang totdat iemand wel interesse heeft.
Kan er echt niet mee zitten.
Hehequote:Op woensdag 2 mei 2012 01:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Volgens mijn zojuist Pien85 gespot op paiq, tweede fokker na seven.
Owja.. gezienquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:58 schreef Spirit82 het volgende:
Even tussendoor hoor, maar heeft iemand gisteren dat datingprogramma op net 5 gekeken? 7 veeleisende singles in 1 huis die elkaar moeten gaan helpen? Het deed me een beetje aan dit topic denken
"Ik zoek een frouw mettuhh een beetjuh... hoe heet dat ook weer... intectueel? En cup dubbel C."
Ik vond het hilarischquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja.. gezien
Het zijn ook wel echt 'typetjes' zeg. Je moet er maar net van houden natuurlijk
Echte liefdequote:Op woensdag 2 mei 2012 08:58 schreef Spirit82 het volgende:
Even tussendoor hoor, maar heeft iemand gisteren dat datingprogramma op net 5 gekeken? 7 veeleisende singles in 1 huis die elkaar moeten gaan helpen? Het deed me een beetje aan dit topic denken
"Ik zoek een frouw mettuhh een beetjuh... hoe heet dat ook weer... intectueel? En cup dubbel C."
Oppervlakkige mutsquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:13 schreef eefje801 het volgende:
Dagje vrij en echt een leuke "coca cola light break" man is het dak van het gebouw aan de overkant aan het schoonmaken.. hoe oppervlakkig
Maar moet zo toch eens wat gaan doen. Hier geen nieuws nog over weekenddate. Verder een mogelijke date volgende week via Paiq. Lijkt me een leuk en nuchter type. Geen gezeur vooraf en humor. Ben benieuwd.
Afknapper!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:13 schreef Spirit82 het volgende:
En die eisenlijstjes
"Hij mag niks in zijn kontzakken stoppen"
"Hij mag geen bokshandschoentjes aan zijn autospiegel hebben hangen"
Waar gaat het over
Tuurlijk niet, je bent zelf een mutsquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oppervlakkige mutsHet gaat vrouwen ook alleen maar om het uiterlijk
Ze zoekt een vent met een wijventasje en een sjawl om zijn nek?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:13 schreef Spirit82 het volgende:
En die eisenlijstjes
"Hij mag niks in zijn kontzakken stoppen"
"Hij mag geen bokshandschoentjes aan zijn autospiegel hebben hangen"
Waar gaat het over
"of gele tanden heeft"quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afknapper!!
"als hij een lelijk gezicht trekt.. heb ik echt zoiets van 'die wil ik niet meer' "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |