SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Helaas wel. Was ook nog bij een ander thuisquote:
Nee man, kan ff geen alcohol meer zienquote:Op zondag 29 april 2012 19:06 schreef bijdehand het volgende:
Marjo ga jij ook de stad nog in vanavond?
Ja. WhatsAppquote:Op zondag 29 april 2012 23:40 schreef FedExpress het volgende:
helloooo! nog meer mensen naar Eindhoven morgen?
Dit weer jaquote:Op maandag 30 april 2012 09:25 schreef MohMi het volgende:
Mogguh! Eindelijk weer mooi weer!![]()
![]()
Iedereen een leuke avond gehad gister?
Dat laatste jaquote:Op maandag 30 april 2012 09:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja dat smsje. Of sloeg dat op het feit dat ik niks zei?
Ik ga zo mooi even skeeleren in de Bossche Broek, zal wel lekker rustig zijn nu vermoed ikquote:Op maandag 30 april 2012 09:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit weer jaNet in een tshirtje de hond uitgelaten
Straks dus mooi naar de stad!
En ja, leuke avond gehad. Was erg gezellig met SJij?
Wowquote:Op maandag 30 april 2012 10:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Vannacht was wel apart trouwens. Op het laatst zelfs langs ziekenhuis geweest. Vriendin had teveel gezopen, werd niet meer wakker enzo. Goed hun deden niks, maar toch bij haar geslapen.
En nu durf ik niet naar beneden omdat ik denk dat mn pa boos is over de situatie.
Ga je vandaag niet meer naar de stad o.i.d.?quote:Op maandag 30 april 2012 09:57 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
/352722]MohMi[/url] het volgende:
[..]
Ik ga zo mooi even skeeleren in de Bossche Broek, zal wel lekker rustig zijn nu vermoed ik![]()
Mooi man! Ik heb ook een fijne avond gehad; uitgebrakt, eten laten bezorgen en daarna verder gebrakt in bed![]()
Nee, al die mensen die niet doorlopen, krijsende kinderen die ik niet mag wegschoppen, kraampjes met zut die ik zelf net na jaren heb weggegooid; nee dank je, de kans is te groot dat ik iemand iets aan doequote:Op maandag 30 april 2012 10:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga je vandaag niet meer naar de stad o.i.d.?
quote:Op maandag 30 april 2012 10:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, al die mensen die niet doorlopen, krijsende kinderen die ik niet mag wegschoppen, kraampjes met zut die ik zelf net na jaren heb weggegooid; nee dank je, de kans is te groot dat ik iemand iets aan doeShifto en ik gaan ergens met eten, drinken en muziek aan het water in de zon liggen
Das veiliger
Holy shit, hoeveel had ze wel niet gedronken dan?quote:Op maandag 30 april 2012 10:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Vannacht was wel apart trouwens. Op het laatst zelfs langs ziekenhuis geweest. Vriendin had teveel gezopen, werd niet meer wakker enzo. Goed hun deden niks, maar toch bij haar geslapen.
En nu durf ik niet naar beneden omdat ik denk dat mn pa boos is over de situatie.
Nee maar nouja hij kent ons.quote:Op maandag 30 april 2012 10:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wowmaar daar kan jij toch niks aan doen?
Succes!quote:Op maandag 30 april 2012 10:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee maar nouja hij kent ons.Hij denkt gelijk dat ik ook zo ben enalles. Maar ik ga een poging wagen.
Sterkte barwarquote:Op maandag 30 april 2012 10:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee maar nouja hij kent ons.Hij denkt gelijk dat ik ook zo ben enalles. Maar ik ga een poging wagen.
Hahaquote:Op maandag 30 april 2012 10:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, al die mensen die niet doorlopen, krijsende kinderen die ik niet mag wegschoppen, kraampjes met zut die ik zelf net na jaren heb weggegooid; nee dank je, de kans is te groot dat ik iemand iets aan doeShifto en ik gaan ergens met eten, drinken en muziek aan het water in de zon liggen
Das veiliger
Ik wil er altijd gif in spuiten zodat ze steeds langzamer lopen en dan dood neervallen.quote:Op maandag 30 april 2012 10:07 schreef Muisraket het volgende:
https://www.facebook.com/(...)r-heads/381397925049
QFT
Dan moet je er weer overheen gaan stappen, is niet zo handig.quote:Op maandag 30 april 2012 10:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil er altijd gif in spuiten zodat ze steeds langzamer lopen en dan dood neervallen.
MUHAHAHAHAHA
Dat heb ik er dan voor overquote:Op maandag 30 april 2012 10:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan moet je er weer overheen gaan stappen, is niet zo handig.
In de knieholtes schoppen en hop, je kunt er met alle gemak overheen stappenquote:Op maandag 30 april 2012 10:07 schreef Muisraket het volgende:
QFT
quote:Op maandag 30 april 2012 10:07 schreef Muisraket het volgende:
QFT
Oef, kan ik vannacht tenminste rustig slapenquote:Op maandag 30 april 2012 10:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is niks persoonlijks, ik heb geen fb.
Gelukkig, pak van mijn hartquote:Op maandag 30 april 2012 10:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oef, kan ik vannacht tenminste rustig slapen
Ben me mentaal aan het voorbereiden op skeelerenquote:
Awhquote:Op maandag 30 april 2012 10:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben me mentaal aan het voorbereiden op skeelerenZal een flink potje hijgen en puffen worden na dit weekend
Niets wat zeer boeiend isquote:Op maandag 30 april 2012 10:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb niks te vertellen en jij dan?
Woensdag hebben we een datequote:
Ja die dates zijn er meer geweest.quote:
Lunchen en open kaart spelenquote:Op maandag 30 april 2012 10:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja die dates zijn er meer geweest.Gewoon afspreken of toch meer?
Woensdag heb ik eindelijk zekerheidquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 10:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Woensdag heb ik eindelijk zekerheid
En ik weet wat ik wil, dat ga ik zo zeggen tegen haar en als ze het ook zo wil: awesome, als ze het niet zo wil: jammer.quote:
Precies. Komt goed. Sowieso al lef dat je het eindelijk durft te zeggen enzo.quote:Op maandag 30 april 2012 10:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En ik weet wat ik wil, dat ga ik zo zeggen tegen haar en als ze het ook zo wil: awesome, als ze het niet zo wil: jammer.
Heb haar gister al een voorproefje gegevenquote:Op maandag 30 april 2012 10:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Precies. Komt goed. Sowieso al lef dat je het eindelijk durft te zeggen enzo.
Hoe?quote:Op maandag 30 april 2012 10:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb haar gister al een voorproefje gegeven
Door middel van een korte, bondige samenvatting van wat ik nou precies wil en vooral wat ik NIET wilquote:
Oh en hoe reageerde ze daar op?quote:Op maandag 30 april 2012 10:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Door middel van een korte, bondige samenvatting van wat ik nou precies wil en vooral wat ik NIET wil
Ja, normaal.quote:Op maandag 30 april 2012 10:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh en hoe reageerde ze daar op?
Tja, mooi weer hè...quote:Op maandag 30 april 2012 11:37 schreef MohMi het volgende:
Volgens mij had heel Den Bosch het briljante idee om te gaan sporten in de BB (nee niet jij Bar xD)Godverdegodver.
Ook zoietsquote:Op maandag 30 april 2012 11:35 schreef bijdehand het volgende:
Rond 3 uur fiets ik aan naar de stad. U?
Wow wowquote:Op maandag 30 april 2012 11:37 schreef MohMi het volgende:
Volgens mij had heel Den Bosch het briljante idee om te gaan sporten in de BB (nee niet jij Bar xD)Godverdegodver.
Eens.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 11:40 schreef bijdehand het volgende:
Waar maak je liever een ritje op? Frits of fiets?
Jah straks lekker korte mouwen aan.quote:
Heb je dat niet ook midden in de winter?quote:Op maandag 30 april 2012 11:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jah straks lekker korte mouwen aan.
Maar nu zonder jasquote:Op maandag 30 april 2012 11:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je dat niet ook midden in de winter?
Nicequote:
Haha, soms heb je dat. Kun je voorbij zuipen he! Wat ga je vandaag doen?quote:Op maandag 30 april 2012 11:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar nu zonder jas
[..]
NiceIk kreeg rond 12 uur een crash en toen was ik doodmoe
Ik heb rond half 4 in de stad afgesproken maar ik weet niet wat hun willen doenquote:Op maandag 30 april 2012 11:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha, soms heb je dat. Kun je voorbij zuipen he! Wat ga je vandaag doen?
Ik kan waarschijnlijk pas vanavond iets gaan doen omdat iedereen moet werkenquote:Op maandag 30 april 2012 12:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb rond half 4 in de stad afgesproken maar ik weet niet wat hun willen doenJij?
Is het zo warm ja?quote:Op maandag 30 april 2012 11:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar nu zonder jas
[..]
NiceIk kreeg rond 12 uur een crash en toen was ik doodmoe
Dat voorbij slapen is soms niet slim. Ik eindigde vrijdag slapend voor de dönertentquote:Op maandag 30 april 2012 11:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha, soms heb je dat. Kun je voorbij zuipen he! Wat ga je vandaag doen?
Voorbij slapen?quote:Op maandag 30 april 2012 12:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is het zo warm ja?
[..]
Dat voorbij slapen is soms niet slim. Ik eindigde vrijdag slapend voor de dönertent
quote:Op maandag 30 april 2012 12:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik kan waarschijnlijk pas vanavond iets gaan doen omdat iedereen moet werken
Jah.quote:
Zuipen. Voorbij ZUIPENquote:[..]
Dat voorbij slapen is soms niet slim. Ik eindigde vrijdag slapend voor de dönertent
Fuck. Kut warmtequote:
Twee jaar geleden was het anders kutweer.quote:Op maandag 30 april 2012 12:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Fuck. Kut warmteAltijd he met koninginnedag
Ja okequote:Op maandag 30 april 2012 12:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was het anders kutweer.
Pwnd.quote:
Toen was het tussendoor een beetje regen. Zat warmte die dag.quote:
3 jaar geleden dan.quote:Op maandag 30 april 2012 12:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Toen was het tussendoor een beetje regen. Zat warmte die dag.
Maar dan is frits helemaal verrimpeldquote:
Daarom een jonger exemplaar.quote:Op maandag 30 april 2012 12:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Maar dan is frits helemaal verrimpeld
Oh, jij wordt later zo'n nymfomane milf!quote:
Nee ik zoek een asexuele man zonder kinderwens.quote:Op maandag 30 april 2012 12:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
Oh, jij wordt later zo'n nymfomane milf!
Over een uur of 30.quote:
Jij ja.quote:
Ik zag het gisterquote:Op maandag 30 april 2012 12:51 schreef BarrieButsers het volgende:
De draak schuimbekt
[ afbeelding ]
Tofquote:
Ja, vind het wel tof dat ze dat doenquote:Op maandag 30 april 2012 12:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
TofWist trouwens niet dat ze dat water met sommige voetbalwedstrijden oranje kleuren
Weer wat andersquote:Op maandag 30 april 2012 12:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, vind het wel tof dat ze dat doen
Je verandert het onderwerp. Vertel over frits.quote:
Ik gaf antwoord hoor.quote:Op maandag 30 april 2012 12:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je verandert het onderwerp. Vertel over frits.
Ik dacht dat het niet menens wasquote:
Vertelquote:
Wat is het plan? Binnenkort nog een date? Ga je met hem trouwen? Hoeveel kinderen willen jullie?quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 13:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wat is het plan? Binnenkort nog een date? Ga je met hem trouwen? Hoeveel kinderen willen jullie?
Ik heb er geen spijt van maar om het nou geweldig te benoemenquote:Op maandag 30 april 2012 13:12 schreef bijdehand het volgende:
Barrie doet alsof ze spijt heeft en stiekem vindt ze dit geweldig
Ik heb een jaarabonnement op sporten in barrie.quote:Op maandag 30 april 2012 11:37 schreef MohMi het volgende:
Ergens in mijn achterhoofd zei een stemmetje dat ik deze grap moest maken zodra ik dat bericht van MohMi las maar ik vond dat zielig voor BB. Ik wist later wel dat jij die grap zou makenquote:Op maandag 30 april 2012 14:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb een jaarabonnement op sporten in barrie.
Hij was te mooi om te laten schieten.quote:Op maandag 30 april 2012 14:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ergens in mijn achterhoofd zei een stemmetje dat ik deze grap moest maken zodra ik dat bericht van MohMi las maar ik vond dat zielig voor BB. Ik wist later wel dat jij die grap zou maken_!
Dat denk ik ook soms. Maar soms moet je een ander de inkopper gunnenquote:Op maandag 30 april 2012 14:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hij was te mooi om te laten schieten.
Vind ik niet echt. Seize the moment noemen ze dat.quote:Op maandag 30 april 2012 14:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat denk ik ook soms. Maar soms moet je een ander de inkopper gunnen
Het is maar een geintje schat.quote:Op maandag 30 april 2012 16:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Ga ik op de scooter krijg ik allemaal shotjes en bier. Dan maar lopends naar huis toch
En KK die opmerking. Shit gaat te ver.
Ik zie jou aankomend weekend weer he. Ik ga weer eens voor het eerst in lange tijd mijn grootse entree in Den Bosch maken.quote:Op maandag 30 april 2012 16:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Wij weten hoe het zit toch
Jij ook alvast!
Sommige kunnen echt overdrijvenquote:Op maandag 30 april 2012 19:16 schreef Muisraket het volgende:
Vrouwen in zomerjurken, mensen in badkleding bij de Zuiderplas: beeeetje voorbarig.
Was het zo dood?quote:Op maandag 30 april 2012 19:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoop dat er vanavond in de kroeg meer te beleven is dan vanmiddag
Da's wel erg knus ja.quote:Op maandag 30 april 2012 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja alleen wij en het personeel
Nouquote:
Weinig, uitrusten jwz. Oh en van het lekkere weer genieten natuurlijk.quote:Op maandag 30 april 2012 19:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
NouJij nog wat gedaan met koninginnenacht/dag?
Heerlijkquote:Op maandag 30 april 2012 19:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Weinig, uitrusten jwz. Oh en van het lekkere weer genieten natuurlijk.
Welke kroeg? Karrenstraat was barstensvol heel de middagquote:Op maandag 30 april 2012 19:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoop dat er vanavond in de kroeg meer te beleven is dan vanmiddag
Bedoel je op foto of irl?quote:Op maandag 30 april 2012 20:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Had ik uwes nou zien fietsen vanmiddag, waarde shifto?
Grapje hoop ik. En alleen gezellig dus?quote:Op maandag 30 april 2012 22:40 schreef bijdehand het volgende:
Gezellig maar ik baalde dat jij er niet was
Nee hoorquote:
Nee, toch het gevoel dat ik je opzij heb gezet.quote:Op maandag 30 april 2012 22:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Grapje hoop ik. En alleen gezellig dus?
Mijn dag was wel oké, alleen wel weer bijna niets aan school gedaan, kutconcentratie.
Mr is Pientjequote:
Daarom!quote:
Mij opzij hebt gezet? Hoezo dat joh? Of ik snap je verkeerd, dan moet je het even toelichten, of ik begrijp je wel goed en dan is dat echt nergens voor nodig!quote:Op maandag 30 april 2012 22:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, toch het gevoel dat ik je opzij heb gezet.
Ik ben traag.quote:
Toch hou ik van jequote:
Ik denk inderdaad dat je een van de gelukkigen bent die dat heeft mogen meemaken ja.quote:Op maandag 30 april 2012 20:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Had ik uwes nou zien fietsen vanmiddag, waarde shifto?
Wat was het verhaal achter die roze kinderfiets nou?quote:Op maandag 30 april 2012 23:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat je een van de gelukkigen bent die dat heeft mogen meemaken ja.Ik zag op de brug nog wel iemand fietsen idd waarbij ik eventjes dacht, dat lijkt Thijsje wel
Maar niet echt bij stilgestaan wantja, wat is de kans
Ik op een fiets en mensen tegenkomen
Was gericht aan shifto en MohMi.quote:
't Is echt te laat voor mij, ik viel beneden een uur geleden bijna in slaap. Ik word echt te oud.quote:Op maandag 30 april 2012 23:24 schreef bijdehand het volgende:
Hendig om dat er bij te zetten als er meer mensen online zijn
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:50 schreef Kutstudent het volgende:
Jankende chick tegengekomen. Getroost. Mee naar huis. Geneukt. Daarna weer janken Omdat ze vriendje had en dus vreemd was gegaan dus gezegd dat ik weg moest, taxi gepakt, nu wachten op de trein.
Topavond. :p
Haha, lulquote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:50 schreef Kutstudent het volgende:
Jankende chick tegengekomen. Getroost. Mee naar huis. Geneukt. Daarna weer janken Omdat ze vriendje had en dus vreemd was gegaan dus gezegd dat ik weg moest, taxi gepakt, nu wachten op de trein.
Topavond. :p
Dat gelovenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 06:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Haha, lul
Maar ja, haar fout uiteindelijk
Jij moest natuurlijk eerst nog naar huisquote:
Jelly?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij moest natuurlijk eerst nog naar huis
Nou nee hoor.quote:
Op z'n roze fietsjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij moest natuurlijk eerst nog naar huis
Ken het gevoelquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:36 schreef Muisraket het volgende:
...en toen was de zus van een vriendin van je alweer getrouwd. Blijf het compleet bizar vinden hoe ver sommige kennissen al zijn in hun leven.
Het is geen vervelend gevoel, maar ik vind het wel compleet bizar, omdat ik er zelf nog totaal niet mee bezig ben. Ik moet mijn eerste relatie nog krijgen en de rest trouwt of heeft een pasgeboren kindje!quote:
Voor de compleetheid ben ik ddan wel even benieuwd naar hoe oud die zus isquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:36 schreef Muisraket het volgende:
...en toen was de zus van een vriendin van je alweer getrouwd. Blijf het compleet bizar vinden hoe ver sommige kennissen al zijn in hun leven.
Vind het niet vervelend maar wel raar... maar de meesten zijn ook ouder he?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is geen vervelend gevoel, maar ik vind het wel compleet bizar, omdat ik er zelf nog totaal niet mee bezig ben. Ik moet mijn eerste relatie nog krijgen en de rest trouwt of heeft een pasgeboren kindje!
Wel een redelijk normale leeftijd, ergens midden/eind 20 geloof ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Voor de compleetheid ben ik ddan wel even benieuwd naar hoe oud die zus is
Als ze 30 is zou ik het best kunnen begrijpen. Als ze begin 20 is zou ik het erg vroeg vinden
Natuurlijk zijn ze ouder, maar dat zijn dan ook dingen waar ik totaal niet over mee kan praten, i.t.t. bij die kennis die nu een kind heeft, waarmee ik ondanks het leeftijdsverschil gewoon kon praten over zijn geneeskundige stage.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vind het niet vervelend maar wel raar... maar de meesten zijn ook ouder he?
Ach, iedereen heeft wel van die dingen. Ik kan er niet mee zitten. Maar soms denk ik wel van 'hoe kan ik ooit een normale relatie krijgen?'quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn ze ouder, maar dat zijn dan ook dingen waar ik totaal niet over mee kan praten, i.t.t. bij die kennis die nu een kind heeft, waarmee ik ondanks het leeftijdsverschil gewoon kon praten over zijn geneeskundige stage.
Door niet bang te zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft wel van die dingen. Ik kan er niet mee zitten. Maar soms denk ik wel van 'hoe kan ik ooit een normale relatie krijgen?'
Zwaar gelovig?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wel een redelijk normale leeftijd, ergens midden/eind 20 geloof ik.
Ik ken trouwens wel iemand die op haar... ik geloof 19e of zo al verloofd was! Die verloving is inmiddels wel al een tijd verbroken.
Dat weet ik. Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:
Roze wolk + enigszins aparte jongen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zwaar gelovig?
Of zaten ze zo op die roze wolk dat ze meteen maar besloten om zich te verloven?
Natuurlijk. Maar ik bedoel meer ondanks angst toch doorzetten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ach kheb toch al gezegd dat ik geen relatie wilquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar ik bedoel meer ondanks angst toch doorzetten.
Door je daar niet druk om te maken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
. Maar soms denk ik wel van 'hoe kan ik ooit een normale relatie krijgen?'
Normale relaties zijn overratedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Door je daar niet druk om te maken?
Waarom zou je een normale relatie 'moeten' hebben? Dat komt vanzelf toch wel een keer, als het nu niet iets, dan als je 30 bent..
Beter rustig afwachten (wat iets anders is dan apathisch binnen blijven zitten natuurlijk), dan geforceerd op zoek gaan naar die normale relatie.
Daarnaast, wat is normaal?
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach kheb toch al gezegd dat ik geen relatie wil
Je gelooft hem toch niet? Dacht zelf dat het sarcastisch wasquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat meen je niet?En dan toch nog gaan daten en en en.... MANNEN!
Ik zie hem er best voor aan. Maar oh wee als het zo is!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Je gelooft hem toch niet? Dacht zelf dat het sarcastisch wasAangezien hij het altijd over liefde, verliefdheid en dates heeft
Ja, generaliseer maar weer hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat meen je niet?En dan toch nog gaan daten en en en.... MANNEN!
Vrouwen, ik weet niet of dat gelukkig is inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zie hem er best voor aan. Maar oh wee als het zo is!
De &*%#@! hé (Leidse invloed solly) wat ben ik blij dat ik ook nog op vrouwen val.
Alhoewel, die doen vaak nóg moeilijker.
Geen woord gelogen hoor. Die chick was gewoon veel te dronken en ik heb er misbruik van gemaakt.quote:
Kuchquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Stiekem ben ik er zelf niet zo trots op als het lijkt hoor.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zie hem er best voor aan. Maar oh wee als het zo is!
De &*%#@! hé (Leidse invloed solly) wat ben ik blij dat ik ook nog op vrouwen val.Alhoewel, die doen vaak nóg moeilijker.
Edit: moet hij zelf weten natuurlijk en als hij echt niets wil, dan is dat prima, maar ik zou iig dan niet meer gaan daten. Maar goed.
Ik denk dat ik zon gemeend verhaal leuker vind om te lezen dan je pats verhaaltjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:29 schreef Kutstudent het volgende:
Waarom pleur jij dit soort shit altijd op fok vraag ik me een beetje af.
Shit man, meteen in haar verdediging schieten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zon gemeend verhaal leuker vind om te lezen dan je pats verhaaltje
Zo kwam het misschien wel een kleiein beetje overquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Shit man, meteen in haar verdediging schieten.Ik bedoelde het niet kut ofzo. Ik vraag het me gewoon af.
Behalve de mensen in dit topic heb ik geen bekenden op fok. Afgezien van een soort-van-ex maar als het goed is weet hij mijn username niet en als hij het weet is het niet erg, ik heb het namelijk als eerste aan hem verteld, aangezien er toen iets speelde tussen hem en mij en ik eerlijk wilde zijn tegenover hem.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:29 schreef Kutstudent het volgende:
Kwam door je smileyquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Shit man, meteen in haar verdediging schieten.Ik bedoelde het niet kut ofzo. Ik vraag het me gewoon af.
Jij bent gek dat de hele verantwoording uberhaubt geeftquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:40 schreef Muisraket het volgende:
Maar goed, weet je wat, ik heb het al lang genoeg moeten verantwoorden aan mezelf, stik er maar in.
Het was geen verantwoording hoor, ik vroeg het me gewoon af. Maar bedankt voor het antwoord.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:40 schreef Muisraket het volgende:
Maar goed, weet je wat, ik heb het al lang genoeg moeten verantwoorden aan mezelf, stik er maar in.
Zeg, wat ben jij in een kusjesbui?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Kwam door je smiley
[..]
Jij bent gek dat de hele verantwoording uberhaubt geeft
Ach mallerdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zeg, wat ben jij in een kusjesbui?
Komt dat door je roze fiets?
Dat komt door die leuken muziek die ik gepost heb.quote:
Mogen wij daar van mening verschillen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt door die leuken muziek die ik gepost heb.
Ik vond ook al dat je zo'n voldane blik had gisteren, toen je langsfietstequote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Ach mallerd![]()
Misschien wel een beetje hoor, word er wel kriebelig van van binnen
Vooruit dan maar. Al denk ik niet dat we van mening verschillen.quote:
De homo in mij is contentquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik vond ook al dat je zo'n voldane blik had gisteren, toen je langsfietste
De homo in jou klinkt anders dan dat je bedoelde.quote:
Euhm...MR? I think you're the one that needs to relaxquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:19 schreef Muisraket het volgende:
MohMi, dat het in de praktijk niet zo werkt snap ik ook wel. LOL, de eerste persoon die me beticht van nep-bi zijn, in een fase zitten of wat dan ook, moet ik nog tegenkomen. En terecht, want als ik kon kiezen was ik binnen 1 miliseconde hetero. Had me echt een hele hoop gezeur in mijn hoofd bespaard. En als je me niet gelooft, ga dan maar bij bdh te rade.Of de meisjes waar ik verliefd op ben geweest. En als dat wederzijds was geweest, dolgraag een relatie mee begonnen was.
En die ...MANNEN! opmerking meen ik normaal gesproken ook niet.
Relax.
Nu welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:16 schreef MohMi het volgende:
Trouwens, heb ik zaterdag beloofd dat ik 26 mei pannenkoeken ga bakken..?
Maar ik wil geen vriendinnetjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Je gelooft hem toch niet? Dacht zelf dat het sarcastisch wasAangezien hij het altijd over liefde, verliefdheid en dates heeft
Dat vraag ik me bij elk patsverhaal van jou af.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:29 schreef Kutstudent het volgende:
Ik geloof je niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar ik wil geen vriendinnetjeen ook geen vriendje, shifto.
Wil wel met je scharrelenquote:
Ik zal eerst eens met MR overleggen of je wel goed genoeg in bed bent voor mij.quote:
Zal vast wel want ik kan uren slapen!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zal eerst eens met MR overleggen of je wel goed genoeg in bed bent voor mij.
It's how I roll.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij elk patsverhaal van jou af.
gr gr
Had ik maar vakantiequote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:39 schreef shifto het volgende:
Iedereen de dag na Q-day beetje overleefd?Of vraag ik dat hier aan alleen maar mensen met vakantie?
Ja, de dag ging wel lekker snelquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Had ik maar vakantieMaar ik heb het overleefd. Jij ook?
Gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, de dag ging wel lekker snelPlus het is morgen alweer woensdag!
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:52 schreef shifto het volgende:
Hoe kan ik niet vrolijk zijn, deur staat hier nog open zo lekker weer is het
Eensch!!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:52 schreef shifto het volgende:
quote:
Lijkt net alsof hij lying in the morning sun zingt.quote:
DAT IS DE GARP!!EINS@@ZWEIquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lijkt net alsof hij lying in the morning sun zingt.Wel aardig liedje.
Iddquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb al koninginnedag plannen voor volgend jaar.We werden op een gegeven moment aangesproken door zo'n jongen (die nog verrekte veel op kk leek ook
) en nou het kwam er dus op neer dat je binnen 1 minuut 4 droge koekjes naar binnen moest werken en daarna nog moest fluiten. Voor 5 euro en als het lukte kreeg je 20 euro. Zo'n gast die mee was ging het nog op kosten van ons proberen ook. Wat uiteraard mislukte.
Best veel mensen gingen dat nog doen enzo. Slim idee wel
Echt he!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:52 schreef shifto het volgende:
Waar je je geld maar aan uit kan gevenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Idd
Kun je al je winst weer opmaken aan; "Wedden voor 10 euro dat je ik borsten kan laten bewegen zonder ze aan te raken?" en dan expres verliezen hi ha ho
Mickey net ook, even, toen hoorde hij een geluidjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt he!Pokie genieten op het balkon, beetje stoer doen vanaf 1 hoog
Money well spentquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waar je je geld maar aan uit kan geven
Ja maar wat is de lol om dat bij tien meisjes te doen? Kan je beter dat geld gebruiken om er een zat te voeren en dan je bed in te slepen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Mickey net ook, even, toen hoorde hij een geluidje
[..]
Money well spent
Alles voor de verhalenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef Kutstudent het volgende:
Bij 10 vrouwen aan de tieten voelen is ook wel wat voor te zeggen. Absoluut een goed verhaal.
Sommige reageren er leuk op en sommige nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Met je editsMaar serieus hoezo maakt dat zo'n goed verhaal. Als je ervoor hebt moeten betalen. Zonde van je geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |