SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Helaas wel. Was ook nog bij een ander thuisquote:
Nee man, kan ff geen alcohol meer zienquote:Op zondag 29 april 2012 19:06 schreef bijdehand het volgende:
Marjo ga jij ook de stad nog in vanavond?
Ja. WhatsAppquote:Op zondag 29 april 2012 23:40 schreef FedExpress het volgende:
helloooo! nog meer mensen naar Eindhoven morgen?
Dit weer jaquote:Op maandag 30 april 2012 09:25 schreef MohMi het volgende:
Mogguh! Eindelijk weer mooi weer!![]()
![]()
Iedereen een leuke avond gehad gister?
Dat laatste jaquote:Op maandag 30 april 2012 09:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja dat smsje. Of sloeg dat op het feit dat ik niks zei?
Ik ga zo mooi even skeeleren in de Bossche Broek, zal wel lekker rustig zijn nu vermoed ikquote:Op maandag 30 april 2012 09:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit weer jaNet in een tshirtje de hond uitgelaten
Straks dus mooi naar de stad!
En ja, leuke avond gehad. Was erg gezellig met SJij?
Wowquote:Op maandag 30 april 2012 10:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Vannacht was wel apart trouwens. Op het laatst zelfs langs ziekenhuis geweest. Vriendin had teveel gezopen, werd niet meer wakker enzo. Goed hun deden niks, maar toch bij haar geslapen.
En nu durf ik niet naar beneden omdat ik denk dat mn pa boos is over de situatie.
Ga je vandaag niet meer naar de stad o.i.d.?quote:Op maandag 30 april 2012 09:57 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
/352722]MohMi[/url] het volgende:
[..]
Ik ga zo mooi even skeeleren in de Bossche Broek, zal wel lekker rustig zijn nu vermoed ik![]()
Mooi man! Ik heb ook een fijne avond gehad; uitgebrakt, eten laten bezorgen en daarna verder gebrakt in bed![]()
Nee, al die mensen die niet doorlopen, krijsende kinderen die ik niet mag wegschoppen, kraampjes met zut die ik zelf net na jaren heb weggegooid; nee dank je, de kans is te groot dat ik iemand iets aan doequote:Op maandag 30 april 2012 10:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga je vandaag niet meer naar de stad o.i.d.?
quote:Op maandag 30 april 2012 10:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, al die mensen die niet doorlopen, krijsende kinderen die ik niet mag wegschoppen, kraampjes met zut die ik zelf net na jaren heb weggegooid; nee dank je, de kans is te groot dat ik iemand iets aan doeShifto en ik gaan ergens met eten, drinken en muziek aan het water in de zon liggen
Das veiliger
Holy shit, hoeveel had ze wel niet gedronken dan?quote:Op maandag 30 april 2012 10:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Vannacht was wel apart trouwens. Op het laatst zelfs langs ziekenhuis geweest. Vriendin had teveel gezopen, werd niet meer wakker enzo. Goed hun deden niks, maar toch bij haar geslapen.
En nu durf ik niet naar beneden omdat ik denk dat mn pa boos is over de situatie.
Nee maar nouja hij kent ons.quote:Op maandag 30 april 2012 10:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wowmaar daar kan jij toch niks aan doen?
Succes!quote:Op maandag 30 april 2012 10:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee maar nouja hij kent ons.Hij denkt gelijk dat ik ook zo ben enalles. Maar ik ga een poging wagen.
Sterkte barwarquote:Op maandag 30 april 2012 10:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee maar nouja hij kent ons.Hij denkt gelijk dat ik ook zo ben enalles. Maar ik ga een poging wagen.
Hahaquote:Op maandag 30 april 2012 10:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, al die mensen die niet doorlopen, krijsende kinderen die ik niet mag wegschoppen, kraampjes met zut die ik zelf net na jaren heb weggegooid; nee dank je, de kans is te groot dat ik iemand iets aan doeShifto en ik gaan ergens met eten, drinken en muziek aan het water in de zon liggen
Das veiliger
Ik wil er altijd gif in spuiten zodat ze steeds langzamer lopen en dan dood neervallen.quote:Op maandag 30 april 2012 10:07 schreef Muisraket het volgende:
https://www.facebook.com/(...)r-heads/381397925049
QFT
Dan moet je er weer overheen gaan stappen, is niet zo handig.quote:Op maandag 30 april 2012 10:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil er altijd gif in spuiten zodat ze steeds langzamer lopen en dan dood neervallen.
MUHAHAHAHAHA
Dat heb ik er dan voor overquote:Op maandag 30 april 2012 10:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan moet je er weer overheen gaan stappen, is niet zo handig.
In de knieholtes schoppen en hop, je kunt er met alle gemak overheen stappenquote:Op maandag 30 april 2012 10:07 schreef Muisraket het volgende:
QFT
quote:Op maandag 30 april 2012 10:07 schreef Muisraket het volgende:
QFT
Oef, kan ik vannacht tenminste rustig slapenquote:Op maandag 30 april 2012 10:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is niks persoonlijks, ik heb geen fb.
Gelukkig, pak van mijn hartquote:Op maandag 30 april 2012 10:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oef, kan ik vannacht tenminste rustig slapen
Ben me mentaal aan het voorbereiden op skeelerenquote:
Awhquote:Op maandag 30 april 2012 10:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben me mentaal aan het voorbereiden op skeelerenZal een flink potje hijgen en puffen worden na dit weekend
Niets wat zeer boeiend isquote:Op maandag 30 april 2012 10:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb niks te vertellen en jij dan?
Woensdag hebben we een datequote:
Ja die dates zijn er meer geweest.quote:
Lunchen en open kaart spelenquote:Op maandag 30 april 2012 10:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja die dates zijn er meer geweest.Gewoon afspreken of toch meer?
Woensdag heb ik eindelijk zekerheidquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 10:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Woensdag heb ik eindelijk zekerheid
En ik weet wat ik wil, dat ga ik zo zeggen tegen haar en als ze het ook zo wil: awesome, als ze het niet zo wil: jammer.quote:
Precies. Komt goed. Sowieso al lef dat je het eindelijk durft te zeggen enzo.quote:Op maandag 30 april 2012 10:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En ik weet wat ik wil, dat ga ik zo zeggen tegen haar en als ze het ook zo wil: awesome, als ze het niet zo wil: jammer.
Heb haar gister al een voorproefje gegevenquote:Op maandag 30 april 2012 10:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Precies. Komt goed. Sowieso al lef dat je het eindelijk durft te zeggen enzo.
Hoe?quote:Op maandag 30 april 2012 10:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb haar gister al een voorproefje gegeven
Door middel van een korte, bondige samenvatting van wat ik nou precies wil en vooral wat ik NIET wilquote:
Oh en hoe reageerde ze daar op?quote:Op maandag 30 april 2012 10:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Door middel van een korte, bondige samenvatting van wat ik nou precies wil en vooral wat ik NIET wil
Ja, normaal.quote:Op maandag 30 april 2012 10:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh en hoe reageerde ze daar op?
Tja, mooi weer hč...quote:Op maandag 30 april 2012 11:37 schreef MohMi het volgende:
Volgens mij had heel Den Bosch het briljante idee om te gaan sporten in de BB (nee niet jij Bar xD)Godverdegodver.
Ook zoietsquote:Op maandag 30 april 2012 11:35 schreef bijdehand het volgende:
Rond 3 uur fiets ik aan naar de stad. U?
Wow wowquote:Op maandag 30 april 2012 11:37 schreef MohMi het volgende:
Volgens mij had heel Den Bosch het briljante idee om te gaan sporten in de BB (nee niet jij Bar xD)Godverdegodver.
Eens.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 11:40 schreef bijdehand het volgende:
Waar maak je liever een ritje op? Frits of fiets?
Jah straks lekker korte mouwen aan.quote:
Heb je dat niet ook midden in de winter?quote:Op maandag 30 april 2012 11:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jah straks lekker korte mouwen aan.
Maar nu zonder jasquote:Op maandag 30 april 2012 11:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je dat niet ook midden in de winter?
Nicequote:
Haha, soms heb je dat. Kun je voorbij zuipen he! Wat ga je vandaag doen?quote:Op maandag 30 april 2012 11:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar nu zonder jas
[..]
NiceIk kreeg rond 12 uur een crash en toen was ik doodmoe
Ik heb rond half 4 in de stad afgesproken maar ik weet niet wat hun willen doenquote:Op maandag 30 april 2012 11:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha, soms heb je dat. Kun je voorbij zuipen he! Wat ga je vandaag doen?
Ik kan waarschijnlijk pas vanavond iets gaan doen omdat iedereen moet werkenquote:Op maandag 30 april 2012 12:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb rond half 4 in de stad afgesproken maar ik weet niet wat hun willen doenJij?
Is het zo warm ja?quote:Op maandag 30 april 2012 11:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar nu zonder jas
[..]
NiceIk kreeg rond 12 uur een crash en toen was ik doodmoe
Dat voorbij slapen is soms niet slim. Ik eindigde vrijdag slapend voor de dönertentquote:Op maandag 30 april 2012 11:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha, soms heb je dat. Kun je voorbij zuipen he! Wat ga je vandaag doen?
Voorbij slapen?quote:Op maandag 30 april 2012 12:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is het zo warm ja?
[..]
Dat voorbij slapen is soms niet slim. Ik eindigde vrijdag slapend voor de dönertent
quote:Op maandag 30 april 2012 12:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik kan waarschijnlijk pas vanavond iets gaan doen omdat iedereen moet werken
Jah.quote:
Zuipen. Voorbij ZUIPENquote:[..]
Dat voorbij slapen is soms niet slim. Ik eindigde vrijdag slapend voor de dönertent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |