Dat klinkt niet goed hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:19 schreef DoofenSchmirz het volgende:
2) Zo ja, dan is het nog de vraag daar mijn zoontje (2) zwaar ziek is en zijn hele lichaampje pijn doet bij de minste inspanning. Hij kan op ieder moment een pijn aanval krijgen en het uitgillen van de pijn.
Dat klopt wel natuurlijk, maar met de startopstelling van Le Mans in Forza staan alle wagens veel dichter op elkaar... grotere kans op ongelukken dan bijvoorbeeld op Mugello. En niemand zit nog echt in een ritme bij de start. Als één persoon een foutje maakt, kan hij zo twee anderen meenemen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:55 schreef MosPos het volgende:
Bij de start met 3 dik op de eerste bocht af kan wel heel erg gaaf zijn.
Ja ik snap het, maar ik vind dat dat er wel bij hoort hoor. De gevechten tijdens de race zijn heel gaaf, maar er zijn weinig dingen spannender dan de eerste paar bochten van een GP naar mijn mening.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat klopt wel natuurlijk, maar met de startopstelling van Le Mans in Forza staan alle wagens veel dichter op elkaar... grotere kans op ongelukken dan bijvoorbeeld op Mugello. En niemand zit nog echt in een ritme bij de start. Als één persoon een foutje maakt, kan hij zo twee anderen meenemen.
Mjah... ik weet het niet. Zo'n massastart kan goed gaan, maar 1 seconde tussen elke auto is ook makkelijk te overbruggen in 60 minuten racen.
Ik geloof dat we zo rond de 10 deelnemers hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:07 schreef MosPos het volgende:
Ben benieuwd. Hoeveel deelnemers hebben we al?
En kan je in Forza instellen dat je 1 uur raced?
Wat is jouw GT? Voeg ik je even toe op friendslistquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik geloof dat we zo rond de 10 deelnemers hebben.
Ja, dat kan je instellen. Ik heb de hele lobby al ingesteld, getest en opgeslagen. Het enige dat nog veranderd moet worden is de delay als iedereen zegt dat die niet nodig is. Maar dat is zo gebeurd.
Het enige nadeel van een race op tijd is dat je je rondetijden niet ziet en het aantal ronden die je erop hebt zitten ook niet. Dat is wel slecht gedaan van Forza... maar gelukkig zie je wel hoe ver voor/achter iemand zit door tussentijden, als je die tenminste aan hebt staan. Daarnaast zie je linksboven de afstand in meters tussen de man direct voor je, direct achter je en de leidende auto. Maar ook dat is afhankelijk van je eigen instellingen.
Klikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat is jouw GT? Voeg ik je even toe op friendslist
Invite gestuurd, ben aardappelquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:32 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Fuck it, ik haal m straks wel voor 49 ballen......... Hoerenzooi.
Zelfde, behalve dan de cam. Vind het toch fijner om wat meer overzicht te hebben met dit soort races.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:38 schreef MosPos het volgende:
Met welke hulpmiddelen gaan jullie rijden?Ik doe:
TC: Off
ABS: Off
Stability management: Off
Schakelen:Manueel
Ideale lijn (): Uit
Cam: Interieur
In de Ford heb je nog redelijk zicht vanuit het interieur. Vanuit de Lola zie je echt geen ruk wat er om je heen gebeurt, moet je echt op gevoel rijden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:40 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Zelfde, behalve dan de cam. Vind het toch fijner om wat meer overzicht te hebben met dit soort races.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:03 schreef MosPos het volgende:
Desunoto
RolStaart-Beer
Driftkikkerrrrr
Row-1
dreamzk
Nick-GizMo
PierreTT
Bastard
DoofenSchmirz
SoldMayor
invine (+2)
DenS
Haarklip
MosPos
16 man als ik zo even snel het topique doorlees.![]()
![]()
Yup, ik ook alleen remlijn, daar ik het circuit niet zo goed ken en vaak te laat in de ankers ga.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:06 schreef Row-1 het volgende:
[..]Mooi, me Fedex Ford GT livery staat nu ook in de storefront als meer mensen er mee willen rijden
Ik rijd dus in de Ford
TC uit
STM uit
ABS uit
Ideale lijn alleen braking lijn voor referentie.
Manueel schakelen en zelf koppelen.
Cockpit view
Tag: RDesign
Waar moet ik de tijd vandaan halen? Ben rond 20:00 pas klaar met alles, dan de game installeren, controls afstellen en dan is het alweer racetime.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:09 schreef MosPos het volgende:
Je kan de baan toch leren? Na 3 rondjes ken je de rempunten. Beetje jammer hoor
Dat is helemaal aan het eind? Voor de laatste chicanes toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:13 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die mensen rechts: "...and not a single fuck was given that day."
Te vroeg insturen in combinatie met die gele drempels is dodelijk. Mijn eerste echte ongeluk zojuist in een oefensessie met de Aston Martin.![]()
Dit moet niet in de race gebeuren.
Tof. Dit had ik in de verste verte niet verwacht.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:03 schreef MosPos het volgende:
![]()
Klopt, dus het enige "geluk" dat je nog hebt, mocht dit gebeuren, is dat de pits dichtbij is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:14 schreef MosPos het volgende:
[..]
Dat is helemaal aan het eind? Voor de laatste chicanes toch?
Dat sowieso. Denk dat we dit veeeeeel vaker moeten gaan doen. Ook incl. practice dag van te vorenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Tof. Dit had ik in de verste verte niet verwacht.
Voor de volgende keer sowieso een aanmeldingsformulier maken dus... anders vallen er mensen op het laatste moment buiten de boot.
Inderdaad. Of een keer Forza LAN houden ofzo.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:19 schreef DenS het volgende:
[..]
Dat sowieso. Denk dat we dit veeeeeel vaker moeten gaan doen. Ook incl. practice dag van te voren
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:33 schreef invine het volgende:
Dus wie is er in om de website forzaraces.nl op te starten en races te organiserenik wil het design wel op me nemen.. ben helaas niet zon ster in coden
Speciaal subforumquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:45 schreef MosPos het volgende:
Mogen we niet voor ieder event een topic openen?
Haal mij er dan maar af, niet mijn type auto's, en ruimte voor iemand die anders zou afvallen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:03 schreef MosPos het volgende:
Desunoto
RolStaart-Beer
Driftkikkerrrrr
Row-1
dreamzk
Nick-GizMo
PierreTT
Bastard
DoofenSchmirz
SoldMayor
invine (+2)
DenS
Haarklip
MosPos
![]()
Klopt. De meest voor de hand liggende om te gebruiken is de #6 Muscle Milk Lola van 2011, omdat die ook als mogelijke prijs weggegeven wordt als je een bepaald driver level behaalt. In de Auction House is die goedkoper en er zijn meer paints voor te vinden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:25 schreef MosPos het volgende:
Klopt het dat er 2 Lola's zijn? Ik heb 1 in de Gulf kleuren en 1 die zwart/wit is.
Pak dan gewoon joomla en zo'n phpbb forum.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:33 schreef invine het volgende:
Dus wie is er in om de website forzaraces.nl op te starten en races te organiserenik wil het design wel op me nemen.. ben helaas niet zon ster in coden
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:24 schreef MosPos het volgende:
Als ik win en de volgende race mag organiseren. Denk dat dat dan 6 rondjes op de ring wordt, met A en/of S auto's
Kan, maar dat is ook weer zoiets.. Ik wil wel een website ontwerpen als iemand er een simpele rating achter wil hangen..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Pak dan gewoon joomla en zo'n phpbb forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |