Dat klinkt niet goed hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:19 schreef DoofenSchmirz het volgende:
2) Zo ja, dan is het nog de vraag daar mijn zoontje (2) zwaar ziek is en zijn hele lichaampje pijn doet bij de minste inspanning. Hij kan op ieder moment een pijn aanval krijgen en het uitgillen van de pijn.
Dat klopt wel natuurlijk, maar met de startopstelling van Le Mans in Forza staan alle wagens veel dichter op elkaar... grotere kans op ongelukken dan bijvoorbeeld op Mugello. En niemand zit nog echt in een ritme bij de start. Als één persoon een foutje maakt, kan hij zo twee anderen meenemen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:55 schreef MosPos het volgende:
Bij de start met 3 dik op de eerste bocht af kan wel heel erg gaaf zijn.
Ja ik snap het, maar ik vind dat dat er wel bij hoort hoor. De gevechten tijdens de race zijn heel gaaf, maar er zijn weinig dingen spannender dan de eerste paar bochten van een GP naar mijn mening.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat klopt wel natuurlijk, maar met de startopstelling van Le Mans in Forza staan alle wagens veel dichter op elkaar... grotere kans op ongelukken dan bijvoorbeeld op Mugello. En niemand zit nog echt in een ritme bij de start. Als één persoon een foutje maakt, kan hij zo twee anderen meenemen.
Mjah... ik weet het niet. Zo'n massastart kan goed gaan, maar 1 seconde tussen elke auto is ook makkelijk te overbruggen in 60 minuten racen.
Ik geloof dat we zo rond de 10 deelnemers hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:07 schreef MosPos het volgende:
Ben benieuwd. Hoeveel deelnemers hebben we al?
En kan je in Forza instellen dat je 1 uur raced?
Wat is jouw GT? Voeg ik je even toe op friendslistquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik geloof dat we zo rond de 10 deelnemers hebben.
Ja, dat kan je instellen. Ik heb de hele lobby al ingesteld, getest en opgeslagen. Het enige dat nog veranderd moet worden is de delay als iedereen zegt dat die niet nodig is. Maar dat is zo gebeurd.
Het enige nadeel van een race op tijd is dat je je rondetijden niet ziet en het aantal ronden die je erop hebt zitten ook niet. Dat is wel slecht gedaan van Forza... maar gelukkig zie je wel hoe ver voor/achter iemand zit door tussentijden, als je die tenminste aan hebt staan. Daarnaast zie je linksboven de afstand in meters tussen de man direct voor je, direct achter je en de leidende auto. Maar ook dat is afhankelijk van je eigen instellingen.
Klikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat is jouw GT? Voeg ik je even toe op friendslist
Invite gestuurd, ben aardappelquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:32 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Fuck it, ik haal m straks wel voor 49 ballen......... Hoerenzooi.
Zelfde, behalve dan de cam. Vind het toch fijner om wat meer overzicht te hebben met dit soort races.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:38 schreef MosPos het volgende:
Met welke hulpmiddelen gaan jullie rijden?Ik doe:
TC: Off
ABS: Off
Stability management: Off
Schakelen:Manueel
Ideale lijn (): Uit
Cam: Interieur
In de Ford heb je nog redelijk zicht vanuit het interieur. Vanuit de Lola zie je echt geen ruk wat er om je heen gebeurt, moet je echt op gevoel rijden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:40 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Zelfde, behalve dan de cam. Vind het toch fijner om wat meer overzicht te hebben met dit soort races.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |