quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:19 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik hoop dat ik erbij kan zijn, maar het hangt af van een aantal factoren.
1) Of ik de game vandaag binnen krijg.
2) Zo ja, dan is het nog de vraag daar mijn zoontje (2) zwaar ziek is en zijn hele lichaampje pijn doet bij de minste inspanning. Hij kan op ieder moment een pijn aanval krijgen en het uitgillen van de pijn.
Anders drug ik m wel.
We zien het wel vanavond.
Eerste paar bochten zijn altijd "Op volgorde van binnenkomst" Je kan pas inhalen als je ruimte hebt en niet het halve veld de gravel in drukt. Beetje zelfcontrole en het komt ook goed zonder die 1 seconde vertraging.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:42 schreef MosPos het volgende:
[..]
Kan je dat online ook instellen, dat je precies 1 uur raced?
Dat starten om de seconde lijkt me hier niet nodig toch? Denk dat iedereen hier vrij serieus is dus niet zal gaan beuken.
Bij de start met 3 dik op de eerste bocht af kan wel heel erg gaaf zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:47 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Eerste paar bochten zijn altijd "Op volgorde van binnenkomst" Je kan pas inhalen als je ruimte hebt en niet het halve veld de gravel in drukt. Beetje zelfcontrole en het komt ook goed zonder die 1 seconde vertraging.
Ja daarom. Ik snap die 1 seconde delay wel, maar dat haalt het gevoel eruit. Gewoon knallen en bij de 1e bocht je meerdere erkennen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:55 schreef MosPos het volgende:
[..]
Bij de start met 3 dik op de eerste bocht af kan wel heel erg gaaf zijn.
Precies! Met een serieuze groep zullen er toch geen grote ongevallen plaatsvinden. En mocht je wel spinnen of van de baan raken, tja dat hoort erbij. Kijk er wel naar uitquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:57 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik snap die 1 seconde delay wel, maar dat haalt het gevoel eruit. Gewoon knallen en bij de 1e bocht je meerdere erkennen.
Ik gebruik altijd bumpercam, dus ik zie alleen de weg. Gevoel van snelheid is zo het best vind ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:25 schreef MosPos het volgende:
Inderdaad, heel gaaf! Jammer dat hij niet gewoon de interieur camera gebruikt.
Klopt, dan heb je het meest gevoel van snelheid. Ik rij altijd vanaf het interieur zonder HUD. Naar mijn mening het mooist en meest realistisch. Ik vind racegames zonder interieurview ook echt zelden leukquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd bumpercam, dus ik zie alleen de weg. Gevoel van snelheid is zo het best vind ik.
Ik neem hem anders ook wel opquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:26 schreef Row-1 het volgende:
En ik heb sinds vandaag een hd pvr dus ik zou misschien een compilatie van de race kunnen maken
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Gvd is het spel niet op voorraad...
Haal m wel in de winkel dan. De tering zeg...
Eat shit and die!quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Gvd is het spel niet op voorraad...
Haal m wel in de winkel dan. De tering zeg...
Eet stront.quote:
Thom is Rolstaart-Beer.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:26 schreef invine het volgende:
2 mensen voegde mij gisteren toe, 1tje ken ik maar die ander niet (iets met thom288 nogwat)
Presentquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:26 schreef invine het volgende:
2 mensen voegde mij gisteren toe, 1tje ken ik maar die ander niet (iets met thom288 nogwat)
40 bij de Intertoys als het goed is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:27 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Thom is Rolstaart-Beer.
Tuuuurlijk in elke toko kost deze kutgame nog 49 - 59 euro.
[ afbeelding ]
Oh?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:29 schreef Haarklip het volgende:
[..]
40 bij de Intertoys als het goed is.
Oh. Nee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:30 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nou, niet in het scheitdorp wat zoetermeer heet. Heppie proof?
Ja maar als je hem voor de 2e keer koopt is het anders.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:34 schreef MosPos het volgende:
Forza is de 50/60 euro wel waard joh. Gewoon kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |