Kijken of ik je in RL wel kan verslaan ipv de rivalsquote:Op woensdag 13 juni 2012 07:14 schreef PierreTT het volgende:
Ik krijg vrijdag pas internet in mijn nieuwe huis. Mochten jullie dan rijden,dan ben ik er sowieso bij
Desunoto,tijd om ook weer te beginnen met jouw races die we in Forza 3 altijd deden. Waar je ook auto's kon winnen
Je kan gewoon iedere stock-car gebruikenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:19 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Hmmm.... Ik heb aardig wat mensen van hier in mn friendslist, maar ik heb Forza niet meer. Ik ga m kopen en ik doe mee denk ik.
Moeten die auto's vrijgespeeld worden? Zo ja, dan heb ik een probleem....
Ik duw je de eerste ronde welquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:09 schreef SoldMayor het volgende:
Ik wil ook best wel meedoen aan die race. Alleen verwacht er niet teveel van. Ik stop vaak met zowel Forza 3 als 4 met spelen wanneer ik met dit soort auto's moet gaan rijden en dan races van 20 ronden en dan is het helemaal afgelopen. Het liefst rijd ik altijd gewoon met personen wagens. Ik ben meer van de Formule 1 waar ik wel lange races kan rijden.![]()
Maar goed ik wil dus wel mee doen maar ik ben dan wel de HRT van de groep waarschijnlijk.![]()
Row-1 designsquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:45 schreef Row-1 het volgende:
Ben al maar vast begonnen aan de paintjob
[ afbeelding ]
Kunnen we samen battlen voor de enerlaatste plekquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:09 schreef SoldMayor het volgende:
Ik wil ook best wel meedoen aan die race. Alleen verwacht er niet teveel van. Ik stop vaak met zowel Forza 3 als 4 met spelen wanneer ik met dit soort auto's moet gaan rijden en dan races van 20 ronden en dan is het helemaal afgelopen. Het liefst rijd ik altijd gewoon met personen wagens. Ik ben meer van de Formule 1 waar ik wel lange races kan rijden.![]()
Maar goed ik wil dus wel mee doen maar ik ben dan wel de HRT van de groep waarschijnlijk.![]()
Sowieso toch wel tof om met een paar man van die cups te rijdenquote:Op woensdag 13 juni 2012 07:14 schreef PierreTT het volgende:
Ik krijg vrijdag pas internet in mijn nieuwe huis. Mochten jullie dan rijden,dan ben ik er sowieso bij
Desunoto,tijd om ook weer te beginnen met jouw races die we in Forza 3 altijd deden. Waar je ook auto's kon winnen
Dan pak je de fiets?quote:
Ik rij sowieso GT danquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:02 schreef MosPos het volgende:
Wel handig om van te voren een verdelen wie er in welke klasse rijdt. Anders rijdt er wellicht iemand in z'n eentje in een bepaalde klasse
16quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:08 schreef dreamzk het volgende:
Speel Forza nooit online, maar hoeveel man kunnen tegelijkertijd in een race?
Gezien Row-1 al met een mooie eigen paint is begonnen, en er geen klachten zijn over de Aston Martin Lola, blijven we definitief bij deze twee. De R3 Ford GT en de R1 Aston Lola (#6 Muscle Milk) dus. Beide redelijk makkelijk te besturen, ook als je alle assists uit hebt. Het zicht uit de cockpit van de Aston is wel beperkt, maar daar ben je na 2 rondjes ook aan gewend (mocht je die view willen gebruiken).quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:03 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Owja, ik ben al lid van de Fok car club, dus komt goed.
Als er nou 2 definitieve auto's gekozen worden, dan is het mij duidelijk.
Met de chicanes.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:54 schreef MosPos het volgende:
Ga vanmiddag/vanavond eens wat oefenrondjes rijden. Rijden we dan op de oude of de nieuwe baan? Dus met de chicane's of zonder
Klopt, de auto's zijn voor iedereen beschikbaar.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je kan gewoon iedere stock-car gebruiken
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:35 schreef Desunoto het volgende:
Over schade: "simulation damage" is wel leuk, maar Forza laat je geen aerodynamische onderdelen repareren in de pits. Een klein tikje tegen de muur of een andere auto en je verliest secondes per ronde voor de rest van de race.
Op "limited" daarentegen zorgen kleine tikjes niet voor schade. Alleen echt wat hardere klappen zorgen voor schade. Ik stel voor dat we "limited" kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |