Dat. Word gewoon 1 dikke chaos. Jammer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind een open wereld racer ook veel leuker maar heb je de beelden gezien?
Ik hoopte op een TDU maar dan een stuk meer sim en realisme. Maar als je punten en multiplyer krijgt voor het omver rijden van hekken en verkeersborden dan is het meteen over.
als het echt dezelfde handling krijgt als Forza 4 is het een insta buy voor mij, de handling van TDU was altijd zo'n letdown.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:42 schreef MosPos het volgende:
Ik kijk juist enorm uit naar Horizon!![]()
TDU vond ik echt een heel gaaf spel, de opzet in ieder geval. Dat rondcruizen in een dikke wagen, proberen een beetje netjes te rijden en af en toe flink planken. De besturing was echter wat minder.
Als je dit gaat kruizen met Forza wordt dat naar mijn idee een geweldig spel. Ik las dat ze het op de engine van Forza 4 maken dus de handling zou ongeveer hetzelfde blijven.
Ik hoorde ook veel mensen klagen over het feit dat je punten krijgt voor bijvoorbeeld hekjes kapot rijden of vlak langs andere auto's schieten. Ik ben er van overtuigd dat dat niet het doel van het spel is. Persoonlijk rij ik altijd zonder HUD waardoor je het sowieso niet echt meekrijgt.
Hopen dat ze minstens dezelfde carlist erin donderen.
Precies.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als het echt dezelfde handling krijgt als Forza 4 is het een insta buy voor mij, de handling van TDU was altijd zo'n letdown.
Naast de belachelijke 'stijlpunten' is de handling het tweede probleem. Het ziet er niet uit... het is niet eens meer herkenbaar als een Forza game!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als het echt dezelfde handling krijgt als Forza 4 is het een insta buy voor mij, de handling van TDU was altijd zo'n letdown.
Ik gebruik ook bijna alleen maar de standaard modus. Zo ook deze. Je moet miscchien wat met de instellingen kloten?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:54 schreef MosPos het volgende:
Hoe upload jij de foto's? Gebruik je de 8.nogwat Megapixel? Want ik gebruik vaak gewoon de standaard foto modus, en mijn fotos zijn lang niet zo mooi als die van u
deed ik ook altijdquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:38 schreef MosPos het volgende:
[..]
Precies.
Ik verheug me nu al op hetvolgende: Met een Porsche Carrera GT, in de nacht, de interieurcam, laagtoerig cruizen. En dan af en toe downshiften en een autootje paseren. Of met online mensjes door de open wereld cruizen. Dat vond ik het mooiste aan TDU.
het is dan ook een hele andere game en niet de opvolger van forza 4. Spinoffs lijken nooit op het origineel en dat is maar goed ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Naast de belachelijke 'stijlpunten' is de handling het tweede probleem. Het ziet er niet uit... het is niet eens meer herkenbaar als een Forza game!
Tofquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:35 schreef Desunoto het volgende:
Mits er genoeg interesse is, lijkt het me een leuk idee om de hele [FOK] club uit te nodigen voor vrijdagavond, de avond voor het weekend van de échte 24 uren van Le Mans, om eens te gaan racen over dat legendarische circuit.
De opzet:
Een 1-uursrace in twee verschillende klasses. Vrije keuze in welke klasse je wil rijden (maar het zou wel leuk zijn als het ongeveer gelijk verdeeld wordt natuurlijk!). Om het volledig eerlijk en spannend te houden, rijdt iedereen dezelfde wagen in zijn klasse, zonder upgrades of tuning.
Als we allemaal andere auto's gaan rijden, wordt het gat tussen de snelste en langzaamste al gauw 10 tot 15 seconden per ronde. In Forza 4 zijn de onderlinge verschillen vaak erg groot, ook omdat veel wagens van andere jaartallen zijn en dus met andere reglementen gebouwd zijn.
Ik zat te denken aan deze auto's, maar andere suggesties zijn ook welkom (zolang het geen DLC wagens zijn die niet iedereen heeft):![]()
GT klasse: 2009 Ford #40 Robertson Racing Ford GT Mk7
LMP klasse: 2011 Aston Martin #6 Muscle Milk Aston Martin Lola
Verder:
- geen restricties qua TCS, ABS, of wat dan ook... gebruik waar je het best mee overweg kan
- geen restricties qua livery's... maak of download een livery van de storefront zodat je auto wel herkenbaar is (alleen als je daar behoefte aan hebt, hoeft niet per se)
- 1 verplichte pitsstop in de race, ergens tussen minuut 5 en minuut 55
- willekeurige startopstelling, iedereen start 1 seconde na elkaar om chaos in de eerste bocht te voorkomen
- de LMP's starten 1 minuut na de GT's, komen ze elkaar na een paar ronden sowieso tegen![]()
- een headset gebruiken zou leuk zijn, ik heb er zelf inmiddels ook een, maar is niet verplicht
- ga niet het circuit afsnijden, expres ongelukken veroorzaken, etc maar dat lijkt me vanzelfsprekend
Poll: Interesse?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Tijdstip?
• 19:00
• 20:00
• 21:00
• 22:00
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Donderdagavond kijk ik wel even naar de uitslag van bovenstaande polls... mits er genoeg interesse is (laten we zeggen 10 man of meer) nodig ik iedereen in de [FOK] club vrijdagavond op het populairste tijdstip uit in de lobby. Je hoeft geen lobby te gaan lopen zoeken... online zijn is genoeg. Forza heeft een mooi knopje daarvoor ("invite car club").
Iemand kan je gewoon invitenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:25 schreef Row-1 het volgende:
Ik heb ook Ja gestemd maar zit dus niet bij de FOK club, en wil wel graag bij me club blijven!
Maar idd, de race op simulatie zetten is een goeie.
Ja heb ook Fokkers als Xbox vrienden (o.a. Desunoto)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Iemand kan je gewoon invitenGeen probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |