Tofquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:35 schreef Desunoto het volgende:
Mits er genoeg interesse is, lijkt het me een leuk idee om de hele [FOK] club uit te nodigen voor vrijdagavond, de avond voor het weekend van de échte 24 uren van Le Mans, om eens te gaan racen over dat legendarische circuit.
De opzet:
Een 1-uursrace in twee verschillende klasses. Vrije keuze in welke klasse je wil rijden (maar het zou wel leuk zijn als het ongeveer gelijk verdeeld wordt natuurlijk!). Om het volledig eerlijk en spannend te houden, rijdt iedereen dezelfde wagen in zijn klasse, zonder upgrades of tuning.
Als we allemaal andere auto's gaan rijden, wordt het gat tussen de snelste en langzaamste al gauw 10 tot 15 seconden per ronde. In Forza 4 zijn de onderlinge verschillen vaak erg groot, ook omdat veel wagens van andere jaartallen zijn en dus met andere reglementen gebouwd zijn.
Ik zat te denken aan deze auto's, maar andere suggesties zijn ook welkom (zolang het geen DLC wagens zijn die niet iedereen heeft):![]()
GT klasse: 2009 Ford #40 Robertson Racing Ford GT Mk7
LMP klasse: 2011 Aston Martin #6 Muscle Milk Aston Martin Lola
Verder:
- geen restricties qua TCS, ABS, of wat dan ook... gebruik waar je het best mee overweg kan
- geen restricties qua livery's... maak of download een livery van de storefront zodat je auto wel herkenbaar is (alleen als je daar behoefte aan hebt, hoeft niet per se)
- 1 verplichte pitsstop in de race, ergens tussen minuut 5 en minuut 55
- willekeurige startopstelling, iedereen start 1 seconde na elkaar om chaos in de eerste bocht te voorkomen
- de LMP's starten 1 minuut na de GT's, komen ze elkaar na een paar ronden sowieso tegen![]()
- een headset gebruiken zou leuk zijn, ik heb er zelf inmiddels ook een, maar is niet verplicht
- ga niet het circuit afsnijden, expres ongelukken veroorzaken, etc maar dat lijkt me vanzelfsprekend
Poll: Interesse?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Tijdstip?
• 19:00
• 20:00
• 21:00
• 22:00
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Donderdagavond kijk ik wel even naar de uitslag van bovenstaande polls... mits er genoeg interesse is (laten we zeggen 10 man of meer) nodig ik iedereen in de [FOK] club vrijdagavond op het populairste tijdstip uit in de lobby. Je hoeft geen lobby te gaan lopen zoeken... online zijn is genoeg. Forza heeft een mooi knopje daarvoor ("invite car club").
Iemand kan je gewoon invitenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:25 schreef Row-1 het volgende:
Ik heb ook Ja gestemd maar zit dus niet bij de FOK club, en wil wel graag bij me club blijven!
Maar idd, de race op simulatie zetten is een goeie.
Ja heb ook Fokkers als Xbox vrienden (o.a. Desunoto)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Iemand kan je gewoon invitenGeen probleem
Kijken of ik je in RL wel kan verslaan ipv de rivalsquote:Op woensdag 13 juni 2012 07:14 schreef PierreTT het volgende:
Ik krijg vrijdag pas internet in mijn nieuwe huis. Mochten jullie dan rijden,dan ben ik er sowieso bij
Desunoto,tijd om ook weer te beginnen met jouw races die we in Forza 3 altijd deden. Waar je ook auto's kon winnen
Je kan gewoon iedere stock-car gebruikenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:19 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Hmmm.... Ik heb aardig wat mensen van hier in mn friendslist, maar ik heb Forza niet meer. Ik ga m kopen en ik doe mee denk ik.
Moeten die auto's vrijgespeeld worden? Zo ja, dan heb ik een probleem....
Ik duw je de eerste ronde welquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:09 schreef SoldMayor het volgende:
Ik wil ook best wel meedoen aan die race. Alleen verwacht er niet teveel van. Ik stop vaak met zowel Forza 3 als 4 met spelen wanneer ik met dit soort auto's moet gaan rijden en dan races van 20 ronden en dan is het helemaal afgelopen. Het liefst rijd ik altijd gewoon met personen wagens. Ik ben meer van de Formule 1 waar ik wel lange races kan rijden.![]()
Maar goed ik wil dus wel mee doen maar ik ben dan wel de HRT van de groep waarschijnlijk.![]()
Row-1 designsquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:45 schreef Row-1 het volgende:
Ben al maar vast begonnen aan de paintjob
[ afbeelding ]
Kunnen we samen battlen voor de enerlaatste plekquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:09 schreef SoldMayor het volgende:
Ik wil ook best wel meedoen aan die race. Alleen verwacht er niet teveel van. Ik stop vaak met zowel Forza 3 als 4 met spelen wanneer ik met dit soort auto's moet gaan rijden en dan races van 20 ronden en dan is het helemaal afgelopen. Het liefst rijd ik altijd gewoon met personen wagens. Ik ben meer van de Formule 1 waar ik wel lange races kan rijden.![]()
Maar goed ik wil dus wel mee doen maar ik ben dan wel de HRT van de groep waarschijnlijk.![]()
Sowieso toch wel tof om met een paar man van die cups te rijdenquote:Op woensdag 13 juni 2012 07:14 schreef PierreTT het volgende:
Ik krijg vrijdag pas internet in mijn nieuwe huis. Mochten jullie dan rijden,dan ben ik er sowieso bij
Desunoto,tijd om ook weer te beginnen met jouw races die we in Forza 3 altijd deden. Waar je ook auto's kon winnen
Dan pak je de fiets?quote:
Ik rij sowieso GT danquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:02 schreef MosPos het volgende:
Wel handig om van te voren een verdelen wie er in welke klasse rijdt. Anders rijdt er wellicht iemand in z'n eentje in een bepaalde klasse
16quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:08 schreef dreamzk het volgende:
Speel Forza nooit online, maar hoeveel man kunnen tegelijkertijd in een race?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |