Levensgevaarlijk. Kies dan een of ander pauperland.quote:
Pauperland? Israel!quote:Op zondag 29 april 2012 13:03 schreef waht het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk. Kies dan een of ander pauperland.
Dat zeg ik: Israël.quote:Op zondag 29 april 2012 13:03 schreef waht het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk. Kies dan een of ander pauperland.
En wanneer hebben de moffen voor het laatste een buitenrechtelijke executie uitgevoerd? Mietjes dat het zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 13:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wie is er nu bang voor mannen met besneden piemels?
Doek de complete strijdkracht maar op.quote:Op zondag 29 april 2012 13:05 schreef eriksd het volgende:
Wanneer verkopen we de rest van dat varende schroot?
quote:Op zondag 29 april 2012 13:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doek de complete strijdkracht maar op.
quote:Op zondag 29 april 2012 13:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doek de complete strijdkracht maar op.
meer geld naar OV, OWS, en Cultuur.quote:Op zondag 29 april 2012 13:15 schreef waht het volgende:
Ik stel voor dat we niet janken en gewoon betalen.
Tijd om OV te introduceren in de noordelijke provincies.quote:
Onderschat de trekschuit nietquote:Op zondag 29 april 2012 13:18 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Tijd om OV te introduceren in de noordelijke provincies.
Dieseltreinen.quote:Op zondag 29 april 2012 13:18 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Tijd om OV te introduceren in de noordelijke provincies.
quote:Op zondag 29 april 2012 13:07 schreef waht het volgende:
[..]
En wanneer hebben de moffen voor het laatste een buitenrechtelijke executie uitgevoerd? Mietjes dat het zijn.
Wat zou er staan op brievenbuspissen?quote:Op zondag 29 april 2012 13:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet de PVV als zijnde een club intellectuele vandalen dan ook betalen?
Vergeet de KSK niet. Die zullen menig ongewenst element het leven hebben afgenomen.quote:Op zondag 29 april 2012 13:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In Afghanistan waren ze in ieder geval lekker bezig. Hihi, de Totenkopfdivisie.
Evenals onze eigen KCT die tegen alle afspraken in menig ongewenste stamhoofden hebben geliquideerd.quote:Op zondag 29 april 2012 13:30 schreef waht het volgende:
[..]
Vergeet de KSK niet. Die zullen menig ongewenst element het leven hebben afgenomen.
Overigens was dat wel een goed punt van de VVD in theorie.quote:Op zondag 29 april 2012 13:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet de PVV als zijnde een club intellectuele vandalen dan ook betalen?
Veel hielp het niet maar wel weer een streepje er bij.quote:Op zondag 29 april 2012 13:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Evenals onze eigen KCT die tegen alle afspraken in menig ongewenste stamhoofden hebben geliquideerd.
Illegalenoppakquotum!quote:Op zondag 29 april 2012 13:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Overigens was dat wel een goed punt van de VVD in theorie.
Sowieso mag men wat harder optreden tegen de criminaliteit en werken aan het oplossingspercentage.
Gewoon met z'n allen op straat staan, net als alle andere allochtonen.quote:Op zondag 29 april 2012 13:42 schreef De_Guidance het volgende:
Of illegalen niet op straat gooien, werkt nog beter denk ik.
Samen even arm.quote:
Gewoon weer grenscontrole's tussen West-Europa en Oost-Europa gaan invoeren, dat scheelt al een slok op een borrel.quote:Op zondag 29 april 2012 13:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Overigens was dat wel een goed punt van de VVD in theorie.
Sowieso mag men wat harder optreden tegen de criminaliteit en werken aan het oplossingspercentage.
Kop houden.quote:
Zieje. Alleenmaar niet-blanken op die site.quote:Op zondag 29 april 2012 13:48 schreef De_Guidance het volgende:
Thuis Op Straat.
http://www.thuisopstraat.nl/
Kon altijd vroeger gratis skeeleren en gratis naar de Efteling enzo met ze.quote:Op zondag 29 april 2012 13:48 schreef De_Guidance het volgende:
Thuis Op Straat.
http://www.thuisopstraat.nl/
Gratis.quote:Op zondag 29 april 2012 13:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kon altijd vroeger gratis skeeleren en gratis naar de Efteling enzo met ze.
quote:Op zondag 29 april 2012 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
Eigenlijk ben je best een lambal als je lid wordt van een politieke partij.
Correct Koos, maarja, wel gratis borrelen.quote:Op zondag 29 april 2012 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
Eigenlijk ben je best een lambal als je lid wordt van een politieke partij.
Dat kan ik sowieso al meerdere keren per maand.quote:Op zondag 29 april 2012 13:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Correct Koos, maarja, wel gratis borrelen.
Ambtenarenborrels.quote:Op zondag 29 april 2012 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan ik sowieso al meerdere keren per maand.
Misschien wel.quote:Op zondag 29 april 2012 13:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gewoon weer grenscontrole's tussen West-Europa en Oost-Europa gaan invoeren, dat scheelt al een slok op een borrel.
Bouwprojecten-borrels de beste.quote:
Opzouten ouwe.quote:
quote:
Ik bizar veel geld gekregen tijdens de huizencrisis voor mijn ex-huis, van de gemeenschap.quote:Op zondag 29 april 2012 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
Over twee weken mag ik mezelf weer volgieten op kosten van de gemeenschap.
Hoppa!
Dat niet alleen, was gisteren nog bij mijn Duitse familie op de zaak en zag een uitgebreid videosysteem staan, op kantoor hing een grote flatscreen waarop elk hoekje van het terrein te zien was.quote:Op zondag 29 april 2012 13:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Misschien wel.
Als die verhalen over de enorm toegenomen overvallen op woningen kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |