quote:Op zondag 29 april 2012 01:35 schreef HappyBob het volgende:
Hier nog wat foto's van de Onzin Radio meetWhehehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yankee go home!
Ik zou nooit .gif gebruiken bij niet bewegende plaatjesquote:
Gewoon .png voor bewegend en normaal.quote:Op zondag 29 april 2012 01:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zou nooit .gif gebruiken bij niet bewegende plaatjes
En of ik achterom gaquote:
png bewegend?quote:Op zondag 29 april 2012 01:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gewoon .png voor bewegend en normaal.
dat maakt ze lelijk ja, jpg liever ook niet. Png is fijn.quote:Op zondag 29 april 2012 01:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zou nooit .gif gebruiken bij niet bewegende plaatjes
Waarom niet jpg?quote:Op zondag 29 april 2012 01:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat maakt ze lelijk ja, jpg liever ook niet. Png is fijn.
High 5 8)quote:
Sryquote:
Welke browser heb je? Het is namelijk nog niet in alle browsers.quote:Op zondag 29 april 2012 01:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Voorbeelden danDit heb ik nog nooit gezien.
Ik heb Chrome, Firefox, Safari, IE en Opera.quote:Op zondag 29 april 2012 01:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Welke browser heb je? Het is namelijk nog niet in alle browsers.
Trusten babsiequote:Op zondag 29 april 2012 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zeg poepjes, ik ga slapen. Zouden jullie ook moeten doen.
Trusten.![]()
Goed ideequote:Op zondag 29 april 2012 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trusten.![]()
Firefox en Opera zouden het moeten doen dan.quote:Op zondag 29 april 2012 01:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb Chrome, Firefox, Safari, IE en Opera.
Doei en nee, ik moet mijn ritme verneuken.quote:Op zondag 29 april 2012 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trusten.![]()
Wowquote:Op zondag 29 april 2012 01:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Firefox en Opera zouden het moeten doen dan.. Google gewoon op animated png.
Is er al lang trouwens. Maar hij moet nog door Chrome zonder plugin en door IE (:')) standaard geaccepteerd worden.quote:
Ik maak zeer zelden bewegende plaatjesquote:Op zondag 29 april 2012 01:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Is er al lang trouwens. Maar hij moet nog door Chrome zonder plugin en door IE (:')) standaard geaccepteerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |