quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Vier 50-plussers die serieus discussiëren over een CD van Rene Schuurmans
Hij dronk een malt vermoed ikquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Een bar hebben en dan flesjes gebruiken
Internet jwzquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Huh.. die andere fan kent de tekst al..
Die is wel naar alle optredens geweest?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe kan het dat die ander al keihard mee loopt te zingen de cd is nog niet uit toch?
Hij was bang voor haar reactie denk ik...quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Bleef 'ie nou tijdens dat nummertje gewoon boven zitten?
Omdat het standaard rijmwoorden liedjes zijn. Als je drie zinnen hebt gehoord kun je de vierde wel raden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe kan het dat die ander al keihard mee loopt te zingen de cd is nog niet uit toch?
Dat begrijp ik ook niet, alsof hij dan beledigd zou zijn?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ze kan toch gewoon zeggen dat ze de nieuwe cd niet zo leuk vindt ?
wat een gedoe
Gratis reclamequote:Op maandag 30 april 2012 10:15 schreef Arcee het volgende:
Wat zal die Schuurmans nou gedacht hebben toen die vier weer vertrokken waren?:')
Frans Duits geloof ik...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:01 schreef Operc het volgende:
Helemaal gemist dat dit programma weer was begonnen
Nu maar even terugkijken.
Die van Gordon is de eerste van dit seizoen?
Naja ik weet t wel zekerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Ze is een beetje kinderlijk, ik denk dat ze niet helemaal goed is.
Dat dacht ik ook. Geestelijk niet helemaal 100.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Ze is een beetje kinderlijk, ik denk dat ze niet helemaal goed is.
Vind ik ook. Oh, ik zie het nu. Dat zijn ook mensen met een beperking.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maar dan moeten haar ouders haar toch in bescherming nemen
Ja, was ook mijn eerste gedachte. Beetje een kamer van de gemiddelde 14-jarigequote:
naja die ouders moeten haar in bescherming nemenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:01 schreef Injetta het volgende:
Ik denk dat ze geestelijk gewoon nog een jaar of 13 is.
En die ouders ook..
Eigenlijk zou SBS dit niet moeten doen.
Hoe weet je dat, die vader heeft nog geen woord gezegd, misschien is hij een ware intellectueel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:01 schreef Injetta het volgende:
En die ouders ook..
Maar die zijn ook geestelijk niet goed en blijven steken als kinderen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
naja die ouders moeten haar in bescherming nemen
hmm, ja dan houd t opquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:03 schreef Injetta het volgende:
[..]
Maar die zijn ook geestelijk niet goed en blijven steken als kinderen.
Ja, wie weet...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, die vader heeft nog geen woord gezegd, misschien is hij een ware intellectueel.
Nee dit zou eigenlijk echt op de één of andere manier verboden moeten worden. Want als je die ouders ziet mag SBS er niet vanuit gaan dat die haar tegen zichzelf in bescherming nemen. Volgens mij gewoon een heel lief nogal kinderlijk meisje. Zielig ditquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:01 schreef Injetta het volgende:
En die ouders ook..
idd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:04 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Nee dit zou eigenlijk echt op de één of andere manier verboden moeten worden. Want als je die ouders ziet mag SBS er niet vanuit gaan dat die haar tegen zichzelf in bescherming nemen. Volgens mij gewoon een heel lief nogal kinderlijk meisje. Zielig dit
Het is toch ook een heel lief onschuldig programmaatje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:04 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Nee dit zou eigenlijk echt op de één of andere manier verboden moeten worden. Want als je die ouders ziet mag SBS er niet vanuit gaan dat die haar tegen zichzelf in bescherming nemen. Volgens mij gewoon een heel lief nogal kinderlijk meisje. Zielig dit
Jij hebt nog wat pareltjes terug te kijken dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:04 schreef DrDurden het volgende:
Jezus, wat een programma, zeg. Ik zie nu voor het eerst een hele aflevering (meestal alleen fragmentjes bij DWDD) maar dit is echt geweldig.
Enne, leuk dat ze de muziek van Dexter gebruiken.
Ja met als hoogte of dieptepunt de Thomas Berghe fan!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt nog wat pareltjes terug te kijken dan.
Daar kan geen enkele aflevering overheenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja met als hoogte of dieptepunt de Thomas Berghe fan!
Ja, ik zag het op SBS gemistquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt nog wat pareltjes terug te kijken dan.
Dit is gewoon niet leuk meer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daar kan geen enkele aflevering overheenTHOOOOMMAAAAAS!
Die heb ik gemist.... wanneer was dat? Ga ik op uitzending gemist straks opzoeken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerste seizoen, eng mens.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
Die heb ik gemist.... wanneer was dat? Ga ik op uitzending gemist straks opzoeken.
Ieder geval in het eerste seizoen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
Die heb ik gemist.... wanneer was dat? Ga ik op uitzending gemist straks opzoeken.
Die heeft diepgaande filosofische gedachten denk ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:06 schreef StateOfMind het volgende:
Pa is niet bepaald de prater van de familie
Een ontsnappingplan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
Die heeft diepgaande filosofische gedachten denk ik.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
Jenny mist ook een paar schroefjes geloof ik.
Vind dit ook iets té.......quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:04 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
Die heeft diepgaande filosofische gedachten denk ik.
quote:
Krijg toch allemaal de kolere zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou die hoeft ook niet meer daar te komen
iddquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:10 schreef Injetta het volgende:
Die Daisy is nog zieliger zeg. Die kan niet eens goed praten.
OMG. Bruin laten sprayen voor Danny.
Tja dat is de andere kant van roem. Dat je van dit soort mensen aan je kont hebt hangen.
Ik dacht een teddybeer ofzo.. weet ik hetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja, had je een string verwacht voor onze danny?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht een teddybeer ofzo.. weet ik het
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef Maraca het volgende:
Zullen we volgend jaar een onderbroek kopen voor Alberto?![]()
Denk dat Daisy dan nu weg isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef PiraatPiet het volgende:
Hebben ze er ook een camera bij dat ze dit samen zitten te kijken?
Hoe? omdat ze denkt en doet als een 15 jarige?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef Injetta het volgende:
Hoe komt ze in godsnaam op het idee dat Danny zomaar met haar mee naar huis gaat.
Als een artiest met al zijn fans mee naar huis moet....
Of ze hebben Danny ingelicht en die wil mensen met een beperking graag een leuke avond bezorgen denk ik.
Volgens mij heeft daisy het of niet door, of ze vindt het niet erg, want wat moet ze anders...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef PiraatPiet het volgende:
Hebben ze er ook een camera bij dat ze dit samen zitten te kijken?
Als Jannes meegaat, dan doet Danny dat ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef Injetta het volgende:
Hoe komt ze in godsnaam op het idee dat Danny zomaar met haar mee naar huis gaat.
Als een artiest met al zijn fans mee naar huis moet....
Of ze hebben Danny ingelicht en die wil mensen met een beperking graag een leuke avond bezorgen denk ik.
In de vorige serie had je ook zo'n fan van Jannes ofzo. Jannes mee naar zijn huis, dacht hij dat ze beste vrienden waren gewordenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
Maar serieus, je zult maar dit soort fans hebben, die denken dat ze een innige band met je hebben en misschien wel denken dat het wederzijds is, wat moet je daar nou mee? Vooral omdat dit meisje niet helemaal 100% is.
Daisy heeft wel macht, zij heeft een auto.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Volgens mij heeft daisy het of niet door, of ze vindt het niet erg, want wat moet ze anders...
Inderdaad best moeilijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
Maar serieus, je zult maar dit soort fans hebben, die denken dat ze een innige band met je hebben en misschien wel denken dat het wederzijds is, wat moet je daar nou mee? Vooral omdat dit meisje niet helemaal 100% is.
Inderdaad... Ik vind het echt zielig.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe? omdat ze denkt en doet als een 15 jarige?
Waren dat die lui met een eigen kroeg in de tuin?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:15 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
In de vorige serie had je ook zo'n fan van Jannes ofzo. Jannes mee naar zijn huis, dacht hij dat ze beste vrienden waren geworden.
Echt, ga nooit mee.
Waarschijnlijk durft ze na vanavond er helemaal niks over te zeggen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Daisy heeft wel macht, zij heeft een auto.
Nee, zij zag er ook niet al te slim uit, dat ze een rijbewijs heeft is een wonder.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk durft ze na vanavond er helemaal niks over te zeggen.
Jups. Ben nog steeds benieuwd waar ze dat van deden...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waren dat die lui met een eigen kroeg in de tuin?
Yep. Geen euro te besteden, maar wel voor een berg geld inkopen doen voor Jannes.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk allebei. Degene die de mail stuurt met de meeste spelfouten wordt doorgaans opgebeld.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef Injetta het volgende:
Hoe komen ze aan die fans? Melden die mensen zichzelf aan? Of gaan ze naar concerten en pikken er dan die rare types uit?
Hahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef Me_Joeder het volgende:
Aaaaaaaaaah, ze woont hier om de hoek. Haal me hier weg!
Met loverboys (valerio zeno en dennis storm) hadden ze toen een meisje die fan was van zo'n gozer van onderweg naar morgen. Komt er in het kort op neer dat ze hem haar lieten afwijzen. Weet alleen niet meer hoe die gozer heet dus kan het filmpje niet vinden.quote:
Ja want hij was vroeger alcoholist maar omdat hij nu niet meer naar de kroeg ging beloonde hij zichzelf met een kroeg in de achtertuin.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Echt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef Me_Joeder het volgende:
Aaaaaaaaaah, ze woont hier om de hoek. Haal me hier weg!
Mensen melden zich aan en worden aangemeld. Ik geloof dat ze ook zelf rekuteren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef Injetta het volgende:
Hoe komen ze aan die fans? Melden die mensen zichzelf aan? Of gaan ze naar concerten en pikken er dan die rare types uit?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja want hij was vroeger alcoholist maar omdat hij nu niet meer naar de kroeg ging beloonde hij zichzelf met een kroeg in de achtertuin.
Dat inderdaad ja. Wat een baasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja want hij was vroeger alcoholist maar omdat hij nu niet meer naar de kroeg ging beloonde hij zichzelf met een kroeg in de achtertuin.
Ik geloof het wel.quote:
Straks even terugkijken. Buiten de K3 aflevering misschien wel de bestequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toen pakte die zoon een borrelnootje.
'Niet opeten hè, dat is voor Jannes.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |