Zoiets is alleen leuk en grappig als je het krijgt, want de persoon die deze tekening heeft gemaakt heeft zelf ook die screenshot gemaakt.quote:
Daar gaat het helemaal niet omquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:28 schreef kilozout het volgende:
[..]
Zoiets is alleen leuk en grappig als je het krijgt, want de persoon die deze tekening heeft gemaakt heeft zelf ook die screenshot gemaakt.
Grappig.quote:
Je zal daar de fotograaf maar van zijnquote:
ja echt sickquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je zal daar de fotograaf maar van zijn
quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:48 schreef smegmanus het volgende:
Shitload aan reacties van mensen met een afwijking verwijderd.
Ga ergens anders heen a.u.b.
Ze verkopen gratis ijsjes op Utrecht centraal, als je je oor op het spoor bij perron 2 legt hoor je de ijscoman roepen.
Hop hop.
Ga kijken dan, luie donder: http://weblog.fok.nl/quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat valt er eigenlijk op Weblog te doen?Ben er nooit geweest.
Gewoon filmpjes en andere meuk die je ook op het forum kan vinden?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ga kijken dan, luie donder: http://weblog.fok.nl/
Ja, alleen komt niet iedereen overal op het forum, dus dit is een soort mooie selectie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon filmpjes en andere meuk die je ook op het forum kan vinden?
Aaw, met z'n ballonnetjequote:Op zaterdag 28 april 2012 18:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Ach gos, Pluto helemaal alleen...
Ik ken het ook maar ik ben nog maar 21quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:39 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me nog helemaal niet zo oud
Gejat van ludo sanders, maar dan slechterquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:48 schreef smegmanus het volgende:
Shitload aan reacties van mensen met een afwijking verwijderd.
Ga ergens anders heen a.u.b.
Ze verkopen gratis ijsjes op Utrecht centraal, als je je oor op het spoor bij perron 2 legt hoor je de ijscoman roepen.
Hop hop.
Same, en ik ben 19.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ken het ook maar ik ben nog maar 21
En nu moeten wij zeker denken dat de plaatjes stilstaan ofzo? Nehhquote:
quequote:Op zondag 29 april 2012 00:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En nu moeten wij zeker denken dat de plaatjes stilstaan ofzo? Nehh
Het geeft een 3D achtig effectquote:Op zondag 29 april 2012 00:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En nu moeten wij zeker denken dat de plaatjes stilstaan ofzo? Nehh
Duzzz???quote:
Dat het niet in dit topic thuishoort, valt niet onder funny.quote:
quote:
Wat zijn die beesten eigenlijk eng als je zo op zo'n moment op de foto zet.quote:
Stel oe nie an.quote:Op zondag 29 april 2012 01:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat het niet in dit topic thuishoort, valt niet onder funny.
Interessant/tof wordt ook verwelkomd door de meeste users hier. Soort van ongeschreven regel. (de rest is ook ongeschreven thoughquote:Op zondag 29 april 2012 01:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat het niet in dit topic thuishoort, valt niet onder funny.
Dit.quote:Op zondag 29 april 2012 10:55 schreef Mirel het volgende:
[..]
Interessant/tof wordt ook verwelkomd door de meeste users hier. Soort van ongeschreven regel. (de rest is ook ongeschreven though)
Volgens mij lopen ze voorquote:Op zondag 29 april 2012 17:05 schreef PiRANiA het volgende:
http://files.msurma.net/wykop/1120247/zegarek.php
what kinda sorcery is thisquote:Op zondag 29 april 2012 17:05 schreef PiRANiA het volgende:
WTF is dat voor onzin? lol. Whats in it for them?quote:Op zondag 29 april 2012 17:05 schreef PiRANiA het volgende:
Geen idee, maar volgens mij gaat het zo nu en dan mis. Op 1:45 begon ik met kijken en op 1:47 waren ze nog met de 1:45 bezig. Toen waren ze in paniek en maakten ze er 1:49 terwijl het nog 1:47 was en nu zijn ze richting de 1:50 aan het gaan. Zo moeilijk is het niet om het op de minuut nauwkeurig te houden en toch allemaal een beetje door elkaar lopen enzo.quote:Op zondag 29 april 2012 18:57 schreef benx het volgende:
[..]
WTF is dat voor onzin? lol. Whats in it for them?
ze waren net met 9 man bezg en waren nog te laatquote:Op zondag 29 april 2012 18:57 schreef benx het volgende:
[..]
WTF is dat voor onzin? lol. Whats in it for them?
Ja, echt heel hinderlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:14 schreef Dimens het volgende:
Stomme wijven toch ook. Altijd maar met hun lichaam op de cam zonder dat je erom vraagt.
quote:
Tsssss. Dat is zo ontzettend 2010.quote:
Die is best wel mooi.quote:
Onder het mom van:quote:
Derdewereld productiesquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:59 schreef Zith het volgende:
[..]
Derdewereld producties![]()
Allemaal acteurs.
-Goh, een sexy chick die gek doet in tha office, alleen zijn de camera's die daar op de neus staan niet verborgen maar worden ze gewoon door een cameraman vastgehouden![]()
Probeer eens zelf na te denken manquote:
Wat liet dat manneke zien dan?quote:
Nou boehoe zeg.quote:
Same here. Liet 'm ook aan een zwarte vriend zien, die moest ook lachen. Mensen moet minder lange tenen hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:54 schreef TimKuik het volgende:
Ik vond 'm best grappig. En ik ken zelfs een paar negers IRL..
Werk je bij KFC?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:54 schreef TimKuik het volgende:
Ik vond 'm best grappig. En ik ken zelfs een paar negers IRL..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
quote:
kende m al ffquote:
Internet heeft mij geleerd filmpjes als dit eerst vooruit te spoelen, voor het geval er een schreeuwmoment inzit...quote:
Niet haten. 9000 uur in paint.quote:
Doe ik ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij is al oud hoor dus doe maar niet alsof jij het hebt gemaakt.
Deze man heeft gewoon smaballenkennis, ik kan niks anders dan respecteren.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
ftfyquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar alle reactionimages vandaan komen
[ afbeelding ]
Tuurlijkquote:
Damnquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:45 schreef Wootism het volgende:
[..]
Tuurlijk
BAM!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whitu piguquote:
Wat is de grap?quote:
?quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef Moira. het volgende:
https://www.facebook.com/Jayebrow
Die kerel
Die page
Die posts
Seinfeld.quote:
Aangezien Remlof geen humor heeft, DM dan maar?quote:
Volgens mij een screamer, iemand zei iets over geluid maar heb zelf niet geklikt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Aangezien Remlof geen humor heeft, DM dan maar?
Weer datzelfde schrik-filmpje, met geschreeuw enzo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij een screamer, iemand zei iets over geluid maar heb zelf niet geklikt.
Yup, ook helemaal niet grappig. Kwam hem net toevallig tegen en zat tegen het plafondquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Weer datzelfde schrik-filmpje, met geschreeuw enzo.
Is al vaker langsgekomen. Ik trap er elke keer weer in...quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef Wootism het volgende:
[..]
[..]
[..]
Yup, ook helemaal niet grappig. Kwam hem net toevallig tegen en zat tegen het plafond
Dit soort linkjes nooit vertrouwen. Het kan dat zijn, meatspin of iets anders met een kut geluid of beeld wat je niet wilt zien.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Is al vaker langsgekomen. Ik trap er elke keer weer in...
Hihi, ok, ik zal voortaan meer argwanend proberen te zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit soort linkjes nooit vertrouwen. Het kan dat zijn, meatspin of iets anders met een kut geluid of beeld wat je niet wilt zien.
Daarom altijd geluid uit, beeldscherm licht intensiteit laag en dan pas klikken.
Waar staat dan binnen de FOK reglementen dat dat niet mag? Of heeft Remlof even ter plekke een regel verzonnen over iets wat al 99 topics terug komt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Weer datzelfde schrik-filmpje, met geschreeuw enzo.
Geen idee waarom het niet zou mogen. Misschien omdat ie al te vaak geweest is. Ik vind het ook wel grappig. Op een vloekende schrikkende manier.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:25 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Waar staat dan binnen de FOK reglementen dat dat niet mag? Of heeft Remlof even ter plekke een regel verzonnen over iets wat al 99 topics terug komt?
Kan er zelf altijd wel om lachen als ik er met ogen open in trap
Ik erger me vooral aan de potentiële gehoorschade die je ervan kan oplopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:25 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Waar staat dan binnen de FOK reglementen dat dat niet mag? Of heeft Remlof even ter plekke een regel verzonnen over iets wat al 99 topics terug komt?
Kan er zelf altijd wel om lachen als ik er met ogen open in trap
Dan moet je je boxen niet maximaal hebben staan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan de potentiële gehoorschade die je ervan kan oplopen.
Ik heb een koptelefoon op. Ik ga niet continu de niveaus van de verschillende bronnen aanpassen, omdat er een of andere mongool het leuk vindt om zo'n linkje te plaatsen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dan moet je je boxen niet maximaal hebben staan.
ben jij dat met die fag stem?quote:
vraag me af of dit bedoeld of onbedoeld wasquote:
Heb je hier een bron van ofzo? Ik vind ze echt tof!quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:45 schreef Wootism het volgende:
[..]
Tuurlijk
BAM!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Da's best wel sadquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef Moira. het volgende:
https://www.facebook.com/Jayebrow
Die kerel
Die page
Die posts
quote:
Nope, gewoon gezocht op 'animated pen drawing' of zoietsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:46 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Heb je hier een bron van ofzo? Ik vind ze echt tof!
Achquote:
Hij was toch al weggehaald?quote:
Mods kunnen in geëditte posts kijken.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:28 schreef Wootism het volgende:
Kwam net op Facebook een gast tegen die fan was van deze tattoo:
[ afbeelding ]
En wilde hem dus zelf ook.
Hebben ze er vervolgens dit van gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:28 schreef Wootism het volgende:
Kwam net op Facebook een gast tegen die fan was van deze tattoo:
[ afbeelding ]
En wilde hem dus zelf ook.
Hebben ze er vervolgens dit van gemaakt
[ afbeelding ]
okquote:
Ozzy!quote:
Heeft dat beest een hersentumor ofzoquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:52 schreef deadly_kiss het volgende:
waarschijnlijk een soort van epileptische aanval.
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ff een schaap jatten tok
[ afbeelding ]
Ik lig hier helemaal dubbelquote:Op zondag 6 mei 2012 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ff een schaap jatten tok
[ afbeelding ]
wat en lekker nichtje heb jij zegquote:Op zondag 6 mei 2012 20:09 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
tehee, mn nichtje haalt snoep en winegums uit haar BH vanaf 4:10 en 7:00
Ariana Grande is jouw nichtje?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:09 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
tehee, mn nichtje haalt snoep en winegums uit haar BH vanaf 4:10 en 7:00
gifbin.com is het er niet mee eens.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Gifdumptijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een schattige:
[ afbeelding ]
Meer dan de helft doet het niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Gifdumptijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een schattige:
[ afbeelding ]
Het lijkt er wel op dat er rond die tijd iets gebeurt, de klap zou ook weinig toevoegen. Ik haat nadenken over trucsquote:Op maandag 7 mei 2012 00:44 schreef elkravo het volgende:
Goede truc..
Zelf denk ik dat de kaart zijn mond in gaat net nadat hij de klap op zijn hoofd krijgt... 1:54 ... maar hoe precies???
my name is gattttiiis kkkaaandiiis and i am from laaaatviaquote:Op maandag 7 mei 2012 12:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die britain's got talent meuk is veel grappiger dan onze serie
Penn en Teller snapten het ook niet, dus breek er je hoofd niet overquote:Op maandag 7 mei 2012 12:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op dat er rond die tijd iets gebeurt, de klap zou ook weinig toevoegen. Ik haat nadenken over trucs
Wat mijn leeftijd hiermee te maken heeft is mij een raadsel. Overigens vind ik fanboys altijd irritant, maakt niet uit waar ze fan van zijn.quote:
Waarom?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:57 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat mijn leeftijd hiermee te maken heeft is mij een raadsel. Overigens vind ik fanboys altijd irritant, maakt niet uit waar ze fan van zijn.
Want als je iets kent, ben je meteen fanboyquote:Op maandag 7 mei 2012 14:57 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat mijn leeftijd hiermee te maken heeft is mij een raadsel. Overigens vind ik fanboys altijd irritant, maakt niet uit waar ze fan van zijn.
Dus je vond het nodig om dat even te melden?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:09 schreef padlarf het volgende:
OMG een actrice uit mijn favoriete serie in een totaal ongerelateerde film hahahahaha wat LEUK!11i
Daarom gebanned wordenquote:
quote:
Zo heb ik ook wel eens mijn kat uit de tuin van de buren gevist. Alleen werd hij op 3,5 meter hoogte bang en wilde er uit springenquote:
haha goed momentquote:Op maandag 7 mei 2012 16:56 schreef error_404 het volgende:
[..]
Zo heb ik ook wel eens mijn kat uit de tuin van de buren gevist. Alleen werd hij op 3,5 meter hoogte bang en wilde er uit springen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarschijnlijk heeft hij een scheermesje of een ander scherp voorwerp al in zijn mond om een kleine incisie te maken in de tape waar die kaart door heen kan. Als hij die buiging maakt gebeurt het.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:44 schreef elkravo het volgende:
Goede truc..
Zelf denk ik dat de kaart zijn mond in gaat net nadat hij de klap op zijn hoofd krijgt... 1:54 ... maar hoe precies???
quote:
Godver.quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:06 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Of het is gewoon voorop gezet en dat jury lid zit gewoon in het complot.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:43 schreef sjeppert het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft hij een scheermesje of een ander scherp voorwerp al in zijn mond om een kleine incisie te maken in de tape waar die kaart door heen kan. Als hij die buiging maakt gebeurt het.
Omdat jij op de site bent geweest en dus bij jou in je cache staat.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
Godver.
Kutsite. Bij mij doen ze het wel allemaal ...
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:43 schreef sjeppert het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft hij een scheermesje of een ander scherp voorwerp al in zijn mond om een kleine incisie te maken in de tape waar die kaart door heen kan. Als hij die buiging maakt gebeurt het.
quote:
De frustratie druipt er vanafquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:33 schreef G.R.S. het volgende:
Weet niet zeker of deze ooit geplaatst is.
[ afbeelding ]
Damn wat triestquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:33 schreef G.R.S. het volgende:
Weet niet zeker of deze ooit geplaatst is.
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
De frustratie druipt er vanaf
Je zou je ook gewoon aan de snelheid kunnen houden
Funky Forest.quote:
haha dat het nog uit een film komt ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:26 schreef P8 het volgende:
[..]
Funky Forest.
Edit: De hele film staat zelfs op tjoetjoep:
Welk een treurnis. Die Zweden hebben die truuk ook eens gedaan voor Penn en Teller, die niet konden uitvogelen hoe de truuk werkt. En de Fokkers denken het dan wel te kunnen hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:55 schreef Cid het volgende:
[..]![]()
Denk eerder dat hij met die klap de goede kaart op het achterhoofd van die gast plakt. En op het moment dat hij met die tang de kaart uit de mond vist pakt hij hem weer met z'n andere hand. Grote wisseltruuk met het uitvouwen en taaadaaaa
dat gezichtje wordt daar niet voor gebruiktquote:
Dat is de trend he, vooral op 9gag. Als je zelf iets in elkaar draait, voor elk plaatje een bekend gezichtje pakken. Dat ze al lang niet meer met de originele betekenis gebruikt worden lijkt irrelevant te zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:19 schreef Mirel het volgende:
[..]
dat gezichtje wordt daar niet voor gebruikt
/zeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |