Zoiets is alleen leuk en grappig als je het krijgt, want de persoon die deze tekening heeft gemaakt heeft zelf ook die screenshot gemaakt.quote:
Daar gaat het helemaal niet omquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:28 schreef kilozout het volgende:
[..]
Zoiets is alleen leuk en grappig als je het krijgt, want de persoon die deze tekening heeft gemaakt heeft zelf ook die screenshot gemaakt.
Grappig.quote:
Je zal daar de fotograaf maar van zijnquote:
ja echt sickquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je zal daar de fotograaf maar van zijn
quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:48 schreef smegmanus het volgende:
Shitload aan reacties van mensen met een afwijking verwijderd.
Ga ergens anders heen a.u.b.
Ze verkopen gratis ijsjes op Utrecht centraal, als je je oor op het spoor bij perron 2 legt hoor je de ijscoman roepen.
Hop hop.
Ga kijken dan, luie donder: http://weblog.fok.nl/quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat valt er eigenlijk op Weblog te doen?Ben er nooit geweest.
Gewoon filmpjes en andere meuk die je ook op het forum kan vinden?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ga kijken dan, luie donder: http://weblog.fok.nl/
Ja, alleen komt niet iedereen overal op het forum, dus dit is een soort mooie selectie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon filmpjes en andere meuk die je ook op het forum kan vinden?
Aaw, met z'n ballonnetjequote:Op zaterdag 28 april 2012 18:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Ach gos, Pluto helemaal alleen...
Ik ken het ook maar ik ben nog maar 21quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:39 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me nog helemaal niet zo oud
Gejat van ludo sanders, maar dan slechterquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:48 schreef smegmanus het volgende:
Shitload aan reacties van mensen met een afwijking verwijderd.
Ga ergens anders heen a.u.b.
Ze verkopen gratis ijsjes op Utrecht centraal, als je je oor op het spoor bij perron 2 legt hoor je de ijscoman roepen.
Hop hop.
Same, en ik ben 19.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ken het ook maar ik ben nog maar 21
En nu moeten wij zeker denken dat de plaatjes stilstaan ofzo? Nehhquote:
quequote:Op zondag 29 april 2012 00:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En nu moeten wij zeker denken dat de plaatjes stilstaan ofzo? Nehh
Het geeft een 3D achtig effectquote:Op zondag 29 april 2012 00:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En nu moeten wij zeker denken dat de plaatjes stilstaan ofzo? Nehh
Duzzz???quote:
Dat het niet in dit topic thuishoort, valt niet onder funny.quote:
quote:
Wat zijn die beesten eigenlijk eng als je zo op zo'n moment op de foto zet.quote:
Stel oe nie an.quote:Op zondag 29 april 2012 01:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat het niet in dit topic thuishoort, valt niet onder funny.
Interessant/tof wordt ook verwelkomd door de meeste users hier. Soort van ongeschreven regel. (de rest is ook ongeschreven thoughquote:Op zondag 29 april 2012 01:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat het niet in dit topic thuishoort, valt niet onder funny.
Dit.quote:Op zondag 29 april 2012 10:55 schreef Mirel het volgende:
[..]
Interessant/tof wordt ook verwelkomd door de meeste users hier. Soort van ongeschreven regel. (de rest is ook ongeschreven though)
Volgens mij lopen ze voorquote:Op zondag 29 april 2012 17:05 schreef PiRANiA het volgende:
http://files.msurma.net/wykop/1120247/zegarek.php
what kinda sorcery is thisquote:Op zondag 29 april 2012 17:05 schreef PiRANiA het volgende:
WTF is dat voor onzin? lol. Whats in it for them?quote:Op zondag 29 april 2012 17:05 schreef PiRANiA het volgende:
Geen idee, maar volgens mij gaat het zo nu en dan mis. Op 1:45 begon ik met kijken en op 1:47 waren ze nog met de 1:45 bezig. Toen waren ze in paniek en maakten ze er 1:49 terwijl het nog 1:47 was en nu zijn ze richting de 1:50 aan het gaan. Zo moeilijk is het niet om het op de minuut nauwkeurig te houden en toch allemaal een beetje door elkaar lopen enzo.quote:Op zondag 29 april 2012 18:57 schreef benx het volgende:
[..]
WTF is dat voor onzin? lol. Whats in it for them?
ze waren net met 9 man bezg en waren nog te laatquote:Op zondag 29 april 2012 18:57 schreef benx het volgende:
[..]
WTF is dat voor onzin? lol. Whats in it for them?
Ja, echt heel hinderlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:14 schreef Dimens het volgende:
Stomme wijven toch ook. Altijd maar met hun lichaam op de cam zonder dat je erom vraagt.
quote:
Tsssss. Dat is zo ontzettend 2010.quote:
Die is best wel mooi.quote:
Onder het mom van:quote:
Derdewereld productiesquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:59 schreef Zith het volgende:
[..]
Derdewereld producties![]()
Allemaal acteurs.
-Goh, een sexy chick die gek doet in tha office, alleen zijn de camera's die daar op de neus staan niet verborgen maar worden ze gewoon door een cameraman vastgehouden![]()
Probeer eens zelf na te denken manquote:
Wat liet dat manneke zien dan?quote:
Nou boehoe zeg.quote:
Same here. Liet 'm ook aan een zwarte vriend zien, die moest ook lachen. Mensen moet minder lange tenen hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:54 schreef TimKuik het volgende:
Ik vond 'm best grappig. En ik ken zelfs een paar negers IRL..
Werk je bij KFC?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:54 schreef TimKuik het volgende:
Ik vond 'm best grappig. En ik ken zelfs een paar negers IRL..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |