Ik ben zijn broeder nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat gun ik Muttie niet, daar vallen zoveel bommen door zijn broeders.
Ik wil er wel heen, lekker PvdA'ers uitlachen.quote:
Ik ga over Den Haag. Intercity, stopt alleen in DH en Schiphol.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah ok, maar die gaat over Den Haag of ga je over Utrecht?
Ik weet het, Joods-Christelijke-Humanistische vriend van me.quote:
Geef mij 5 miljoen euro en je bent van mij af.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:45 schreef waht het volgende:
Dan ga je toch naar Afrika?!
Zeg ik ook vaak tegen mensen.
Je kan 5 miljoen Zimbabwaanse Dollars meekrijgen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geef mij 5 miljoen euro en je bent van mij af.
Nee, jij moet blijven. Meneer die daadwerkelijk bijdraagt aan de economie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geef mij 5 miljoen euro en je bent van mij af.
2 miljoen euro is ook goed, als oprotpremie. Ik lever zo mijn paspoortje bij je in.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan 5 miljoen Zimbabwaanse Dollars meekrijgen.
Ohja dat heb ik ook een tijdje gedaan toen ik in Amsterdam-Zuid werkte.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga over Den Haag. Intercity, stopt alleen in DH en Schiphol.
Wat moet je met 2 miljoen in Marokko, daar koop je 't hele land voor.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
2 miljoen euro is ook goed, als oprotpremie. Ik lever zo mijn paspoortje bij je in.
Ja, het is in principe een lekker rustige trein. Is altijd wel lekker. Tegenwoordig zit er ook wifi in, altijd handig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik ook een tijdje gedaan toen ik in Amsterdam-Zuid werkte.
Was dat maar waar. Een appartementje van 90m2 in de stad kost een kleine 100.000 euro.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat moet je met 2 miljoen in Marokko, daar koop je 't hele land voor.
Dus toch!quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Een appartementje van 90m2 in de stad kost een kleine 100.000 euro.
Doe eens lief jij!quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus toch!
Altijd al geweten dat Rotterdam Marokko is.
Muttie en ik hebben een meerjarige troll-relatie.quote:
Buiten de stad wel. Of je moet een sociale woning (appartementen ook) kopen. Kost ongeveer 30.000 euro voor om en nabij de 60m2. Zit je niet echt centraal alleen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar een vrijstaand huis, Mutant? Is dat te doen daar?
Trollen mag toch niet volgens policy?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Muttie en ik hebben een meerjarige troll-relatie.
Het ontbreekt mij in het geheel aan mensenkennis.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:52 schreef waht het volgende:
Alle nette Marokkanen zijn jurist. Mensenkennis etc.
Ik draag doorgaans geen pak (meer).quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:51 schreef Tem het volgende:
De reden dat ik het vroeg, is dat ik op mijn traject regelmatig een nette jongen zie van volgens mij Marokkaanse afkomst met een aktekoffer en een net pak, volgens mij een jurist. Zo stel ik me Mutant voor.
Dat zijn nog eens leuke dingen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Buiten de stad wel. Of je moet een sociale woning (appartementen ook) kopen. Kost ongeveer 30.000 euro voor om en nabij de 60m2. Zit je niet echt centraal alleen.
Buiten de stad kan je het beste een kavel kopen en zelf een woning laten bouwen.
Bij mij zit dit topic meestal ergens boven in m'n myAtquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor mij niet, dan kan ik niet meer zoeken op 'polca'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |