Onder het motto, hier ga maar lekker Wordfeud of Draw Something spelen, dan zeik je tenminste niet zo erg?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:40 schreef Tem het volgende:
Ik heb zo'n iPad kado gedaan aan mijn vriendin dit jaar. Zelf heb ik er niets mee.
Zoiets en ik wilde mijn macbook pro terug. Voor de rest wist ik ook niets voor haar verjaardagquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Onder het motto, hier ga maar lekker Wordfeud of Draw Something spelen, dan zeik je tenminste niet zo erg?
Ben nog steeds erg blij met m'n Xperia Ray. Die is tenminste klein genoeg om gewoon in je broekzak te steken zonder dat je meteen een verkapte kevlar boxer hebt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wil wel een smartphone en de rest van de merken is helemaal niks
Overdrijven is ook een vak, dat De Hond waardeloos is weten we al jaren.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:42 schreef De_Guidance het volgende:
Wat was Heertje toch weer geniaal gisteren in P&W
http://m.fok.nl/nieuws/539910
I don't care, als Erik ergens aan meedoet is het toch automatisch een lame grap.quote:
quote:Neturei Karta, a sect of Anti-Zionist Jews, joined with Palestinian youths throwing stones at Israeli police.
A member of Neturei Karta, a fringe of the ultra-Orthodox movement within the anti-Zionist bloc in Israel, talks with a masked Palestinian youth as he shows his support during clashes with Israeli police in the mostly Arab neighborhood of Silwan in Jerusalem. Palestinian protesters clashed with Israeli police as dozens of ultra-nationalist Jews carried Israeli flags through Silwan to assert Jewish sovereignty over all of Jerusalem, according to the organizers of the march.
maar natuurlijk d_n.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
I don't care, als Erik ergens aan meedoet is het toch automatisch een lame grap.
Dus ik wil hem graag bedanken daarvoor en hoop niet dat hij mij gaat achtervolgen met sirenes.
Hij is wel aardig, maar ietwat grofgebekt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:44 schreef De_Guidance het volgende:
Heertje is by far mijn favoriete jood waht, sorry
Maar kijk anders het filmpje , het gaat niet alleen over de peilingen.
Waarom stalk jij eigenlijk autistische mensen op het internet, is je eigen leven zo'n grote faal of kan je iemand van je eigen formaat niet aan?quote:
eriksd kent geen schaamte. Dat is een eis om fiscalist te worden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom stalk jij eigenlijk autistische mensen op het internet, is je eigen leven zo'n grote faal of kan je iemand van je eigen formaat niet aan?
Nu niet zo hard zijn voor jezelf.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom stalk jij eigenlijk autistische mensen op het internet, is je eigen leven zo'n grote faal of kan je iemand van je eigen formaat niet aan?
Dat is juist het leuke , gewoon ongegeneerd zeiken maar dan zelf ook doorhebben dat je ook maar wat lult ipv bijvoorbeeld Geert die zichzelf serieus neemt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:48 schreef waht het volgende:
[..]
Hij is wel aardig, maar ietwat grofgebekt.
Inkoppertje mensen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |