Over wie gaat het?quote:Op zondag 29 april 2012 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een anders stel herinneren, die elkaar hadden kennen door Fok! en dat ook uitgebreid gedeeld hadden. Echter, toen er een eind aan die relatie kwam wilden ze er (vanzelfsprekend) niet al te veel over kwijt, maar was er iemand die vond dat ze daar wel recht op had omdat ze ook de making of hadden gedeeld op Fok!.
Zo ben jij toch niet Soury?
Nee of ja, Nee zelf zou ik het niet doen. Ja als je toch met de billen bloot gaat laat alles maar weten.quote:Op zondag 29 april 2012 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een anders stel herinneren, die elkaar hadden kennen door Fok! en dat ook uitgebreid gedeeld hadden. Echter, toen er een eind aan die relatie kwam wilden ze er (vanzelfsprekend) niet al te veel over kwijt, maar was er iemand die vond dat ze daar wel recht op had omdat ze ook de making of hadden gedeeld op Fok!.
Zo ben jij toch niet Soury?
In alle jaren diverse, en nee je krijgt geen namenquote:
Ja natuurlijk was ik ook nieuwsgierig naar het hoe en waarom, maar om dan te zeggen dat je er recht op hebt....nehquote:Op zondag 29 april 2012 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee of ja, Nee zelf zou ik het niet doen. Ja als je toch met de billen bloot gaat laat alles maar weten.
En dat is meestal het probleem. Vreselijk verliefd zijn en alles hier op fok met hartjes delen en dan inééns hoor je niks meer. Super kinderachtig
Je hebt weer anderen dan wij:quote:Op zondag 29 april 2012 19:40 schreef Soury het volgende:
Mijn verzameling tot nu toe, [ afbeelding ]
Wel yoh, moet je maanden lang dat gezeik en geflirt aanzien. Domper als het uitgaatquote:Op zondag 29 april 2012 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk was ik ook nieuwsgierig naar het hoe en waarom, maar om dan te zeggen dat je er recht op hebt....neh![]()
Ik vind ze zo leuk, die mini's van AH, maar ik kom er bijna nooitquote:Op zondag 29 april 2012 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt weer anderen dan wij:
[ afbeelding ]
Godver zeg !!!quote:Op zondag 29 april 2012 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt weer anderen dan wij:
[ afbeelding ]
Nu ben je net zo flauw!quote:Op zondag 29 april 2012 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
In alle jaren diverse, en nee je krijgt geen namen
Nee, golfer.quote:
Ik ben je voorquote:
Wat niet is kan komen natuurlijkquote:Op zondag 29 april 2012 20:25 schreef Mickeys het volgende:
Het is gewoon een dagje uit. Lijkt mij niet zo ernstig iets om te delen hoor. Het leuke is altijd dat anderen er meer van maken dan de mensen zelf waar het om gaat.
Daar is het ook een forum voorquote:Op zondag 29 april 2012 20:25 schreef Mickeys het volgende:
Het is gewoon een dagje uit. Lijkt mij niet zo ernstig iets om te delen hoor. Het leuke is altijd dat anderen er meer van maken dan de mensen zelf waar het om gaat.
Jij hebt ook het blikje Nivea erbij gevraagd?quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt ook het blikje Nivea erbij gevraagd?
Ik ga nog even snel héél veel boodschappen halenquote:
Veel plezier morgen.quote:Op zondag 29 april 2012 20:30 schreef Mickeys het volgende:
Tuurlijk is het daar een forum voor maar ook in het echte leven word het gedaan. Maar als ik dat allemaal had moeten geloven, had ik denk al wel 100 kinderen gebaard en zo... maar goed.. heel open en eerlijk: we gaan gezamenlijk een leuke K-dag ervan maken. Jullie waren ook allemaal uitgenodigd maar niemand hapte toe...
Doosquote:Op zondag 29 april 2012 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga nog even snel héél veel boodschappen halen
Ik heb niets te ruilen, want kom bijna nooit bij Appie en Bdaal lijkt me toch iets ver voor een miniquote:Op zondag 29 april 2012 20:31 schreef Bluezz het volgende:
Knakworssies kan je komen halen hier in Bdaal, is toch dubbel![]()
Net als de kaas!
Maar wel ruilen he, we geven niks weg
Fuck van god los... al begonnenquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 20:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoorde vandaag op de radio een berekening van hoeveel je kwijt zou zijn aan die mini's.
De aktie duurt 3 weken.
Er zijn 51 mini's.
Je moet 15 euro aan boodschappen doen voor 1 mini.
quote:Deze actie loopt van 10 april t/m 13 mei 2012, maar op = op.
quote:Op zondag 29 april 2012 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oeps i did it again![]()
toch gepost in deel 3
Lol, ik volgde het even, maar ben afgehaaktquote:Op zondag 29 april 2012 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oeps i did it again![]()
toch gepost in deel 3
Winkeltje spelen, natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
weet ik veel dat jullie die dingen sparen![]()
wat moet je daar dan mee?
Ah, als je dan een mini Nutella potje weet te scoren, dan hou ik mij aanbevolen. De rest vind ik niet interessantquote:Op zondag 29 april 2012 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... jah.. tuurlijk![]()
nah, volgende keer zal ik ze meenemen, mogen jullie uitkiezen
Ik zal aan je denken !quote:Op zondag 29 april 2012 21:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah, als je dan een mini Nutella potje weet te scoren, dan hou ik mij aanbevolen. De rest vind ik niet interessant
Jemig, ik moet nog etenquote:Op zondag 29 april 2012 21:36 schreef Mickeys het volgende:
Hmm. half 10... had afgesproken om op tijd te gaan slapen... maar dit vind ik nog echt te vroeg
Je man was toch aan het koken?quote:Op zondag 29 april 2012 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jemig, ik moet nog etenalleen een soepje is niet genoeg hoor ik moet effe mijn BMI
opkrikken
Ik ook, kunnen we elkaar feeden? Ik zit nu aan een tosti.quote:Op zondag 29 april 2012 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jemig, ik moet nog etenalleen een soepje is niet genoeg hoor ik moet effe mijn BMI
opkrikken
quote:Op zondag 29 april 2012 14:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ah, FANN en de andere pittige-potten-brigade. Tijd voor de sirene.
Klopt, daar zit ik op te wachtenquote:Op zondag 29 april 2012 21:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je man was toch aan het koken?
feedersquote:Op zondag 29 april 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ook, kunnen we elkaar feeden? Ik zit nu aan een tosti.
Ow, ik moet mijn BMI nog ietsje laten krimpen. 4 kg van mij hebben? Dan heb ik mijn doelstelling gehaaldquote:Op zondag 29 april 2012 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
opkrikken
Je hebt ook al pedo feeders:quote:Op zondag 29 april 2012 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
feedersoi dat vind ik zo'n enge afwijking
Oehquote:Op zondag 29 april 2012 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[Polcafe #3149] Waar hoppa!
Ik ben een pot
[..]
hmmm ik neem er 3 zit ik op 58 kg, heb ik nog ietsje speling voor ijssies enzoquote:Op zondag 29 april 2012 21:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, ik moet mijn BMI nog ietsje laten krimpen. 4 kg van mij hebben? Dan heb ik mijn doelstelling gehaald
Ik ben een dekselquote:Op zondag 29 april 2012 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[Polcafe #3149] Waar hoppa!
Ik ben een pot
[..]
Dat maakte je toen ook niets uitquote:Op zondag 29 april 2012 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... goed dat ik nu uit de kast bendan mag ik je legaal betasten
Deal, dan kom ik op 55...quote:Op zondag 29 april 2012 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm ik neem er 3 zit ik op 58 kg, heb ik nog ietsje speling voor ijssies enzo
Deegroller of koekenpan?quote:Op zondag 29 april 2012 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zal ik hem effe de keuken doormeppen ?
Alohaquote:
Hey hey hey... Rustig... Je kan ook te ver gaan.quote:Op zondag 29 april 2012 21:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je dat nog een keer zegt laat ik je een vegetarische pizza eten
da;s Grieksquote:Op zondag 29 april 2012 21:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je dat nog een keer zegt laat ik je een vegetarische pizza eten
Jups, volgens mij trek is ze steeds eerder hierheen... of zou dat toeval zijn?quote:
Happelsequote:Op zondag 29 april 2012 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
da;s Grieks![]()
Eten is klaar ,
Kali Orexi![]()
Doei![]()
![]()
![]()
Ik begrijp het nietquote:Op zondag 29 april 2012 21:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jups, volgens mij trek is ze steeds eerder hierheen... of zou dat toeval zijn?
Hoeft ook niet, het is nog vroegquote:
Blijf jezelf vooral voor lul zettenquote:Op zondag 29 april 2012 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oeps i did it again![]()
toch gepost in deel 3
Vond dat wel meevallen... Een Griek die voor je kookt... ben maar een ietsjepietsje jaloers hoor...quote:
In deel 3 wel jaquote:Op zondag 29 april 2012 22:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vond dat wel meevallen... Een Griek die voor je kookt... ben maar een ietsjepietsje jaloers hoor...
Ahhh ze doet een Fannetje, is morgen weer terugquote:
Okquote:Op zondag 29 april 2012 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhh ze doet een Fannetje, is morgen weer terug
Ik blijf nog evenquote:
Cheers!quote:
Jammer ik had gehoopt dat we AH mini's konden ruilen.quote:Op zondag 29 april 2012 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ik ben weg, dus ik ga je missen![]()
Proost dan maar!quote:
Doe ik even mee... Morgen bootjes kijkenquote:
Amsterdam?quote:Op zondag 29 april 2012 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik even mee... Morgen bootjes kijken
Ja woon aan een kanaal, en vlakbij het Vondelpark. Het word mooi weer ik ga maar even wandelenquote:
Strak plan. Ik zal morgen wel wat fotootjes maken... en op FB zetten.. kan ik ze later hier even "linken"quote:Op zondag 29 april 2012 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja woon aan een kanaal, en vlakbij het Vondelpark. Het word mooi weer ik ga maar even wandelen
Ik neem de camera ook meequote:Op zondag 29 april 2012 22:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Strak plan. Ik zal morgen wel wat fotootjes maken... en op FB zetten.. kan ik ze later hier even "linken"
Ik waag me ook niet in het centrum. Oh ik word oudquote:Op zondag 29 april 2012 22:42 schreef golfer het volgende:
Ik vind, als ras-Amsterdammer, maar al 25 jaar elders wonend, Amsterdam met Koninginnedag echt te druk tegenwoordig.
Ik ga ook echt de stad niet in, ik loop hier in de buurt een rondje, dan heb ik het wel gezien.quote:Op zondag 29 april 2012 22:42 schreef golfer het volgende:
Ik vind, als ras-Amsterdammer, maar al 25 jaar elders wonend, Amsterdam met Koninginnedag echt te druk tegenwoordig.
Gut ik weet nog dat ik deze nacht feest vierde, compleet doorging. Paar uurtjes slapen en hoppa weer de stad in. Ik moet er niet meer aan denkenquote:Op zondag 29 april 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga ook echt de stad niet in, ik loop hier in de buurt een rondje, dan heb ik het wel gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |