Wat is een emo?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:32 schreef HappyBob het volgende:
En emo's dragen natuurlijk nooit iets anders dan zwart, stom van mij
Ik weet niet wat ik aan moet doeeeen. Niks oranje D:quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:32 schreef HappyBob het volgende:
En emo's dragen natuurlijk nooit iets anders dan zwart, stom van mij
Gewoon oranje-schmink opdoenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik aan moet doeeeen. Niks oranje D:
Ooit een keer met Jan dan toch.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon een keer heengaanEcht een prachtige stad.
Wat een grote jongen, die JanZomaar z'n bordje leeg gegeten
Iets kopen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga ook niet voor oranje hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Otisquote:
Ik mag alles.quote:
Je mag niet door rood rijden.quote:
KB!quote:
Ik BEN het rode licht.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je mag niet door rood rijden.
[ afbeelding ]
burn is kklekkerquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je mag niet door rood rijden.
[ afbeelding ]
quote:
Gewoon Happy voldoet, of waerdige heer. En awwquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:53 schreef Trollscience het volgende:
2Happy is de enige lieve ginger die ik ken (de rest is allemaal dik, autistisch, koppig en irritant)
commerciële troep dat Kdagquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen winkelen in Amsterdam met mamsie, wellicht koop ik dan iets oranje.
wejo kaaskop allesquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen winkelen in Amsterdam met mamsie, wellicht koop ik dan iets oranje.
Alles is commercieelquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:56 schreef leeell het volgende:
[..]
commerciële troep dat Kdag
dat gezegd hebbende, hier een compleet relevant filmpje mbt said onderwerp
Al die gezelligheid inderdaadquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:56 schreef leeell het volgende:
[..]
commerciële troep dat Kdag
dat gezegd hebbende, hier een compleet relevant filmpje mbt said onderwerp
joah, maar je moet ergens een lijn voor je zelf trekken toggquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |