Haar fobo denk ik?quote:
Tizzer?quote:
Nicequote:Op zaterdag 28 april 2012 10:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vet hip omaatje dat naast me zit, vette sneakers aan alles weettoch.
Picsquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kwam laatst ook zo'n omaatje tegen met All-Stars aanquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit meen je toch niet![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:59 schreef Trollscience het volgende:
Jetzt anmelden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit meen je toch nietfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:59 schreef Trollscience het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit meen je toch niet
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Maar dat zijn Duitse homo'squote:Op zaterdag 28 april 2012 12:14 schreef Trollscience het volgende:
als ik kusjes wou had ik me al aangemeld hoor
Veel plezier en Gruss Gott.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:19 schreef Trollscience het volgende:
Oe, naar de hogzeilgarte (hoe je het dan ook schrijft)
![]()
Energy Drankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:05 schreef Henkie94 het volgende:
Haten op mijn ontbijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |